Call of Duty: Vanguard

poruka: 102
|
čitano: 35.898
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Re: Call of Duty: Vanguard
antimadridista kaže...
Ne kužim koje bi vi rješenje što se tiče crossplaya. Ljudi koji igraju na kontroleru moraju dobiti nešto zauzvrat da se mogu natjecati sa ljudima koji igraju na miševima sa sto tisuća DPI dok si na kontroleru osuđen na vrtnju male gljivice i jednostavno se ne možeš ravnopravno natjecati bez obzira koliko imaš skilla jer je fizički nemoguće biti toliko brz.

Svi koji plačete u vezi aim asista bi onda trebali koristiti one miševe stare 20 godina pa da vas vidim kako je to kad si hardverski limitiran i ne možeš se okretati onoliko brzo koliko želiš.

 igrali smo prije 20 i vise godina UT ,Quake i slicne naslove koji su 3x brzi od danasnjih igara pa se nismo zalili. 

15 godina
offline
Re: Call of Duty: Vanguard
Pa eto stavi miš na najmanji mogući DPI i igraj. Ali nitko od vas to ne radi nego se ide na što brže ojretanje jer ti to daje prednost. Kontroler igrači te opcije nemaju.
Blaugrana al vent, un crit valent, tenim un nom, el sap tothom, BARCA! BARCA! BARCA!
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Call of Duty: Vanguard
antimadridista kaže...
Pa eto stavi miš na najmanji mogući DPI i igraj. Ali nitko od vas to ne radi nego se ide na što brže ojretanje jer ti to daje prednost. Kontroler igrači te opcije nemaju.

 iskreno ko im je kriv što su izabrali najgoru mogucu platofrmu i input metodu za igrat FPS naslove.

 

 

14 godina
suspendiran
offline
Re: Call of Duty: Vanguard
antimadridista kaže...
Pa eto stavi miš na najmanji mogući DPI i igraj. Ali nitko od vas to ne radi nego se ide na što brže ojretanje jer ti to daje prednost. Kontroler igrači te opcije nemaju.

 Ne razumijem što i kome želiš nešto objasniti, sve je jasno ko dan i sve se zna. Nema razloga da braniš ekipu sa kontrolerima jer se stalno pljuje po kontroler igračima zbog aim assista. Nek se pljuje jer i je nepravedno. Ali realno, ovo što si napisao zvuči više kao da pokušavaš izjednačit priču nego da nešto stvarno objašnjavaš. Ispada pasivno-agresivno i kao da se samo braniš, a ne donosiš ništa novo u raspravu. Ekipa igra sa kontrolerima i na računalu radi prednosti aim assista/aim botova a i neka igraju/uživaju, ko voli nek izvoli, ja ne igram više online igre upravo zbog čitera.

Poruka je uređivana zadnji put pet 30.5.2025 9:48 (Cryogenic).
14 godina
offline
Re: Call of Duty: Vanguard
antimadridista kaže...
Ponavljam, koje bi vi rješenje a da onda ne zakida igrače na kontroleru? Jer pravite se da kontroler bez aim asista u ničemu nije zakinut u odnosu na moderan miš i da bi bez aim asista bili jednaki uvjeti.

Ljudi koji igraju na kontroleru to ne biraju iz razloga što je overpowered nego jer su naučili od malena igrati na kontroleru. Onaj kome smeta jednostavno isključi crossplay i doviđenja.

 brte, aj razmisli zašto ekipa igra na pc s koontrolerima.

 

3000fps, fov i kontroler autoaim. Koliki pull ima aim assist to je čudo.

 

Zašto u top 50 igrača su možda dva samo mnk?

 

Kako je moguće da je su mnk igrači toliko sad odjednom inferiorniji od kontrolera? Oh da, jer je aim assist preko 9000 i svatko tko ima malo iskustva igre s kontrolerom je već ozbiljan igrač kad ovlada tehnikama, dok se skill na mišu i tipkama gradi godinama...

 

u mw 2019 je bilo zadnje balanisirano, sve kasnije čudo koliko su rampali i digli asisst do mjere kad gledaš killcam ne vjeruješ da je lik pogodio to sve dok ja skačem twičam croucham pokušavam se izmaknut dok on to sve isto radi i slide kancela ali mu kontroler prati mene , dok ja uz sve moram na ruku štelat aim, a kako je movement čisti cancer i najgori ikad u jendoj igri to je realno nemoguće.

 

 

tldr, kontroler bez aim asissta vs mnk, nema šanse.

kontroler sa kulturnim aimom vs mnk, balanisrano

 

današnje igre, na vrhu sa warzoneom su toliko rampali aim asisst da je igra neigriva za mnk i to se i vidi po brojakama, a i broju ljudi koji su prešli na gamepad da su budu competitive.

 

antimadridista kaže...
Pa eto stavi miš na najmanji mogući DPI i igraj. Ali nitko od vas to ne radi nego se ide na što brže ojretanje jer ti to daje prednost. Kontroler igrači te opcije nemaju.

 svaki ozbiuljniji igrač igra manji dpi i sens, nije poanta brzo okretanje.

btw. većina igara ima opciju 180 degree turn zar ne? Igeram na gamepad tps i takve single player igre, i nema miša koji će prije okrenut nego ta funckija koja je top

Kompa probaj ignoriraj autora, pomaže.
Poruka je uređivana zadnji put pet 30.5.2025 10:01 (fila2208).
15 godina
offline
Re: Call of Duty: Vanguard
Poanta je da je kontroer bez aim asista u startu zakinut za okretnost koku može postići moderan miš u odnosu na gljivicu. Dok s druge strane isto tako razumijem da netko misli da je nepošteno to što kontroler igrači imaju aim asist. Ne vidim tu neko rješenje a da budu zadovoljni i jedni i drugi kad igraju međusobno jedni protiv drugih.

Igrao sam neko vrijeme Fortnite i slušao kako se ljudi žale na aim asist, a recimo to što oni imaju tisuću tipki na tipkovnici i mogu šaltati slotove i oružja deset puta brže nego kontroler igrači, to kao nije prednost.

Rješenje je jendostavno, isključiš crossplay ako ti smeta i misliš da si zakinut (i jedna i druga strana). Ne vidim smisla da se plače i kuka kad imaš tu opciju.
Blaugrana al vent, un crit valent, tenim un nom, el sap tothom, BARCA! BARCA! BARCA!
Moj PC  
1 2 hvala 0
14 godina
suspendiran
offline
Re: Call of Duty: Vanguard
antimadridista kaže...
Poanta je da je kontroer bez aim asista u startu zakinut za okretnost koku može postići moderan miš u odnosu na gljivicu. Dok s druge strane isto tako razumijem da netko misli da je nepošteno to što kontroler igrači imaju aim asist. Ne vidim tu neko rješenje a da budu zadovoljni i jedni i drugi kad igraju međusobno jedni protiv drugih.

Igrao sam neko vrijeme Fortnite i slušao kako se ljudi žale na aim asist, a recimo to što oni imaju tisuću tipki na tipkovnici i mogu šaltati slotove i oružja deset puta brže nego kontroler igrači, to kao nije prednost.

Rješenje je jendostavno, isključiš crossplay ako ti smeta i misliš da si zakinut (i jedna i druga strana). Ne vidim smisla da se plače i kuka kad imaš tu opciju.

 Nisi shvatio poantu svega, varaju i konzolaši sa kontrolerom a i pc master race sa kontrolerom, svi varaju i pc i ps5. Nepotrebno povezuješ kontrolere samo sa konzolama i crossover konzole vs pc. Šta dobiješ time da isključiš crossover i makneš konzolaše iz igre kad pc igrač ima aim assist na kontroleru? Problem nije konzole vs pc, problem je kontroler/gamepad i na ps5 a i na pc'u, i uz aim bot je kontroler overpowered. Sam kontroler nebitno na kojem hardveru radi ima ogromnu prednost. Tu crossover nema veze sa ovom pričom kojeg ionako nemožeš isključit na pc'u.

Poruka je uređivana zadnji put pet 30.5.2025 13:26 (Cryogenic).
13 godina
offline
Re: Call of Duty: Vanguard
antimadridista kaže...
Poanta je da je kontroer bez aim asista u startu zakinut za okretnost koku može postići moderan miš u odnosu na gljivicu. Dok s druge strane isto tako razumijem da netko misli da je nepošteno to što kontroler igrači imaju aim asist. Ne vidim tu neko rješenje a da budu zadovoljni i jedni i drugi kad igraju međusobno jedni protiv drugih.

Igrao sam neko vrijeme Fortnite i slušao kako se ljudi žale na aim asist, a recimo to što oni imaju tisuću tipki na tipkovnici i mogu šaltati slotove i oružja deset puta brže nego kontroler igrači, to kao nije prednost.

Rješenje je jendostavno, isključiš crossplay ako ti smeta i misliš da si zakinut (i jedna i druga strana). Ne vidim smisla da se plače i kuka kad imaš tu opciju.

 Covjek je u pravu kad ti kaze da crossplay nema veze s tim kad neko i dalje moze imat kontroler na kojoj god hoce platformi. Stvar je game designa u globalu.

14 godina
offline
Re: Call of Duty: Vanguard
antimadridista kaže...
Poanta je da je kontroer bez aim asista u startu zakinut za okretnost koku može postići moderan miš u odnosu na gljivicu. Dok s druge strane isto tako razumijem da netko misli da je nepošteno to što kontroler igrači imaju aim asist. Ne vidim tu neko rješenje a da budu zadovoljni i jedni i drugi kad igraju međusobno jedni protiv drugih.

Igrao sam neko vrijeme Fortnite i slušao kako se ljudi žale na aim asist, a recimo to što oni imaju tisuću tipki na tipkovnici i mogu šaltati slotove i oružja deset puta brže nego kontroler igrači, to kao nije prednost.

Rješenje je jendostavno, isključiš crossplay ako ti smeta i misliš da si zakinut (i jedna i druga strana). Ne vidim smisla da se plače i kuka kad imaš tu opciju.

 Čudno, obzirom da gledam dečke koji se kreću i okreću na komntroleru brže nego što ja mogu na miš.

Nije poanta okreta mišem, stvar je naći perketan sens i dpi da si okretan, a možeš odradti taj flick i stati u toj sekundi.

Dobar igra koji dulje igra na kontorleru (koji sad već ima i dodatna pomagala itd) je na kontroleru spretan, i onda mu aim assiti uspori aim maksimalno kad dođe na metu, a na mišu to se uči godinama.

 

AIM asist je bio kulturan i balanisiran u MW2019 i je to, nakon toga teško ljepljenje  da je to strašno.

Kakvih tisuću tipaka? Opet smiješan argument.

Nikad mi nije bilo lakše nego igrat na gameplad. Imaš sve tipke na svim prstima, dok na tipkovnici u strensom trenutku fulaš v ili c, zajebeš f ili g, ode ti na t umjesto r itd. Prsti na gamepadu su brži i ergonosmki je dovbeden do perfekcije.

 

i zadnje, očito pošto ne igraš cod, a sipaš argumente je DA PC IGRAČI NE MOGU ISKLJUČITI CROSSPLAY, jer nema dovoljno pc igrača na platformi da bi matchmaking I SBMM radio kako spada.

Konzolaši mogu, i isključe da maknu aimbotere na pc, tako da mogu uz cronus silovat jedni druge, a PC igrači su prisiljeni trpit i aimbotere/haksore i cronus abjuzere, koje je  nemoguće detectat, stoga je COD odavno prestao biti PC igra i postao konzolška rugalica koju se ne može više uzet u obzir kao ozbiljan competitive naslov.

 

p.s. imaš masu videa di su najebali te razne ''cod profiće'' da zamjene platofrmu, pa su plakali na MNK kako nešto ne radi nije to to, ili ljudi koji su sjeli na gamepad pa iskidali sve živo.

 

Znači nije whine ni plakanje, stvar je da je aim assist namjerno pojačan da ljudi to radije igraju i misle da su bolji, a da ne spominjem SBMM i skill based damage na 10hz tickrateu...parodija i smeće od AAAA naslova kojem prolazi što ima engine iz '98 i najgore mehanike ikad.

Kompa probaj ignoriraj autora, pomaže.
Poruka je uređivana zadnji put pet 30.5.2025 15:52 (fila2208).
13 godina
offline
Re: Call of Duty: Vanguard
fila2208 kaže...
antimadridista kaže...
Poanta je da je kontroer bez aim asista u startu zakinut za okretnost koku može postići moderan miš u odnosu na gljivicu. Dok s druge strane isto tako razumijem da netko misli da je nepošteno to što kontroler igrači imaju aim asist. Ne vidim tu neko rješenje a da budu zadovoljni i jedni i drugi kad igraju međusobno jedni protiv drugih.

Igrao sam neko vrijeme Fortnite i slušao kako se ljudi žale na aim asist, a recimo to što oni imaju tisuću tipki na tipkovnici i mogu šaltati slotove i oružja deset puta brže nego kontroler igrači, to kao nije prednost.

Rješenje je jendostavno, isključiš crossplay ako ti smeta i misliš da si zakinut (i jedna i druga strana). Ne vidim smisla da se plače i kuka kad imaš tu opciju.

 Čudno, obzirom da gledam dečke koji se kreću i okreću na komntroleru brže nego što ja mogu na miš.

Nije poanta okreta mišem, stvar je naći perketan sens i dpi da si okretan, a možeš odradti taj flick i stati u toj sekundi.

Dobar igra koji dulje igra na kontorleru (koji sad već ima i dodatna pomagala itd) je na kontroleru spretan, i onda mu aim assiti uspori aim maksimalno kad dođe na metu, a na mišu to se uči godinama.

 

AIM asist je bio kulturan i balanisiran u MW2019 i je to, nakon toga teško ljepljenje  da je to strašno.

Kakvih tisuću tipaka? Opet smiješan argument.

Nikad mi nije bilo lakše nego igrat na gameplad. Imaš sve tipke na svim prstima, dok na tipkovnici u strensom trenutku fulaš v ili c, zajebeš f ili g, ode ti na t umjesto r itd. Prsti na gamepadu su brži i ergonosmki je dovbeden do perfekcije.

 

i zadnje, očito pošto ne igraš cod, a sipaš argumente je DA PC IGRAČI NE MOGU ISKLJUČITI CROSSPLAY, jer nema dovoljno pc igrača na platformi da bi matchmaking I SBMM radio kako spada.

Konzolaši mogu, i isključe da maknu aimbotere na pc, tako da mogu uz cronus silovat jedni druge, a PC igrači su prisiljeni trpit i aimbotere/haksore i cronus abjuzere, koje je  nemoguće detectat, stoga je COD odavno prestao biti PC igra i postao konzolška rugalica koju se ne može više uzet u obzir kao ozbiljan competitive naslov.

 

p.s. imaš masu videa di su najebali te razne ''cod profiće'' da zamjene platofrmu, pa su plakali na MNK kako nešto ne radi nije to to, ili ljudi koji su sjeli na gamepad pa iskidali sve živo.

 

Znači nije whine ni plakanje, stvar je da je aim assist namjerno pojačan da ljudi to radije igraju i misle da su bolji, a da ne spominjem SBMM i skill based damage na 10hz tickrateu...parodija i smeće od AAAA naslova kojem prolazi što ima engine iz '98 i najgore mehanike ikad.

 

 Nije ti jasno jer je skill issue. Nitko ko igra na kompu razmislja o fulavanju tipke,isto kao kad muzicar ne razmislja o tome da ce profulat tipku ili žicu dok svira. 

 

2 godine
offline
Re: Call of Duty: Vanguard
antimadridista kaže...
Ne kužim koje bi vi rješenje što se tiče crossplaya. Ljudi koji igraju na kontroleru moraju dobiti nešto zauzvrat da se mogu natjecati sa ljudima koji igraju na miševima sa sto tisuća DPI dok si na kontroleru osuđen na vrtnju male gljivice i jednostavno se ne možeš ravnopravno natjecati bez obzira koliko imaš skilla jer je fizički nemoguće biti toliko brz.

Svi koji plačete u vezi aim asista bi onda trebali koristiti one miševe stare 20 godina pa da vas vidim kako je to kad si hardverski limitiran i ne možeš se okretati onoliko brzo koliko želiš.

 Svaki iole prosječan m+kb igrač igra na istom dpi-u od raspada Jugoslavije,probaj stavit miš na 2000+ dpi-a i trakaj metu i pucaj bez aim assista .Okretanje u fps-u je bitno u 10% matcha pošto se respawn točke lako pamte,pozicioniranje/kampanje i aim je 90%.

14 godina
offline
Re: Call of Duty: Vanguard
Rocinante2112 kaže...

 

 Nije ti jasno jer je skill issue. Nitko ko igra na kompu razmislja o fulavanju tipke,isto kao kad muzicar ne razmislja o tome da ce profulat tipku ili žicu dok svira. 

 

 Tako je, slažem se, loš sam ne znam i plačem jer gamepadi imaju aimbot, i ne mmogu ih isključiti i onda moram plakati na forumu.

 

 

Kompa probaj ignoriraj autora, pomaže.
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice