Osobno, mislim da u današnje doba pretjerujemo sa tri-dejom i slično. "Dej of d Tentaklz" je bio sasvim fina igra, a bio je posve 2D. U 320x240. Bez motion capturea za likove :-)
Ne mislim se vraćati na kasne osamdesete/rane devedesete pa napraviti nešto tipa Commander Keen 1, ali Commander Keen 4 je već bio fin, štoviše finiji od mnogih današnjih . Ili, ako pričamo o avanturama, usporedi Maniac Mansion s već spomenutim Day of the Tentacle -- doba DotTa je po meni zlatno doba avantura. Sve poslije toga meni je ... mlako.
Osobno se također slažem s ovim stavom - za kvalitetnu igru su po meni bitnija priča i zabava, grafika je negdje u pozadini, a može se izvasti kvalitetno i da nije 3D, motion capture ili općenito pokušaj prenošenja bilo kakvog oblika realnosti. Tu je možda lakše podilaziti djeci, zbog toga što se lakše užive u igru, mašta im je slobodnija, nije toliko 'iskvarena' životnim iskustvom.