Odlazak DirectXa?

poruka: 155
|
čitano: 36.641
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Odlazak DirectXa?".
12 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
baric kaže...
Drazen kaže...
Samo mogu reci bla, bla, bla. Low level API povlaci za sobom puno znanja i posla za programera, te veliku ovisnost o hardwareu. Sve MS tehnologije su genericke i jedan dio nedostatka hardwarea zamjenjuju softwareom. Koristiti low level API znaci imati full screen aplikacije jer bilo kakav windowing zahtjeva vezu prema OSu. Pod Win 7/8 imamo 5-6 grafickih APIja koji svi imaju neku vezu prema HWND i HDC. Recimo D2D takodjer ima direktan pristup hardware i to se vidi.
Pricati i nadati se propasti Win je teska glupost. Prije ce Linux propast nego Win. Linux vec godinama ima GUI pa je i dalje na 1%, a vecina softwarea koja podrzava Win i Linux je Java smece. A uz sve to je besplatan i opet nista.

Svak tko se smatra 'programerom' nije sposoban koristiti low level API nije dostojan da radi zahtjevne 3D aplikacije.

Zbog toga moja instalacija Win 8 Pro nakon par upgreada ima 24GB nimalo efikasno ako usporedim s instalacijom Ubuntu 13.04 linux distribucije, koja zauzima sa svim updateima malo manje od 4GB.

P.S. {#}

 

Inače MANTLE ima veliki potencijal {#}, ali trebat će puuno rada i volje da se gaming na PC-u odmakne od Win i DirectX.

 

Sada sam stvarno sve čuo. Pa je li tebi jasno da niti jedna igra nebi izašla da glavnina programera ne koristi neki grafički engine (framework), čija je osnovna uloga da odmakne glavninu razvoja od directx-a a kamoli od grafičkog procesora.. Samo najveće kuće razvijaju svoj vlastiti. Čuj ti njega, nije dostojan. Daj ne trabunjaj.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
overhaul kaže...

Jel mi može netko pojasniti; kombinacija SteamOS+mantle+igre s podrškom, poput Battlefield4,
nebi li to moglo od PC-a složiti jednu hardverski gledano hajend konzolu?
Mislim, da se ne lažemo, pa ima puno korisnika PC-a koji imaju PC samo za igranje, ovo
bi ih moglo baciti barem na paralelnom particioniranom "gaming" OS-u u lijepu prednost?

 I ne samo od PC-a, u tome i jeste kvaka.

17 godina
odjavljen
offline
Re: Odlazak DirectXa?
user2013 kaže...

Čeka li MANTLE sudbina 3Dfx Glide-a?

 

Ako će raditi kao Glide nadam se da čeka {#}

Freak Show Inc.
16 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
Cognitor kaže...
baric kaže...
Drazen kaže...
Samo mogu reci bla, bla, bla. Low level API povlaci za sobom puno znanja i posla za programera, te veliku ovisnost o hardwareu. Sve MS tehnologije su genericke i jedan dio nedostatka hardwarea zamjenjuju softwareom. Koristiti low level API znaci imati full screen aplikacije jer bilo kakav windowing zahtjeva vezu prema OSu. Pod Win 7/8 imamo 5-6 grafickih APIja koji svi imaju neku vezu prema HWND i HDC. Recimo D2D takodjer ima direktan pristup hardware i to se vidi.
Pricati i nadati se propasti Win je teska glupost. Prije ce Linux propast nego Win. Linux vec godinama ima GUI pa je i dalje na 1%, a vecina softwarea koja podrzava Win i Linux je Java smece. A uz sve to je besplatan i opet nista.

Svak tko se smatra 'programerom' nije sposoban koristiti low level API nije dostojan da radi zahtjevne 3D aplikacije.

Zbog toga moja instalacija Win 8 Pro nakon par upgreada ima 24GB nimalo efikasno ako usporedim s instalacijom Ubuntu 13.04 linux distribucije, koja zauzima sa svim updateima malo manje od 4GB.

P.S. {#}

 

Inače MANTLE ima veliki potencijal {#}, ali trebat će puuno rada i volje da se gaming na PC-u odmakne od Win i DirectX.

 

Sada sam stvarno sve čuo. Pa je li tebi jasno da niti jedna igra nebi izašla da glavnina programera ne koristi neki grafički engine (framework), čija je osnovna uloga da odmakne glavninu razvoja od directx-a a kamoli od grafičkog procesora.. Samo najveće kuće razvijaju svoj vlastiti. Čuj ti njega, nije dostojan. Daj ne trabunjaj.

Istina, ali ako tvoj engine leži na DirectX-u tada već smo na visokoj razini tako da sada imamo 3 razine do konačnog proizvoda MANTLE u kombinaciji s enginom koji  bi se oslanjao na nj bi bio puno efikasnija alternativa. Ali čekajmo još službenu dokumentaciju jer ovo je sve rekla kazala.

Ja inače radim gotovo isključivo C i assembler, naravno neradim igre da vam nebi svašta palo na pamet {#}

>_<
15 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
Cognitor kaže...

čija je osnovna uloga da odmakne glavninu razvoja od directx-a a kamoli od grafičkog procesora..

Ma jeli? {#} A da nije možda zato što je tipičan engine "malo" kompliciran skup cijele hrpetine različitih funkcionalnosti?

Komunikacija sa grafičkim API-jem je jedan maleni dio prosječnog enginea.

What Andy giveth, Bill taketh away.
12 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
baric kaže...
Cognitor kaže...
baric kaže...
Drazen kaže...
Samo mogu reci bla, bla, bla. Low level API povlaci za sobom puno znanja i posla za programera, te veliku ovisnost o hardwareu. Sve MS tehnologije su genericke i jedan dio nedostatka hardwarea zamjenjuju softwareom. Koristiti low level API znaci imati full screen aplikacije jer bilo kakav windowing zahtjeva vezu prema OSu. Pod Win 7/8 imamo 5-6 grafickih APIja koji svi imaju neku vezu prema HWND i HDC. Recimo D2D takodjer ima direktan pristup hardware i to se vidi.
Pricati i nadati se propasti Win je teska glupost. Prije ce Linux propast nego Win. Linux vec godinama ima GUI pa je i dalje na 1%, a vecina softwarea koja podrzava Win i Linux je Java smece. A uz sve to je besplatan i opet nista.

Svak tko se smatra 'programerom' nije sposoban koristiti low level API nije dostojan da radi zahtjevne 3D aplikacije.

Zbog toga moja instalacija Win 8 Pro nakon par upgreada ima 24GB nimalo efikasno ako usporedim s instalacijom Ubuntu 13.04 linux distribucije, koja zauzima sa svim updateima malo manje od 4GB.

P.S. {#}

 

Inače MANTLE ima veliki potencijal {#}, ali trebat će puuno rada i volje da se gaming na PC-u odmakne od Win i DirectX.

 

Sada sam stvarno sve čuo. Pa je li tebi jasno da niti jedna igra nebi izašla da glavnina programera ne koristi neki grafički engine (framework), čija je osnovna uloga da odmakne glavninu razvoja od directx-a a kamoli od grafičkog procesora.. Samo najveće kuće razvijaju svoj vlastiti. Čuj ti njega, nije dostojan. Daj ne trabunjaj.

Istina, ali ako tvoj engine leži na DirectX-u tada već smo na visokoj razini tako da sada imamo 3 razine do konačnog proizvoda MANTLE u kombinaciji s enginom koji  bi se oslanjao na nj bi bio puno efikasnija alternativa. Ali čekajmo još službenu dokumentaciju jer ovo je sve rekla kazala.

Ja inače radim gotovo isključivo C i assembler, naravno neradim igre da vam nebi svašta palo na pamet {#}

 

Ah to onda objašnjava perspektivu. Sorry. Međutim u ovom slučaju je riječ o cijeni razvoja. To je glavni razlog zašto se ide na više layere. Pa i ovako vidimo da se u vrhunske naslove ulažu enormni novci usporedivi sa nekim Hollywod filmovima. Koliko sam ja shvatio, odnosno koliko mi nos govori ovo će biti neki hibrid između low-level API i rudimentalnog OS-a. Tako da se onda može koristiti i na ne PC platformama. Mislim da na to ovi pikiraju tako da prošire bazu. Moguće će i u TV-e ugrađivati nove grafičke procesore. Tome to naginje.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
rustweaver kaže...
Cognitor kaže...

čija je osnovna uloga da odmakne glavninu razvoja od directx-a a kamoli od grafičkog procesora..

Ma jeli? {#} A da nije možda zato što je tipičan engine "malo" kompliciran skup cijele hrpetine različitih funkcionalnosti?

Komunikacija sa grafičkim API-jem je jedan maleni dio prosječnog enginea.

 Pa svakako da da, ali bila je riječ o odmicanju od hardware-a i u tom kontekstu. Daj čitaj malo.

15 godina
offline
Re: Odlazak DirectXa?
Cognitor kaže...
jumboY kaže...
Friday kaže...

Ne znam kakve vi žene i djecu imate ali ja imam troje djece i igram se ko čovjek kad god poželim... Ja njima ne sjedim na glavi kad piju iz bočice/pišu zadaću, ne sjede ni oni meni na glavi kad se igram ili nešto radim na kompu.

To je stereotip i zato je ljude strah ženit se jer misle da im je život gotov.

 

Ista stvar. Imam dvoje (male) djece, uredno svaku vecer surfam/radim/gejmam/gledam film na svom kompu. Bez nekih vecih problema. Jedina je razlika sto to vise ne mogu, ali ni ne zelim raditi do 4h ujutro kao u studentske dane. Posao ipak ceka, no to bi me cekalo i da se nisam ozenio.

 

Opcenito ta pretjerivanja da nema vise izlazaka vanka, gejminga i sl. nakon sto se ozenis su glupa. Vjerujem da postoje i takvi parovi, no onda samo ne shvacam tko te natjerao da se ozenis za takvu? {#}

 

Pa ti prije svega cijeli dan ili dobri dio dana radiš, a onda navečer malo igraš. Ovi kojima ja to govorim se vjerojatno igraju po cijeli dan i moguće u timovima. Dakle nemaju neke druge obveze. Teško da će to biti izvedivo u promijenjenim okolnostima. Uostalom netko kome je DX "tlačenje" taj ustvari i ne zna što je to tlačenje. Ne mora te direktno žena tlačiti ako imaš brdo obveza koje prije nisi imao.

Možeš ti igrat i kompetitivno u braku a ne samo casual. Mislim koja je shema igrat igru ako ne igraš hrvatsku ligu ili prvenstvo hrvatske. Game on.

...

 

A dici nemojte davat flash igrice nisu debili. Stavite im one stare ali dobre igre ili igre od indie developera. Mali mi ima 8 godina i igra Diablo 2, ej.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
Cognitor kaže...

 Pa svakako da da, ali bila je riječ o odmicanju od hardware-a i u tom kontekstu. Daj čitaj malo.

Pročitao sam dovoljno. U ovoj je temi previše nagađanja o tome kakav je Mantle zapravo API, a nitko ga još ni vidio nije.

What Andy giveth, Bill taketh away.
17 godina
offline
Re: Odlazak DirectXa?
g12356 kaže...
jobi123 kaže...

Microsoft bi mogao vrlo lako kupiti AMD i onda omogućiti API samo putem Windowsa i konzola. Ipak je mala tržišna kapitalizacija AMD-a......

Teško,koliko je AMD težak?Barem cca 10 milijardi dolara.

Ma jok Microsoft neče kupit AMD, nema nikakve šanse to sigurno bilo sad ili u budučnosti e sad kolko danas vrjedi AMD teško je reč.{#}

 

No zato bi Apple mogel kupit AMD, ne sad trenutno kaj drugo ali u budučnosti ko zna jer tu se nekaj događa ispod žita između te dvije kompanije.Uostalom ne bi bilo ništa čudno da Apple kupi AMD, s obzirom na nedavni prelazak/povratak par vrlo sposobnih bivših AMD faca iz Appla(CPU i GPU maheri)nazad u AMD da pomognu i srede situaciju(prvenstveno CPU dio) jel a dalje razmišljaj sam jel.SmijehNevinašce

 

http://www.bug.hr/forum/topic/komentari-it-vijesti/amd-gubi-jos-jednog-celnika/164029.aspx?page=0&jumpto=3170087&sort=asc&view=flat

 

http://www.bug.hr/forum/topic/komentari-it-vijesti/amd-dionice-padu/163682.aspx?page=0&jumpto=3163355&sort=asc&view=flat

 

http://www.anandtech.com/show/6907/the-king-is-back-raja-koduri-leaves-apple-returns-to-amd

http://dambek.minus.com/mjf1iISZq
Poruka je uređivana zadnji put čet 26.9.2013 22:15 (rambox).
12 godina
neaktivan
offline
Odlazak DirectXa?

Ko je mogao zamisliti da će se firma (valve) koja je napravila igricu Half Life tj Counter Strike ovako probiti i krojiti gaming scenu :D

Moj PC  
4 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
Friday kaže...
g12356 kaže...

Prije bih rekao da je veća fleksibilnost,ali je sve teže jer nemaš puno podloge.Tj. fleksibilan si ali moraš sve sam radit.

 

Ti nisi nikada programirao, ne?

  Zapravo jesam.

 

I koliko sam se bavio,toliko sam skužio da sposobniji programer moraš biti da bi bio na low levelu.I vjerujem da kao i u svim drugim inženjerskim poslovima,da si fleksibilniji čim niže ideš"prema neistraženom teritoriju".Standard libraryji mogu ljudima olakšati da si naprave neku aplikaciju(kakvih vjerojatno već ima barem 2-3 na tržištu),dok neki programer koji malo bolje zna assembler,c ili neke druge low/mid level jezike uz malo znanja o arduinu i raspberry pi-u može napravit npr. robota.

 

Ne shvaćajte me krivo,standard librariji su super stvar i ja sam ih koristio do sada možda i više nego što sam trebao,ali sve velike znanstveno tehnološke revolucije se odvijaju na puno nižim razinama.

Ja sam Plavi zmaj.Form the future!Masa,društvo većina,''normalni'' su ništa bez onih pojedinaca koji ih čine.Moj blog:http://thebluedrag.blogspot.com/
16 godina
odjavljen
offline
Re: Odlazak DirectXa?
Bukva kaže...

Jel može meni netko nakon 4 stranice komentara na Komentaru dana objasniti kakve veze MANTLE ima sa DirectX-om? Da nije možda trebalo biti Direct3Da?

Mislim da si nekako preskočio i to da AMD nudi i audio divote?

Bukva kaže...
abraham kaže...

takve da je brzi i vise se nece morat koristiti DirectX ni na windowsima,

makar se mogao OpenGL ali to je opet druga prica

 

 

DragonShit kaže...

Ako se ne varam razlika je u tome da je Mantle Hardware Level API pa brže komunicira sa hardverom. DirectX API je "nepotrebni" posrednik pa je sporiji.

DirectX je skup APIja - između ostalih ima i API za mrežnu komunikaciju i zvuk, tako da mi nije jasno kako to MANTLE će istrijebiti te dijelove DirectXa.

 

Što je API na nižoj razini to je brzina veća, ali i kompleksnost rješenja. Najčešće gdjegod je to moguće izbjegavaju se takva rješenja (jer ekonomski su daleko skuplja).

Nvidija i Microsoft imaju već oho-ho vremena Cg jezik na niskoj razini, koji se usput rečeno može koristiti i sa DirectXom i OpenGLom (i na svim važnijim OS platformama) i njegovim korištenjem isto tako možeš imati n-puta brže performanse, pa nisam baš vidio da su proizvođali igara nešto ludili za njime...

 

Uglavnom, može biti da sam u krivu, ali meni ovo miriše (smrdi?) na to da AMD predstavi nešto ala AssmeblyGPU, a ekipa vrišti kako Java će zbog toga propasti.

CG nema nikakve veze s ovime. CG je jezik za shadere, ali ne vidim koje to "n-puta" veće performanse imaš? Inače, Mantle nije vendor locked.

 

Da, vrištanje o propasti Windowsa je pretjerano, no marginalizacija DirectX-a nije nemoguća.

Cognitor kaže...

 

Baš tako kako si napisao. I ovo treba podcrtati što je manje layera i software je više Low level - dakle bliži hardware-u, to je fleksibilnost manja, odnosno nema je. Tu je ključ. Pa zašto se danas poslovne aplikacije ne programiraju u asembleru i zašto direktno ne pristupaju disku nego sve idu preko nekog disk(OS-a). Pa baš iz tog istog razloga. Ovo dakle nadilazi puku priču o Windows vs Linux.

 

Poslovne aplikacije kakve ti radiš ne trebaju performanse, a kod igara su performanse najbitnije.

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
17 godina
offline
Odlazak DirectXa?

Odoste vi na Linux, SteamOS, Valve, ... ništa to ovdje nije bitno, to nije bit Mantlea.

 

Ono u čemu ja vidim bit Mantlea je:

- Iskorijenje bottlenecka grafičke od strane procesora (ako se koristi grafička GCN arhitekture, jer samo one podržavaju Mantle).

- Lakše i bolje portanje konzole<->PC.

- Slične performanse između konzola i njima sličnih PC-a u istim igrama (prije je za recimo port neke PS3 igre za PC trebao znatno jači PC nego što je PS3, sada to više neće biti slučaj).

 

I jedno mi je drago, što sam uzeo HD 7770 kad su mi svi preporučali HD 6850 ili GTX 560SE.

Twitter: @191x7
Moj PC  
12 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
191x7 kaže...

Odoste vi na Linux, SteamOS, Valve, ... ništa to ovdje nije bitno, to nije bit Mantlea.

 

Ono u čemu ja vidim bit Mantlea je:

- Iskorijenje bottlenecka grafičke od strane procesora (ako se koristi grafička GCN arhitekture, jer samo one podržavaju Mantle).

- Lakše i bolje portanje konzole<->PC.

- Slične performanse između konzola i njima sličnih PC-a u istim igrama (prije je za recimo port neke PS3 igre za PC trebao znatno jači PC nego što je PS3, sada to više neće biti slučaj).

 

I jedno mi je drago, što sam uzeo HD 7770 kad su mi svi preporučali HD 6850 ili GTX 560SE.

Ja jos uvijek mislim da si se malo zeznuo.

LoL acc THCJoshi
17 godina
offline
Re: Odlazak DirectXa?
Jonja kaže...

Ja jos uvijek mislim da si se malo zeznuo.

Nisam, imam DX11.1, Mantle, ...

Twitter: @191x7
17 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
g12356 kaže...
jobi123 kaže...

Microsoft bi mogao vrlo lako kupiti AMD i onda omogućiti API samo putem Windowsa i konzola. Ipak je mala tržišna kapitalizacija AMD-a......

Teško,koliko je AMD težak?Barem cca 10 milijardi dolara.

MS je bio na takvim mukama i skoro na rubu bankrota zbog kupnje Skype-a za 8 i Nokie za 7 milijardi. Sigurno će biti i zbog amd-a. Vjerojatno je i ona ponuda za yahoo od 16 bila  samo očajnički blef.

Možeš ti iščupati čovjeka s balkana, ali nikad balkan iz čovjeka.
Poruka je uređivana zadnji put čet 26.9.2013 22:46 (Paolo2612).
16 godina
odjavljen
offline
Re: Odlazak DirectXa?
Friday kaže...
g12356 kaže...

Prije bih rekao da je veća fleksibilnost,ali je sve teže jer nemaš puno podloge.Tj. fleksibilan si ali moraš sve sam radit.

Ti nisi nikada programirao, ne?

Postoji cijela hrpa APIja baš iz tog razloga jer je lakše raditi tako nego se mučiti sa direktnim pristupom hardveru. Programski jezici su postali viši baš zato - lakše je kucati kod u .Netu nego u assembleru. Isto tako, lakše je raditi sa grafikom kroz neki API nego niže i onda paziti na kompatibilnost sa svakakvim hardverom.

 

Još jedan primjer - WIA i TWAIN APIji. Ne bi bi za kakve pare kucao softver koji pristupa skeneru direktno. WIA.Item.Scan() i deri.

 

Fućkaš fleksibilnost kada poskupljuje i produljuje razvoj...

http://nighthawk-software.blogspot.com/
12 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
191x7 kaže...

Odoste vi na Linux, SteamOS, Valve, ... ništa to ovdje nije bitno, to nije bit Mantlea.

 

Ono u čemu ja vidim bit Mantlea je:

- Iskorijenje bottlenecka grafičke od strane procesora (ako se koristi grafička GCN arhitekture, jer samo one podržavaju Mantle).

- Lakše i bolje portanje konzole<->PC.

- Slične performanse između konzola i njima sličnih PC-a u istim igrama (prije je za recimo port neke PS3 igre za PC trebao znatno jači PC nego što je PS3, sada to više neće biti slučaj).

 

I jedno mi je drago, što sam uzeo HD 7770 kad su mi svi preporučali HD 6850 ili GTX 560SE.

Šta trebamo pričati? O nivou programiranja u asembleru i o ljudima koji obavljaju te poslove i tresu se ko da ih udara 220 volti (mantle api) :D

Poruka je uređivana zadnji put čet 26.9.2013 22:51 (shoT).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
13 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
Makavelii kaže...
Cognitor kaže...
Makavelii kaže...

Glavna vijest (kako to ja vidim) je da se ubrzano topi jedina prednost Windowsa nad Linuxom a to su igre... {#} Iako bilo je moguce i do sada zaigrati puno naslova na Linuxu preko Wine-a ali nije to, to.

 

Znaj Microsoft-u svemu je kraj, zbogom i vise se ne vracaj...{#}

 

Gledaj, kada ti se čini da si se probudio jako se uštipni. Tako ćeš biti siguran da više ne sanjaš pa ćeš se probuditi, a ne da tu mjesečariš po forumu....

Argumentacija ti je na razini.

Linux je buducnost a u toj buducnosti nema mjesta za Microsoft i njegove Windowse. Glavni razlozi koji su drzali Win ovako visoko po zastupljenosti su losi driveri za graficke na Linuxu, nemogucnost kvalitetnog igranja na Linuxu i nepostajanje podrske za neke od profesionalnih alata. No sve se to polako ali sigurno mjenja.

 

A vama fanboysima Microsofta samo preostaje trollanje po netu i kmecanje u tamnom kutku sobe...

Kako te nije sramota nekoga nazivati fanbojem, a pogledaj sta pises.{#} Odakle se izvlacite, a nema vas jedva 1%. Uvijek je neko drugi kriv, a ne sto Linux k**cu nevalja? Zapravo i ja sam u tih 1%, jer tu i tamo probam neku distru. Ali na jednog mene dodje 100 drugih koji nisu ni culi za Linux. Kad bi gledali samo one koji koriste iskljucivo samo Linux nebi imali ni 0.1%, a da ne govorim kolii bi bio postotak samo jedne, najkoristenije distre. Vjeravotno nekih 0.01%... Ali vazno je kenjat kako je Windows 8 promasaj. Ispred njega su samo Windows 7 i XP. Slatkih li muka za Microsoft. Sami su sebi konkurencija.{#}

 

A sad vezano za temu. Kako ce ovo nastetiti Windowsu? Mantle ce biti dostupan i za Xbox One i za Windows. O cemu tu pricamo? Slazem se da ce Mantle mozda nastetiti DirectX-u, ali totalno nebitno za Windowse. I kakve veze Mantle ima sa nedavnim predstavljanjem SteamOS-a? Mantle je radjen u suradnji sa DICE-om, tj. EA. EA ima Origin, glavni konkurent Steamu...

 

Sto se tice nekog masovnog prelaska na Linux ili na SteamOS (OS za igranje), dovoljno je reci da ce vecina obicnih korisnika kad im instaliras Windows reci da mu stavis Ultimate, jer je cuo da je bolji. Sad sto to vecini ne znaci nista, koga briga. Jos je tu i navika...

17 godina
offline
Re: Odlazak DirectXa?

I sad zamislite OS iskljucivo namjenjen za igranje (nema raznih djidjimidja sto se vrte u pozadini, cime usporavaju rad i nepotrebno trose resurse) , upalis komp i za 10 sek spreman za borbena djelovanja.... {#} {#}{#}

16 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
Bilal kaže...

Argumentacija ti je na razini.

Linux je buducnost a u toj buducnosti nema mjesta za Microsoft i njegove Windowse. Glavni razlozi koji su drzali Win ovako visoko po zastupljenosti su losi driveri za graficke na Linuxu, nemogucnost kvalitetnog igranja na Linuxu i nepostajanje podrske za neke od profesionalnih alata. No sve se to polako ali sigurno mjenja.

 

A vama fanboysima Microsofta samo preostaje trollanje po netu i kmecanje u tamnom kutku sobe...

Kako te nije sramota nekoga nazivati fanbojem, a pogledaj sta pises.{#} Odakle se izvlacite, a nema vas jedva 1%. Uvijek je neko drugi kriv, a ne sto Linux k**cu nevalja? Zapravo i ja sam u tih 1%, jer tu i tamo probam neku distru. Ali na jednog mene dodje 100 drugih koji nisu ni culi za Linux. Kad bi gledali samo one koji koriste iskljucivo samo Linux nebi imali ni 0.1%, a da ne govorim kolii bi bio postotak samo jedne, najkoristenije distre. Vjeravotno nekih 0.01%... Ali vazno je kenjat kako je Windows 8 promasaj. Ispred njega su samo Windows 7 i XP. Slatkih li muka za Microsoft. Sami su sebi konkurencija.{#}

 

A sad vezano za temu. Kako ce ovo nastetiti Windowsu? Mantle ce biti dostupan i za Xbox One i za Windows. O cemu tu pricamo? Slazem se da ce Mantle mozda nastetiti DirectX-u, ali totalno nebitno za Windowse. I kakve veze Mantle ima sa nedavnim predstavljanjem SteamOS-a? Mantle je radjen u suradnji sa DICE-om, tj. EA. EA ima Origin, glavni konkurent Steamu...

 

Sto se tice nekog masovnog prelaska na Linux ili na SteamOS (OS za igranje), dovoljno je reci da ce vecina obicnih korisnika kad im instaliras Windows reci da mu stavis Ultimate, jer je cuo da je bolji. Sad sto to vecini ne znaci nista, koga briga. Jos je tu i navika...

Linux ima svoje probleme (koje sam vec naveo) zbog kojih je na 1% desktop racunala. Izmedu tih problema windows ima jos jednu prednost a to je da ga se masovno doslovno ljudima gura predinstaliranog na novim racunalima, sto drasticno povecava njegovu zastupljenost.

 

Linux kad rijesi probleme koje sam naveo, a na dobrom je putu da ih se rijesi, ce se probiti na veci dio trzista nego recimo Apple sa svojim OS-om i to u relativno kratkom roku.

 

U apsolutno svakom drugom podrucju Linux je taj koji vlada i koji je razvalio Windowse. Hoces li uzeti kao primjer obicne web servere koje vrte hosting kompanije, hoces li uzeti kao primjer mobilne uredaje (Android), televizore, poslovna okruzenja kao npr. banke, financijske burze, pa onda recimo tajne sluzbe,  NASA, CERN, velike informaticke kompanije (google, yahoo, twitter, facebook, IBM, ebay, amazon i slicno) superracunala, bilo kakva kriticna infrastruktura gdje nije bas potreban neki poseban RTOS, sve se to vrti na Linuxu a ne na Windowsima.

I jedino podrucje gdje je Windows u prednosti ispred Linuxa su desktop racunala a razlozi te prednosti polako ali sigurno nestaju, pogodi sto ce se tada dogoditi? Ista stvar koja se dogodila i na ostalim podrucjima. Linux ce prevladati a Windows postati totalno sporedan.

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 27.9.2013 1:28 (Makavelii).
16 godina
offline
Re: Odlazak DirectXa?

Microsoft nikada ne gubi ;-)

 

"Let’s be very clear here: AMD will not discuss the matter let alone confirm it, so this is speculation on our part. But it’s speculation that we believe is well grounded. Based on what we know thus far, we believe Mantle is the Xbox One’s low level API brought to the PC."

 

uh, nadolazeći APU13  će biti najzanimljiviji do sada!

 

http://developer.amd.com/apu/

 

13 godina
neaktivan
offline
Odlazak DirectXa?

Ja sam pomalo skeptičan prema Mantle-u i njegovom velikom uspjehu. Bavit se prognozama u IT sektoru - prije ću dobiti na lotu.

Ovakvu vrstu optimizacije će si moći priuštiti najveći developeri. Ostatak ekipe će i dalje ukucavat Direct-X i OpenGL. I stvarno mi nije jasno kuda se forsira grafika pa povrh toga i optimizacija iste kad top naslovi izgledaju fantastično. Još malo i imati ćemo slučaj da se scena iscrta prije nego se ona "dogodi" u mojoj glavi. Netko je spomenuo da će ovo biti vjetar u leđa Linuxu. Kako, kad će isti biti dostupan i na Windowsima i na konzolama? Ljudi koji navijaju za Linux, misle da ako je Linux besplatan da će i tako biti sa igrama su u zabludi. Činjenica je da Linux nije do sad uspio dostići Windowse i konzole kad su igre u pitanju. Područje gdje je brzina najbitnija. Možda, ali možda Mantle pomogne Linuxu da se to dogodi brže nego bi za to inače trebalo.

Poruka je uređivana zadnji put pet 27.9.2013 8:12 (ELNinjo).
 
1 1 hvala 0
12 godina
offline
Re: Odlazak DirectXa?
Maksimus kaže...

I sad zamislite OS iskljucivo namjenjen za igranje (nema raznih djidjimidja sto se vrte u pozadini, cime usporavaju rad i nepotrebno trose resurse) , upalis komp i za 10 sek spreman za borbena djelovanja.... {#} {#}{#}

 

Al meni za borbena djelovanja treba teamspeak i skype u pozadini.

11 godina
protjeran
offline
Odlazak DirectXa?

Makavelii - masovno doslovno ljudima gura predinstaliranog na novim racunalima, sto drasticno povecava njegovu zastupljenost.

Koliko je meni poznato, kod nas, radi manje cijene, iako je cijena Windowsa koja dolazi uz brand name (hp, lenovo...) računalo višestruko povoljnija nego da se Windows kupuje naknadno, ljudi radije kupuju laptope koji dolaze s FreeDOS-om, nekom CLI GNU/Linux distribucijom ili u boljim slučajevima Novell SUSE-om koje ionako "pregaze" nelegalnom Windows kopijom.

Makavelii - I jedino podrucje gdje je Windows u prednosti ispred Linuxa su desktop racunala a razlozi te prednosti polako ali sigurno nestaju, pogodi sto ce se tada dogoditi? Ista stvar koja se dogodila i na ostalim podrucjima. Linux ce prevladati a Windows postati totalno sporedan.

Ta mantra o godini GNU/Linux desktopa se ponavlja desetljećima... ali nikako da dođe do toga.

 
2 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Odlazak DirectXa?
user2013 kaže...

Ta mantra o godini GNU/Linux desktopa se ponavlja desetljećima... ali nikako da dođe do toga.

mantra se ponavlja iz dana u dan, ali ništa nije isto ....

W95 je bio golemi korak naprijed (iako ni MS sa GUI nije napravio ništa drugo već otkrio toplu vodu, moj Atari je imao prije PC-a desktop i shortcut na aplikacije)

trenutno nema uopće razlike jel voziš linux ili win, oba OS-a su zrela i jako kvalitetna

linux još pati zbog HW multimedijske podrške koja je jedini razlog slabije zastupljenosti, ali to je uvijek tako, negdje si jači negdje slabiji

koliko win dominiraju na desktopima toliko su slabi u serverskom svijetu (tu mislim na zastupljenost, ne kvalitetu)

zadnjih nekoliko izdanja ubuntua je jako smanjilo ovaj jaz i sad samo fali da MS izda IE i Office za Linux (a to bi se lako moglo dogoditi kad "otkriju" koliko love mogu dignuti na linuxu)

 

ja osobno vjerujem da će na nekih 10-ak godina doći do kompletne fuzije win i linuxa u jedan OS (sa najboljim osobinama iz oba svijeta)

 

 

17 godina
offline
Re: Odlazak DirectXa?
Linux ima jednu prednost nad windowsima - smanjuje cijenu laptopa u Pevecu. Srecom, lako se formatira :)
Cure su lude kad se zaljubljuju u nas muške,dlakva smrdljiva stvorenja.Ja da sam cura\žena bio bi največa lezbača na svijetu. (c) QFlash
13 godina
protjeran
offline
Re: Odlazak DirectXa?
Windowsi skupa s directX su nam se toliko podvukli pod kozu da sad ovog trena prekinu s tim doticni bi se jos godinama vukli po pc, pogledajte samo koji se mega stari hardwer koristi danas...pa tako bi bilo i s ovim!
||| Core™ inside |||
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice