Malo vise upuceni znaju da "Rapid Charger" treba samo 5-6 minuta dok napuni Teslinu bateriju.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Autor texta se pita kakve koristi od 20 min punjenja??? Pa ljudi iz mc'd imaju viziju, prepoznaju buducnost, za 20 min moze se nadomjestiti energija utrošena za dolazak el.automobilom po bigmac :) tamo na zapadu ne treba prevaliti 100 km do prvog mc'd, vec samo par blokova, a tome i sluze el.autici, zar ne?
Autor texta se pita kakve koristi od 20 min punjenja??? Pa ljudi iz mc'd imaju viziju, prepoznaju buducnost, za 20 min moze se nadomjestiti energija utrošena za dolazak el.automobilom po bigmac :) tamo na zapadu ne treba prevaliti 100 km do prvog mc'd, vec samo par blokova, a tome i sluze el.autici, zar ne?
interesantan je tok misli puka...
eletricni = autichi..
elektricni autichi = malo kilometara, vuku se ko krepana kokosh.itd.. itd.....
pogledaj si samo specifikacije za EV1.. tamo prije skoro 15 godina sklepanog preko k*peep* elektricnog auta (zbog zakona)...
s njim mozes i skoknuti preko pola hrv na mek prije punjenja...
0-100 za 8 sekundi a picio je preko 200...
http://en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_EV1
i josh malo edukacije
http://en.wikipedia.org/wiki/Who_Killed_the_Electric_Car
pogledaj si samo specifikacije za EV1.. tamo prije skoro 15 godina sklepanog preko k*peep* elektricnog auta (zbog zakona)...
s njim mozes i skoknuti preko pola hrv na mek prije punjenja...
0-100 za 8 sekundi a picio je preko 200...
0–50 mph (80 km/h) - 6,5 sekundi
0–60 mph (97 km/h) - 8,5 sekundi
Brzina elektronički ograničena na 80 mph (130 km/h).
Doseg (ovisi o brzini vožnje):
Gen1, olovne baterije - 90 to 120 km
Gen2, olovne baterije - 120 to 160 km
Gen2, NiMH baterije - 120 to 240 km
Posebno modificirani (modifikacijama je smanjen Cd na 0,153) EV-1 je postigao rekord za serijsko (produkcijsko) električno vozilo:
The 1994 EV-1, stripped of mirrors and windshield wipers and fitted with full wheelcovers, taped body cut lines, 1-inch (25mm) lowering and a 16-inch (400mm ) boat-tail, equivalent power of a 1995 Chrysler Town & Country minivan, set a land speed record of 183-mph( 295 km/h ).
ironično, zemlja koja ratuje za naftu da bi nastavila sa "svojim načinom života" ima korporaciju koja se prva pobrinula za punjenje električnih auta
još samo da neka njihova tvrtka ponudi električne aute dostupne običnim smrtnicima i auti na fosilna goriva idu u povijest...
pa ljudi sami će plaćat kroz cijenu sendviča
nitko ne razmišlja šta će biti sa baterijama od svih tih autića, jednom kad se potroše.
trebalo bi i reciklažnu tehnologiju malo usavršiti, prije masovne proizvodnje.
interesantan je tok misli puka...
eletricni = autichi..
elektricni autichi = malo kilometara, vuku se ko krepana kokosh.itd.. itd.....
pogledaj si samo specifikacije za EV1.. tamo prije skoro 15 godina sklepanog preko k*peep* elektricnog auta (zbog zakona)...
s njim mozes i skoknuti preko pola hrv na mek prije punjenja...
0-100 za 8 sekundi a picio je preko 200...
http://en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_EV1
i josh malo edukacije
http://en.wikipedia.org/wiki/Who_Killed_the_Electric_Car
Evo samo da nadodam, ovaj dokumentarac (Tko je ubio električno vozilo) ima i na youtube, i to s hrvatskim titlovima ->
. Obavezno pogledati.ironično, zemlja koja ratuje za naftu da bi nastavila sa "svojim načinom života" ima korporaciju koja se prva pobrinula za punjenje električnih auta
još samo da neka njihova tvrtka ponudi električne aute dostupne običnim smrtnicima i auti na fosilna goriva idu u povijest...
Pa otkud će struju dobivat nego iz nafte??
Baš divno zvuči auto na struju, samo kaj se struja dobiva iz nafte i opet sve u krug, bezveze...
Pa otkud će struju dobivat nego iz nafte??
Baš divno zvuči auto na struju, samo kaj se struja dobiva iz nafte i opet sve u krug, bezveze...
pa postoje i druga rjesenja dobivanja struje...:)
Pa otkud će struju dobivat nego iz nafte??
Baš divno zvuči auto na struju, samo kaj se struja dobiva iz nafte i opet sve u krug, bezveze...
pa postoje i druga rjesenja dobivanja struje...:)
Istina, al ne dok ima nafte :)
zapravo :(
Pa da, baš nam je profa iz osnova energetike rekao jednu dobru: puniš auto električnom energijom koja je nastala iz paljenja 10 tona ugljena u termoelektrani i tako zagadiš još više...al treba gledat manje od dva zla, u svakom slučaju moraš spaliti fosilno da bi dobio električno
(...) u svakom slučaju moraš spaliti fosilno da bi dobio električno
Ne moraš - termosolarne i fotonaponske solarne elektrane, nuklearne elektrane, hidroelektrane, vjetroelektrane, elektrane koje koriste plimu i oseku, morske struje i valove, ... O budućim fuzijskim i egzoatmosferskim (satelitskim) elektranama da i ne govorimo.