Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana

poruka: 71
|
čitano: 16.857
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Hobi projekt - igra u 30-50 dana

Hello,

nakon cruncha, malo se usporilo na poslu i vecinom se nema nista protiv da nesto vremena, u granicama razumnog, posvetimo side-projektima. Self-improvement, jel?

 

S obzirom da vidim da ovaj forum dosta vrvi mladim (inteligentnim) ljudima koji zele napraviti neku igru, moja ideja je da zapocnem i vodim kakav kratki projekt koji bi se odvijao od pocetka do kraja u ogranicenom roku (30-50 dana). Na zalost, za jedan dobro organizirani maleni projekt, tim ne moze biti velik tako da je broj ljudi koji se mogu ukljuciti u development ogranicen, no projekt ce biti opensource pa svi mogu vidjeti kako tece razvoj, normalno. Ciljam na nekih ukupno 7-10 ljudi, max 3-4 programera ukljucujuci mene, 3-5 artista i ostatak designeri.

Takodjer, preferiram ljude s iskustvom, ali

za programere - ukoliko vam je jasna razlika izmedju nasljedjivanja i kompozicije i znate cemu sluzi factory, adapter i proxy - bit cemo OK ;-)

za artiste - ukoliko znate bazicni rad s nekim 3D programom, razumijete sto je tekstura i zasto ista mora biti velicine na 2 potenciju, sto je to lowpoly modelling - bit cemo OK ;-)

za designere - pokrenuli ste Radiant ili pokusali moddati BILO koju igru, napravili neku mapu za warcraft/starcraft - sve pet.

 

Nazalost, moja pravila su stroga, imam nizak tolerance prema feature creepingu, igra ce bit vrlo malena, bez naprednih featureova - malen, selfcontained dovrseni projekt. Ja cu organizirati posao, taskove, definitivno prihvacam kritiku, promasene rokove ali ne i kompletnu lijenost. Ovaj poziv primarno ide ljudima koji zele nauciti kako jedan projekt izgurati od pocetka do kraja, kako izgleda kad se agilno vodi malen tim, sto tocno znaci rezati featureove, biti fokusiran, nauciti prednosti extreme programminga i slicno...

 

Ukljucivanje u projekt samo radi prestiza je vrlo vidljivo i nece se tolerirati, pa nemojte niti tratiti moje i vase vrijeme. Ako vam se samo igra, bez brige, bit ce dostupno svima besplatno.

Takodjer, unatoc cijelom ovom mojem agresivnom a mozda i arogantnom stavu, NEMOJTE pomisliti da niste dovoljno dobri za team. Ako ste voljni uciti i raditi, lijepo cemo komunicirati, a siguran sam da cemo svi nauciti puno.

 

 

 

Nemam jos neku definiranu ideju sto bi se tocno radilo, cak nisam siguran niti koji tocno programski jezik (C# na Mono-u ili Java definitivno), no isao bi na neki cyberpunk setting, top-down ili sidescroller perspektiva, jednostavna grafika, malen broj featureova, i replayability - znaci, ovisno o tome koliko vremena nam ostane, proceduralno generirani content. Skoro definitivno NE multiplayeru i 3D-u.

Sve ce se to lijepo definirati kroz sam razvoj vertical slicea.

 

No... molim postajte ovdje ukoliko ste zainteresirani.

Ukratko me interesira vase iskustvo i skillovi, te ono u cemu ste slabi. Nema potrebe lagati da ste dobri u svemu, jer nitko nije, a meni je priznanje neiskustva samo pozitivan znak da tu ima mjesta za dobar napredak.

 

Takodjer, nema potrebe biti obeshrabren ako ne udjete u tim, planiram napraviti jos ovakvih kraktih sprint-projekata, i pazit cu s kime sam radio tako da ne odaberem uvijek iste ljude.

 

 

Zadrzavam pravo mijenjati ovaj post po potrebi.

Cheers!

Welcome - millenium... the fall of Planet Hate...
 
38 0 hvala 3
16 godina
neaktivan
offline
Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana

Sretno! Namigiva

Nobody expects the Spanish Inquisition!
Moj PC  
10 0 hvala 2
15 godina
protjeran
offline
Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana

Evo ja se prijavljujem za projekt kao 3d modeler... Detalje sam ti poslao na privatnu poruku... Nadam se da će se još ljudi zainteresirati...

http://zekidagames.webs.com /// http://www.youtube.com/user/ZeKiDaGames
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana

Svaka čast! Jako lijepo što želiš podijeliti iskustvo s drugima.

Nažalost ne mogu sudjelovati.. sam volim raditi igre, ali to se obično svodi na dobivenu ideju (u najčudnovatijim situacijama, vrlo blesave ideje O_o) i brzi prototip toga napravljen u dan-dva (nekad tjedan..).  I iskreno, nemam gotovo nikakvog pravog iskustva, sve što radim radim na neki svoj (vjerojatno "divlji", za druge programere "omg nije to valjda stvarno napravio") način. Zato mi je drago da će ovo biti open source, budi siguran da ću proučiti source ;)

Za artista nisam, moje najveće dostignuće modeliranja je deformirana kocka.

Dizajner.. jedino ako nekome treba freaky ideja za igru xD Ali nikad nisam "glumio" dizajnera. A moding igara.. moj početak :p

 

Ugl, svaka čast! Sviđa mi se ideja i pratiti ću razvoj ovoga :D

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana

Cool, zasad troje zainteresiranih, jedan Java programer i jedan artist.

Pricekat cemo jos tjedan dana ako ima jos zainteresiranih, nakon toga cemo vidjeti sto se da napraviti za 30ak dana.

Cheers!

Welcome - millenium... the fall of Planet Hate...
 
2 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana

Eeeek, doubleposter!

 

Cini se da je programerski tim kompletiran. Troje nas je, to ce bit dovoljno za projekt ovakve 'sirine' :-D Pitao sam moderatora, on kaze da nema nista protiv da se dogovaramo i planiramo koristeci ovaj thread, a ja osobno mislim da je to dobra ideja jer ce ostati kao nekakva forma 'tutoriala' zainteresiranim ljudima.

 

Dakle, moj pitch:

Bazicna ideja (tj. pitch :-D) koji se meni vrti u glavi je 2D platformer/arkada/stealther. Nekav setting bi nas mogao postaviti u ulogu kakvog hightech lopova, koji ima cilj uci u neku zgradu i ukrasti neki predmet, ili nesto slicno sto ostavlja open end game.

Osnovni arkadni gameplay element bi bio stealth, odnosno, skrivanje u sjeni ili skrivanje van eye of sighta. Tu nema puno komplikacija jer s obzirom da je priroda igre arkadna, stealth mora biti jednostavan za korisnika a istovremeno intuitivan i kreativan. Preporucam pogledati/odigrati staru igru Alcatraz kao referencu na stealth.

Sekundarni gameplay element je logicka igra, tj. zaobilazenje security uredjaja uz pomoc alata koje nosimo sa sobom. Security deviceovi mogu biti kamere, IR meshevi, motion detectori, pressure pads, etc etc etc.

Setting s ovakvom idejom ostavlja prostora za dodatne game elemente (tj. feature creepove :-D)  kakvi su npr. ekonomski element (Thief), proceduralna generacija, etc...

Takodjer, s obzirom da sam fan cyberpunka, volio bi da se art style vrti u tom smislu.

 

Ovo je otvoreno za prosirivanje, modificiranje, nove ideje, ali pokusajte zauzdati svoj mozak i koncentrirajte se na glavni fokus, odnosno na dvije stvari koje sam naveo kao glavne gameplay elemente. Sve ostalo su creepovi koji mogu uci iskljucivo ako imamo vremena. Cak i osnovni gameplay elementi ce biti rezani nemilosrdno ako pocnemo slippati.

 

 

Sto se tice tehnologije,

ja sam mrvicu varao, tj. poceo sam sastavljati bazicnu aplikaciju i pokupio tehnologije koje ce nam trebati. Zasto, pa, eto zato jer se nikome u globalu ne da sastavljati foundation facilities (tj. build system, logging, project management, crash handling, etc etc etc), koji su vrlo bitni, a potrebna nam je platforma u kojoj mozemo brzo isprototipizirati gameplay elemente koje planiramo implementirati, i vidjeti koliko su uopce zabavni. Sve sto sam ja zamislio je poprilicno abstraktno, i vidjet ce se koliko je to zabavno tek u samoj igri.

 

Odlucio sam se za Javu iz vise razloga, primarno zato jer u ovako kratkom roku nemam vremena upoznavati se s game tehnologijama za neki drugi jezik, a metodiku kasnije mozete prenijeti i sami na bilo sto.

Project management tool je Maven (http://maven.apache.org/), trenutno je project file sredjen tako da buildamo uber-jar, tj. izvrsavajuci package komandu zabuildat cemo sve u jedan jedini jar koji se moze pokrenuti na dvoklik. Poslije mozemo to feature creepati da dodamo .exe s ikonom, Maven ima plugin za to. Takodjer, Maven omogucuje da svi radimo u IDE-u koji nam je blizak, ja koristim IntelliJ Ideu, no moguce je skinuti community verziju (tj. besplatnu verziju) koja nimalo ne kaska za ultimateom (http://www.jetbrains.com/idea/)

Nisam jos nista uploadao na javni SVN, ali vjerojatno ide na google code jer je definitivno presisao Sourceforge jednostavnoscu. Najjednostavnije ce biti da svima posaljem POM file preko maila, na vama je da instalirate maven i pokrenete goal koji ce checkoutati projekt iz SVN-a i setupirati sve za vas.

Display ide kroz OpenGL, binder je LWJGL (http://www.lwjgl.org/), a 2D game engine Slick2D (http://slick.cokeandcode.com/). S obzirom da je igra 2D i da je platformer, odlucio sam se za Slick jer on nativno podrzava Tiled mape - Tiled je gotovi generalni tile editor, pa smo s njime rijesili 80% toolsa koje trebamo (http://www.mapeditor.org/). Ja koristim Java verziju jer sam lijen compilirati novu Qt verziju, a stara radi vise nego dobro. Audio jos nisam dirao, no LWJGL ima podrsku za OpenAL pa cemo vjerojatno iskoristiti to. Slick ima nekakvu podrsku za input, no morat cemo to isprofilirati sami malo, jer je primitivno.

 

 

Sto se tice komunikacije,

ja sam staromodan i s obzirom da je ovo vise manje edukativno/zabavni projekt, mislim da bi bilo dobro da piskaramo sve bitne misli u ovaj topic. Realtime chatovi se mogu odvijati preko MSN-a ili Skypea (kasnije ih mozemo kopirati ovdje), transfer resursa _OBAVEZNO_ ide kroz SVN, i to je vise manje to za logistiku.

 

 

Do kraja tjedna zelim nailati sto radimo pa da se bacimo na planiranje prve iteracije, stoga... feature creeping season is opened.

Danas/sutra cu uploadirati sto imam na google code, razaslati naokolo POM file, i objasniti kako je bazicna arhitektura zamisljena.

 

Cheers!

 

 

Edit:

postavio sam projekt na google code, cyberpunk name generator je izbacio ime "Noraxidium", pa... eto.. projekt je krsten :-D

Molim sve koji su se izjasnili da zele sudjelovati u projektu da mi PM-om posalju svoj google code ID (i naprave acc na google code ako vec nisu), tako da ih dodam u projekt. Objasnit cu kako setupirati projekt uz pomoc Mavena kad to sredim do kraja.

Welcome - millenium... the fall of Planet Hate...
Poruka je uređivana zadnji put sri 7.7.2010 16:33 (Deus ex machina).
 
5 0 hvala 0
15 godina
offline
RE: Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana

ako trebate jos ljudi,ja se javljam...moje znanje:
3d modeliranje: preko googla sketchupa najbolje znam :D
web dizajner: adobe dreamviewer
photoshop
concept artist,znam koristit unreal engine

znam da sam puno toga nabrojao al sve sta sam nabrojao znam koristit vrlo dobro...

 

sta neznam koristit: u vezi 3d modeliranja nijedan profesionalni program neznam koristit najbolje,samo sketchup

programiranje:c++ i sve te cake nejdu mi najbolje

njemacki neznam

http://movies-monkey.blogspot.com/
Poruka je uređivana zadnji put sri 7.7.2010 16:16 (dado16).
14 godina
offline
RE: Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana

Zanimljivo, sretno.

Poruka je uređivana zadnji put sri 7.7.2010 16:24 (ja čovjek).
15 godina
neaktivan
offline
Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana

OK, nisam shvatio tocno kako eksternalizirati credentials za dev connection za SVN, tako da nisam bas imao srece s Mavenom i bootstrapom projecta. Morat ce se to na ruke.

 

Kako setupirati projekt:

1. instalirati TortoiseSVN ako ste u Win, ili svn ako je neki linux

2. instalirati Apache Maven

3. na google codeu, u svojem profilu, generirati developer's password (gore-desno click Profile, odabrati tab settings)

4. uz pomoc Tortoisea, checkoutati projekt negdje lokalno na svoju mashinu. Developer's URL je napisan na googleu, nemojte zaboraviti unijeti svoj google code ID i password, inace necete biti tretirani kao dev i nece biti dozvoljen checkout

5. kad se projekt checkouta, otvoriti komandnu liniju, odsurfati u direktorij projekta i izvrsiti:

mvn package


6. kad build zavrsi (prvi put traje duze, dok maven downloadira sve dependencye iz repozitorija), otvoriti 'target' direktorij i pokrenuti 'noraxidium-1.0-SNAPSHOT.jar' doubleclickom ili u komandnoj liniji sa

java -jar noraxidium-1.0-SNAPSHOT.jar

 

Trenutno se aplikacija krsi jer nisam implementirao sve, ali crash handler radi kako treba ako nish drugo :-D

 

Pisati OVDJE, a ne na PM ako ima problema, tako da mogu popravljati.

 

 

Edit:

ako niste developer, naravno moguce je checkoutati projekt i izbuildati sve. Jedine promjene su - preskociti korak 3, i u koraku 4 treba uzeti public URL (onaj koji koristi http konekciju i ne trazi username/password)

Welcome - millenium... the fall of Planet Hate...
Poruka je uređivana zadnji put sri 7.7.2010 17:50 (Deus ex machina).
 
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana

Nisam jučer bio doma, pa nisam vidio da smo krenuli... Zar nema Intellij plugin za SVN? Nisam doma pa ne mogu probati, ali da li se s njim ne može spojiti?

 

Btw. Ako netko koristi eclipse, također mu ne treba Tortoise, ima eclipse plugin za subversion. Mislim meni je lakše ako imam sve na jednom mjestu, pa ne moram puno toga instalirati.

'Genius might be the ability to say a profound thing in a simple way' Charles Bukowski
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
offline
RE: Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana

Pokusavam sloziti eclipse da mi to builda, uspio sam instalirati maven plugin, i checkout sourca, sve je tu, sad pokusavam skinuti lwjgl, ali vec pol sata ne uspijevam downloadati.Trenutna verzija je 2.4.2, hoce nam ona trebati? ili neka starija je dovoljna?

15 godina
protjeran
offline
RE: Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana

Nemogu sa Tortoise-om checkoutati projekt - kaže krivi URL... stavio sam ovaj url

 

https://noraxidium.googlecode.com/svn/trunk/ noraxidium --username antesepic@hotmail.com

 

http://zekidagames.webs.com /// http://www.youtube.com/user/ZeKiDaGames
14 godina
offline
RE: Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana
APazinjan kaže...

Nemogu sa Tortoise-om checkoutati projekt - kaže krivi URL... stavio sam ovaj url

 

https://noraxidium.googlecode.com/svn/trunk/ noraxidium --username antesepic@hotmail.com

 

samo ovo ti treba:

 

https://noraxidium.googlecode.com/svn/trunk

15 godina
protjeran
offline
RE: Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana
CalvinRi kaže...
APazinjan kaže...

Nemogu sa Tortoise-om checkoutati projekt - kaže krivi URL... stavio sam ovaj url

 

https://noraxidium.googlecode.com/svn/trunk/ noraxidium --username antesepic@hotmail.com

 

samo ovo ti treba:

 

https://noraxidium.googlecode.com/svn/trunk

Ali nigdje me ne pita username/password?

http://zekidagames.webs.com /// http://www.youtube.com/user/ZeKiDaGames
14 godina
offline
RE: Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana
APazinjan kaže...
CalvinRi kaže...
APazinjan kaže...

Nemogu sa Tortoise-om checkoutati projekt - kaže krivi URL... stavio sam ovaj url

 

https://noraxidium.googlecode.com/svn/trunk/ noraxidium --username antesepic@hotmail.com

 

samo ovo ti treba:

 

https://noraxidium.googlecode.com/svn/trunk

Ali nigdje me ne pita username/password?

Da, ne znam. Znam da prije no sto nas je deus dodao na popis nije radilo nikako, a sad ide preglatko :)

15 godina
neaktivan
offline
Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana

Tortoise je bio prijedlog za ljude koji nece koristiti IDE - pretpostavljam da svi coderi znaju kako koristiti SVN :-)

Sto se tice downloada LWJGL, verzija je lockana zbog Slick-a, i trebalo bi se sve podesiti automatski preko Mavena. IntelliJ automatski raspoznaje Maven repozitorije, no u Eclipseu ih mozda treba dodati na ruke, pregledaj POM file, ima ih 2-3 dodatna pored standardnog.

Planirao sam pisati kratki overview arhitekture, ali zakljucio sam da je bespotrebno s obzirom da vise/manje jasno naglasavam odgovornosti odredjene klase u njezinoj dokumentaciji. Sve sto je potrebno je biti koliko-toliko dobar programer pa se konstantno pitati sto spada gdje. Ako imate pitanja, javite se na MSN (ID ide na PM).

Trenutno sam uspio ucitati mapu i rendati je, dakle bazicni support container i jos bazicniji gameloop rade OK.

Treba asap dodati podrsku za osnovne featureove i vidjeti koliko je to zabavno.

 

Bilo bi potrebno da popricamo nabrzaka na MSN i iskresemo prvi sprint. Ja sam online cijelo vrijeme do vasih 10PM, pa se javite.

Ono sto nam trenutno nedostaje da bi isgurali bazicni prototip jest:

1. core - abstrakcije GameObject i UpdateController

2. input system (preko UpdateControllera)

3. collision detection / collision response

4. bazicna gravitacija

 

 

Danas cu dodati nekakvu bazicnu podrsku za GameObject i njihove Controllere, mislim da ce time foundation biti skoro pa zaokruzen. Dvije stvari nedostaju u coreu - GUI sistem i Audio. Dado, Calvine - dogovorite se tko ce sto. Dva savjeta koja mogu dati su da procackate podrsku u Slicku za oboje, vidite sta se moze, a ako se ne moze nista, preporucam pregledati FengGUI i OpenAL - u slucaju potonjeg bit ce potrebno napraviti nekakav support za sound i dodati ga u Container. Kao i ostalo, PM ili MSN za dogovaranje ako niste sigurni kako to pravilno dodati u foundation.

Lets keep the codebase neat & clean, OK? :-) Imamo dovoljno vremena, tako da je threshold na hackove trenutno '0' - nemilosrdno brisemo i refactoriramo iste :-) Trenutno smo u modu OOP po knjizi.

 

 

Kad sam vec kod pravila i guidelineova, evo ih jos nekoliko:

- trenutno smo u modu fail fast, dakle, nemojte se truditi popravljati exceptione tamo gdje su se dogodilo - samo wrappajte uz pomoc ErrorHandling.wrap(Throwable) (example NoraxidiumGameContainer:67) UVIJEK je bolje skrsiti aplikaciju i ZNATI da je negdje greska, nego je zamaskirati i ostaviti objekt(e) u invalidnom stanju.

- lightweight objekt nakon konstrukcije mora biti spreman za upotrebu. Ako je object heavyweight, ili ima application-level lifetime, onda je dopusteno dodati inicijalizacijske metode radi jednostavnosti i citljivosti. No poprilicno sam siguran da sam zaokruzio sve takve objekte koji nisu Support, a za Supporte vec postoji gotov interface i primjer kako ih koristiti

- ne izmisljati toplu vodu. Ako vec postoji library ili gotov kod, koristiti to. Istina, zabavno je pisati low level stvari, ali fokus nam je napraviti igru, ne game engine.

- naucite kroz primjer u NoraxidiumGameContainer i ParamProcessor kako radi @ParamArg anotacija

- crash dialog box je tu za sve ostale osim programera - s obzirom da iste informacije pisu u logu, moguce je ugasiti crash container ako kao argument aplikacije dodate

-showCrashDialog:false- nema commitanja sa syntax errorima

- vrlo pozeljno, nemojte commitati kod za koji znate da krsi aplikaciju

- svaka non-inner klasa _mora_ imati staticki logger. Kao posljedicno pravilo, soutovi su zabranjeni :-) logganje je jednostavno, logging je konfiguriran da izbacuje i debugove tako da jedan LOGGER.info() trazi jednako toliko koda koliko System.out.println()

- Find usages je majka svega. When in doubt, find the example

 

 

 

Artisti:

kad checkoutate projekt, pregledajte folder artbible/moodpieces, i folder resources/tilesets. Prodjite tutoriale na netu kako napraviti tilesetove - trenutna velicina je 32x32. Takodjer, okusajte se u konceptima tipicnih cyberpunk gadgeta, no pokusajte se drzati stila kakav se nalazi u moodpieces. Takodjer - CVRSTO preporucam odabir JEDNOSTAVNOG stila, tipa cellshader kakav je u TF2, ili nesto jos jednostavnije. Highdetail modeli/texture ce samo jesti ograniceno vrijeme nizasto.

Bitno je NAPRAVITI nesto, makar model kompjutera bila kocka s dvije cijevi i ekranom. Vecina mladih ljudi ide previse polirati, tako da cemo ovdje uvesti pravilo:

- ne potrositi vise od 2-3 sata na model, to znaci da u tom roku model mora biti spreman za produkciju

- takodjer ako niste vicni skinningu i animacijama bipeda, trk na tutoriale. Kao i maloprije, NE MORA izgledati lijepo, samo mora raditi.

- apsollutno SVE svoje project fileove, commitajte u svoj folder na SVN-u (art). 3DS fileove, MAX fileove, blend fileove, PSD fileove... sve sve sve...

- zavrsni resursi, oni koji se koriste u aplikaciji, idu u resources folder. Ako fali hijerarhije, slobodno dodajte, lako cemo to reorganizirati ako ne valja

 

 

Svi odreda:

Bilo bi fino da SVI pokrenete Tiled i pokusate napraviti neku malenu mapu. Trenutno koristimo samo jedan layer jer jos uvijek nismo dogovorili koliko ih trebamo (ja u glavi imam cetiri zasad - background, collision, shadow, interactible objects). Nasao sam dva tileseta, pa mozete koristiti njih za test. Potrosite 20ak minuta i naucite se koristiti tim alatom.

Takodjer, OBAVEZNO svi morate znati izbuildati shaded jar aplikacije (mvn package) i pokrenuti ga (java -jar noraxidium-1.0-SNAPSHOT.jar), i morate biti sposobni vidjeti da se aplikacija izvrsava.

 

Aplikacija podrzava argumente, svi odreda trebaju parametre u formi

-<argument>:<vrijednost>Podrzani argumenti su trenutno: resolutionWidth, resolutionHeight, fullscreen, startingMap i showCrashDialog

 

I da... da se izbjegnu nepotrebna pitanja - use google. Ako ne znate koristiti google da bi naucili zauzdati svoje alate - imamo problem :-)

 

Cheers!

 

Jos je jutro, nisam ni kavu popio kako spada. Dodat cu stvari u ovaj post kako ih se sjetim.

Welcome - millenium... the fall of Planet Hate...
Poruka je uređivana zadnji put čet 8.7.2010 15:29 (Deus ex machina).
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana

Neznam meni je svejedno, nek se Calvin izjasni. Evo mogu ja probati napraviti podršku za Audio (to će mi biti prvi puta Smijeh, pa bih htio probati)...

 

Krećem sa radom (ako se Calvin slaže) od 16h (kad dođem s posla), pa se javim...

'Genius might be the ability to say a profound thing in a simple way' Charles Bukowski
Poruka je uređivana zadnji put čet 8.7.2010 15:28 (dado2202).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana
dado2202 kaže...

Neznam meni je svejedno, nek se Calvin izjasni. Evo mogu ja probati napraviti podršku za Audio (to će mi biti prvi puta Smijeh, pa bih htio probati)...

 

Krećem sa radom (ako se Calvin slaže) od 16h (kad dođem s posla), pa se javim...

Zaokruzimo jos jedno globalno pravilo, koje vecinom koristi svaki dobar SCM - tko prvi, njemu djevojka :-D

Uzivaj u audiu :-D

 

Obavezno prvo probaj zabuildati package, pokrenuti jar. Ako ne radi, javi se na MSN ili mail da to rijesimo. Imas moj mail na google code...

Welcome - millenium... the fall of Planet Hate...
Poruka je uređivana zadnji put čet 8.7.2010 15:32 (Deus ex machina).
14 godina
offline
RE: Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana
dado2202 kaže...

Neznam meni je svejedno, nek se Calvin izjasni. Evo mogu ja probati napraviti podršku za Audio (to će mi biti prvi puta Smijeh, pa bih htio probati)...

 

Krećem sa radom (ako se Calvin slaže) od 16h (kad dođem s posla), pa se javim...

Samo navali, i ja sam trenutacno jos na poslu, veceras cu doma postelati sve sto mi treba, pa krecemo u akciju...

15 godina
neaktivan
offline
Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana

OK, ja imam jos oko 30ak minuta danas za strositi.

Trenutno se aplikacija krsi jer tudum od VM-a nema sposobnost procitati native librarye zapakirane u jar. To znaci da sam morao ukloniti shade plugin (koji je pakirao sve u jedan jar) i potraziti nesto drugo - zavrsio sam na OneJar. Cini se zgodno, ima podrsku za Maven, cak i pakira sve kako treba ali - opet se krsi. Ovo bi mogao biti problem samo na Ubuntuu, tako da trebam nekoga sa win da to proba, eventualno i popravi. Stacktrace:

Unable to load resource: java.util.zip.ZipException: invalid entry size (expected 237633544 but got 0 bytes)
java.util.zip.ZipException: invalid entry size (expected 237633544 but got 0 bytes)
    at java.util.zip.ZipInputStream.readEnd(ZipInputStream.java:376)
    at java.util.zip.ZipInputStream.read(ZipInputStream.java:148)
    at java.util.jar.JarInputStream.read(JarInputStream.java:177)

 

Hitno, jer nitko tko nije programer trenutno ne moze pokrenuti aplikaciju. Za programere, zaboravio sam napomenuti da se native libraryji otpakiravaju u 'target/natives', prilikom prvog compiliranja preko Mavena. Preporucam da ugasite tipican Eclipse/Idea build i koristite Mavenov compile. Potrebno je dodati VM argument:

-Djava.library.path=target/natives
Ja cu potrositi ostatak vremena sredjivajuci core. Ako netko uspije odgonetnuti problem s OneJar-om ili pronaci bolje rijesenje - 1000XP.

Welcome - millenium... the fall of Planet Hate...
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
RE: Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana

Nakon instalacije mavena,  i checkouta, pokrenuo sam prvi build sa mvn package. Sve je proslo ok, s tim da kad pokrecem jar, dobijem ovo:

 

C:\Dev\Projects\noraxidium\target>java -jar noraxidium-1.0-SNAPSHOT.jar
Failed to load Main-Class manifest attribute from
noraxidium-1.0-SNAPSHOT.jar

Moram li instalirati jos nesto rucno, ili maven sve postavi sto mu treba?

15 godina
offline
Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana

Moraš ga pokrenuti ovako:

 

java -Djava.library.path="c:\Program Files (x86)\Java\lwjgl-2.3\native\windows" -jar noraxidium-1.0-SNAPSHOT.jar

 

Verzija lwjgl-a mora biti 2.3 inače zeza i naravno putanja do tvojih native biblioteka

 

File ti mora imati oko 4mb (znači da je sve u njemu i native datoteke, koje svejedno moraš ručno dodati, bar je tak meni bilo).

Ja kad pokrenem, pokaže mi se prozor, ali i odma nestane i javlja mi ovu grešku:

 

Thu Jul 08 19:39:51 CEST 2010 ERROR:Resource not found: tilesets/../tilesets/cyberpunk_main.png
java.lang.RuntimeException: Resource not found: tilesets/../tilesets/cyberpunk_main.png

 

Makar mu je taj file tamo. Neznam, već jedno 2 sata me zeza, sad budem probao prebaciti sve u eclipse (do sada sam se igrao s intellij i mavenom) i probati buildati to sve preko ant-a, pa da vidim

'Genius might be the ability to say a profound thing in a simple way' Charles Bukowski
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana
dado2202 kaže...

Moraš ga pokrenuti ovako:

 

java -Djava.library.path="c:\Program Files (x86)\Java\lwjgl-2.3\native\windows" -jar noraxidium-1.0-SNAPSHOT.jar

 

Verzija lwjgl-a mora biti 2.3 inače zeza i naravno putanja do tvojih native biblioteka

 

File ti mora imati oko 4mb (znači da je sve u njemu i native datoteke, koje svejedno moraš ručno dodati, bar je tak meni bilo).

Ja kad pokrenem, pokaže mi se prozor, ali i odma nestane i javlja mi ovu grešku:

 

Thu Jul 08 19:39:51 CEST 2010 ERROR:Resource not found: tilesets/../tilesets/cyberpunk_main.png
java.lang.RuntimeException: Resource not found: tilesets/../tilesets/cyberpunk_main.png

 

Makar mu je taj file tamo. Neznam, već jedno 2 sata me zeza, sad budem probao prebaciti sve u eclipse (do sada sam se igrao s intellij i mavenom) i probati buildati to sve preko ant-a, pa da vidim

Nemoj uopce tratiti vrijeme prebacivanjem build procesa u Ant, jer sam iz upravo tog razloga odabrao Maven - nema smisla duplicirati posao niti build proces.
Ako uspijes skuziti kako natjerati uberjar da radi, super, ako ne, sutra cu odustati od uberjara i podesiti maven da izgura vani application tree... hebiga.. ne mozemo svugdje pobijediti. Nesto zeza taj uberjar plugin. Moralo bi raditi tocno kako je calvin napisao, jer taj plugin boota neku svoju klasu koja raspakira sve, ukljucujuci native libove, i onda sredi classpath i native lib path.

 

Apropos mavena, nemoj ga se bojati, treba nesto vremena dok 'sjedne' ali sisha ant u svakom pogledu.

Apropos native datoteka, nisi morao na ruke izvuci lwjgl - napomenuo sam u proslom postu da se native libraryi extrahiraju u target/natives direktorij prilikom "mvn compile". Potrebno je samo odabrati tocan profil (linux/win/mac). Dapace, ovako riskiras da lib koji imas na sistemu nije isti kao lib koji maven vuce kao dependency:

    <properties>
        <lwjgl.version>2.1.0</lwjgl.version>
    </properties>

 

ovo je moj build config... mora radit, ako si pokrenuo maven compile iz idee...

 

 

Edit:

Ako otpakiras noraxidium-1.0-SNAPSHOT.onejar.jar u neki direktorij, upotrijebi ovo, trebalo bi ga startati iz builda:

java -Djava.library.path=binlib -cp main/noraxidium-1.0-SNAPSHOT.jar:lib/commons-math-2.1.jar:lib/ibxm-unknown.jar:lib/jnlp-1.2.jar:lib/jogg-0.0.7.jar:lib/jorbis-0.0.15.jar:lib/log4j-1.2.16.jar:lib/lwjgl-2.1.0.jar:lib/lwjgl-input-2.1.0.jar:lib/phys2d-060408.jar:lib/slick-274.jar org.pleasantnightmare.noraxidium.Noraxidium

 

Kad to probam, meni se isto krsi na ucitavanju tilemape.

Welcome - millenium... the fall of Planet Hate...
Poruka je uređivana zadnji put čet 8.7.2010 20:39 (Deus ex machina).
15 godina
offline
RE: Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana
Deus ex machina kaže...

Nemoj uopce tratiti vrijeme prebacivanjem build procesa u Ant, jer sam iz upravo tog razloga odabrao Maven - nema smisla duplicirati posao niti build proces.
Ako uspijes skuziti kako natjerati uberjar da radi, super, ako ne, sutra cu odustati od uberjara i podesiti maven da izgura vani application tree... hebiga.. ne mozemo svugdje pobijediti.

 

Apropos mavena, nemoj ga se bojati, treba nesto vremena dok 'sjedne' ali sisha ant u svakom pogledu.

Apropos native datoteka, nisi morao na ruke izvuci lwjgl - napomenuo sam u proslom postu da se native libraryi extrahiraju u target/natives direktorij prilikom "mvn compile". Potrebno je samo odabrati tocan profil (linux/win/mac). Dapace, ovako riskiras da lib koji imas na sistemu nije isti kao lib koji maven vuce kao dependency:

    <properties>
        <lwjgl.version>2.1.0</lwjgl.version>
    </properties>

 

ovo je moj build config... mora radit, ako si pokrenuo maven compile iz idee...

 

 

Gle stvarno, već sam malo "lud", pa nisam niti vidioSmijeh. Idem probam još jednom sve iz intelli-a, iako sam već sve prebacio u Eclipse i radi ko urica...

 

Moram naučiti koristiti taj intelli, jer po viđenom (samo kratko) stvarno ima finih stvarčica

 

Edit :

Meni se isto ruši na tilemapi, znači radi pomoću ove komandne linije, pozicioniram se u target direktorij :

 

java -Djava.library.path=natives -jar noraxidium-1.0-SNAPSHOT.jar

 

i onda nakon toga je tilemapa exception

'Genius might be the ability to say a profound thing in a simple way' Charles Bukowski
Poruka je uređivana zadnji put čet 8.7.2010 20:45 (dado2202).
15 godina
neaktivan
offline
Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana

Pitaj :-) MSN mi je otvoren... vrag mi ne da mira pa prckam to s tilemapom. Nesto se resource loader pravi pametan...

 

Uh, i da... update often... :-)

Welcome - millenium... the fall of Planet Hate...
Poruka je uređivana zadnji put čet 8.7.2010 20:44 (Deus ex machina).
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
RE: Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana

Hallelujah!!!! Konacno pokrenuh iz eclipse-a, fino mi radi, prikazuje mapu kako treba, ali oznojio sam se dok mi je proradilo...

15 godina
neaktivan
offline
Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana

Rijeseno.

Brijem da ".." ne prolazi dobro u Classloaderu kad cita iz Jarova.

Preselio sam 'tilesets' da bude poddirektorij od 'maps', napravio novu prototip mapu i sad radi.

 

Update

 

 

Edit:

kako sam napomenuo prije, bilo bi super kad bi svatko posvetio vremena Tiledu i napravio jednu malenu prototip mapu. Slobodno dodajte platforme, ili neke 'objekte' - sve ce se to kasnije iskoristiti za prototipiziranje, a svatko mora znati koristiti toolse.

Welcome - millenium... the fall of Planet Hate...
Poruka je uređivana zadnji put čet 8.7.2010 21:01 (Deus ex machina).
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
RE: Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana
CalvinRi kaže...

Hallelujah!!!! Konacno pokrenuh iz eclipse-a, fino mi radi, prikazuje mapu kako treba, ali oznojio sam se dok mi je proradilo...

 

Ajd molim te kak si podesio Eclipse ? 

 

 

http://www.woodgamesfx.com
14 godina
offline
RE: Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana

Evo mali tutorial kako sloziti Eclipse da pokrece projekt:

 

1. checkout sa google-a: https://noraxidium.googlecode.com/svn/trunk
2. u eclipse instalirati maven plugin: http://m2eclipse.sonatype.org/sites/m2e

3. dodati u eclipse novi java application, na temelju koda, zadati folder na disku
4. desni klik na noraxidium->maven->enable dependencies
5. desni klik na noraxidium->run as->maven package
6. desni klik na noraxidium->run as->run configurations
    Tu treba dodati novu konfiguraciju pod java application, te treba staviti pod arguments tab:
    Program arguments: -showCrashDialog:true -startingMap:maps/prototype.tmx
    VM arguments: -Djava.library.path=target/natives
7. desni klik na noraxidium->run as->java application

Ovo meni pokrene aplikaciju u Eclipseu, prikaze mapu, to je valjda to, s tim da kad dvokliknem na jar onda dobijem Failed to load Main-Class manifest attribute gresku, to nee znam kako srediti.

 

Konfiguracija za pokretanje Konfiguracija za pokretanje
Neka me netko nadopuni i ispravi ako sam nesto propustio

Screenshot Screenshot
Poruka je uređivana zadnji put pet 9.7.2010 8:57 (CalvinRi).
14 godina
neaktivan
offline
RE: Hobi projekt - napraviti igru u 30 dana
OK došao sam do točke 7 i sada dobijem ovu poruku :


Exception in thread "main" java.lang.UnsatisfiedLinkError: no lwjgl in java.library.path

http://www.woodgamesfx.com
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice