aj, da vidimo i to čudo... najviše me zanima taj inovativni kontroler.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Znaci sluzbeno iduce godine smjena konzola. Zivi bili pa vidili
sa smjenom konzola na pc napokon dolaze igre sa next gen grafikom..
Znaci sluzbeno iduce godine smjena konzola. Zivi bili pa vidili
Službeno predstavljanje, dok bi se smjena trebala desiti krajem 2013e - neslužbeno.
Prema pisanju Xbox world-a nova konzola će se samo zvati Xbox (fazon od Apple-a). I ja jedva čekam predstavljanje, baš me zanima koji je konačni hardware i kako će konzola izgledati.
Mene ipak prije svega zanima specifikacija grafičke kartice. Nadam se da će biti u mogućnosti vrtit prikazano u Unreal Engine 4 Tech Demou prikazanom prije par mjeseci.
sumnjam... 1080 reza i da izgleda ko npr bf3 na medium sa malo higha je više vjerovatno... epicovci su rekli pred koji mjesec da su next gen konzole po specifikacijama sranje, tako da... ne oćekuj čuda
edit: i AA pod must, nadam se
Baš me zanima koji je chipset koristi. Bilo bi odlično da ima x86 cpu.
sumnjam... 1080 reza i da izgleda ko npr bf3 na medium sa malo higha je više vjerovatno... epicovci su rekli pred koji mjesec da su next gen konzole po specifikacijama sranje, tako da... ne oćekuj čuda
edit: i AA pod must, nadam se
istina da su to rekli, ali zato su u pregovorima s prozvođačima konzola kako bi ih natjerali na drugačije razmišljanje. nadam se da su na dobrom putu jer do kraja sljedeće godine kada se očekuje izlazak novih konzola ima još godina dana. epicov tech demo vrtio se na jednom gtx 680 koji je predstavljen na početku ove godine, tako da je vrlo moguće da takvi prikazi budu i na novoj generaciji.
Baš me zanima koji je chipset koristi. Bilo bi odlično da ima x86 cpu.
Bilo bi odlično za nas, ali Microsoftu onda nema smisla prodavati Xbox jer bi svaku igru za njega mogao pokrenuti na PC-u.
dosta jako,toliko sam i ocekivao,cant wait for gta6
PS4 igre će se vrtiti u 1080p u 60 FPS, čak i u 3D-u... BF3 na ultra je minimum za next gen..
istina da su to rekli, ali zato su u pregovorima s prozvođačima konzola kako bi ih natjerali na drugačije razmišljanje. nadam se da su na dobrom putu jer do kraja sljedeće godine kada se očekuje izlazak novih konzola ima još godina dana. epicov tech demo vrtio se na jednom gtx 680 koji je predstavljen na početku ove godine, tako da je vrlo moguće da takvi prikazi budu i na novoj generaciji.
Volio bih da griješim ali mislim da nema šanse da vidimo karticu u rangu nVidie 680. Neslužbeno se barata s puno slabijim karticama...
istina da su to rekli, ali zato su u pregovorima s prozvođačima konzola kako bi ih natjerali na drugačije razmišljanje. nadam se da su na dobrom putu jer do kraja sljedeće godine kada se očekuje izlazak novih konzola ima još godina dana. epicov tech demo vrtio se na jednom gtx 680 koji je predstavljen na početku ove godine, tako da je vrlo moguće da takvi prikazi budu i na novoj generaciji.
Volio bih da griješim ali mislim da nema šanse da vidimo karticu u rangu nVidie 680. Neslužbeno se barata s puno slabijim karticama...
Nadam se da ipak na kraju neće biti tako. Osobno baratam sa Unreal Enginom zadnjih par godina, a ovaj UE4 je stvarno čudo sa svojim arsenalom mogućnosti. Bila bi stvarno tragedija da tako nešto ne bude moguće! Nadam se najboljem, no vidjet ćemo valjda kroz pola godine.
Nije li smisao konzole da nekoliko godina bude puno jaca od prosjecnog PC-a?
Baš me zanima koji je chipset koristi. Bilo bi odlično da ima x86 cpu.
Nije da te bicujem, Katano, jer si mi drag, ali ja se duboko nadam da nece koristiti x86 cpu. Jer bi to implicitno znacilo da koristi 32bitne verzije procesora koje su danas vise-manje zastarjele.
Pune termine x86-32 i x86-64 nitko ne koristi :-)
Bilo bi odlično za nas, ali Microsoftu onda nema smisla prodavati Xbox jer bi svaku igru za njega mogao pokrenuti na PC-u.
a obrnuto? da boxić vrti pc igre, koliko bi to bilo vjerovatno?
a obrnuto? da boxić vrti pc igre, koliko bi to bilo vjerovatno?
Oboje u srzi koriste DirectX. Transport xBox igre na Windows platformu je u biti vrlo vrlo jednostavan.
Oboje u srzi koriste DirectX. Transport xBox igre na Windows platformu je u biti vrlo vrlo jednostavan.
sa velikim naglaskom na "u biti"
mene vise interesuje kako izgleda u smislu dizajna,neka nagadjanja su da ce koristiti nesto slicno windowsu,pa je i to zanimljivo za vidjeti,isto tako interesuje me kontroler
i naravno ho ce li microsoft povecati ukupan broj ekskluziva.meni je xbox super jer je jednostavan,i odlicno radi ono sta treba,najvise iz razloga sto igram multiplatform igre,a obicno vidim kako se igraci zale na iste sto se tice ps3 verzije
sa velikim naglaskom na "u biti"
...
Razjasni mi ovo, molim te... :-)
sa velikim naglaskom na "u biti"
...
Razjasni mi ovo, molim te... :-)
pa kao sto kazes,lahko je prebacit, al sta vrijedi ak takav sadrzaj nije onda i optimizovan?
ja se samo bojim nesto slicno onliva,a ovako cu da kupim xbox kao malo pojeftini.jednom xbox dzojstik,uvijek xbox dzojstik
Pune termine x86-32 i x86-64 nitko ne koristi :-)
za mene su to i386 i AMD64
pa kao sto kazes,lahko je prebacit, al sta vrijedi ak takav sadrzaj nije onda i optimizovan?
ja se samo bojim nesto slicno onliva,a ovako cu da kupim xbox kao malo pojeftini.jednom xbox dzojstik,uvijek xbox dzojstik
Hm, zato sam i napisao "s xBoxa na PC" a ne obratno.
Opcenito kad gradis software za konzole, onda pazis za izvuces i zadnji atom snage, dok na PC-u samo odmahnes glavom i pouzdas se u novi hardware. Igru koju gradis prvotno za PC postane uzasno tesko prebaciti na konzolu (ponajprije zbog manjka video memorije).
S druge strane, ako igra radi sasvim fino na xBoxu - port na PC je minimalan problem (kontrole, settings i mozda jos sta).
Direktan odgovor na boldano:
uzmi bilo koju Crytek ili UnrealSDK igru, primjerice Batman AA ili Batman AC - izgledaju jednako na PC-u i na xBoxu. Nisam cuo bas nikoga da se buni na grafiku u tim igrama, niti da su neoptimizirane.
Dakle?
Skraceno - iznosis neke ideje koje nemaju nikakve pozadine, cisto jer si procitao o par propalih portova i jer je za PC korisnika moderno pljuvati po portovima.
Nemoj se ogranicavati na te gluposti, nego prouci informacije.
pa kao sto kazes,lahko je prebacit, al sta vrijedi ak takav sadrzaj nije onda i optimizovan?
ja se samo bojim nesto slicno onliva,a ovako cu da kupim xbox kao malo pojeftini.jednom xbox dzojstik,uvijek xbox dzojstik
Skraceno - iznosis neke ideje koje nemaju nikakve pozadine, cisto jer si procitao o par propalih portova i jer je za PC korisnika moderno pljuvati po portovima.
Nemoj se ogranicavati na te gluposti, nego prouci informacije.
gledaj,sjecam se da si spominjao u temi o dark soulsu i kako ga igras/igrao na xboxu,pa uzmimo njega za primjer (i da,nisu u pravu,pyro klasa je daleko najlaksa za igrat,prosao sam dark souls u nekoliko sati sa njim,sa samo par smrti ,kad kupis i unaprijedis vatru kod "spiderzenke" gutas sve).
dark souls pristojno radi,sve do dijela sa onim "dinamicnim" osvjetljenjem.tako je i na pcu.nisam siguran sad,zasto (osim neoptimizovanosti) pc ima problema sa istim,jer ima sasvim dovoljno video memorije za razliku od konzola,a vjerujem da je ona zasluzna za obradu tih "efekata" (ispravi me ako grijesim).eh sad,unreal engine i cryengine su drukciji,upravo po tome sto nisu koncipirani samo oko video memorije,a ovo mozes i pokusati uprivanjem nesto slabije graficke,sa brzim procesorom,jer se sjecam da sam sa 9500gt i dual corom 2.4 pristojno igrao neke od igara temeljenih na unreal enginu.
nisam ljubitelj blura (podsjeca me na mnogo nasminkanu zensku) al cinjenica je da teksture konzola nisu zavidne rezolucije i kvalitete,tako da se mora pristati na neki kompromis
Ne grijesis, no stvar je u tome da je u pitanju los engine (ili lose dizajnirana scena) a ne los port! Dark Souls ne koristi UDK niti Crytek, i te scene o kojima pricas zapravo stekaju i na xBoxu :-D U kanalizaciji, gdje su stakori, ako slucajno sa skela pogledam prema dnu - slideshow.
Razloga zasto je to tako moze biti milijun, i gotovo ni jedan ne mora imati veze direktno sa hardwareom.
Kod grafike, sve je tradeoff... sto ces obraditi na procesoru, a sto ces gurnuti na GPU. S obzirom da na PC-u uvijek mozes reci "Ovo je min konfiguracija, ovo je optimalna", imas nesto prostora za manevriranje. Na konzolama, toga nema uopce. Ako ti igra ne vrti 60FPS-a na 1080p, neces proci certifikaciju, i neces moci lansirati na konzoli.
Dakle, software koji je pisan za konzole kao primarnu platformu je u pravilu optimiziraniji nego software za PC - jednostavno jer _mora_ biti :-)
Sto se tice tekstura, tu si u pravu. Kad lansiras na razlicite platforme, zajednicki nazivnik je najlosija platforma. Uvrijezeno misljenje je da je dovoljno napraviti high-res teksturu pa je samo skalirati, no to je neistina. Kad artist crta low-res teksture, slijedi sasvim drugacija pravila nego kad ga pustis da se razbacuje, jer zbog ogranicene velicine, mora pripaziti koje boje koristi, koje detalje istice, etc etc etc...
Nije stvar u neoptimiziranosti, nego u contentu, koji je zaokruzen na, uvjetno receno, "najjadniju" platformu.
meni je veoma zao sto nisam ostao u njemackoj,jer ja i moj rodjak,barem su nam tako tokom skolovanja svi govorili,imamo "ruku" za crtanje,a posto sam vidio da koliko se sjecam adnan,bosanac,crta za marvel;necu garantovati ali,postojala je mogucnost da ostvarim karijeju blisku toj,ovako u bosni o tome nema ni rijeci
nego,sjecam se da si rekao da si radio u funcomu,tako da mi je drago da si potvrdio ovu moju,ajmo reci ideju o "problemu" konzolaskog hardvera,ipak si upucen .jer recimo,ps3 ostvaruje nevjerovatno rezultate,ali samo onda kada su ekskluzive u pitanju,dok je multiplatformski u najmanju ruku katastrofalan.jednim dijelom i shvatam apple fanove (ali ih ne opravdavam),xbox je zatvorena platforma,ali je zato funkcionalan,responzivan i obavlja posao za koji je placen,a o kvalitetu dzojstika ne treba ni govoriti... bio sam kao dijete "nintendas",pa "sonyas",i jedina konzola koja mi je do sada prisla legendarnom snesu je upravo xbox,ocekujem isto od sljedeceg (mada mi je nejasno zasto m$ daje glupa imena kao xbox music,i xbox video,zasto jednostavno ne xmusic,i xvideo? ali o tom po tom)
offtopic: nego sjecate se kad igre nisu imale dinamicno osvjetljenje,kad su sjene bile "lijepljene" za teksturu?