OnLive u praksi

poruka: 15
|
čitano: 4.831
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "OnLive u praksi".
17 godina
neaktivan
offline
OnLive u praksi

"Po našem skromnom mišljenju, ideja da nam se igre izvode na udaljenom, tuđem računalu je jednaka konceptu da damo vlastitu curu prijatelju na probu, pa da nam on onda mobitelom javlja kako im je." hahahaha WIN! Smijeh

Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
OnLive u praksi

Očekivano. Oblak je sigurno stvar budućnosti tako da vam komentar s curom i nije bio potreban. Tehnologija ima jako puno beneficija samo, et, treba eleminirati probleme, omogućiti jako brze internet konekcije, kao i brzinu samog prikaza. Ukoliko se ostvari oblak kakav postoji samo u oblacima (see what I did there? Belji se) onda je ovo genijalno :)

"In life there is from 'A' to 'B' to 'C'. In parkour there is no 'B'"
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: OnLive u praksi
da da...clouding...sve ide u oblake...i kad se mi 100% premestimo na te oblake ...onda krece naplata sto koristimo bas njihove oblake...pa cemo pored interneta,telefona,televizije placati i neki tamo racunar koji nam treba za pokretanje paint-a...a ko nece biti mesecnih nadoknada onda ce biti nekih velikih reklama...svoje ne dam tudje ne diram....ne treba mi cloud
K'eni pa te vat' ;)
15 godina
neaktivan
offline
OnLive u praksi

"vlastitu curu prijatelju na probu, pa da nam on onda mobitelom javlja kako im je..." FTWNeodlučan

Nekako je dosadno bez luxx-a nemam koja pod*ebavati
Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
OnLive u praksi

Pa ne znam baš da će to s današnjom tehnologijom zaživit. Jednostavno je sam današnji koncept mreže i interneta jako loš za ovako nešto. Koliko sam shvatio, tu se radi o tome da se upravljačke naredbe šalju na server, a server streama video natrag. Ne samo na današnjoj tehnologiji već na samom principu funkcioniranja interneta nitko ne može jamčiti streaming dovoljno kvalitetnog videa, real time bez ikakvog bufferinga uz minimalnu latenciju.

U životu ne postoje pobjednici, samo preživjeli.
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: OnLive u praksi
Ideja je očito dobra za igre u kojima nema brzih pokreta, znači ništa od CODa, ali ovo bi moglo ispast odlično, samo treba pričekat da se ljudi zainteresiraju
Intenzivno koristim: m.bug.hr ///// Ako ti je netko pomogao, stisni Hvala (ispod potpisa).
15 godina
neaktivan
offline
RE: OnLive u praksi
Šef kaže...
Ideja je očito dobra za igre u kojima nema brzih pokreta, znači ništa od CODa, ali ovo bi moglo ispast odlično, samo treba pričekat da se ljudi zainteresiraju

ma covjece kakav cod ( tetris FTW ) :D, to nece postojati dok ovo zazivi, a bit toga je da se daje prilika za NE imucne te se odma na njima "zaradi",

Nekako je dosadno bez luxx-a nemam koja pod*ebavati
17 godina
protjeran
offline
OnLive u praksi

Galiću, si ti uopće pročitao "recenziju" ili si samo preskenirao "članak" na Engadgetu?? Lik posudio account od prijatelja, udaljen je 2000 Km i imao je problem u prvotnom spajanju na OnLive server jer je imao preveliku latenciju. Nekoliko igara je vrlo igrivo čak i na dvostrukoj udaljenost od korisnika  do servera nego je to preporučeno.

 

Kada gaming portali izvrše legitimnu recenziju onda bi trebalo objaviti ako valja ili ne a ne oslanjati se na pajace iz Engadgeta koji se oslanjaju na nekog lijevog pajaca.

 
2 0 hvala 0
17 godina
offline
RE: OnLive u praksi

problem ce biti jos dugo sa time responseom, mozes imat i 100 Mbit internet ako je problem ostao isti. i sad na 5 Mbit internetu jedva mogu gledat stranice kako spada. Kliknem na neki link i samo se pojavi greska lost connection, kliknes refresh i onda radi ali to nije to.

Ni Ameri ne ulazu vise kao prije u infrastrukturu a da bi ovakav sistem zaživio bez Amera nema ništa dok oni ne počnu imat brže veze neće biti ništa od toga.

17 godina
neaktivan
offline
OnLive u praksi

Meni se taj koncept zaista ne sviđa.

Time bi bilo kakav modding vlastitog računala i kupovanje komponenata, nabrijavanje, benchmarkiranje i sl. palo u vodu. Mislim, što bi hardverska industrija rekla na to? Nema šanse da im to samo tako prođe.

Da ne kažem kako volim imati i kutije originalnih video igara na svojoj polici (zbog toga čak ne volim niti digitalnu distribuciju putem recimo Steam-a.

 

Naši kompovi bi postali samo terminali i bili bi dovoljni monitori i tipkovnice/miševi uz dovoljno brzu vezu s internetom (uz grafiku ekvivalentnu Intelovoj integriranoj lol).

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: OnLive u praksi

Po galičevom primjeru da je to kao da das svoju curu prijatelju i posle ti kaže kako je. 

Ako gledamo tu definiciju, onda bi mogli reći da je i bug  online spada pod taj primjer. 

 

Hmm, taj način igranja je puno bolje, ljudi nečeju piratizirati na igrama pa će igre biti dosta jeftinije. I još jeftinije ako bude konkurencije u tome. 

Neče trebati kupovati skupe windowse, za sve bi bilo dovolno imati linux. 

 

Mislim da to jos nebi moglo fukcionirati, trebamo još brže internete, pokriti sva nedostupna područja. 

 

 

Ubuntu 9.10 Karmic Koala
16 godina
offline
RE: OnLive u praksi
makopos kaže...

problem ce biti jos dugo sa time responseom, mozes imat i 100 Mbit internet ako je problem ostao isti. i sad na 5 Mbit internetu jedva mogu gledat stranice kako spada. Kliknem na neki link i samo se pojavi greska lost connection, kliknes refresh i onda radi ali to nije to.

Ni Ameri ne ulazu vise kao prije u infrastrukturu a da bi ovakav sistem zaživio bez Amera nema ništa dok oni ne počnu imat brže veze neće biti ništa od toga.

 

Slazem se s makoposom. Sam koncept je s programerske strane jako zanimljiv, no s obzirom da je i internet sve zaguseniji petabytima multimedijalnih podataka, sigurno je zadnja stvar sto nam treba da jos prenosimo i video iz igara.. tim cemo samo jos pridonijet tome da cemo otvarajuci stranice"Buga" slobodno moci siljit kitu jedno 5 minuta prije nego sto vidimo header stranice. Po mom misljenju to je skroz gej, osim za zemlje clanice 3 svijeta ciji lokalna racunala nisu u stanju pokrenut nista jace od scorched3da.

 

I had spoken.

17 godina
neaktivan
offline
OnLive u praksi

ez3kiel3p kaže...

Sam koncept je s programerske strane jako zanimljiv, no s obzirom da je i internet sve zaguseniji petabytima multimedijalnih podataka, sigurno je zadnja stvar sto nam treba da jos prenosimo i video iz igara.. tim cemo samo jos pridonijet tome da cemo otvarajuci stranice"Buga" slobodno moci siljit kitu jedno 5 minuta prije nego sto vidimo header stranice. Po mom misljenju to je skroz gej, osim za zemlje clanice 3 svijeta ciji lokalna racunala nisu u stanju pokrenut nista jace od scorched3da.

I had spoken.

 

Kao prvo, svi skupa (a najviše autor članka) lupate po stvarima o kojima ne znate ništa.

 

OnLive servis NIJE zamišljen kao ZAMJENA PC-u, niti kao "browser plugin", nego se I TA mogućnost nudi.

Osnovna ideja a i izvođenje funkcionira na slijedeći način:

Kod ISP-a se u core dio mreže ugrađuje HW codec koji šalje stream prema korisniku. Kod korisnika se na modem ethernet-om ukopča HW codec (izgleda kao mala kutijica) na koji idu joystick i TV. Ulogiraš se i to je to. Nigdje se u OnLive konceptu ne spominje "daljinsko igranje preko interneta" već se PRISTUP internetu koristi za VPN između codeca na relaciji korisnik <- ISP. Zbog toga i "preporučena udaljenost od core-a" jer se time izbjegava veliki broj hop-ova.

Znači, nikakvo igranje tipa CoD online bez PC-a, nikakav MMORPG to nije, to je povoljna i jeftina alternativa kupovanju konzole i PC-a. Naravno da to ne može ZAMIJENITI PC i konzolu po kvaliteti i modificiranju. Ali za nekih 100KN mjesečno bez ugovorne obveze može vrlo opasno konkurirati istima.

 

I to sjajno RADI (ako se ispunjavaju uvjeti).

Zamislite da si na par tjedana za 100KN možete iznajmiti vrhunski PC ili PS3 ili XBOX360 i raspaliti po CoDMW2 koji radi vrlo pristojno - sve legalno, bez dodatnih ulaganja u grafičku, ili kupovanja PC-a, monitora ili konzole.

Ako vam se igra nešto drugo, vidite što se nudi na servisu i to je to. Ako vam se ne igra više - vratite provideru uređaj.  

 

Isto kao i što se MOŽE voziti po gradu u polovnom Fiat-u. Uvijek će se naći neki kreten sa izjavama tipa "Ali ja u X5 mogu natrpat 4 komada, RAV4 je puno bolji od Fiata", itd, itd. Da, za puuuuuuuno više para.

 
3 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: OnLive u praksi
Mayo kaže...

Galiću, si ti uopće pročitao "recenziju" ili si samo preskenirao "članak" na Engadgetu?? Lik posudio account od prijatelja, udaljen je 2000 Km i imao je problem u prvotnom spajanju na OnLive server jer je imao preveliku latenciju. Nekoliko igara je vrlo igrivo čak i na dvostrukoj udaljenost od korisnika  do servera nego je to preporučeno.

 

Kada gaming portali izvrše legitimnu recenziju onda bi trebalo objaviti ako valja ili ne a ne oslanjati se na pajace iz Engadgeta koji se oslanjaju na nekog lijevog pajaca.

 Potpisujem.

17 godina
neaktivan
offline
OnLive u praksi

[quote]"Po našem skromnom mišljenju, ideja da nam se igre izvode na udaljenom, tuđem računalu je jednaka konceptu da damo vlastitu curu prijatelju na probu, pa da nam on onda mobitelom javlja kako im je."[\quote]

 

Nemoj si persirat ^^.

Ja bi to prije opisao kao da nemaš vlastitu curu nego ševiš tuđu, koristiš a nemoraš ništa održavat, za to se brine njezin dečko.

Poruka je uređivana zadnji put sub 23.1.2010 12:00 (Glamdring).
 
1 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice