Bilo bi zgodno, ali nije potrebno!
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Bilo bi zgodno, ali nije potrebno!
Netko?
Nisam koristio običan, ali za Pro imam samo riječi hvale. Zbilja moćan i dobar stroj.
Ako si možeš priuštiti uzmi ga i budi siguran da će potrajati.
Zna li tko kako se najjeftinije moze nabaviti macbook?
Cuo sam za neke studentske popuste.
da kupis normalni "kompatibilni" laptop i ubacis osx ,jako jeftino i lagano
e sad jedino ako nezelis biti "faca" s hmm jabucicom :))
Zna li tko kako se najjeftinije moze nabaviti macbook?
Cuo sam za neke studentske popuste.
Da za studente imaš 10% popusta na kupnju računala na bilo koji model. Ali cijene u našim dućanima su ti više manje sve iste...najeftiniji ti je običan macbook sa 7800 kuna a onda ide macbook pro od 9600 pa na dalje, ovisno o dijagonali ekrana i konfiguraciji...
1. da kupis normalni "kompatibilni" laptop i ubacis osx ,jako jeftino i lagano
2. e sad jedino ako nezelis biti "faca" s hmm jabucicom :))
1. nije to to, stavio sam osx i na desktop i na laptop(burazov) i nije to to. a i vidim da nisi probao staviti osx na pc, jer UOPCE nije lagano, da sve radi perfektno trebas PUNO truda, krvi i znoja u to ulozit
2. to mi nije ni nakraj pameti, jednostavno sam shvatio da se ne isplati zivcirati sa windowsima sa svakim hebenim errorom i stekanjem a i da kupis laptop sa 8-jezgrenim procom i 20 GB rama opet ce nakon nekog vremena postati spor
1. da kupis normalni "kompatibilni" laptop i ubacis osx ,jako jeftino i lagano
2. e sad jedino ako nezelis biti "faca" s hmm jabucicom :))
1. nije to to, stavio sam osx i na desktop i na laptop(burazov) i nije to to. a i vidim da nisi probao staviti osx na pc, jer UOPCE nije lagano, da sve radi perfektno trebas PUNO truda, krvi i znoja u to ulozit