na kojoj si to stranici našao?
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Mislim da ti nitko ne krade int, pokušaj prvo isključiti sve telefone iz splitera i onda pokušaj, vidi da li će ti onda pucati veza. Također vidi telefonski kabel da li je igdje poderan. I vidi u ispisu spajanja koliki ti je promet, ako je prevelik i siguran sida ga nisi ti napravio onda možeš sumnjat da te netko pr*a u mozak.
EDIT: I meni piše isto Amsterdam za moju IP adresu pa stoga možeš zaključiti da ti nešto s opremom nije u redu.
1. Šta ti znači "svi telefoni" , koliko ih ima?
2. kakav imate ruter?
Ne puca vam telefonska veza, nego misliš na internet vezu?
1. Šta ti znači "svi telefoni" , koliko ih ima?
Iz splitera ide samo jedna žica, znači samo jedan telefon. Ja imam 2(preko razdjelnika) i to su paralelni telefoni, kad zvoni jedan, zvoni i drugi. Mislim da bi više od 3 paralelna telefona postalo problematično. S druge strane signal se razdvaja u spliteru. znači "glavna žica" ulazi u spliter, a iz splitera jedna ide u telefon, a druga u ruter (na spliteru označeno DSL). Ako je dobro spojeno i prava žica ide u ruter, onda ruter radi probleme.
ako imas speedtouch onda telefone moras ukopcati u adsl modem, ane u spliter
ne krade ti niko promet. to se i meni isto događalo. ja sam zvao onu službu za korisnike (0800 9000) i objasnio im problem. oni su rekli da će poslat tehničara.om je došo neš po žicama prčko i veza mi više nije pucala.
Pozdrav,
Mislim da se ne radi o krađi već o lošoj liniji (parici), kućnoj instalaciji ili ruteru (posebice thompson speedtouch koji je jako osjetljiv na pad napona).
Znači počni redom osim provjere parice jer to nemožeš bez t-coma.
Nadam se da sam pomogao...
problem je u t.comu, gdje su oni promijenili brzinu s vjerojatno 2 mbps na 4 mbps.....nazovi njih (08009000) i reci im a ti promijene brzinu jer ti tel. kabel ne moye podnijeti to......
