'Wolcen - Lords of Mayhem

poruka: 75
|
čitano: 5.488
|
moderatori: DrNasty, Danny_HR, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Wolcen Lords of Mayhem (Umbra)

Novi obečavajući izometrijski hack&slash (iliti Diabloid) na Kickstarteru!

 

Koristi CryEngine 3 i za sada izgleda jako dobro :)

 

 

Službeni website

 

Lijep pozdrav ;)
Poruka je uređivana zadnji put čet 10.3.2016 19:04 (Dado_ZG78).
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Umbra

Malo vizuala...

 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
3 0 hvala 0
11 godina
offline
Umbra

Igra izgleda odlicno, sve ono sta sam mislio i trazio da ce D3 imati nazalost D3 je ocajan :\.

Frendovi i ja cemo valjda ubacili po 15$ nadam se da ce igra proci na kickstarteru i da ce pojesti D3 posto se Blizzard u 2+ godine nije uopce potrudio napraviti igru kako spada.

Poruka je uređivana zadnji put pon 1.6.2015 17:25 (ZuBo).
 
2 2 hvala 0
12 godina
offline
Re: Umbra
ZuBo kaže...

Igra izgleda odlicno, sve ono sta sam mislio i trazio da ce D3 imati nazalost D3 je ocajan :\.

 D3 je bio očajan kad je tek izašao, u međuvremenu su ga jako popravili i sad ga čak i igram :)

 

Ovo je isti žanr igre ali drugačija mehanika - ne bi ih dirktno uspoređivao ;)

Lijep pozdrav ;)
6 godina
protjeran
offline
Re: Umbra
ZuBo kaže...

Igra izgleda odlicno, sve ono sta sam mislio i trazio da ce D3 imati nazalost D3 je ocajan :\.

Frendovi i ja smo ubacili po 15$ nadam se da ce igra proci na kickstarteru i da ce pojesti D3 posto se Blizzard u 2+ godine nije uopce potrudio napraviti igru kako spada.

 Od kad je izasla RoS expanzija se D3 jako popravio, i svakim novim patchem je sve bolji.

 

Ta prica da je Diablo ''ocajan'' je mogla drzat vodu prije par godina, al danas vise ne.

11 godina
offline
Re: Umbra

Boss fajt u RoSu je super. 
Ali nedostaje dubine u igri...i znam da je sa svakim patchom sve bolje i bolje, ali igra je i dalje broken. Nedostaje jako puno toga, a najprije atmosfere Diabla.

Krenimo redom:


1) Obicni gemovi - su jad i bijeda


2) Legendary gemovi su super - samo zasto nema neki bonusa na rank 50, 75, 100, zasto nema class specific leg gemova?


3) Rado bi da stave neku foru da mozes mjenjati gear i spec 1 klikom - nesto kao kod WOW profile - ovako se moram jebati svaki puta kad farmam T6/Triale/Griftove speed run ili progress, u kranjem slucaju D2 je imao 2 seta koja si mogao nositi i mjenjati si sa W


4) End game je totalno broken - na vecim griftova mi je smijesno sta ako igras solo vecinu elita skipas, group play se svodi na 3 classe tj. mozemo reci 4 ( Wiz, DH, WD i Crus) od toga su dva supporta koja drze mobove 100% time u CC - smijesno. Triali su isto katastrofa uopce ne razumijem poantu triala. Veci griftovi daju samo vise expa i gold tu i tamo padne koji leg vise - opet nije dosta rewarding po meni i ekipa rade farma non stop grift 43 opet jadnogrift . Zasto ne staviti da npr. boss ima mogucnost baci inferno machine posto je farmanje keyeva za to napravljeno jos gluplje i uopce nije funny.


5) Banner - cemu sluzi banner..osim da se netko TPa na tebe - ali uopce ga ne moras baciti, a kad ga bacis blinkas na mapi.. okej? Daj stavite nesto tipa da moram napraviti neki achivment tipa poraziti grift 60, 65, 70 i da npr. kad bacim banner cijela grupa ima ne znam 10% veci dmg na 5-10%, veci ias, vise hp-a, ili ne znam ubio sam orc "generala" dok bacim medu orkove da se oni razlete na sve strane jer su u fearu...


6) Dmg koji se ne moze izbjeci (jailer, frost i u neku ruku reflect...) - najveca debilana Diabla 3....pogotovo jer te sve oneshota sa 1.5 screena pa sad ti igraj, ako vec to zele zadrzati neka stave onda ne znam max 50% max hp-a...

 

7) Definitivno bi trebalo staviti vise buildova za high end game - na tome su nesto poceli raditi

 

8) Ako su vec stavili ancient iteme onda su mogli jos uvesti neku foru npr. da padaju jako rare, ali kad imas npr 5 od 6 itema da automatski dobijes 6set bonus - tu bi dobili na vise mogucnosti u buildu posto nebi bio fiksiran na 6 itema.

 

9) Takoder glupo je da trenutno svaki build ovisi o wepenu koji pada jako rijetko, i onda jos k tome cijelokupni dmg ovisi o wep dmgu? Dvosjekli mac i veci dio igre si capan na to da igras neki drugi build koji vjerojatno nije niti priblizno dobar npr. wiz s 2 hydre ili tp wandom, monk s Flying dragnom etc...

 

10) Po meni bi svaki armor item - trebao imati 2 fixna statsa - vit i main stats ostalo sve random.. dodao bi vise affixa trenutno ima premalo affixa, a i vecina koja su tu premalo se koriste...life on hit etc.

 

11) Mythica bi ja maknuo da ne mozes micati stats na itemu - prelagano napravis neki idealni kombo - i to bi rijesio ovo sta sam pricao da svaki item ima vit i main stats + XY random affixa, crafting bi pojacao ili uveo neku foru da mozes dodavati ne znam na wep magic dmg, skill dmg, veci AoE dmg/range, MS, vision range ili npr da smanjim armor na armoru pa da se krecem brze,

 

12) Salvage - bi trebao biti isto bolje napravljen - tipa da leg item moze baciti yellow, blue i common, da yellow moze baciti blue i common i tak...

 

13) Potion / Potioni - stavio bi da definitivno ne zauzima mjesto u inv nego kad ga pokupis da ga automatski mozes selektirati dok stisnes na Q - tako da ne moram na svakom liku stavljati potion - cuvali bi se npr. samo najveci rollovi. Takoder bi dodao nesto ala elixir kako bi jos dobio na dubini i mogucnostima u igri - u smislu da moras farmati matse da napravis elixire, ali imas npr. 100 usage (tipa bacim na pod elixir koji napravi cold... i onda ne moram furati npr. frost skill, onda tipa barbar da brze generira rage na 5sec or so....ima dosta mogucnosti)

 

14) Osjecaj igranja klase - to definitivno suxa - jedino koji mi je uz DH mozda trenutno best za igranje bi rekao wizard jer je dosta dinamican ukoliko imas wand za TP, ako nemas wand dosta sporo za igranje - ostalo manje vise suxa. Trenutno igram monka - koji mozemo reci ima "osjecaj" brzine, samo mi je dosta jadno sta se sve svodi na CDR i spamanje DS. Recimo ono sta bi ja htio - da monk ima po defu veci crit dmg od ostalih klasa jer je monk, brzo se krece i lakse ces s njim pogoditi kriticnu tocku na "mobu", wizardu bi def dao npr da ima mogucnost specijalizacije npr. cold, arcane i da mu sve rune budu to sta zelis specijalizirati (makar bi tu specijalizacjiu stavio na svaku klasu posto s ovim mogucnostima i runama ima jako malo kombinacija) i na kraju ako je specijalizirao COLD da je immune na cold spellove, i da enemy prima ne znam 20% veci dmg zbog toga i imas 5% vise sanse da ces npr sa svakim spellom iz frizati, barbaru bi stavio da ima manji armor ali da ima vise HP od svih ostalih, crus bi trebao imati najveci armor posto je ono "oklopljeni konjanik" +2h i shield bi trebao biti def, a ne passive, DH da npr. radi vise dmg demona i undeadima i da ima veci ms od svih ostalih

 

15) Uvesti legendary chestove? Zasto toga nema.. ili legendary bountije ili mogucnost da ako napravis sve bountije u svih 5 acta da dobijes mogucnost otici napraviti legendary bountie di te kao reward ceka leg chest..

 

16) Maknuti shrinove u grfitovima ako misle imati dobar pogled tko je u mogucnosti napraviti koji grift i kako bi svima bila ista sansa, a ne da ja 3x zaredom dobijem speed buff u griftu dok drugi imaju power, conduru i power, ako vec ne misle to napraviti onda da maknu mogucnost da u griftovima koristis shrine na bossu, da dok se boss spawna da se svi shrine buffovi maknu.

 

17) Definitivno povecati broj vidiljivih buffova jer ima jos mjesta, a ne da se ja pitam koliko stackova dynama imam na wizardu jer ne vidim vise od njih 7/8

 

18) Povecati ili maknuti cap na shardove - druga stvar ovdje je zasto se cap samo moze povecati u solo playu? Stavi mi barem da u group playu mogu isto to radi ali npr da nije 10 per lvl nego ne znam 5-8 shardova.. ali opet ja bi se se makne cap...

 

19) Kad ubijem elitu u griftu koji kufer moram jos kupiti ona 3 orba?? Pa jebo ti pas mater daj se ubi tko god je to smislio, a jos manje tko je odobrio i pustio takvo nesto u produkciju.

 

20) Paragon lvli - jadno, bez imalo customizacije lika opet! Dajte dodajte da mogu birati sta zelim a ne 1 1 1 1 i tako ispocetka, staviti cap eventualno na neke statse da nebi bilo op.. makar zasto ja nebi mogao dignut 150% crit dmg na paragonu pa da mogu npr u wep staviti min-max dmg ili life per hit gem, dodati jos statsa u koje mogu ulagati, tipa 1 pts - 0.1% dmg na elitu ili na odredene skilove, range koji kupim golde/globe, vision radius, dmg na undead, demone etc...

 

21) Recimo sta bi isto meni bilo super - da mozes odrediti da li si neki hybrid, dps, healer, full support, tank... i da npr. ovisno koji si "spec" da toliko mozes imati neki aktivnih fora - npr. monk koji je support da moze imati 2 mantre, wizard ako ide full dps da npr. moze imati samo 1 - npr wep dmg buff, familijara ili neki shield, ako je nesto ala hybrid moze imati oboje - naravno s nekim minusima tipa ne znam 10% manji dmg or whatever .. znaci da se takvi skillovi stave kao nesto fiksno da mozes uzeti neki drugi skill .. jer ovako mi se dosta toga svodi da imam 4 buffa na sebi, i onda jedan skill za pumpanje AP i drugi za burst attack - ovo jos niti sebi nisam dobro razradio u glavi pa ne mogu najbolje objasniti ;)

 

22) Ubaciti neke legendary riftove - znaci da monsteri imaju neke lude affixe ili da ti imas npr. manji AR, manji MS, manje HP, ili 2-3 bossa da se spawnaju na random mjestima u riftu, ako je ono super hard rift da je onda ne znam reward - vise golda, vise expa, vise keyeva za mozda griftove

 

23) Dodati foru da mozes dobiti npr. linkane gemove u chestu, legsima - ako dobijes takav item da dok stavis nutra bilo kakav gem da npr. dobijes neki bonus koji je vec predodreden ili da ta dva-tri gema ako su iste "boje" gema daju 50% vise bonusa, ali samo npr. za obicne gemove ne za leg jer bi bili to strong, a opet postoji mogucnost da ti linkani itemi stvarno padaju RARE i da mozes staviti leg gemove nutra ali da za njih bonus nije 50% nego recimo 10%....

 

24) Enchanti - stavio bi neku foru da mozes farmati isto matse/kaj god (leg, rare, blue, obicni) znaci za legendary moras imati 3 rare iste vrste - nesto sta mozda nece imati big impact na game, ali tipa da rukavice, legsi imaju nekakve bonus ili shouldersi da im mozes staviti spike - i da radis reflect dmg odnosno thorn kako su oni to nazvali u igri...posto taj affix je full ne iskoristen u igri..

 

25) Gem spot za head - u smislu ono legendary socket da moze rollati u glavi i u njega mozes onda roknut spesel gem koji ide samo u leg socket - npr. dodatnih 1000 vitalitija, armor, mogucnost da npr. negiras 10% dmg-a, ili da imas mogucnsot da ti proca nesto u smislu - 10k armora na 30sec (interni CD 60sec), da ako si wizard da npr. gem moze procati "ice shield" - ipak armor na glavi cuva glavu, kako rolati leg gem? ne znam mozda 20 gemova od svih ostalih koji su na max lvlu i gro para igri nedostaje money sink stvari...

 

26) Nesto sta ces moci igrati nakon grifta ... da ne moras non stop rokati griftove - mozda mogucnost da udes u realm "inferna masine" za extra farmanje matsa - pojava toga bi bila veca sa vecim griftom... mozes odigrati, a i ne moras..., dati mogucnost ako zelis ici dalje na veci tier grifta da npr. mozes birati da li ce ti sljedeci grift dati vise loota ili vise expa.

 

27) I ono sta me najvise zivcira nema malih pomaka u gearu - vecinom kad dobijes ancient wep dobijes ono 20% vise dmg, sta je po meni jako debilno i stupidno da samo o wepenu ovisi tvoj progress...

imam jos toga u glavi... :D
Malo je zbrda zdola mozda napisano, ali dok se sjetim svih stvari o kojima sam razmisljao, a i isto vremeno gledam HOTS turnir..

Poruka je uređivana zadnji put sub 30.5.2015 18:49 (ZuBo).
12 godina
offline
Umbra

@ZuBo: zbilja si si dao truda ;)  Slažem se da ima tu još prostora za doradu u D3..

 

Inače (natrag na temu), jučer je uspješno financirana Umbra i sada preostaju neki stretch goal-ovi (do kojim će se nadam se doći u idućih 12tak dana..).

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Umbra
Dado_ZG78 kaže...

@ZuBo: zbilja si si dao truda ;)  Slažem se da ima tu još prostora za doradu u D3..

 

Inače (natrag na temu), jučer je uspješno financirana Umbra i sada preostaju neki stretch goal-ovi (do kojim će se nadam se doći u idućih 12tak dana..).

 Rekli su da ce danas objaviti koji su strech goalovi.

Ma to kad igras pa skuzis koliko stvari nedostaje i sta bi htio vidjeti, a neke stvari su fakat napravljene lazy u igri koja ima gro potencijala.. Ne znam sta je radio tamo 4-5 godina onaj "Gay" Wilson...osim sta je sjebo igru...

Poruka je uređivana zadnji put pon 1.6.2015 15:45 (ZuBo).
11 godina
neaktivan
offline
Re: Umbra

Zubo kralju.

 

@dado Nekako se nas 2 uvijek nadjemo u ovim kikstarter pokusajima :D

Poruka je uređivana zadnji put pon 1.6.2015 17:17 (mislav_01).
11 godina
offline
Re: Umbra
mislav_01 kaže...

Zubo kralju.

 

@dado Nekako se nas 2 uvijek nadjemo u ovim kikstarter pokusajima :D

 Sad me i tu trollas :P

Kad ste no liferi... :P

12 godina
offline
Re: Umbra
mislav_01 kaže...

@dado Nekako se nas 2 uvijek nadjemo u ovim kikstarter pokusajima :D

 Što reči nego da imaš dobar ukus za video igre!  :)))

Lijep pozdrav ;)
12 godina
offline
Umbra

Fino se probijaju stretch goal-ovi, dobro je da su autori bili realni u postavljanju financijskih ciljeva i nisu pucali na puste milijune ;)

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Umbra

Mene je za pocetak uhvatila grafika, pa onda onaj sistem izgradnje svoje "sobe" no najviše me zanima taj skill bez klasa sistem. To ako se dobro izvede moze biti dosta zanimljivo.

 

https://www.kickstarter.com/projects/1062682568/umbra/posts/1256337

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 9.6.2015 8:47 (mislav_01).
12 godina
offline
Re: Umbra
mislav_01 kaže...

Mene je za pocetak uhvatila grafika, pa onda onaj sistem izgradnje svoje "sobe" no najviše me zanima taj skill bez klasa sistem. 

 Same here ;)

Lijep pozdrav ;)
11 godina
offline
Re: Umbra
Dado_ZG78 kaže...
mislav_01 kaže...

Mene je za pocetak uhvatila grafika, pa onda onaj sistem izgradnje svoje "sobe" no najviše me zanima taj skill bez klasa sistem. 

 Same here ;)

Ja sam uvijek mislio da je to crap...jer nemas osjecaj igranja te klase i jebeno brzo dosadi..isto kako mi je dosadio PoE. Boring as hell i nema bas skelanja u partiju sta je isto sranje...jer svi zele koristi op build..dunno..iskreno malo sam razocaran s obzirom da nisam ocekivao takav sistem. Ostalo mi se svida tho. Craftanje, soba, ultimate forme itd.

11 godina
neaktivan
offline
Umbra

Jedina razlika kad nema klasa je to da ne moram rerolat lika. Ostalo sve moze biti isto ili slicno. Zamisli scenarij da imaš 5-6-10 bildova koji su otprilike tu negde. Jedan je magija cista, drugi je havy armor i magija, treci ranged + healing neam pojma lupetam napamet. Point is, a šta su to nego druge klase? Tko kaze da nema sinergije ako nemaš "klase". Mislim to moze biti samo semantika ovo se ne zove klasa nego bild. Kako nemaš osjecaj igranja "klase" kada koristiš u ovom bildu drugacije oruzije, magije, armor, taktike. Koja je razlika osim što ti iznad imena ne piše Mage / Warrior whatever? Ako se sistem dobro izvede apsolutno ništa ne gubiš osim debilnog rerolanja i dizanja alta do max lvla da bi ga mogao dizat. 

Poruka je uređivana zadnji put čet 11.6.2015 17:22 (mislav_01).
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Umbra

Meni se čini jako fora i prepravljanje (customiziranje) opreme koje su isto najavili.

Vjerojatno nešto kao u Diablu III sa malo više opcija i promjenom izgleda (a ne samo statova) koja ide uz to.

 

Korištenje okoline u svoju korist (rušenje stvari da se zatvori put i sl.) i dinamične izmjene dana, noći i vremenskih uvjeta su isto cool.

 

Ovaj Hero Defense Mode isto nije za baciti (baš je sustignut taj stretch goal ak se ne varam..).

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Umbra
Dado_ZG78 kaže...

Meni se čini jako fora i prepravljanje (customiziranje) opreme koje su isto najavili.

Vjerojatno nešto kao u Diablu III sa malo više opcija i promjenom izgleda (a ne samo statova) koja ide uz to.

 

Korištenje okoline u svoju korist (rušenje stvari da se zatvori put i sl.) i dinamične izmjene dana, noći i vremenskih uvjeta su isto cool.

 

Ovaj Hero Defense Mode isto nije za baciti (baš je sustignut taj stretch goal ak se ne varam..).

Diablo 3 je napravljen jako lame i nema dubine/customizacije niti u cemu.

Customiziranje opreme su samo prikazali za wep, svida mi se doduse - zanima me kako ce biti za armor etc.
Rusenje nekih stvari ima i u D3 samo ne u tolikoj mjeri..steta jer kako su najavili distructable objekte na kraju kifla od toga isto....


Ono sta mene najvise brine je jedna klassa i koliko ces skilova imati, jer ja sam PoE prestao igrati radi toga sta ima premalo kombinacija sve se svodi na spamanje 1 magije doslovce, previse vremena sam trebao trositi na trading samo da bi mogao rokati end game mape sta je frustrirajuce i ono najvise sta me smetalo nema transparency.. par puta sam zalego jer ne vidis da je mob na vratima.

12 godina
offline
Umbra

Iako je Kickstarter kampanja gotova, dostizanje stretch goal-ova se nastavlja na službenim stranicama Umbre pa ćemo najvjerojatnije zaigrati bogato i zanimljivo iskustvo :)

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Umbra

 Full Release For Umbra: November 2016

Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Umbra

Generator nivoa im je solidan, nadajmo se da će u skladu s time biti i gameworld ;)

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Umbra

Otključan i novi game mode..  polako se bliži beta testiranje  :) 

 

Nadam se da će stati rame uz rame s Diablom i Torchlightom.

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
'Wolcen - Lords of Mayhem

I stigao mi u mailu Steam key za Alpha access na Steam-u :) 

 

Skida se pa ćemo vidjeti...

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
'Wolcen - Lords of Mayhem

Nije loše za sada, patchiraju svakih nekoliko dana, dodaju stvari, peglaju interface itd.

Treba još raditi na igri, ali ima puno potencijala :) 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
'Wolcen - Lords of Mayhem

Neki dan se skinuo veći patch ali još nisam ulovio vremena za isprobati..  

 

Igra još tko na forumu ovo čudo?  :) 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
'Wolcen - Lords of Mayhem

Sad sam prvi puta čuo za igru i pogledao malo na Steamu. Uzet ću je najvjerojatnije ovih dana pa javim dojmove, ovo što sam vidio učinilo mi se zanimljivo. Samo da pitam, jel igra traži da se bude online dok se igra ili je ona dobra stara singleplayer igra bez potrebe za internetom?

It is better to be hated for who you are, than to be loved for someone you are not.
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: 'Wolcen - Lords of Mayhem
Rhox kaže...

Sad sam prvi puta čuo za igru i pogledao malo na Steamu. Uzet ću je najvjerojatnije ovih dana pa javim dojmove, ovo što sam vidio učinilo mi se zanimljivo. Samo da pitam, jel igra traži da se bude online dok se igra ili je ona dobra stara singleplayer igra bez potrebe za internetom?

 Mislim da ne moraš biti online, ali provjeri još..  

Lijep pozdrav ;)
9 godina
offline
'Wolcen - Lords of Mayhem

Probao malo,igra je vrh.Jel tko zna datum izlaska?

Faith is a belief based on absence of data, allowed to the weak by the powerful.
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: 'Wolcen - Lords of Mayhem
lmutak kaže...

Probao malo,igra je vrh.Jel tko zna datum izlaska?

 Kao i mnoge Kickstartane igre (Universim, Hearthstone, Star Citizen...) već je odavno trebala biti gotova, no eto, još je debelo u razvoju ali se bar napredak vidi iz patcha u patch.. 

 Zaigrat ću ju negdje oko Božića da vidim kako će izgledati tada.

Lijep pozdrav ;)
10 godina
neaktivan
offline
'Wolcen - Lords of Mayhem

Kakve su impresije za igru u trenutnom stanju? Meni na papiru izgleda fenomenalno, ali mi opet dosta dati 20 EUR-a za nesto sto se potencijalno nece dalje dobro razvijati obzirom da je igra jos u Beti.

Poruka je uređivana zadnji put sub 10.2.2018 9:24 (alen29).
Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice