World of Tanks izdvojena tema

poruka: 55.398
|
čitano: 9.089.263
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Re: World of Tanks
DrNasty kaže...

Ja bi da se uvede ograničenje za formiranje platoona. Osim standardnih retarda koji uz Chaffeeja povedu neki tier 3 tenk pa u tier 10 borbi psuju MM, neki dan sam naišao na Wot_press acc igrača koji je s Mausom poveo 2 T1 Cunningam tenka koji su tier 1. Ljudi su mu psovali sve po spisku, a on se pravdao: chill, it's a test. Nakon toga je dobio još jedan platun psovki i prijave. Sreća pa je bio u suprotnom timu pa je partija završila 15:3 za nas.

Ja kad tako nesto vidim isto mi je ok,dobro dodje za test vjezbanja preciznosti,ako naravno to ne obavi neko prije mene za brzim reloadom...

12 godina
neaktivan
offline
Re: World of Tanks
DrNasty kaže...

Ja bi da se uvede ograničenje za formiranje platoona. Osim standardnih retarda koji uz Chaffeeja povedu neki tier 3 tenk pa u tier 10 borbi psuju MM, neki dan sam naišao na Wot_press acc igrača koji je s Mausom poveo 2 T1 Cunningam tenka koji su tier 1. Ljudi su mu psovali sve po spisku, a on se pravdao: chill, it's a test. Nakon toga je dobio još jedan platun psovki i prijave. Sreća pa je bio u suprotnom timu pa je partija završila 15:3 za nas.

I nije neka velika razlika ako dovede 1-2 T2 tenka, ako ne vjeruješ baci malo pogleda na statistiku poslje bitke. Uvijek ćeš imati barem 2 top tier tenka koji imaju 0 demeđa ili demeđ od jednog proboja, nakon čega su dobili po tamburi. Meni je totalno svejedno da li su ti likovi T2 ili T10 tenkovi. Danas u WoT-u nažalost 3-4 igrača nose cijelu ekipu.

Poruka je uređivana zadnji put uto 19.3.2013 13:24 (BDevil).
17 godina
moderator
offline
Re: World of Tanks
BDevil kaže...

I nije neka velika razlika ako dovede 1-2 T2 tenka, ako ne vjeruješ baci malo pogleda na statistiku poslje bitke. Uvijek ćeš imati barem 2 top tier tenka koji imaju 0 demeđa ili demeđ od jednog proboja, nakon čega su dobili po tamburi. Meni je totalno svejedno da li su ti likovi T2 ili T10 tenkovi. Danas u WoT-u nažalost 3-4 igrača nose cijelu ekipu.

Nije velika razlika ako umjesto dva tier6-7 tenka imaš dva tier1 tenka? Dafuq? MM to pokušava kompenzirati na suprotnoj strani dovlačenjem low tiera, ali često neuspješno, pa ako zaglaviš u tier10 borbi sa tier1 tenkovima, možeš samo gledati kako tvoji ginu. Nije svejedno jer ovako možeš računati da će ti retardi bar napraviti nešto, dok sa tier 1 tenkom ni unicum ne bi mogao ništa.

12 godina
neaktivan
offline
Re: World of Tanks
DrNasty kaže...
BDevil kaže...

I nije neka velika razlika ako dovede 1-2 T2 tenka, ako ne vjeruješ baci malo pogleda na statistiku poslje bitke. Uvijek ćeš imati barem 2 top tier tenka koji imaju 0 demeđa ili demeđ od jednog proboja, nakon čega su dobili po tamburi. Meni je totalno svejedno da li su ti likovi T2 ili T10 tenkovi. Danas u WoT-u nažalost 3-4 igrača nose cijelu ekipu.

Nije velika razlika ako umjesto dva tier6-7 tenka imaš dva tier1 tenka? Dafuq? MM to pokušava kompenzirati na suprotnoj strani dovlačenjem low tiera, ali često neuspješno, pa ako zaglaviš u tier10 borbi sa tier1 tenkovima, možeš samo gledati kako tvoji ginu. Nije svejedno jer ovako možeš računati da će ti retardi bar napraviti nešto, dok sa tier 1 tenkom ni unicum ne bi mogao ništa.

Imao sam par bitaka gdje ne samo da smo imali 2 T2 light tenka nego i umjesto 5 tier 10 ko neprijatelj samo 3 tier 10 tenka. Razbili smo ih ko zvečku 15-6. S tim da su likovi u tim malim zujalicama spotali bolje od nekog T-50-2 samoubojice, no u T10 bitci i da imaš T7 lika ili T2 lika oboje će napraviti isto - jedno veliko ništa. Da se razumijemo 350 demeđa i 250 demeđa od spotanja je u T10 bitkama ništa, jedan Object 704 napravi više sa jednom granatom. Meni ne smeta nikakav Matchmaking, hvala bogu kredite dobivam kod pobjede i poraza iste za demeđ koji napravim a exp-i dođu kad dođu.

17 godina
neaktivan
offline
Re: World of Tanks
OriginalEXE kaže...

Sviđa mi se ova ideja s rušenjem zgrada/mostova.

Ja sam pisao Overlordu još prije na forumu, dok je imao temu Q&A, da uvedu neke animacije za uništenje tenkova, da ostane još neko vrijeme u plamenu nakon sto bude unisten ili da mu recimo odleti kupola u zrak kod amoracka, da bude kao kutija od vatrometa ili tako nesto, i kao svidjela mu se ideja, ali jos nista od toga. Šteta, mogli bi ju ispolirati još malo

17 godina
moderator
offline
Re: World of Tanks

Ti govoriš o rijetkim/pojedinačnim partijama - ekstremima i na osnovu toga izvlačiš generalne zaključke. Ne može tako. Normalno ako su na jednoj strani sposobniji igrači, da će nadoknaditi lošije tenkove kroz skill, ali to ne možeš znati pa je o tome nepotrebno i raspravljati.

 

To je kao da ja kažem da SP zarađuje najviše jer je zaradio 150k kredita (a ustvari je to jedna od 500 partija), dok posmatram prosjčnu zaradu kod drugih premiuma.

 

Ja govorim općenito, ako pretpostavimo da je skill svih igrača na serveru podjednak (jer ne možemo znati jesu li retardi ili ne). Ako sa tom pretpostavkom kreneš, onda ćeš vidjeti da je velika razlika ako umjesto dva tier 7 tenka imaš dva tier 1 tenka jer oni jednostavno ne mogu ništa pa makar i krila imali.

14 godina
offline
World of Tanks

O čemu ovisi brzina cap-anja? Jer vidim da nije u svim situacijama jednaka (logično da ovisi o broju tenkvoa koji cap-aju, ali nije samo to).

WordPress ❤
 
0 1 hvala 0
17 godina
moderator
offline
Re: World of Tanks
OriginalEXE kaže...

O čemu ovisi brzina cap-anja? Jer vidim da nije u svim situacijama jednaka (logično da ovisi o broju tenkvoa koji cap-aju, ali nije samo to).

O vrsti bitke, na Encounter modu je sporija nego na Standard. Mislim da je i za Assault isto kao i za Encounter (ne igram odavno pa ne znam).

Ovisi i od broja tenkova ali do 3, sve preko 3 ne utiče na brzinju capanja, pa je bolje ostaviti neke da brane dok trojica capaju, al de ti to objasni u randomu.

12 godina
neaktivan
offline
Re: World of Tanks
DrNasty kaže...

Ti govoriš o rijetkim/pojedinačnim partijama - ekstremima i na osnovu toga izvlačiš generalne zaključke. Ne može tako. Normalno ako su na jednoj strani sposobniji igrači, da će nadoknaditi lošije tenkove kroz skill, ali to ne možeš znati pa je o tome nepotrebno i raspravljati.

 

To je kao da ja kažem da SP zarađuje najviše jer je zaradio 150k kredita (a ustvari je to jedna od 500 partija), dok posmatram prosjčnu zaradu kod drugih premiuma.

 

Ja govorim općenito, ako pretpostavimo da je skill svih igrača na serveru podjednak (jer ne možemo znati jesu li retardi ili ne). Ako sa tom pretpostavkom kreneš, onda ćeš vidjeti da je velika razlika ako umjesto dva tier 7 tenka imaš dva tier 1 tenka jer oni jednostavno ne mogu ništa pa makar i krila imali.

Pa isto tako nemožeš pretpostaviti da je skill svih igrača podjednak, tj. zna se da nije. Također se zna da će iskusan igrač i sa manjim tierom napraviti puno više nego netko manje iskusan sa većim. Zašto ne žele ograničiti koje tierove možeš uzimati u platoon ne znam. Znam samo da bi razlika morala biti u 5 tiera svejedno zbog skauteva i artiljerije, također ne žele ograničavati premium igrače koji bi željeli igrati s prijateljima ma koji god oni tier imali.

 

Činjenica je da takvav platoon vidim jednom u svakih 30-40 borbi i ne smeta mi toliko, puno više je onih borbi gdje top tierovi ne naprave ništa i onda vrište da sam noob jer sa Type-om nisam ubio KT-a, Lowe i Type-a u neprijateljskoj ekipi a nemožeš mu objasniti da više nemaš muncije jer si morao preuzeti i njegov posao i posao njegovog prijatelja s kojim očito djeli isti IQ sobne temperature.

 

 

EDIT:

 

DrNasty kaže...
OriginalEXE kaže...

O čemu ovisi brzina cap-anja? Jer vidim da nije u svim situacijama jednaka (logično da ovisi o broju tenkvoa koji cap-aju, ali nije samo to).

O vrsti bitke, na Encounter modu je sporija nego na Standard. Mislim da je i za Assault isto kao i za Encounter (ne igram odavno pa ne znam).

Ovisi i od broja tenkova ali do 3, sve preko 3 ne utiče na brzinju capanja, pa je bolje ostaviti neke da brane dok trojica capaju, al de ti to objasni u randomu.

U assaultu je isto ko u randomu. 1 igrač 1 cap point to sekundi, 2 igrača 2 cap pointa, 3 igrača 3 cap pointa.

 

Što se tiče capanja, uvijek je bolje staviti više od 3 jer svi sakupljaju cap pointe bez obzira kolko ih je u capu, ali se računaju samo oni sa najviše bodova. Pa primjer stoji vas 5 u capu:

 

A 20 bodova

B 15 bodova

C 15 bodova

D 14 bodova

E 10 bodova

 

Računaju se samo prva 3 = 50

 

E sad ako doleti neki neprijatelj prekinuti cap i ošteti igrača C, počnu se računati bodovi od igrača D, tako da cap padne samo za 1 bod što se i ne primjeti, te se to isto desi kad god bude netko od njih oštećen, drugi po redu preuzima cap.

 

Ovo je dobro kad je još uvijek na neprijateljskoj strani po 2-3 tenka (pogotovo ako jedan od njih ima autoloader) pa ako se većina ili svi vrate mogu spriječiti cap bez problema ako capaju samo 3, ako capaju 5-6 onda više ne.

Poruka je uređivana zadnji put uto 19.3.2013 14:07 (BDevil).
14 godina
offline
Re: World of Tanks
DrNasty kaže...
OriginalEXE kaže...

O čemu ovisi brzina cap-anja? Jer vidim da nije u svim situacijama jednaka (logično da ovisi o broju tenkvoa koji cap-aju, ali nije samo to).

O vrsti bitke, na Encounter modu je sporija nego na Standard. Mislim da je i za Assault isto kao i za Encounter (ne igram odavno pa ne znam).

Ovisi i od broja tenkova ali do 3, sve preko 3 ne utiče na brzinju capanja, pa je bolje ostaviti neke da brane dok trojica capaju, al de ti to objasni u randomu.

Ovo pravilo za 3 tenka nisam znao, jako zanimljivo, tnx.

WordPress ❤
17 godina
moderator
offline
Re: World of Tanks
BDevil kaže...

Pa isto tako nemožeš pretpostaviti da je skill svih igrača podjednak, tj. zna se da nije. Također se zna da će iskusan igrač i sa manjim tierom napraviti puno više nego netko manje iskusan sa većim. Zašto ne žele ograničiti koje tierove možeš uzimati u platoon ne znam. Znam samo da bi razlika morala biti u 5 tiera svejedno zbog skauteva i artiljerije, također ne žele ograničavati premium igrače koji bi željeli igrati s prijateljima ma koji god oni tier imali.

 

Činjenica je da takvav platoon vidim jednom u svakih 30-40 borbi i ne smeta mi toliko, puno više je onih borbi gdje top tierovi ne naprave ništa i onda vrište da sam noob jer sa Type-om nisam ubio KT-a, Lowe i Type-a u neprijateljskoj ekipi a nemožeš mu objasniti da više nemaš muncije jer si morao preuzeti i njegov posao i posao njegovog prijatelja s kojim očito djeli isti IQ sobne temperature.

Može se pretpostaviti statistički, jer broj oscilira oko 50%. Možeš platoonirati sa dobrim igračima pa će ti i WR biti iznad 50% jer ćeš češće igrati sa dobrim, a možeš biti solo panj u randomu pa imati WR ispod 50%. U globalu - balansirano, što je njima i cilj, znači prosječan igrač nekad solo nekad platoon će biti na 50%.

 

Budući da MM ne uzima eff ili bilo koji drugi kvalitativni parametar igrača, već samo tier tenka, imaš pola-pola šanse da te zakači, znači podjednako.

 

To što govoriš za retard top tierove, tu nije kriv MM već isključivo igrači pa na to ne možeš uticati.

 

Ono što ja hoću je da ne želim gubiti zbog MM-a (jer dozvoljava platooniranje kroz 10 tiera), gdje bi možda i pobijedio da su oni mogli nešto ogrebati, već ako ću gubiti onda nek to bude samo zbog retard faktora/nedostatka skilla.

BDevil kaže...



 

E sad ako doleti neki neprijatelj prekinuti cap i ošteti igrača C, počnu se računati bodovi od igrača D, tako da cap padne samo za 1 bod što se i ne primjeti, te se to isto desi kad god bude netko od njih oštećen, drugi po redu preuzima cap.

 

Ovo je dobro kad je još uvijek na neprijateljskoj strani po 2-3 tenka (pogotovo ako jedan od njih ima autoloader) pa ako se većina ili svi vrate mogu spriječiti cap bez problema ako capaju samo 3, ako capaju 5-6 onda više ne.

Jesi siguran za ovo, može neki link, pls? Ako je ovako, onda se isplati capati sa više tenkova.

Poruka je uređivana zadnji put uto 19.3.2013 14:25 (DrNasty).
12 godina
neaktivan
offline
Re: World of Tanks
DrNasty kaže...
BDevil kaže...

Pa isto tako nemožeš pretpostaviti da je skill svih igrača podjednak, tj. zna se da nije. Također se zna da će iskusan igrač i sa manjim tierom napraviti puno više nego netko manje iskusan sa većim. Zašto ne žele ograničiti koje tierove možeš uzimati u platoon ne znam. Znam samo da bi razlika morala biti u 5 tiera svejedno zbog skauteva i artiljerije, također ne žele ograničavati premium igrače koji bi željeli igrati s prijateljima ma koji god oni tier imali.

 

Činjenica je da takvav platoon vidim jednom u svakih 30-40 borbi i ne smeta mi toliko, puno više je onih borbi gdje top tierovi ne naprave ništa i onda vrište da sam noob jer sa Type-om nisam ubio KT-a, Lowe i Type-a u neprijateljskoj ekipi a nemožeš mu objasniti da više nemaš muncije jer si morao preuzeti i njegov posao i posao njegovog prijatelja s kojim očito djeli isti IQ sobne temperature.

Može se pretpostaviti statistički, jer broj oscilira oko 50%. Možeš platoonirati sa dobrim igračima pa će ti i WR biti iznad 50% jer ćeš češće igrati sa dobrim, a možeš biti solo panj u randomu pa imati WR ispod 50%. U globalu - balansirano, što je njima i cilj, znači prosječan igrač nekad solo nekad platoon će biti na 50%.

 

Budući da MM ne uzima eff ili bilo koji drugi kvalitativni parametar igrača, već samo tier tenka, imaš pola-pola šanse da te zakači, znači podjednako.

 

To što govoriš za retard top tierove, tu nije kriv MM već isključivo igrači pa na to ne možeš uticati.

 

Ono što ja hoću je da ne želim gubiti zbog MM-a (jer dozvoljava platooniranje kroz 10 tiera), gdje bi možda i pobijedio da su oni mogli nešto ogrebati, već ako ću gubiti onda nek to bude samo zbog retard faktora/nedostatka skilla.

BDevil kaže...



 

E sad ako doleti neki neprijatelj prekinuti cap i ošteti igrača C, počnu se računati bodovi od igrača D, tako da cap padne samo za 1 bod što se i ne primjeti, te se to isto desi kad god bude netko od njih oštećen, drugi po redu preuzima cap.

 

Ovo je dobro kad je još uvijek na neprijateljskoj strani po 2-3 tenka (pogotovo ako jedan od njih ima autoloader) pa ako se većina ili svi vrate mogu spriječiti cap bez problema ako capaju samo 3, ako capaju 5-6 onda više ne.

Jesi siguran za ovo, može neki link, pls? Ako je ovako, onda se isplati capati sa više tenkova.

Broj oscilira oko 47-48% što se uzima kao prosječan WoT igrač (znam žalosno) i sa svakim novim igračom prosjek pada sve niže (pred godinu i pol je bilo 49-50%). Ja velim samo da sam puno rijeđe gubio zbog lol traktora u T10 nego ovako "normalno".

 

Šta se tiče capanja, pogledao sam WoT wiki, ali nažalost tamo je cap samo šturo objašnjen. Nema veze potražio sam neki video na youtube-u i možeš vidjeti da ih capa oko 5-6. Kad se type 59 vrati rokne prvog ali cap je pao samo za nekih 10 bodova i dalje tjera istim tempom. Onda šteti drugoga ali opet je cap pao samo za nekih 20, tek kad ošteti njih 4-5 onda stvarno padne cap na ispod 50.

 

EDIT:

 

Samo napomena, da su ove nubare stale jedan iza drugog u capu dobili bi bitku {#}

Poruka je uređivana zadnji put uto 19.3.2013 14:52 (BDevil).
15 godina
offline
World of Tanks

S premiumom bi bilo ljepih 102k credita {#}

Replay (ako ko hoce ponoviti venture) - inace to je standardna taktika sa T-54 i uvijek uspijevam dobar rezultat napraviti ako sam na ovoj strani prokhorovke

http://wotlabs.net/sig_dark/eu/RavenHR/signature.png
Moj PC  
4 0 hvala 1
15 godina
neaktivan
offline
Re: World of Tanks
Intel&ATI kaže...

S premiumom bi bilo ljepih 102k credita {#}

Replay (ako ko hoce ponoviti venture) - inace to je standardna taktika sa T-54 i uvijek uspijevam dobar rezultat napraviti ako sam na ovoj strani prokhorovke

Very nice! {#}

BTW, koji top koristiš? {#}

neradimitipkaspace!!!
15 godina
offline
Re: World of Tanks

Onaj novi sa 201mm penetracije, puno precizniji od onog, mada onog drugog nisam ni isprobao :D

http://wotlabs.net/sig_dark/eu/RavenHR/signature.png
14 godina
offline
Re: World of Tanks

 

Šta se tiče capanja, pogledao sam WoT wiki, ali nažalost tamo je cap samo šturo objašnjen. Nema veze potražio sam neki video na youtube-u i možeš vidjeti da ih capa oko 5-6. Kad se type 59 vrati rokne prvog ali cap je pao samo za nekih 10 bodova i dalje tjera istim tempom. Onda šteti drugoga ali opet je cap pao samo za nekih 20, tek kad ošteti njih 4-5 onda stvarno padne cap na ispod 50.

 

EDIT:

 

Samo napomena, da su ove nubare stale jedan iza drugog u capu dobili bi bitku {#}

Mislim što se tiče capanja da moraš pogoditi onoga koji je prvi počeo capat, znači on ima najviše osvojene baze i kad njega pogodiš veći postotak će pasti, to sam skužio kad su 2 tenka osvajala bazu jedan veliki i neki mali brzi kad sam gađao ovog većeg pogodio sam ga više puta skidao sam mu po 10% nakon toga sam pogodio ovog malog postotak je pao na skoro na nulu.

14 godina
online
Re: World of Tanks

Dobar mi ovaj brtanac... http://i.imgur.com/B62GEm0.jpg

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011 / - / beta.bassfeverfm.com - / http://www.universe-hosting.com/
17 godina
offline
Re: World of Tanks
Intel&ATI kaže...

S premiumom bi bilo ljepih 102k credita {#}

Replay (ako ko hoce ponoviti venture) - inace to je standardna taktika sa T-54 i uvijek uspijevam dobar rezultat napraviti ako sam na ovoj strani prokhorovke

Dobro odigrano, ali ipak si imao malo sreće što te nitko nije gnjavio sa brda dok si snajpao ostale. Ja pak nemam nit jedne poštene runde s Type-om tamo jer me uvijek stisnu s brda, a onda se pak moram baviti sa vatrom s obje strane...

16 godina
offline
Re: World of Tanks
dj_renny kaže...

Dobar mi ovaj brtanac... http://i.imgur.com/B62GEm0.jpg

Meni isto bio odličan tenk. Odnosno cijela da medium britanska linija ja porpilično močna. Pogotovo Cromwell.

Poruka je uređivana zadnji put uto 19.3.2013 21:07 (Jack Sparrow).
17 godina
neaktivan
offline
Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
moderator
offline
World of Tanks

Novi njemački top tier light tenk: {#}

 

 
8 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: World of Tanks
DrNasty kaže...

Novi njemački top tier light tenk: {#}

  No offense ali već stara fora...

Ja sam Plavi zmaj.Form the future!Masa,društvo većina,''normalni'' su ništa bez onih pojedinaca koji ih čine.
17 godina
moderator
offline
Re: World of Tanks

Vidio sam ja hrpe ovih car-tank slika, ali ovu sam tek jutros vidio.

Ako ništa, očekujem da bude bolji od nerfanog VK2801 :P

 

Ontopic:

 

Kupio sma sinoć Pershinga, sasvim solidan tenkić. Statsi su još u podrumu, 4 izgubljene, jedva pobjedu uzeo. Ali već sad mi je bolji od T20.

Budući da mi zadnji top donosi samo već penetraciju i 0,1 acc, da li je isplatnije ići na ovjes, motor i turret prije topa?

Planirao sam tako jer mi je stil igre da trollam sa strane pa mi onda i ovaj top bude ok, a brzina i mobilnost su puno korisniji.

 

EDIT: Nakon SP-a, obični Pershing je kao Lotus Exige R, čak i ovako stock {#}

Poruka je uređivana zadnji put sri 20.3.2013 9:00 (DrNasty).
15 godina
neaktivan
offline
World of Tanks

Kto pl?? {#}

 
7 0 hvala 0
14 godina
protjeran
offline
Re: World of Tanks
Mislim da sam odma stavio top makar provjeri ovhes prvo jer se ne sjecam dal stane top bez ovjesa(pomjesalo mi se s pattonom to). Kupola mi se isto isplatila+optika naravno, bas jucer npr napucao 2k dmg+4k od detectinga
15 godina
offline
World of Tanks

Jedna odlična sa T34. Ostanemo Vk3001p i ja u T34hvy. S njihove strane ostanu M6, Type 59, Panther II, AMX105AM (koji se izgleda napalio na mene, samo je mene gađao cijelu bitwie) i mislim da je još ostao bio i Lowe. VK je brzo izginuo tako da sam sam ostao protiv gore navedenih. I uspio pobijedu donijeti.

 

Siemka

Poruka je uređivana zadnji put sri 20.3.2013 13:38 (St0ka).
Moj PC  
2 0 hvala 0
17 godina
moderator
offline
Re: World of Tanks
chemmy kaže...
Mislim da sam odma stavio top makar provjeri ovhes prvo jer se ne sjecam dal stane top bez ovjesa(pomjesalo mi se s pattonom to). Kupola mi se isto isplatila+optika naravno, bas jucer npr napucao 2k dmg+4k od detectinga

Ja sam maksimizirao dpm i pucanje iz pokreta (vents+rammer+vstab) jer mi je takav stil igre, pa nemam mjesta za optiku (posada završava BiA pa idu repairs, kao na SP).

Mislim da ima lufta na običnom ovjesu i za najjači top, ali moram provjeriti. Ako to bude onda će ići prvo motor pa top, onda tracks pa turret.

 

Witam svima.

14 godina
protjeran
offline
World of Tanks

Je stane ima lufta na ovjesu za razliku od pattona. Ovo pucanje u pokretu i nije baš za pershinga (to ti je valjda od t20 ostalo). Uglavnom kad ga malo upgradeaš promjenit češ stil igre sigurno. Persh ima jedan od najboljih view rangea u igri šteta je ne iskoristiti to. I samo još da ti napomenem da sav free exp čuvaš za pattona inače si u sosu u kakvom sam ja bio jer na njega ni igla ne stane bez suspenzije, pa turret samo da bi pershingov gun stavio... veoma težak grind u t10 mečevima.

 
2 0 hvala 2
13 godina
odjavljen
offline
World of Tanks

Kakav je ovo sitni update? Što su opet promijenili?

Professional Case and PC modder. Sponsored by: CoolerMaster,Inter-tech,ASBIS, LD Cooling, MG Vrbanus , iShop,Noiseblocker,Shuttle,In Win, Enermax, EKWB, ASUS
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: World of Tanks
Pranja kaže...

Kakav je ovo sitni update? Što su opet promijenili?

http://worldoftanks.eu/news/6481-maintenance-european-server-goes-multi-cluster-tomorrow/

Dok ne probam lava, svinja je za mene kralj životinja!
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice