The Witcher 3 izdvojena tema

poruka: 6.116
|
čitano: 1.031.568
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Re: The Witcher 3
Obi Wan kaže...

ne znam zasto se forsira ta usporedba sa witcher-om 3 i sa skyrimom ljudi su samo rekli da im je skyrim uzor, no to ne znaci da ce witcher 3 bit skyrim, odnosno da ce imat lose stvari iz skyrima.

 

...

 

fuzija witchera i skyrima je mokri san svakog rpg igraca. ali nije to bas tako jednostavno spojit. nadam se da ce im ovih 9 miseci biti dovoljno da igru usminkaju i da srede sve kako bog zapovida.

Negdje sam već komentirao i osvrnuo se na ovo, ovdje u temi ili u Skyrim temi, nisam siguran.

 

Osobno, ne brine me kako će ukomponirati one elemente koje misle "posuditi" iz Skyrima, ili načiniti iste na osnovu Skyrim predložaka. To su ljudi koji svaki delay odrade s razlogom. Ne srljaju, ne žure. 

 

Nadalje, način na koji pričaju, kroz entuzijazam, ovo i ono, ja stvarno nisam uspio dobiti dojam da će negdje da failaju. Ništa nije zvučalo neizvedivo, i sve je rečeno u granicama normale te prosječnih očekivanja. Što god da su rekli - bilo je na mjestu i logički razumljivo. Ako sve teče ovako lijepo kao i do sada, samo neka nastavi dok ne dođe famozni dvadesetipeti veljače.

14 godina
neaktivan
offline
The Witcher 3

Ako bude neki fail mislim da će mi to biti najveće razočaranje u zadnjih 5 godina {#}

There are some corners of the universe that have bred the most terrible things. Things that act against everything we believe in. They must be FOUGHT.
Moj PC  
2 0 hvala 0
12 godina
offline
The Witcher 3

Ovo nemoze biti fail...Ekipa je ozbiljna i ne koristi se jeftinim trikovima kao npr EA,Activision i sl.Oni sta kazu,to i urade.I to mi se jako svidja kod CD PROJEKT-a.

Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: The Witcher 3

jedino sta ocekujem je poboljsanje combata (sto mi se cini da su napravili) i naravno da mogu piti potione on the run.

 

sve ostalo nekakav mini optimizam, al nisam pod hype-om niti odbrojavam sekunde do veljace sljedece godine.

 

when its done, its done

It's not who u are, it's who u know.
Poruka je uređivana zadnji put sri 11.6.2014 23:43 (Obi Wan).
16 godina
odjavljen
offline
Re: The Witcher 3
Sto se tice skaliranja - al nitko nije igrao gothic serijal? Dodes do monstera i probas ga ubit ako ne ide iz par pokusaja - sisaj dalje dok se ne levelas.
Jednistavno i efektivno.
Would you look at me now? Can you tell I'm a man? With these scars on my wrists To prove I'll try again Try to die again, try to live through this night Try to die again.....
17 godina
offline
Re: The Witcher 3
skank666 kaže...
Sto se tice skaliranja - al nitko nije igrao gothic serijal? Dodes do monstera i probas ga ubit ako ne ide iz par pokusaja - sisaj dalje dok se ne levelas.
Jednistavno i efektivno.

ma jasno je to ali u open world igri to je po meni limitirajuce.

 

upravo sam i govorio o skyrimu da su to lose napravili jer ima podrucja gdje te bagra sabije ko budalu jer nije dobro napravljeno. a ja sam tip igraca koji voli svuda zavirit i tamo gdje zavirim zelim sve ocistiti a ne se ponovno vracati jer nisam u prvom pokusaju to mogao napraviti.

It's not who u are, it's who u know.
13 godina
offline
Re: The Witcher 3

To je onda isto ko da i ima chapter. Monster je prejak,ilitiga nemos ic tamo dok nemoš. Isto ko u Falloutu,igra je open world,al ti jednostavno nemoš negdje doć jer te monsteri satru ko isusa.

U jednu ruku to je open world,u drugu ruku te open funnela tamo di igra oće.

Fora je kako to postić kroz story telling i questove,da zadrze igrača na ''optimalnom'' putu pa da se to ne osjeti,a ipak bude ''open world''. E to je prava muka svakog deva sigurno!

živi bili pa vidli

13 godina
odjavljen
offline
The Witcher 3

najbolje je to u dark souls napravljeno ,ako imas dovoljno skilla mozes ic gdje hoces
neovisno o levelu

http://www.snabbox.org/
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: The Witcher 3
Obi Wan kaže...
skank666 kaže...
Sto se tice skaliranja - al nitko nije igrao gothic serijal? Dodes do monstera i probas ga ubit ako ne ide iz par pokusaja - sisaj dalje dok se ne levelas.
Jednistavno i efektivno.

ma jasno je to ali u open world igri to je po meni limitirajuce.

 

upravo sam i govorio o skyrimu da su to lose napravili jer ima podrucja gdje te bagra sabije ko budalu jer nije dobro napravljeno. a ja sam tip igraca koji voli svuda zavirit i tamo gdje zavirim zelim sve ocistiti a ne se ponovno vracati jer nisam u prvom pokusaju to mogao napraviti.

   Gluplji komentar nisam procitao u zivotu, najveci gust u rpg kad te sabiju ko budalu, pa to lijepo zapamtis i onda se vratis kad se izlevelas i vratis im s kamatama {#}. Meni se gadilo kako je to bilo napravljeno u Oblivionu gdje svjet skalirao ovisno od naseg lvla, teski fail je to.

16 godina
odjavljen
offline
The Witcher 3

ne kužim... vi bi da odmah možete satrati svakog moba u igri? lol, onda se žalite da su igre poglupljene. to je jedino moguće u dark soulsu ali... ne može to svatko.

Would you look at me now? Can you tell I'm a man? With these scars on my wrists To prove I'll try again Try to die again, try to live through this night Try to die again.....
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
odjavljen
offline
Re: The Witcher 3
skank666 kaže...

ne kužim... vi bi da odmah možete satrati svakog moba u igri? lol, onda se žalite da su igre poglupljene. to je jedino moguće u dark soulsu ali... ne može to svatko.

pa cuj uzmi borderlands 1 za primjer
ako nisi 10lvl jedan area ne mozes proc nit da se na trepavice postavis

bez obzira o oruzjima koje imas

no to je lose programiranje kao i u oblivionu gdje je neprijtelji pojacavaju skupa s tvojim lvlom

http://www.snabbox.org/
13 godina
offline
Re: The Witcher 3
Arnold Layne kaže...
skank666 kaže...

ne kužim... vi bi da odmah možete satrati svakog moba u igri? lol, onda se žalite da su igre poglupljene. to je jedino moguće u dark soulsu ali... ne može to svatko.

pa cuj uzmi borderlands 1 za primjer
ako nisi 10lvl jedan area ne mozes proc nit da se na trepavice postavis

bez obzira o oruzjima koje imas

no to je lose programiranje kao i u oblivionu gdje je neprijtelji pojacavaju skupa s tvojim lvlom

To nije loše programiranje.

Tebi se ne mora svidjati,loše programiranje bi znacilo da nešto ne radi kako spada. Ako sve radi kako je dev zamislio to nije loše programiranje.

Eh sad,odluke game devova bi se dale diskutirati,ali kao loše programiranje to nije :)

13 godina
odjavljen
offline
Re: The Witcher 3
Rocinante2112 kaže...
Arnold Layne kaže...
skank666 kaže...

ne kužim... vi bi da odmah možete satrati svakog moba u igri? lol, onda se žalite da su igre poglupljene. to je jedino moguće u dark soulsu ali... ne može to svatko.

pa cuj uzmi borderlands 1 za primjer
ako nisi 10lvl jedan area ne mozes proc nit da se na trepavice postavis

bez obzira o oruzjima koje imas

no to je lose programiranje kao i u oblivionu gdje je neprijtelji pojacavaju skupa s tvojim lvlom

To nije loše programiranje.

Tebi se ne mora svidjati,loše programiranje bi znacilo da nešto ne radi kako spada. Ako sve radi kako je dev zamislio to nije loše programiranje.

Eh sad,odluke game devova bi se dale diskutirati,ali kao loše programiranje to nije :)

istina nije lose programiranje nego lose odluke

http://www.snabbox.org/
16 godina
odjavljen
offline
Re: The Witcher 3

točno znam na što misliš ali nije da se nije dalo... dalo se je proći takav area ali uz puuuno municije.

Would you look at me now? Can you tell I'm a man? With these scars on my wrists To prove I'll try again Try to die again, try to live through this night Try to die again.....
13 godina
odjavljen
offline
Re: The Witcher 3
skank666 kaže...

točno znam na što misliš ali nije da se nije dalo... dalo se je proći takav area ali uz puuuno municije.

ja sam odusto :D

al ono dignes se za jedan lvl i ides bez problema

http://www.snabbox.org/
17 godina
offline
Re: The Witcher 3
Mquany kaže...
Obi Wan kaže...
skank666 kaže...
Sto se tice skaliranja - al nitko nije igrao gothic serijal? Dodes do monstera i probas ga ubit ako ne ide iz par pokusaja - sisaj dalje dok se ne levelas.
Jednistavno i efektivno.

ma jasno je to ali u open world igri to je po meni limitirajuce.

 

upravo sam i govorio o skyrimu da su to lose napravili jer ima podrucja gdje te bagra sabije ko budalu jer nije dobro napravljeno. a ja sam tip igraca koji voli svuda zavirit i tamo gdje zavirim zelim sve ocistiti a ne se ponovno vracati jer nisam u prvom pokusaju to mogao napraviti.

   Gluplji komentar nisam procitao u zivotu, najveci gust u rpg kad te sabiju ko budalu, pa to lijepo zapamtis i onda se vratis kad se izlevelas i vratis im s kamatama {#}. Meni se gadilo kako je to bilo napravljeno u Oblivionu gdje svjet skalirao ovisno od naseg lvla, teski fail je to.

Tebi moze bit glup meni nije. Npr u skyrimu odma blizu pocetnog podrucja ima neka pecina sa dva trolla. A ti si negdi oko lvl 10. Na tom lvl-u im ne mozes nista. Tek tamo iza lvl 20 mozes nesto pokusat. A kad to vrime prode i jos ako igras fragmentirano po par sati na dan zaboravit ces to u roku naglo. Tako je i kod mene bilo. I onda dodes sa lvl 40 likom i narugas se. To meni nije gust i glupo mi je.

It's not who u are, it's who u know.
13 godina
offline
Re: The Witcher 3
Obi Wan kaže...

Tebi moze bit glup meni nije. Npr u skyrimu odma blizu pocetnog podrucja ima neka pecina sa dva trolla. A ti si negdi oko lvl 10. Na tom lvl-u im ne mozes nista. Tek tamo iza lvl 20 mozes nesto pokusat. A kad to vrime prode i jos ako igras fragmentirano po par sati na dan zaboravit ces to u roku naglo. Tako je i kod mene bilo. I onda dodes sa lvl 40 likom i narugas se. To meni nije gust i glupo mi je.

Pa to i jest poanta RPG-a kao takvog. Što će ti leveliranje, ako nemaš nikakav osjećaj postignuća. S većim lelvelom si jači možeš obaviti stvari koje prije nisi mogao. Zato se to u osnovi i igra. Blesavo je da sa nekim štakorom s početka igre  imaš jednako problema na prvom i 150-o levelu. Gdje si bio-nigdje. Što si radio-ništa. Kao da kažeš da obožavaš FPS-ove, ali ne voliš baš pucat.

 

Nego, odkad je Skyrim postao pojam u RPG svijetu, da se jedan Witcher ima na njega ugledavati, u bilo kojem smislu? Koji k?  

NiramX kaže... Tko se na četvorku opek'o i na peticu puše.
13 godina
odjavljen
offline
Re: The Witcher 3
Perki kaže...
Obi Wan kaže...

Tebi moze bit glup meni nije. Npr u skyrimu odma blizu pocetnog podrucja ima neka pecina sa dva trolla. A ti si negdi oko lvl 10. Na tom lvl-u im ne mozes nista. Tek tamo iza lvl 20 mozes nesto pokusat. A kad to vrime prode i jos ako igras fragmentirano po par sati na dan zaboravit ces to u roku naglo. Tako je i kod mene bilo. I onda dodes sa lvl 40 likom i narugas se. To meni nije gust i glupo mi je.

Pa to i jest poanta RPG-a kao takvog. Što će ti leveliranje, ako nemaš nikakav osjećaj postignuća. S većim lelvelom si jači možeš obaviti stvari koje prije nisi mogao. Zato se to u osnovi i igra. Blesavo je da sa nekim štakorom s početka igre  imaš jednako problema na prvom i 150-o levelu. Gdje si bio-nigdje. Što si radio-ništa. Kao da kažeš da obožavaš FPS-ove, ali ne voliš baš pucat.

 

Nego, odkad je Skyrim postao pojam u RPG svijetu, da se jedan Witcher ima na njega ugledavati, u bilo kojem smislu? Koji k?  

Bas to Skyrim je šljam kaj se RPG-a tice
tipican jednostavan rpg za mase

http://www.snabbox.org/
16 godina
neaktivan
offline
Re: The Witcher 3
Arnold Layne kaže...

Bas to Skyrim je šljam kaj se RPG-a tice
tipican jednostavan rpg za mase

Reci to argumentirano i sa smislom u Skyrim temi obuhvaćajući subjektivno/objektivan dojam i budi popljuvan na osnovu ničega od strane alfa i omega Skyrim fanboy ratnika toliko razvijenih da su imigrirali u samu igru i svijet Skyrima.

 

Skyrim je ispran, isprazan, blijed i plastičan "RPG" koji nema ništa vrijedno sjećanja jednom kad završiš igranje. Nula naspram dotičnog Witcher serijala.

17 godina
offline
Re: The Witcher 3
Perki kaže...
Obi Wan kaže...

Tebi moze bit glup meni nije. Npr u skyrimu odma blizu pocetnog podrucja ima neka pecina sa dva trolla. A ti si negdi oko lvl 10. Na tom lvl-u im ne mozes nista. Tek tamo iza lvl 20 mozes nesto pokusat. A kad to vrime prode i jos ako igras fragmentirano po par sati na dan zaboravit ces to u roku naglo. Tako je i kod mene bilo. I onda dodes sa lvl 40 likom i narugas se. To meni nije gust i glupo mi je.

Pa to i jest poanta RPG-a kao takvog. Što će ti leveliranje, ako nemaš nikakav osjećaj postignuća. S većim lelvelom si jači možeš obaviti stvari koje prije nisi mogao. Zato se to u osnovi i igra. Blesavo je da sa nekim štakorom s početka igre  imaš jednako problema na prvom i 150-o levelu. Gdje si bio-nigdje. Što si radio-ništa. Kao da kažeš da obožavaš FPS-ove, ali ne voliš baš pucat.

 

Nego, odkad je Skyrim postao pojam u RPG svijetu, da se jedan Witcher ima na njega ugledavati, u bilo kojem smislu? Koji k?  

ne znam da li je to poanta rpg-a. u kotoru toga nije bilo. u dragon age origins toga nije bilo. dosao si, obavio sto si imao i dovidenja. eventulano ako imas neki quest koji se proteze na vise lokacija. i nije blsavo imati istih problema sa lvl 1 i lvl 150 likom. to su igre u kojima se gleda skill. a ne tipa ja sam lvl 100 i bezveze pleskam sve oko sebe. jos u skyrimu kad se nabrijes onda si bog. i di je tu gust? prvih 30 lvl imas neki izazov, kasnije samo umlacivanje nejaci.

 

a witcher se ugledava u skyrimu samo po pitanju ogromne mape sa xy raznih mogucnosti u smislu istrazivanje. valjda bi to trebalo biti jasno. nije bezveze tip isao radit usporedbu mape skyrima i witchera kad je to ujedno i glavni motiv.

It's not who u are, it's who u know.
13 godina
offline
Re: The Witcher 3

Gle fora je u tome kako napraviti dobar open world. Jer problema ima mnoštvo.

 

U recimo story driven RPGU ti tih problema jednostavno nemaš. Samo moraš vodit velikog računa na pacing i da igraču od lvl-a 1 pa dokraja igre bude isti difficulty curve. Dakle kako ti lvlas tj. igras da ni ne primjetis da si u pocetku niko i ništa i boris se protiv ogromnih sewer ratova recimo,dok kasnije krkas zmajeve. Napocetku nemas gear i taj stakor te jako udara i problem je. Kasnije imas gear i sve na raspolaganju a opet zmaj je tezak i udara te i problem je. Koji mozes skillom preći naravno.

 

U open worldu je daleko veći problem kako postici taj balans,dali scaleati sve po igraču il jednostavno reći: ''fck it'' i napraviti baš to,ak zalutaš gdje netrebas da te satre i GG. Cistom logikom i razmisljanjem a i ovako iz primjera neznam za neku igru koja to radi na najbolji način. Uvijek ima nekih trzavica jer igra je igra. Mora bit zabavna igraču,al opet rewarding. A ne da je naizgled open world al zapravo te gura tocno tamo di trebas ic jer nisi dovoljno jak da odes u neku zonu zbog jakih monstera. (tipican MMO pristup zapravo,sa zonama)

 

Mene baš zanima u kojem smjeru ce krenuti. I kako ce rijesiti to. Velik je to problem ljudi VELIK.

13 godina
neaktivan
offline
The Witcher 3

Gdje bi se mogla kupiti/naručiti majica sa Witcher 3 temom?

Je li se to može iskombinirati u onim dućanima što štampaju slike na majice?

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: The Witcher 3
It's not who u are, it's who u know.
13 godina
offline
Re: The Witcher 3

Combat je oduvijek bio problem Witcher franšize. 2ka je imala bolji nego jedinica koji je zapravo bio veliki QTE,ali je bila jako repetitivna. Dodge,roll,slash. Repeat. Za svakog protivnika. Iz svega vidjenog sa E3-a combat u trojci mi se cinio jako jednostavan i na nekim momentima skriptiran. Po svemu vidjenom,mislim da witcher moze jedino fejlat ako ne naprave Open world kako spada i ako combat ne ispadne dobro. U story telling i graficke aspekte igre nemam apsolutno nikakve sumnje jer se studio u tim aspektima iskazao u oba prijasnja naslova.

 

 

 

17 godina
offline
Re: The Witcher 3
Rocinante2112 kaže...

Combat je oduvijek bio problem Witcher franšize. 2ka je imala bolji nego jedinica koji je zapravo bio veliki QTE,ali je bila jako repetitivna. Dodge,roll,slash. Repeat. Za svakog protivnika. Iz svega vidjenog sa E3-a combat u trojci mi se cinio jako jednostavan i na nekim momentima skriptiran. Po svemu vidjenom,mislim da witcher moze jedino fejlat ako ne naprave Open world kako spada i ako combat ne ispadne dobro. U story telling i graficke aspekte igre nemam apsolutno nikakve sumnje jer se studio u tim aspektima iskazao u oba prijasnja naslova.

 

 

 

za mene je combat u W2 bio ok osim koristenja sign-ova. dal je bio repetitivan... mislim da nije. nije to mmo pa da imas xy razlicitih napada i spellova. vide se nekakve varijacije pri udarcima i ako ih bude vise u W3 jos bolje.

It's not who u are, it's who u know.
13 godina
offline
Re: The Witcher 3

ja bi witcher combat s dark souls usporedio. Svaki fajt postane isti. 2 moba na sebi maksimalno,a kad je boss ili neki regularni mob samo cekas da napadne,dodgas i udaris. nema tu filozofije.

eventualno parry kad ga otkljucas ali ono...

 

 

A signovi uvijek isti,samo 2 su ''viable''. Jer ljudi smo,nismo retardi,brzo skuzis koji prolaze bolje neg drugi.

13 godina
neaktivan
offline
The Witcher 3

Nitko sretniji kad bi svaka igra imala fight sistem kao Dark Souls. Ta igra je prvi prvom prelasku 60 sati čiste makljaže i ne dosadi ni sekund. Ali dobro, pridonosi tome nenadjebiv level design, atmosfera i još sto detaljčića. 

Moj PC  
1 1 hvala 0
13 godina
offline
Re: The Witcher 3

Nipošto ne.

 

Tj. GOD NO.

 

13 godina
neaktivan
offline
The Witcher 3

Već smo jednom imali ovu raspravu pa da se ne ponavljamo :D

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: The Witcher 3

Možemo bit kratki i jasni,ali objektivno gledajuc Dark souls combat ne pruza igraču diversity tijekom borbe.

 

Svaki ama baš svaki gameplay DS combata je indentičan. Čekati telegrafirani napad (uglavnom ih ima štajaznam,4-5),dodgati se napadu,udariti dok je protivnik staggeran od napada il čeg već.

 

RINSE/REPEAT.

 

Da ne keljim tisuce sati youtube gameplaya ovdje na forum,možemo se sloziti da je to tako.


Neko voli takvu vrstu combata,gdje se svaka greška prašta jer bossevi udaraju za milju pa te 2 shottaju,ali kad pričamo samo o načinu combata,on nije maštovit uopće. Tu i tamo mozes koristiti Block al other than that to je to.

 

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice