Hardware: the parts of a computer that can be kicked.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Hardware: the parts of a computer that can be kicked.
Ne znam koliko vas prati jos F1 u ovom "off season" djelu.
Ali Aston Martin je navodno u totalnom rasulu, zato je Otmar i otisao jer nece imat bolid spreman za testiranje. Navodno unutar tvornice vlada kaos.
RBR nije prosao crash test i oni isto pojma nemaju kako dalje s obzirom da ulazimo u zadnjih par tjedana. Fali datum predstavljanja, sto znaci da bolid jos nema "finalni look".
Ferrari se pak vraca na stari usis u obliku trokuta, kazu bolje im je.
Prost otisao iz Alpinea, neki kazu Alonso, drugi vodstvo je razlog. Kako god, ruzan rastanak.
Mercedes navodno u problemima sa homologacijom, oni tvrde da nisu.
RBR i Honda ostali u suradnji na duzi rok (valjda)
Uskoro krecu i predstavljanja bolida, sljedeci tjedan, Haas je prvi ako se ne varam.
Sve ekipe su prisiljene imat "finalnu" livreju na testiranjima.
Samo da prve dvije ili tri utrke ne pokažu preostatak sezone.
2021. je neponovljiva pogotovo zadnji krug Abu Dhabia više nikada nećemo slično vidjeti!
Pa iz nekih ekipa su rekli da ova nova pravila dopuštaju nadoknadu ekipama makar će na početku zaostajati. Vidjet ćemo da li je to istina
Ne znam koliko vas prati jos F1 u ovom "off season" djelu.
Ali Aston Martin je navodno u totalnom rasulu, zato je Otmar i otisao jer nece imat bolid spreman za testiranje. Navodno unutar tvornice vlada kaos.
RBR nije prosao crash test i oni isto pojma nemaju kako dalje s obzirom da ulazimo u zadnjih par tjedana. Fali datum predstavljanja, sto znaci da bolid jos nema "finalni look".
Ferrari se pak vraca na stari usis u obliku trokuta, kazu bolje im je.
Prost otisao iz Alpinea, neki kazu Alonso, drugi vodstvo je razlog. Kako god, ruzan rastanak.
Mercedes navodno u problemima sa homologacijom, oni tvrde da nisu.
RBR i Honda ostali u suradnji na duzi rok (valjda)
Uskoro krecu i predstavljanja bolida, sljedeci tjedan, Haas je prvi ako se ne varam.
Sve ekipe su prisiljene imat "finalnu" livreju na testiranjima.
Samo da prve dvije ili tri utrke ne pokažu preostatak sezone.
2021. je neponovljiva pogotovo zadnji krug Abu Dhabia više nikada nećemo slično vidjeti!
Pa mislim da bi se svi trebali nadati da se više ne dogodi takva sramota.
Ne znam koliko vas prati jos F1 u ovom "off season" djelu.
Ali Aston Martin je navodno u totalnom rasulu, zato je Otmar i otisao jer nece imat bolid spreman za testiranje. Navodno unutar tvornice vlada kaos.
RBR nije prosao crash test i oni isto pojma nemaju kako dalje s obzirom da ulazimo u zadnjih par tjedana. Fali datum predstavljanja, sto znaci da bolid jos nema "finalni look".
Ferrari se pak vraca na stari usis u obliku trokuta, kazu bolje im je.
Prost otisao iz Alpinea, neki kazu Alonso, drugi vodstvo je razlog. Kako god, ruzan rastanak.
Mercedes navodno u problemima sa homologacijom, oni tvrde da nisu.
RBR i Honda ostali u suradnji na duzi rok (valjda)
Uskoro krecu i predstavljanja bolida, sljedeci tjedan, Haas je prvi ako se ne varam.
Sve ekipe su prisiljene imat "finalnu" livreju na testiranjima.
Samo da prve dvije ili tri utrke ne pokažu preostatak sezone.
2021. je neponovljiva pogotovo zadnji krug Abu Dhabia više nikada nećemo slično vidjeti!
Pa mislim da bi se svi trebali nadati da se više ne dogodi takva sramota.
Tako je,
drago mi je da Max prvak, ali onakvi sudački kiksevi u zadnjem krugu (i ranije!) nam ne trebaju više
Postoji prica oko Abu Dhabija, iz Expressa, da je problem bio sto se bolid od Latifija zapalio tj. kocnice. I Masi je navodno ocekivao ciscenje unutar x krugova, no kad se zapalio produzilo je dva kruga to micanje.
Zbog toga je odluka o prestizanju dovedena u zadnji cas jer se planiralo pustit par krugova utrkivanja prije tog incidenta u nesreci.
Tako se prica.
Ja se mrvicu bojim da neće biti previše drukčiji na testiranju. Nos je drukčiji od onog FIA "template" verzije. ŽBPV. Htio bih da malo živnu u poretku. Barem po performansama.
Ja se mrvicu bojim da neće biti previše drukčiji na testiranju. Nos je drukčiji od onog FIA "template" verzije. ŽBPV. Htio bih da malo živnu u poretku. Barem po performansama.
Meni je ovo indyCar, nista drugo
Ja se mrvicu bojim da neće biti previše drukčiji na testiranju. Nos je drukčiji od onog FIA "template" verzije. ŽBPV. Htio bih da malo živnu u poretku. Barem po performansama.
Meni je ovo indyCar, nista drugo
Ma Indy je već praktički zatvoreni kokpit, a skoro ni ne spada u open wheel klasu više...tako da nije ovo ni blizu. A meni su se do sad svih godina bolidi sviđali, neki više neki manje, nisam neki esteta, i svi su mi bili lijepi i zanimljivi na svoj način, tako da izgled mi je prilično nebitan. Ja samo držim fige da razlike budu čim manje i da se mogu i u praksi bolidi pratiti na čim manjim udaljenostima bez osjetnog gubitka DF-a.
Ja nemam ništa protiv dizajna ako ne košta performanse. Onaj dan kad F1 postane sporija, više će mi smetati nego sličnost s Indycarom.
RACE već napravio malo detaljniji review. Uski nos, potencijalno skrivanje prednjeg ovjesa, uži stražnji dio itd. Baš što sam se bojao, možda nije predaleko od konačnog izgleda.
McLaren već priča o budget capu, da štede na rezervnim dijelovima, da na testiranju neće biti konačni dizajn nego da će update doći na prvu trku... Ak se oni muče, kako će Williams, Haas, Alfa, AT... samo da ne ispadne gubljenje bodova, jer se nema za parizer.
Ova predstavljanja mi samo dignu otkucaje a ispada da sve ide na "suho".
Danas je utrka prvaka pa tko želi pogledati može pronaći neki stream.
Počinje u 10h i završava u 15h. 
Danas je utrka prvaka pa tko želi pogledati može pronaći neki stream.
Počinje u 10h i završava u 15h. 
Lucas Blakeley, vozac sim racinga F1(Vozio je za Aston Martin sim ako se ne varam) je pobjedio Vettela na utrci. Treba li dalje gledat...
Danas je utrka prvaka pa tko želi pogledati može pronaći neki stream.
Počinje u 10h i završava u 15h. 
Lucas Blakeley, vozac sim racinga F1(Vozio je za Aston Martin sim ako se ne varam) je pobjedio Vettela na utrci. Treba li dalje gledat...
Uz napomenu da je Seb izgubio i u sljedećem kolu dvije vožnje...ali isto tako i uz napomenu da se vozilo na ledu/snijegu...nije da se tu može išta uspoređivat sa Sebovim uobičajenim radnim mjestom, baš ono...ni približno slično.
Lucas Blakeley, vozac sim racinga F1(Vozio je za Aston Martin sim ako se ne varam) je pobjedio Vettela na utrci. Treba li dalje gledat...
Uz napomenu da je Seb izgubio i u sljedećem kolu dvije vožnje...ali isto tako i uz napomenu da se vozilo na ledu/snijegu...nije da se tu može išta uspoređivat sa Sebovim uobičajenim radnim mjestom, baš ono...ni približno slično.
A sto bi tek e-sim vozac onda trebao reci? Njemu auto nije radno mjesto, a kamo li led i snijeg.
No evo vaznih datuma sljedeci tjedan:
Red Bull – February 9
Aston Martin – February 10
McLaren – February 11
Lucas Blakeley, vozac sim racinga F1(Vozio je za Aston Martin sim ako se ne varam) je pobjedio Vettela na utrci. Treba li dalje gledat...
Uz napomenu da je Seb izgubio i u sljedećem kolu dvije vožnje...ali isto tako i uz napomenu da se vozilo na ledu/snijegu...nije da se tu može išta uspoređivat sa Sebovim uobičajenim radnim mjestom, baš ono...ni približno slično.
A sto bi tek e-sim vozac onda trebao reci? Njemu auto nije radno mjesto, a kamo li led i snijeg.
No evo vaznih datuma sljedeci tjedan:
Red Bull – February 9
Aston Martin – February 10
McLaren – February 11
Ne mora biti...to i kažem, Vettelu znamo sigurno da je radno mjesto dijametralno suprotno, dakle čovjek desetljećima vježba i radi na poziciji na kojoj se treba ponašati prilično suprotno od ovoga na čemu i u čemu vozi RoC. Uostalom i sam je rekao da mu je led i snijeg nepoznanica. Nije on Kimi, ni Kubica, koji su u slobodno vrijeme vozili reli.
Dok za ovog dečka ne znamo...ako se čovjek voli voziti iz hobija/gušta po ledu/snijegu - nije uopće neralno očekivati da će imati prednost u tom dvoboju. Uostalom Vettel je točno to i pokazao u svojim vožnjama na ovogodišnjem RoC-u, jer prvog dana je bio stvarno totalna truba. Ali isto tako je i pokazao da ima talent, da brzo uči i da se prilagođava. Što je zorno pokazao drugi dan, u svakoj je vožnji bio sve bolji, i na kraju došao do finala. U kojem realno nije imao baš nikakve šanse jer je s druge strane bio čovjek koji se na tom terenu osjećao kao doma. Pogotovo u odnosu na Seba. Na kraju krajeva čovjek je i dalje u samom vrhu relija, bez obzira na godine i sve.
Ne mora biti...to i kažem, Vettelu znamo sigurno da je radno mjesto dijametralno suprotno, dakle čovjek desetljećima vježba i radi na poziciji na kojoj se treba ponašati prilično suprotno od ovoga na čemu i u čemu vozi RoC. Uostalom i sam je rekao da mu je led i snijeg nepoznanica. Nije on Kimi, ni Kubica, koji su u slobodno vrijeme vozili reli.
Dok za ovog dečka ne znamo...ako se čovjek voli voziti iz hobija/gušta po ledu/snijegu - nije uopće neralno očekivati da će imati prednost u tom dvoboju. Uostalom Vettel je točno to i pokazao u svojim vožnjama na ovogodišnjem RoC-u, jer prvog dana je bio stvarno totalna truba. Ali isto tako je i pokazao da ima talent, da brzo uči i da se prilagođava. Što je zorno pokazao drugi dan, u svakoj je vožnji bio sve bolji, i na kraju došao do finala. U kojem realno nije imao baš nikakve šanse jer je s druge strane bio čovjek koji se na tom terenu osjećao kao doma. Pogotovo u odnosu na Seba. Na kraju krajeva čovjek je i dalje u samom vrhu relija, bez obzira na godine i sve.
Baš tako, ajmo ih sve posadit u bolid F1 na 1-2 kruga pa da vidimo ko je brži... :)
Ne mora biti...to i kažem, Vettelu znamo sigurno da je radno mjesto dijametralno suprotno, dakle čovjek desetljećima vježba i radi na poziciji na kojoj se treba ponašati prilično suprotno od ovoga na čemu i u čemu vozi RoC. Uostalom i sam je rekao da mu je led i snijeg nepoznanica. Nije on Kimi, ni Kubica, koji su u slobodno vrijeme vozili reli.
Dok za ovog dečka ne znamo...ako se čovjek voli voziti iz hobija/gušta po ledu/snijegu - nije uopće neralno očekivati da će imati prednost u tom dvoboju. Uostalom Vettel je točno to i pokazao u svojim vožnjama na ovogodišnjem RoC-u, jer prvog dana je bio stvarno totalna truba. Ali isto tako je i pokazao da ima talent, da brzo uči i da se prilagođava. Što je zorno pokazao drugi dan, u svakoj je vožnji bio sve bolji, i na kraju došao do finala. U kojem realno nije imao baš nikakve šanse jer je s druge strane bio čovjek koji se na tom terenu osjećao kao doma. Pogotovo u odnosu na Seba. Na kraju krajeva čovjek je i dalje u samom vrhu relija, bez obzira na godine i sve.
Baš tako, ajmo ih sve posadit u bolid F1 na 1-2 kruga pa da vidimo ko je brži... :)
Točno...s obzirom koliko je F1 bolid drukčiji za "korištenje" u odnosu na ovo ostalo tu bi F1 vozač bio u ogromnoj prednosti.
Ne znam koliko vas prati jos F1 u ovom "off season" djelu.
Ali Aston Martin je navodno u totalnom rasulu, zato je Otmar i otisao jer nece imat bolid spreman za testiranje. Navodno unutar tvornice vlada kaos.
RBR nije prosao crash test i oni isto pojma nemaju kako dalje s obzirom da ulazimo u zadnjih par tjedana. Fali datum predstavljanja, sto znaci da bolid jos nema "finalni look".
Ferrari se pak vraca na stari usis u obliku trokuta, kazu bolje im je.
Prost otisao iz Alpinea, neki kazu Alonso, drugi vodstvo je razlog. Kako god, ruzan rastanak.
Mercedes navodno u problemima sa homologacijom, oni tvrde da nisu.
RBR i Honda ostali u suradnji na duzi rok (valjda)
Uskoro krecu i predstavljanja bolida, sljedeci tjedan, Haas je prvi ako se ne varam.
Sve ekipe su prisiljene imat "finalnu" livreju na testiranjima.
Samo da prve dvije ili tri utrke ne pokažu preostatak sezone.
2021. je neponovljiva pogotovo zadnji krug Abu Dhabia više nikada nećemo slično vidjeti!
Pa mislim da bi se svi trebali nadati da se više ne dogodi takva sramota.
Tako je,
drago mi je da Max prvak, ali onakvi sudački kiksevi u zadnjem krugu (i ranije!) nam ne trebaju više
Misliš sudački kiksevi cijele godine.
Najveći problem je što nije bilo neke konzistentnosti, znači da se za istu/jako sličnu situaciju, dodjeli identična kazna, već od slučaja do slučaja ogromne razlike u kaznama.
To moraju popraviti i moram priznati Lewisu da radi jako dobro pritisak da se to revidira i sredi, time da ignoirira trenutno i FIA-u i novinare...
Pa realno, puno je drukčiji u odnosu na prošlogodišnji. Vjerojatno se svi bune jer je livery sličan. Iskreno ne znam zašto se očekuje da se livery svake godine mijenja.
Meni se sviđa njihov livery. Doduše, i onaj bijeli je bio fora. Ferrari bi mogao biti fora ako budu kombinirali crnu i crvenu, kako je u nekim neslužbenim najavama.
Pa realno, puno je drukčiji u odnosu na prošlogodišnji. Vjerojatno se svi bune jer je livery sličan. Iskreno ne znam zašto se očekuje da se livery svake godine mijenja.
Cini se da je ovo samo livery. Nista od aktualnih bolida do testiranja.
Pa realno, puno je drukčiji u odnosu na prošlogodišnji. Vjerojatno se svi bune jer je livery sličan. Iskreno ne znam zašto se očekuje da se livery svake godine mijenja.
Cini se da je ovo samo livery. Nista od aktualnih bolida do testiranja.
Ahaa, ima smisla, navodno je i Horner izjavio da će se bolid sigurno dosta promijeniti do prve utrke.
Onaj bijeli livery je bio bomba 
Meni je blesavo da jedinica nije na boljem mjestu. Valjda se čuva žuti nos za sponzore.
Ili je pozicija definirana?
Jel ima kakvih naknadnih novosti oko felgi i LEDica?
Zgodno bi bilo kad bi na felgama bila neka oznaka da je čovjek vodeći u utrci
khm.. “Ti zaostali bolidi; Ne trebaš ih puštati da naprave cijeli krug i dohvate začelje kolone. Samo ih pusti naprijed i onda imamo utrku u rukama”, rekao je Wheatley, a Masi odgovorio: “Razumijem.”
khm.. “Ti zaostali bolidi; Ne trebaš ih puštati da naprave cijeli krug i dohvate začelje kolone. Samo ih pusti naprijed i onda imamo utrku u rukama”, rekao je Wheatley, a Masi odgovorio: “Razumijem.”
Zar je moguce da se to jos provlaci? Pa sam Hamilton je vec fokusiran na 2022.
Ja ne znam, ljudi bi 94, 96, 98 ili 2007 umrli na socijalnim mrezama.
Max je 2021 prvak. Na njemu je da obrani titulu, na Hamiltonu da ode po rekordnu osmu. Na svima ostalima da uspiju uci u borbu za naslov ili bodove. Ostavite vise u 2021 neke stvari.
khm.. “Ti zaostali bolidi; Ne trebaš ih puštati da naprave cijeli krug i dohvate začelje kolone. Samo ih pusti naprijed i onda imamo utrku u rukama”, rekao je Wheatley, a Masi odgovorio: “Razumijem.”
Zar je moguce da se to jos provlaci? Pa sam Hamilton je vec fokusiran na 2022.
Ja ne znam, ljudi bi 94, 96, 98 ili 2007 umrli na socijalnim mrezama.
Max je 2021 prvak. Na njemu je da obrani titulu, na Hamiltonu da ode po rekordnu osmu. Na svima ostalima da uspiju uci u borbu za naslov ili bodove. Ostavite vise u 2021 neke stvari.
Ovo je procurio njihov razgovor tijekom utrke, znači nova stvar.
Forza Ferrari !!
Hardware: the parts of a computer that can be kicked.
Forza Ferrari !!
Otkad je to kriterijum ko ce biti prvak????

