Pozdrav.
Vidim da Links daje 5 godina jamstva na Samsung monitore dok je inače gara 2 godine.
Jel ima tu nekih trikova po sistemu "dijagnostika se plaća, popravak ne" ?
Hvala.
Pozdrav.
Vidim da Links daje 5 godina jamstva na Samsung monitore dok je inače gara 2 godine.
Jel ima tu nekih trikova po sistemu "dijagnostika se plaća, popravak ne" ?
Hvala.
Produljeno jamstvo vrijedi iskljucivo za monitore serije 3 i to:
- LS300 (npr. LS22B300NS/EN)
- LS350 (npr. LS22B350TS/EN)
- LS370 (npr. LS24B370HS/EN)
- LT300 (npr. LT22B300EW/EN)
- LT301 (npr. LT24B301EW/EN)
- LT350 (npr LT22B350EW/EN)
ne daje to links
IZJAVA DAVAOCA USLUGE PRODUŽENOG ODRŽAVANJA
USLUGOM PRODUŽENOG ODRŽAVANJA, DAVAOC USLUGE JAMČI DA ĆE U SLUČAJU KVARA PROIZVOD DOVESTI U ISPRAVNO STANJE.
Ovaj Samsung proizvod ima uslugu produženog održavanja od dodatnih 36 mjeseci, poslije isteka jamstva proizvođača od 24 mjeseca, na greške u materijalu i izradi.
U slučaju reklamacije nakon isteka jamstva proizvođača, servisni centar je: SYSTEM ONE D.O.O., Ulica grada Vukovara 271, 10000 Zagreb, Hrvatska,
tel. 01 3691 282, Web: http://www.s1see.com
Produljeno jamstvo vrijedi iskljucivo za monitore serije 3 i to:
- LS300 (npr. LS22B300NS/EN)
- LS350 (npr. LS22B350TS/EN)
- LS370 (npr. LS24B370HS/EN)
- LT300 (npr. LT22B300EW/EN)
- LT301 (npr. LT24B301EW/EN)
- LT350 (npr LT22B350EW/EN)
ne daje to links
Možeš li mi pokazati gdje si našao tu informaciju?
IZJAVA DAVAOCA USLUGE PRODUŽENOG ODRŽAVANJA
USLUGOM PRODUŽENOG ODRŽAVANJA, DAVAOC USLUGE JAMČI DA ĆE U SLUČAJU KVARA PROIZVOD DOVESTI U ISPRAVNO STANJE.
Ovaj Samsung proizvod ima uslugu produženog održavanja od dodatnih 36 mjeseci, poslije isteka jamstva proizvođača od 24 mjeseca, na greške u materijalu i izradi.
U slučaju reklamacije nakon isteka jamstva proizvođača, servisni centar je: SYSTEM ONE D.O.O., Ulica grada Vukovara 271, 10000 Zagreb, Hrvatska,
tel. 01 3691 282, Web: http://www.s1see.com
A koliko je pouzdan taj servis? Nemaju informacije na svojoj stranici o tom jamstvu, a ni koji monitori spadaju u njega.
Osim toga neki Samsung monitori nemaju DVI.
Zna li netko (iz prakse) radi li DVI na HDMI adapter na njima? Ima li nekih problema, itd.
kopirano s jamstvenog lista...
Kupac potvrđuje da je kupio proizvod u ispravnom stanju i da prihvaća uvijete usluge produženog održavanja.
Prilikom reklamacije uz formular za registraciju usluge produženog održavanja obavezno priložiti dokaz o kupovini (Račun, Otpremnica).
IZJAVA DAVAOCA USLUGE PRODUŽENOG ODRŽAVANJA
USLUGOM PRODUŽENOG ODRŽAVANJA, DAVAOC USLUGE JAMČI DA ĆE U SLUČAJU KVARA PROIZVOD DOVESTI U ISPRAVNO STANJE.
Ovaj Samsung proizvod ima uslugu produženog održavanja od dodatnih 36 mjeseci, poslije isteka jamstva proizvođača od 24 mjeseca, na greške u materijalu i izradi.
U slučaju reklamacije nakon isteka jamstva proizvođača, servisni centar je: SYSTEM ONE D.O.O., Ulica grada Vukovara 271, 10000 Zagreb, Hrvatska,
tel. 01 3691 282, Web: http://www.s1see.com
UVJETI USLUGE PRODUŽENOG ODRŽAVANJA
1. Usluga produženog održavanja vrijedi isključivo ako je formular za uslugu pravilno popunjen i ovjeren od strane prodavača, i potpisan od strane prodavača i kupca.
2. Obveze davatelja usluge produženog održavanja ograničene su na popravak proizvoda. Ukoliko se po procjeni ovlaštene osobe proizvod ne može popraviti, usluga produženog
održavanja obuhvaća i zamjenu proizvoda ili neispravnog dijela.
3. Usluga nije prenosiva I vrijedi samo za uređaj za koji je registrirana.
4. Ovaj proizvod se ne smatra neispravnim u pogledu materijala, niti izrade, i ne zahtjeva prilagođavanje, kako bi zadovoljio opće tehničke ili sigurnosne standarde koji su na snazi u bilo
kojoj drugoj zemlji osim one za koje je prvobitno proizvod projektiran i proizveden.
5. Ova usluga produženog održavanja ne pokriva slijedeće:
a) periodične preglede, održavanje i popravke ili zamjene dijelova do kojih dođe uslijed normalnog trošenja i habanja u skladu sa objavljenim specifikacijama Samsung proizvoda,
b) troškove koji se odnose na prijevoz, uklanjanje ili ugradnju proizvoda,
c) kvarove nastale zloupotrebom, ili uslijed nepropisnog ili nestručnog korištenja kao i nepropisna instalacija i bilo kakvu promjenu koju nije odobrio Samsung,
d) štetu nastalu vremenskim neprilikama, udarom groma, poplavom, požarom, višom silom, neodgovarajućim naponom, nepravilnom ventilacijom ili bilo kojeg drugog razloga izvan
kontrole Samsung-a,
e) kvarove nastale utjecajem, prašine, vlage, hrane ili tekučine ili korištenje bilo koje opasne materije, koja može utjecati na proizvod.
f) svi ekrani sa tekučim kristalima (LCD), organskim LED ekranima (OLED) i plazma ekranima, bez obzira na proizvođača, gube osvjetljenost vremenom.
g) lampe projektora, punjive baterije i drugi potrošni dijelovi, gube ili smanjuju osobine vremenom.
h) gubitak karakterisitika zbog razlike u kvaliteti emitiranog signala u zemljama.
6. Ova usluga produljenog održavanja je dostupna krajnjem korisniku koji je zakonito stekao u posjed proizvod tijekom jamstvenog roka.
7. Ukoliko ne postoji zakon u suprotnosti sa navedenim, prava navedena u ovom formularu predstavljaju konačna potrošačka prava. Samsung, njegovi ogranci i distributeri neće snositi
odgovornost za posredne ili neposredne gubitke ili oštećenja podataka, kompakt diskova, video ili audio kazeta ili bilo koje druge prateće opreme i materijala.
8.Tolerancija za “loše“ pixel-e (pixel-i koji neprestano svijetle jednom bojom) kod monitora sa TFT ekranom propisana od strane proizvođača je jedan mrtav pixel na milion (1PPM).
9. Kupac je dužan osigurati odgovarajuće uvjete u kojima će proizvod raditi ili biti uskladišten, prema tehničkoj specifikaciji; da osigura stabilan izvor mrežnog napajanja (varijacije
napona max. 10%, varijacije frekvencije max. 30%); da osigura pravilno uzemljenu elektroinstalaciju kako bi se izbjegle razlike potencijala.