bilo bi dovoljno napisati: "to mi nije trebalo." al fotke su jako dobre. koja je to naprava?
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Hvala! Koristio sam Canon EOS 700D i EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM objektiv. Preporučam oboje :)
Ni jedna (bolesno pretjerana) HDR slika??? Oleg će ti smjestiti otkaz čim skonta...
Hvala! Koristio sam Canon EOS 700D i EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM objektiv. Preporučam oboje :)
APSC tijelo i FF objektiv, why?
Dragi autore, jesi li ti ikada bio na kakvoj utakmici? Po mogućnosti na nekom stadionu većem od onoga u Maksimiru? Na kakvom koncertu na otvorenom, s par desetaka tisuća ljudi na kojem te opere kiša, pa gacaš u blatu, na kojem te polijevaju pivom, gaze ti po nogama? Voziš li se ikada u javnom zagrebačkom prijevozu? Odlaziš li subotom u veće trgovine u kojima vlada grozna gužva? Jesi li se ikada našao na nekom većem aerodromu na kojem vladaju nesnosne gužve (npr. onome u Istanbulu)? I tako dalje.
Rekao bih da nisi.
"Zato jer nema načina da kvalitetno pratite što vam se događa pred očima. Prolazna vremena, udaljenosti između natjecatelja, more zanimljivih statistika ili čak najosnovnije informacije poput trenutnog poretka kod Formule 1 uzimamo zdravo za gotovo, no pored staze one nisu lako dostupne."
Zato instaliraš službenu aplikaciju za Android (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.softpauer.f1timingapp2014.basic), pa pratiš rezultate (http://www.formula1.com/app/#).
malo pratećeg texta, ako nekoga zanima..
1000-horsepower technology-packed hybrid race cars take the pole in 2014
Kolegi mrtvopuhalu s kauča čestitam na solidnom tekstu o besmislu odlaženja igdje, ali ispred Udruge uzgajivača tapira upućujem i prigovor na neumjesnu šalu.
Gdje su na fotkama ti mnogobrojni luleki o kojima pišeš?
Gdje su na fotkama ti mnogobrojni luleki o kojima pišeš?
U privatnoj kolekciji
APSC tijelo i FF objektiv, why?
Nemam posebni razlog, ta kombinacija mi je ta dva dana bila dostupna :)
Skraceni pejst (uz njegovu dozvolu) mejla kolegi & autoru Davoru...:
Procitao sam upravo tvoj zanimljiv Osobni stav o odlasku na F1 i moram ti reci da me izvrsno nasmijao - jer je tocno, ali bas ono u dlaku tocno, opisao i moj dojam s Zeltwega. Ja sam imao "srecu" biti na Mitte tribini, izmedju zavoja 4 i 5, sto je cak kao nekakvo dobro mjesto. Sad slijedi "medjutim".
Bas smo tamo komentirali iste nedostatke - nema komentatora; imali smo "srece" da smo nosili superzoom fotic pa smo barem vidjeli raspored na ekranu udaljenom 2 svjetlosne godine; przenje; prenaguzvani stolci; promet; nedostatak spektakla; pijane primitivcuge; dvosatni red za WC, nema prave drame; itd. Jedva smo cekali da zavrsi i odemo u pateticno prekrcani vlak.
Cak sam i malo glup sam sebi jer nisam nista naucio - vec sam isao prije i na Hungaroring i Monzu, i svaki se put vracao jednako pokisao.
Uglavnom, da skratim, izvrsna demistifikacija live F1 dozivljaja, drago mi je da nas ima jos...! :)
P.S. Dakle vidimo se na Hungaroringu :)
slovenski HD, live timing na drugom monitoru, hladovina i piva su cisto solidni za gledanje F1,
a skoro pa djabe
Drago mi je da su kolege forumaši zaljubljenici u Formulu 1 kao što sam i sam. Nažalost nikada nisam išao gledati live (zbog $$$ uglavnom).
Ipak nisam propustio utrku od borbi Mike i Schumachera tamo 98, kada sam imao 11 godina.
Autor je iznio činjenice koje su nepobitne, ali je isti kao i ja produkt nove generacije koja neke stvari ne može shvatiti.
Čemu ono iskustvo, čemu se gužvati itd? Iz hladnoće i tmine doma je sve nekako lakše.
Gledajući fim Le Mans (prvih 20 minuta filma pojašnjava dosta) mislim da sam bio na tragu otkrivanja čemu sve to. To je ono što mi, introvertirani individualci ljubitelji tehnologije, teško shvaćamo:
povezanost sa drugima koji gaje iste interese,
sudjelovanje u nečemu,
oni osjećaji koje ne može osjetiti dok sjediš u savršenim uvijetima svoga doma, sam i u tišini sa batkom u lijevoj ruci i pivom u desnoj,
pri tome svi unaprijed znaju sve ovo što je autor napisao o vidljivosti, buci, woodstock elementima blaturine i pišanja po travi.
Ako odemo dalje, autor se može opet i opet zapitati "Čemu sve to?".
Zašto su Lauda ili Clark vozili F1 uopće, mali skučeni prostor, lova nije bila kao danas, smrt svake 3 utrke, ozljeđeni svake 2.
Koliko je "budala" poginulo na Mt. Everestu: nemaš zraka, hladno je i iscrpljujuće, nisi dobio ništa na vrhu osim unutarnje zadovoljštine, a eventualno su ti morali caknuti 3 prsta na nogama.
Zašto su sudjelovali? Autoru to očito ostaje nejasno.
S kauca neces upoznati Schumacher-a, kao sto sam ja imao priliku, samo da se pohvalim.