Hello,
nakon cruncha, malo se usporilo na poslu i vecinom se nema nista protiv da nesto vremena, u granicama razumnog, posvetimo side-projektima. Self-improvement, jel?
S obzirom da vidim da ovaj forum dosta vrvi mladim (inteligentnim) ljudima koji zele napraviti neku igru, moja ideja je da zapocnem i vodim kakav kratki projekt koji bi se odvijao od pocetka do kraja u ogranicenom roku (30-50 dana). Na zalost, za jedan dobro organizirani maleni projekt, tim ne moze biti velik tako da je broj ljudi koji se mogu ukljuciti u development ogranicen, no projekt ce biti opensource pa svi mogu vidjeti kako tece razvoj, normalno. Ciljam na nekih ukupno 7-10 ljudi, max 3-4 programera ukljucujuci mene, 3-5 artista i ostatak designeri.
Takodjer, preferiram ljude s iskustvom, ali
za programere - ukoliko vam je jasna razlika izmedju nasljedjivanja i kompozicije i znate cemu sluzi factory, adapter i proxy - bit cemo OK ;-)
za artiste - ukoliko znate bazicni rad s nekim 3D programom, razumijete sto je tekstura i zasto ista mora biti velicine na 2 potenciju, sto je to lowpoly modelling - bit cemo OK ;-)
za designere - pokrenuli ste Radiant ili pokusali moddati BILO koju igru, napravili neku mapu za warcraft/starcraft - sve pet.
Nazalost, moja pravila su stroga, imam nizak tolerance prema feature creepingu, igra ce bit vrlo malena, bez naprednih featureova - malen, selfcontained dovrseni projekt. Ja cu organizirati posao, taskove, definitivno prihvacam kritiku, promasene rokove ali ne i kompletnu lijenost. Ovaj poziv primarno ide ljudima koji zele nauciti kako jedan projekt izgurati od pocetka do kraja, kako izgleda kad se agilno vodi malen tim, sto tocno znaci rezati featureove, biti fokusiran, nauciti prednosti extreme programminga i slicno...
Ukljucivanje u projekt samo radi prestiza je vrlo vidljivo i nece se tolerirati, pa nemojte niti tratiti moje i vase vrijeme. Ako vam se samo igra, bez brige, bit ce dostupno svima besplatno.
Takodjer, unatoc cijelom ovom mojem agresivnom a mozda i arogantnom stavu, NEMOJTE pomisliti da niste dovoljno dobri za team. Ako ste voljni uciti i raditi, lijepo cemo komunicirati, a siguran sam da cemo svi nauciti puno.
Nemam jos neku definiranu ideju sto bi se tocno radilo, cak nisam siguran niti koji tocno programski jezik (C# na Mono-u ili Java definitivno), no isao bi na neki cyberpunk setting, top-down ili sidescroller perspektiva, jednostavna grafika, malen broj featureova, i replayability - znaci, ovisno o tome koliko vremena nam ostane, proceduralno generirani content. Skoro definitivno NE multiplayeru i 3D-u.
Sve ce se to lijepo definirati kroz sam razvoj vertical slicea.
No... molim postajte ovdje ukoliko ste zainteresirani.
Ukratko me interesira vase iskustvo i skillovi, te ono u cemu ste slabi. Nema potrebe lagati da ste dobri u svemu, jer nitko nije, a meni je priznanje neiskustva samo pozitivan znak da tu ima mjesta za dobar napredak.
Takodjer, nema potrebe biti obeshrabren ako ne udjete u tim, planiram napraviti jos ovakvih kraktih sprint-projekata, i pazit cu s kime sam radio tako da ne odaberem uvijek iste ljude.
Zadrzavam pravo mijenjati ovaj post po potrebi.
Cheers!