PROTIS - problem povrat 14 dana

poruka: 91
|
čitano: 21.327
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
offline
PROTIS - problem povrat 14 dana

Ekipa,

 

kome se trebam obratit vezano za problem sa trgovinom Protis.


Naime naručio sam monitor od njih i odmah platio.

Međutim našao sam jedan bolji u Svijet Medija i od tamo uzeo na kraju.

 

Drugi dan od narudžbe i uplate sam tražio storno i povrat novca.

Nakon cca 10 dana mi se javljaju da ne može povrati i da me roba čeka u dućanu.

 

hvala svima na pomoći.

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
U svakom slučaju mislim da to nije legalno pa im možeš zaprijetiti inspekcijom ili preskočiti prijetnje i odmah podnijeti prijavu. Ako ne želiš tako i ako si naručio preko webshopa, preuzmi monitor i onda se pozovi na pravo povrata u roku 14 dana.
11 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
darkborg kaže...
U svakom slučaju mislim da to nije legalno pa im možeš zaprijetiti inspekcijom ili preskočiti prijetnje i odmah podnijeti prijavu. Ako ne želiš tako i ako si naručio preko webshopa, preuzmi monitor i onda se pozovi na pravo povrata u roku 14 dana.

 Već sam zaprijetio inspekcijom i na to mi je odgovoreno platili ste monitor, čeka vas u dućanu i nema povrata.

 

Jel se zna gdje se podnose te prijave? Nisam to nikad radio u životu.

 

thanks

 

11 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
Ako si kupio na daljinu imaš pravo na povrat po zakonu bez obzira što Protis kaže.

Znači:
Zakon o zaštiti potrošača
Članak 72.
(1) Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.

Također, da bi to funkcioniralo, moraš ih obavijestiti u roku tih 14 dana kad preuzmeš.

Članak 74.
(1) Potrošač je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor.

I tada ti oni jave gdje točno da im vratiš artikl. No, kako ti uopće nisi ni preuzeo nemaš što ni vračati.

E sad, ne znam da li te mogu tako gnjaviti da ipak moraš preuzeti prvo, pa tek onda postupak povrata, budu ti kolege točnije objasnili.

Prijavu šalješ na mingo.

Bezobrazni su, idu na to da popustiš, ali ne daj se imaš pravo na povrat.
Poruka je uređivana zadnji put uto 23.2.2021 12:28 (kiki_b).
 
1 0 hvala 0
9 godina
offline
PROTIS - problem povrat 14 dana

Tako je, preuzmi, jer si platio, odmah isti tren trazi povrat, mozes doci pripremljen s papirom (izjavom) i amen...

 

Trenutno prijava nema smisla, jer robu nisi ni preuzeo, dakle....

Children Shouldnt Play with Dead Things
Poruka je uređivana zadnji put uto 23.2.2021 12:32 (Damir22).
Moj PC  
3 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
Dario7 kaže...
darkborg kaže...
U svakom slučaju mislim da to nije legalno pa im možeš zaprijetiti inspekcijom ili preskočiti prijetnje i odmah podnijeti prijavu. Ako ne želiš tako i ako si naručio preko webshopa, preuzmi monitor i onda se pozovi na pravo povrata u roku 14 dana.

 Već sam zaprijetio inspekcijom i na to mi je odgovoreno platili ste monitor, čeka vas u dućanu i nema povrata.

 

Jel se zna gdje se podnose te prijave? Nisam to nikad radio u životu.

 

thanks

 

 Imaš obrazac i upute i na Protisovim stranicama koliko vidim.

http://www.protis.hr/dokumenti/raskidugovora.pdf

I naravno, to vrijedi ako je kupac fizička osoba.

11 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
Update:
Moram kod njih po monitor ali ga ne mogu tamo vratiti nego ga moram slati za Sisak.
😂
 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
Dario7 kaže...
Update:
Moram kod njih po monitor ali ga ne mogu tamo vratiti nego ga moram slati za Sisak.
😂

 

Jbg sad te prcaju jer nije ispalo kako su oni sebi zamislili. Nema veze, samo fino posnimi paket prije slanja da imaš dokaz da si poslao neotvoreno i neoštećeno.

Stvarno je strašno šta si pojedine trgovine dozvoljavaju, kao da ne znaju da u današnje vrijeme to sve lako ispliva na forumima. Pa čak i ako zavaljaju par ljudi moraju valjda biti svjesni da na duge staze ipak oni gube.

7 godina
neaktivan
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana

Darkborg , pernar je imao oko 300 000 pratitelja i lajkača na fb a na pravim izborima nije prešao izborni prag.

HT bi po količini online kritika odavno trebao propasti no oni iz godine u godinu sve više zarađuju.

Hoću reći da su online bojišta puna revolucionara koji misle da je dosta samo malo nekaj natipkati a da bu netko drugi podmetnuo leđa i odradio onaj teški rovovski dio potreban za veće promjene.

Moje iskustvo u maloprodaji je pokazalo da najveći promet u fizičkim prodavaonicama čine male sitnice i potrošni materijal . Evo kaj sam ja kupio u zadnjih par dana: Bluetooth miš, Bluetooth tipkovnica, otg kabel, 302 xl hp black zamjenski,302 xl hp color zamjenski, papir za printer,.... Naravno da sam prije prosurfao da vidim cijene, i kako su manje više svuda slične onda je kriterij bio blizina prodavaone, free parkiranje , blizina drugih dućana pa tako da usput riješim i kruh/mlijeko... I sugurno me forumska kritika nebi natjerala da idem u udaljeniju trgovinu ili u trgovinu koja nema riješeno parkiranje za kupce. Najidealnije mi je ako mogu dosegnuti biciklom, ali onda to mora biti unutar 15 min bicikliranja...
4 godine
protjeran
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
darkborg kaže...
Stvarno je strašno šta si pojedine trgovine dozvoljavaju, kao da ne znaju da u današnje vrijeme to sve lako ispliva na forumima.

 O protisu je "isplivalo" već milijun loših iskustava pa je eto on svejedno tamo kupio monitor.

Ipak se gleda gdje je najniža cijena, a neki bi dali i guzice za 20 kn manju cijenu, tako da te fore o "lošim iskustvima" okačite mačku o rep.

To realno pročita 0.1% potencijalnih kupaca, a ni njih nije briga.

11 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
Evo iskreno nisam naletio još na loša iskustva sa Protisom, nisam niti istraživao pretjereno.

Ali evo nisam niti znao da jedna trgovina pokušava zakon zaobići.

Za mene je Protis mrtav, znam da se hebe njima za jednog kupca. Ali jedan po jedan..
12 godina
protjeran
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
Dario7 kaže...
Evo iskreno nisam naletio još na loša iskustva sa Protisom, nisam niti istraživao pretjereno.

Ali evo nisam niti znao da jedna trgovina pokušava zakon zaobići.

Za mene je Protis mrtav, znam da se hebe njima za jednog kupca. Ali jedan po jedan..

 

Drugi.

Ja eto nakon ovog što čitam sad ni da su 20% povoljniji od drugih ne bi kupio.

Recimo, pred koji dan si gledam memoriju uzet i imali su ju oni i neki drugi dućani po istoj cijeni, premišljao sam se, uzeo ipak od nekog drugog.

Drugi put ih neću ni razmatrati jer se ovako ponašaju.

Radi jednog artikla i od marže od 100-200kn ukaljat obraz nikako mi nije jasno kome se to isplati.

 

9 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
Drustvo, cini mi se da ste malo zabrijali......

Ja jesam uvijek za revoluciju, i malog covjeka,no, ovdje mi se cini da se radi ipak o necem drugom.

Narucio si monitor, platio online. Dva dana kasnije, ti zelis da ti oni storniraju racun, oni zele da ti preuzmes robu....

Ti po zakonu imas pravo povrata, nemas pravo storniranja. A da bi imao pravo povrata, valjda prvo nesto moras i preuzeti.

Trgovina je vjerovatno priredila racun, i ceka da dodjes po robu, potpises, i odneses,a tek onda se mozes pozvati na pravo na povrat i 14 dana.

Gdje treba slati robu, zasto je ne mozes ostaviti tamo gdje si je uzeo.... Dalo bi se raspravljati, no vjerovatno se neka maloprodaja ne zeli s time natezati, pa salji lijepo u skladiste, kad oni zaprime,javit ce financijama, webshopu ili vec kome, oni ce izvrsiti povrat sredstava.....

Dakle, ako sam dobro shvatio, samo si trebao preuzeti monitor a onda se pozvati na povrat,a ti si trazio povrat novca za robu koja u tom momentu ni nije bila tvoje vlasnistvo, prakticki.

Take it easy, drustvo....
Children Shouldnt Play with Dead Things
Moj PC  
3 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
Silent horror1992 kaže...
Dario7 kaže...
Evo iskreno nisam naletio još na loša iskustva sa Protisom, nisam niti istraživao pretjereno.

Ali evo nisam niti znao da jedna trgovina pokušava zakon zaobići.

Za mene je Protis mrtav, znam da se hebe njima za jednog kupca. Ali jedan po jedan..

 

Drugi.

Ja eto nakon ovog što čitam sad ni da su 20% povoljniji od drugih ne bi kupio.

Recimo, pred koji dan si gledam memoriju uzet i imali su ju oni i neki drugi dućani po istoj cijeni, premišljao sam se, uzeo ipak od nekog drugog.

Drugi put ih neću ni razmatrati jer se ovako ponašaju.

Radi jednog artikla i od marže od 100-200kn ukaljat obraz nikako mi nije jasno kome se to isplati.

 

 Ajd reci gdje si uzeo, da ti ja nađem neko slično loše iskustvo na forumu o toj trgovini.

7 godina
neaktivan
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana

Silent horror1992 , a o tim trgovinama u kojima ćeš kupovati nema online negativnih kritika ? Pa čim je više kupaca time je i veća šansa da dođe do nekog problema.

Neki dan sam bio u emmezeti, i ispred ureda za reklamacije sjede tri osobe i međusobno se jadaju svaka o svom problemu sa emmezetom, a na blagajnama redovi kao da se džabe dijeli...

Problemi će se uvjek desiti, no problemi će se i riješiti, i nikad ti problemi nisu u tolikoj mjeri da bi ugrozili poslovanje jer se radi o promilima naspram ukupnog broja kupnji u nekom periodu.
4 godine
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
bunker kaže...

Silent horror1992 , a o tim trgovinama u kojima ćeš kupovati nema online negativnih kritika ? Pa čim je više kupaca time je i veća šansa da dođe do nekog problema.

Neki dan sam bio u emmezeti, i ispred ureda za reklamacije sjede tri osobe i međusobno se jadaju svaka o svom problemu sa emmezetom, a na blagajnama redovi kao da se džabe dijeli...

Problemi će se uvjek desiti, no problemi će se i riješiti, i nikad ti problemi nisu u tolikoj mjeri da bi ugrozili poslovanje jer se radi o promilima naspram ukupnog broja kupnji u nekom periodu.

 Emmezeta u jednoj smjeni napravi 200k kn prometa, kaj su 2-3 covjeka

9 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
Damir22 kaže...
Ti po zakonu imas pravo povrata, nemas pravo storniranja.

Oprostit ces mi ali zasto nemas pravo storniranja? Koja je razlika?

Povrat implicira raskid ugovora. Ja sam po zakonu duzan raskinuti ugovor, a predmet ugovora je nesto sto moram vratit. Ako ja to nisam preuzeo, nemam sto vracati. Pravna stvar je ugovor, ne predmet prodaje. Ja/on/ti raskidamo ugovor. Ja ga mogu raskinuti isto kao i trgovina.

Damir22 kaže...
Trgovina je vjerovatno priredila racun, i ceka da dodjes po robu, potpises, i odneses,a tek onda se mozes pozvati na pravo na povrat i 14 dana.

To nigdje ne pise, i nema razloga da pise. Po toj logici ja nemogu nesto naruciti online i pise "datum dostave 10 dana" i skuzim da mi hitno treba i trebao bih cekati 10 dana da mi dostave i onda krenuti u raskid? Apsolutno nema nikakvog smisla.

Damir22 kaže...
Gdje treba slati robu, zasto je ne mozes ostaviti tamo gdje si je uzeo.... Dalo bi se raspravljati,

 Nema se tu posebno sto raspravljat. U zakonu je definirano da se vrati trgovcu. Trgovcu od kojeg si kupio. To sto oni imaju neko drugo prikupno mjesto je apsolutno nebitno. Roba im dolazi u tu trgovinu gdje su htjeli proizvod predati, samim time, moraju osigurati logistiku da si unutar firme razvoze robu kako i gdje. Da je ovako kako oni traze, i kako si ti napisao, u zakonu bi se navelo da se vrati "trgovcu u za to posebno odredjeno mjesto". Ali tako ne pise vec pise ako se roba "preda trgovcu, odnosno, osobi koju je trgovac ovlastio da preuzme robu".

Zamisli ovu situaciju, otvore ured u tajlandu i odrede da sav prikup ide tamo. Dal vidis gdje ovo vodi?

Dario7 kaže...

Pa htio sam što bezbolnije za njih i sebe.

Platio sam monitor (nije specifičan) običan zakrivlljeni DELL koji imaju na WEB shopu.

Nisam pravna osoba i samo sam htio storno narudžbe i povrat novaca.

 

Ali eto, gosp.Josip Lovrećić je odlučio da ja nemam pravo na povrat i da moram doći po monitor te moram platiti ležarinu.

 

Sad mi je poslao ponudu Overseas 80,00kn da mi pošalju monitor i rekao da moram o svom trošku slati za Sisak.

Dosta ugodan čovjek moram priznati :)

 Neznam sto se zamaras. Protis je poznat kao "ugodan" trgovac koji radi sve samo da oteza ovakve stvari.

To sto oni pisu nema apsolutno nikakvog smisla. Jesi ih obavijestio da raskidas ugovor u roku od 14 dana kupnje na daljinu? jesi (nadam se). Jesi im vratio proizvod? JESI (odnosno nisi ga ni preuzeo). Samim time, ti si svoje zakonske obveze obavio, a on onda neka objasnjava inspektorici ovo sto je tebi napisao pismeno. Nigdje u zakonu ne pise da ti robu trebas preuzeti i onda dostaviti negdje drugdje. Zakon je jasan i eksplicitan. Tvoje duznosti su

a) Obavijestiti trgovca o raskidu

b) Vratiti robu TRGOVCU (tamo gdje je sada) ili osobi ovlastenoj od trgovca za preuzimanje (to gdje te salju da posaljes robu) neostecenu i s svim stvarima s kojima je dosla.

 

Drugo se nigdje ne navodi. Stoga ih uputi da si obavio prijavu na cizsp te da ocito ne mozete naci zajednicki jezik u tumacenju zakona o zastiti potrosaca o povratu robe pa ces ipak tumacenje istog prepustiti trznom inspektoru obzirom da se u zakonu nigdje ne navodi da si ti robu duzan preuzeti i onda vratiti. I nemoj vise svoje vrijeme na ovo trosit. Svakako, javi tu sto ti je inspektor rekao.

Poruka je uređivana zadnji put sri 24.2.2021 0:08 (sandokan111).
7 godina
neaktivan
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
Boris grozni , pa to sam i pokušao objasniti forumašu koji misli da će forumska kritika znatnije utjecati na promet neke trgovine. Onaj kome je protis blizu ili usput sigurno neće radi forumske kritike ići kupiti nešto u udaljeniji dućan osim naravno ako je u pitanju drastična razlika u cijeni.

15 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
sandokan111 kaže...
.
.. Ja/on/ti raskidamo ugovor. Ja ga mogu raskinuti isto kao i trgovina.
..

 - jedini 'ispravak' .. trgovina nema pravo raskida, to pravo ima isklučivo kupac (potrošač, zakon). Nešto sasvim drugo je ako trgovac nema robu, ne može isporučiti itd.. tj trgovac ne može nekome reći, ne prodajem ti ili ne pustiti na ulazu u trogivnu (javno dostupno, kafić itd.., nema veze vlasništvo, nego javno dostupno + radno vrijeme itd itd..). Odnosno nitko nema pravo raskida ugovora, tj posljedice-štetnost, osim upraov ovaj slučaj, potrošač i zakon koji upravo to dozvoljava, kupnjom na daljinu 14 dana. Da tog zakona nema, tad nema ni prava-raskida, tj tad je isključivo dobra volja druge strane, tj pristaneš ili ne.. itd.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
11 godina
offline
PROTIS - problem povrat 14 dana
update

 Poštovani,

U privitku šaljem raskid ugovora unutar 14 dana te račun po kojem je roba kupljena i plaćena. 

Po zakonu nisam obavezan vratiti robu na mjesto koje ste vi predvidjeli nego tamo gdje se roba isporučuje.

Pošto robu nisam niti preuzeo nemam razloga je preuzimati i plaćati prijevoz do sebe i onda od sebe do vašeg mjesta prikupa. (Monitor se nalazi u Nehajskoj 59) 

Samo da Vas obavijestim da sam navedeni problem prijavio inspektoratu i sva naša konverzacija kao i Vaše odbijanje povrata unutar 14 dana.

Makar je sve lijepo zakonom propisano. 

Nažalost izgubili ste jednog kupca za sigurno, a sudeći po reakcijama na forumima i dosta njih nakon ovakvog ponašanja prema kupcu. 

Uredno platio i uredno tražio povrat prije nego što se i poslali robu.

Hvala još jednom na svemu.

Srdačan pozdrav,

Dario

 

Odgovor Protis:

Poštovani,
 
kako je navedeno na obrascu.

Obrazac i robu navedenu u obrascu dostaviti na adresu: PROTIS d.o.o H.n. Preporoda 35 , 44000

Lp,

 

Moj odgovor:

Poštovani,

Možete vi navesti dostaviti uređaj na Tajland.
Tamo gdje ste rekli da dođem po robu tamo se nalazi. 

Svakako čekamo odgovor nadležnih.
A vama puno sreće u daljnjem poslovanju. 

Pozdrav,
Dario
 
2 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
ihush kaže...

- jedini 'ispravak' .. trgovina nema pravo raskida, to pravo ima isklučivo kupac (potrošač, zakon). Nešto sasvim drugo je ako trgovac nema robu, ne može isporučiti itd.. tj trgovac ne može nekome reći, ne prodajem ti ili ne pustiti na ulazu u trogivnu (javno dostupno, kafić itd.., nema veze vlasništvo, nego javno dostupno + radno vrijeme itd itd..). Odnosno nitko nema pravo raskida ugovora, tj posljedice-štetnost, osim upraov ovaj slučaj, potrošač i zakon koji upravo to dozvoljava, kupnjom na daljinu 14 dana. Da tog zakona nema, tad nema ni prava-raskida, tj tad je isključivo dobra volja druge strane, tj pristaneš ili ne.. itd.

 Trgovina itekako ima pravo raskida ugovora. To se prakticki dogadja svakodnevno, recimo, cim ustanove da robu koja je placena nemogu isporucit, da je kriva cijena, da su oglasili X datum dostupnosti a u biti je Y itd itd. Potpuno je razlicit raskid ugovora od "ne prodajem ti" koncepta ili "ne mozete uci u trgovinu radi X razloga". Ne mijesati kruske i jabuke. Nisam rekao da oni raskidaju ugovor "u roku od 14 dana bez pitanja" pozivajuci se na zakon o potrosacima, samo da imaju pravo raskinuti ugovor isto kao sto ga imas i ti. Oni po svojim zakonima, ti po svojim. Poanta je da je bit u "raskidanju ugovora" a ne vracanju predmeta koji je Damir spomenuo. U ovom slucaju je bio predmet u naravi koji se ugovorom trebao isporucit, ali je isto tako mogla bit i usluga, neznam, masaze...

16 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
Opet seru s ovim obrascom i slanjem poštom, to nemoras dosta je na mail.
9 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
Nije siva zona, kupac kupuje po oglasenoj ciieni,njega nije briga dali je ta cijena pogresna.....

Trgovine se tu izvlace, storniraju takve narudzbe i slicno, dok ih netko ne prijavi, a onda ce vidjeti da ni zakon ne zanima greska, i da moraju to isporuciti po toj ciieni
Children Shouldnt Play with Dead Things
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
Damir22 kaže...
Nije siva zona, kupac kupuje po oglasenoj ciieni,njega nije briga dali je ta cijena pogresna.....

Trgovine se tu izvlace, storniraju takve narudzbe i slicno, dok ih netko ne prijavi, a onda ce vidjeti da ni zakon ne zanima greska, i da moraju to isporuciti po toj ciieni

 -točno  .. a ako je netko napravio grešku, tad trgovina može potraživati od te osobe-firme naknadu štete-troška.. itd.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
VladRi kaže...

Mislim da je ovo siva zona (keyword here MISLIM) jer sam radi davno u X firmi koja je zabunom stavila da cijena USB sticka dodje 10kn umjesto 100kn (ne znam cijenu ali karikiram) - i nasao se tip koji ih je odmah kupio 10... Nakon natezanja poslali smo čovjeku 10 komada... :)

 Nije siva zona, nego se mora obaviti kupovina. Znaci da si uredjaj platio i dobio racun. Samim time ide oglasena cijena. Ako se samo "naruci" pa se placa kasnije ili nesto slicno, ugovor nije finaliziran i onda mogu raskinuti.

Damir22 kaže...
Nije siva zona, kupac kupuje po oglasenoj ciieni,njega nije briga dali je ta cijena pogresna.....
Trgovine se tu izvlace, storniraju takve narudzbe i slicno, dok ih netko ne prijavi, a onda ce vidjeti da ni zakon ne zanima greska, i da moraju to isporuciti po toj ciieni

 Vidjet ces da je mnogo trgovina ovaj princip promjenilo upravo radi ovog. Znaci mora se dobiti racun i obaviti placanje, time je ugovor finaliziran i moraju se pridrzavati cijene. Ono sto su mnogi promjenili je da ti ne salju racun i/ili ti salju "ponudu" ili slicne stvari kako bi ovo izbjegli. Ali da, nakon sto si uredno dobio racun za krivu cijenu moraju isporuciti po krivoj cijeni.

 

I dalje je van onog o cemu sam pricao al nema veze

 

 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
Zar nije ugovor finaliziran kad kupac klikne na naruci?

Kod opcije.placanja dostavom, recimo?
Children Shouldnt Play with Dead Things
Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
Damir22 kaže...
Zar nije ugovor finaliziran kad kupac klikne na naruci?
Kod opcije.placanja dostavom, recimo?

Da, ali to je to, imas li kakav dokaz o tome da si kliko "naruci" i sto si tocno kupio po kojoj cijeni? Gdje je racun?

Evo recimo zadnjih par sto sam dobijao koji mi mogu uredno otkazati bez da mogu ista napraviti

decathlon (placeno unaprijed)

---
Poštovani/a xx,
Vaša narudžba xxxx trenutno je u fazi autorizacije plaćanja.
Znamo da željno iščekujete svoju sportsku opremu, stoga se trudimo čim prije obraditi Vašu narudžbu. Uskoro ćete primiti potvrdu narudžbe e-poštom.
Ako ne primite potvrdu narudžbe u roku od 1 radnog dana nakon naručivanja, molimo da kontaktirate naš tim za korisničku podršku.
---

analogbit (placanje pouzecem)
---

Vrsta plaćanja
Plaćanje pouzećem
Žiro-račun: HR0523600001101290265

Vaša narudžba je uspješno zaprimljena i poslan Vam je pregled Vaše narudžbe! Molimo Vas da NE UPLAĆUJETE iznos dok Vam ne pošaljemo službenu ponudu.
---

s druge pak strane, ovakvu narudzbu je upitno da li mogu raskinuti, i dalje nemam racun, ali je potvrda placanja tu s iznosom i opisom proizvoda.
elipso
---
Zahvaljujemo se na kupnji. Vaša narudžba je zaprimljena i naručeni proizvod/i će Vam biti dostavljeni na adresu koju ste naveli prilikom narudžbe. Prijevozna služba će Vas kontaktirati radi dogovora oko točnog vremena kada ćete preuzeti proizvod. Ovaj email nije račun, račun dolazi sa robom. Ukoliko imate dodatnih pitanja slobodno nas kontaktirajte na mail podrska@elipso.hr. Elipso će najbrže odgovoriti na upit putem maila podrške.
---

Prerijetko se ove stvari dogode da sam se posebno zanimao za tocnu formulaciju kad se cega moraju pridrzavati, ali stoji mi u glavi da je mall.hr ima godinu/dvije upravo radi ovoga promjenio nacin potvrda narudzbe jer su im se ove stvari cesto dogadjale.

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 24.2.2021 17:03 (sandokan111).
15 godina
offline
Re: PROTIS - problem povrat 14 dana
sandokan111 kaže...
Damir22 kaže...
Zar nije ugovor finaliziran kad kupac klikne na naruci?
Kod opcije.placanja dostavom, recimo?

Da, ali to je to, imas li kakav dokaz o tome da si kliko "naruci" i sto si tocno kupio po kojoj cijeni? Gdje je racun?

..

 -šališ se? .. što misliš što je to što klikaš? tetris? .. to je račun, račun je kupoprodajni ugovor, sklopljen klikom plati..

-dokazi? .. kako se plaća online? keš (nije..) pa ako ništa drugo transakcija banke, tj ne možeš platiti ako ne postoji račun a to sve postoji prije klika 'kupi-plati' ..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
PROTIS - problem povrat 14 dana

Jbg, ja svaki put kad narucim dobijem potvrdu narudzbe, gdje pise sto, koliko, kada i po kojoj cijeni sam uzeo.

 

E sad, ako je tako nesto obvezujuce prema meni (u smislu da moram preuzeti robu ako ceka u poslovnici, ili je platiti dostavi kad je donese), odnosno smatra se da sam zayebao ako ucinim suprotno, zasto ista ta potvrda narudzbe nije obavezujuca za trgovinu?

 

Drugo, ja sam uvijek mislio da roba postaje moje vlasnistvo ne onda kad je platim, nego kad je preuzmem, sve dok je ona u trgovini, negdje u transportu ili slicno - ona je moja, ali nije moja, jer ako se recimo izgubi putem, osteti ili nesto trece, ne odgovaram ja, vec trgovina, zar ne?

 

Ovo je vezano za pricu zasto je kolega mozda prvo trebao robu preuzeti a onda traziti povrat.....

 

 

Children Shouldnt Play with Dead Things
Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice