Naj izjave prodavača računalne opreme

poruka: 77
|
čitano: 30.843
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

Evo još jedne (ne)zgode iz VeMila.  Pretprošle godine složim ja sebi konfu za cca 11000kn, naručim,potpišem račun i kažu oni da će zvat za 2 dana kad dođu sve komponente i kad mi sve poslože.Zovu oni za 2 dana, preuzmem ja računalo, osmjeh od uha dio uha, napokon kvalitetan komp. Dođem doma, dignem windowse, rade 2-3 minute i komp se jednostavno ugasi. Probam opet jedno 5-6 puta - ista stvar. Uključim Everest a temperatura procesora na 85 i normalno komp se sigurnosno isključi. Otvaram kućište a unutra strava i užas: prednji i stražnji cooler od kućišta nisu spojeni, cooler od procesora klapa (nije pričvršćen kako treba) napajanje na ploči uštekano ukoso napola. Odnesem ja komp natrag u servis, kažu da će pogledat, da je gužva neka dođem sutra po njega. Odem doma, i zove me tip iz VeMila za 15-ak min i drži mi bukvicu na telefon da ne clockam komp ako ne znam šta radim, da su ventilatori podešeni na ovo, da su frekvencije dignute na ono...bla,bla...kenj,kenj. Ja mu kažem da je komp novi i jak ko zvijer i da ga nisam clockao niti mi je to bilo potrebno (proc 2x2.4 i grafa GF8800GTS 640Mb, taman izašla). Dođem ja sutra po komp i pitam u čemu je bio problem a tip se počme ispričavat da su zaboravili pričvrstit par stvari, da je velika gužva da ovo, da ono. Još bi ja sve i progutao da mi nije držao predavanje na telefon kako sam glup i šta idem clockat kad ne znam ali sam ga radi toga oprao da sad svaki put bježi u kancelariju kad me vidi.

 

Evo sad pitanje za Vas trgovce koji pametujete po forumu: Kako sam ja, nakon što sam isprsio vreću novaca za komp, i dobio uslugu kakvu sam dobio, trebao reagirat?

 

A za HG Šrot ne znam odakle da počmem. Tamo su mi IZGUBILI ček na 5000 kn pa me zvali da mogu li im ispisat novi???E, kad tada nisam nikog ubio, neću nikad.

Uh, što volim ovaj režim - drugi rade a ja ležim
16 godina
neaktivan
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme

ja trgovac kao običan kupac - ubijam u takvim situacijama Viče

i kao jednog normalnog čovjeka, zaista me žalosti što dolazi do ovakvih stvari Mršti se

 

(btw, pametujem samo u vezi slijedećeg - da kako ima prodavača kretena, tako ima i kupaca kretena. samo što to nitko ne uvažava i samo se ponavlja kako je kupac uvijek u pravu :D)

17 godina
neaktivan
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

Moja priča iz HG spota...

 

Prije par godina kupujem ja tamo komp... Dođem prvi puta do prodavača i tražim da mi složi konfu prema mojim željama. I složi on to fino, cijena nekih 5800. Ajd ok... Taman dan-dva nakon toga solazi stari u os, pa reko ajd odmah da riješimo komp i dolazimo u HG.. i lik mi za istu konfu traži 6400. Ja stao i gledam. Tko tu koga je*e??

Rekoh, ajd dobro..nije strašno 600 kn razlike. Uzmem ja to i sav sretan idem doma čekat komp. Za par dana stigao kom i dolazim u HG.. po njega gdje mi lik govori kako nisu imali nekih djelova i da sam dužan još 300kn. Meni već lagano kazaljka u crvenom!!! Čak sam i to pregurao i miren sam bio dok nisam došao u stan.

 

Raspakujem komp, spojim ga, upalim instaliram sve šta treba.. BUM ne radi zvučna. Zovem lika u servis i tu mi on govori da donesem komp da pogledaju. Bio je kod njih tjedan dana da bi ga vratili i rekli kako sad sve radi. Pogledam dijelove - ništa mjenjano. A kao bio u zagrabu na popravku. U međuvremenu nađem na netu kako serija matične koju sam uzeo ima nekih problema sa audio čipom i kako samo treba update-at BIOS.

 

Odem ponovo u HG i kažem to liku, na što mi on onako drsko odvrati da on zna u čem je problem i da komp mora ponovo za zagreb.

 

Nakon još dva tjedna stiže komp i ja dolazim po njega i dobivam odgovor kako je matična nova. JBT dva tjedan im je trebalo da promjene matičnu!!!!

 

Po dolasku u stan otvaram komp (screw the garancija - ne mosim više komp onim idiotima) i skužim da su sve komponente iste te da se promjenio jedino datum BIOS-a. Što znači da ga je ovaj update-ao. I za to im je trebalo 3 tjedna sve skupa!!! I Još mi nakon toga dođe frend i kaže kako je HGspot najbolje informatička firma u hrvatskoj!!!!!!!!

There's too many self-Indulgent wieners in this city with too much bloody money! ----- HP 6715b: Turion X2 64bit, 3 GB DDR2 667Mhz, 120GB SATA disk, X1250 graphics chip, Ubuntu 8.10 I ja ću si kao i naxeem stavit neku sexy tetu na avatar. Aha!
16 godina
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

kolega s posla isprsi se i sam sebe počasti novim laptopom za 5000 kn(cash).trgovina u kojoj je kupio je Comel Ka.

dođe čovjek doma,uključi laptop i ....ništa.ne budi,lijen ode tamo i veli tipu da ga uključi.normalno,lap ne dela.

tip se odmah počne izmotvat: da kaj je on to napravio s laptopom,da je to odnesao ispravno doma(je,pogriješio je kaj nije odmah tražio da uključe na licu mjesta)....blablabla....

i kad je frend podigao frku,ovaj mu mrtav hladan veli da će ga dat na service,a to bi moglo potrajat i 45 dana....fred već lagano lud traži šefa....prodavač mu veli da je ovaj na službenom putu....

no,šef se pojavljuje u trgovini uravo tad(kakav službeni put)...i pita kaj je bilo.kad je čuo,predlaže frendu da si izabere drugi laptop u tom cjenovnom rangu i sve završava OK.

 

 

u Ve-mil-u Ka. kupim GIGABYTE GA P-965 DS3 ULTRADURABLE2 za 960 kn.prvi puta matična krepa za nepuna 2 mjeseca. odem kod frenda,ponesem cijelu konfiguraciju.selektivno dođemo do zaključka da sve druge komponente delaju(jednu po jednu u njegov komp) ...znači,matična je....Ok,drugi dan odnesem MB u Ve-mil.....frajer mi s vrata viče da nemoguće da je otišla baš ta matična,da sam ja prvi kome se to dogodilo a da on zna za to....mo'š si mislit....te,da kako znam ja da je baš matična....da kaj nisam konfu donesel(bedak,pa nisu mi oni to niti slagali).....pošalje me doma da to posložim i da dušu ispustim noseć 30 kg računalnih komponenti i kućišta nazad k njima.no,dobro....učinih tako i za 2 dana....tadaaaaaam.....sve gotovo,promjenili matičnu,komp dela.

prođe od tada skoro godina.sedim doma,dosadno mi.rekoh,idem rastavit i počistit stroj.sve učinim kao i mnogo puta do tad.....rastavim,očistim,sklopim....klik....fanovi se malo zavrte i ništ'....frka...da nisam negde nekaj kivo spojio???? rastavim,pogledam...sve 5.kaj je onda? zovem frenda,velim kaj je....veli mi,buraz.....krepala ti matična opet...neeeeeeeeeee,ne opet.ništ' odem do Ve-mila,ostavim komp.frajer me zovedrugi dan,da je naručio novu matičnu i da me bude zvao.drugi dan,zovem Ve-mil....javi se drugi lik i veli da nemam garanciju na taj kvar,jer da je fizičko oštećenje hardware-a u pitanju.e,sad...kak je onaj prvi lik koji je preuzeo matičnu znao da je matična,ak nije pogledal isti dan prije nego je naručio matičnu????dođem s frendom tamo,frajer mi pokaže na socketu za proc dva pina popigana i da to ne ulazi u garanciju???? moooooolim???? i kaj sad???? veli mi da si kupim drugu matičnu.OK,rekoh...ziher je Ve-mil-u bad menjat 2x istu matičnu za vrijeme jednog garantnog roka???? ne,uvjerava me....niti na kraj pameti njima to...i tako ja puknem 700kn za drugu MB(ajd' profitirao sam....prešel sam na novi chipset....lol).

na kraju tu matičnu frend je složil za 10 minuta(ima mirnu ruku i oštro oko),još uvek dela u stroju od klinaca. oooooooo,hvala Vam gopodo iz Ve-mil-a,da nije tome bilo tako,bi mi se klinci još patili na starom Athlon-u 1700+ XPBelji se

 

E5200OC3.75Mhz,GIGABYTE P-35 DS3-L,2Gb DDR2KINGMAXOC900Mhz,RADEON 4850 512Mb,HDD SEAGATE 320&500Gb,FORTRON BLUESTORM2 500W
17 godina
neaktivan
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

ma to je živi balkanizam što oni sebi dopuštaju.

 

3 mjeseca nakon kupnje laptopa, otiđe hard. ja zoven   vemila, di je laptop kupljen za ni više ni manje nego 10K kn, i oni meni rekli da im donesem laptop pa će ga oni poslat u zg u ovlašteni servis (Moj Servis).

kad ono, dođe mi otac s laptopom sutradan a oni ga izbace (!) iz prodavaonice pod izlikom da se oni ne bave time nego da ga on sam ponese. Prodavač se derao na mog oca punih 10 minuta govoreći mu da oni samo prodaju, a ne servisiraju, da njega ne zanima kako ćemo ga mi odnijeti na servis, da se njega to ništa ne tiće.. iako u garantnom listu lijepo piše da laptop odnesem u vemila i da če oni onda sve srediti.

ali, meni otac sutradan u zagrebu poslovno pa on odnio taj laptop na servis. ja zovem taj servis isti dan u 15.30 kad ono, uključi se sekretarica   i kaže mi da oni rade do   17.30h (?!?) , ja gledam na sat, zovem opet i opet i nije mi ništa jasno.

nego, sutradan ujutro, zovem odmah pri otvarannju radnje, i govori meni ženska na telefonu da one ne zna niti je li laptop zaprimljen, a da nema koga pitati. da nazovem kasnije. i, ja nazovem kasnije. napokon, rečem u sebi, napokon netko normalan. i, ja rečem što je laptopu, da mu je otiša hard i da želin sve podatke SAČUVANE, i tip mi kaže da če ga prvo oni pregledati pa da im se javim za nekoliko dana. nazovem ja, a oni meni da ih nazoven neki drugi dan jer da oko mog laptopa nisu ništa rješili.

nazovem ja opet, a oni meni da su otkrili da je hard otiša kvragu.. pa JESAN LI VAN JA ODMA NA POČETKU TO REKA!!!!????

 

nego, nazovem ih ja za još nekoliko dana a oni meni da još nisu dobili dio koji meni triba ,, da nazoven neki drugi dan.

i bješe tako, nazovem ja za još nekoliko dana, a oni mi kažu da su njima sada božićni praznici, ali da je dobra vijest da imaju taj dio..

 

i, nazovem ih ja nakon godišnjih odmora, a ženska mi na telefonu odrapi da se oni "trenutno sele i da nazovem za nekoliko dana".. nazovem ja za tri dana i opet dobio istu informaciju. nego, ja BIJESAN ih opet zovem,   i tip mi kaže da je hard uspješno promijenjen ali da nisu uspjeli izvaditi podatke iz starog harda.. inače, ti podaci su JAKO, JAKO VAŽNI kako za mene, tako i za cijeli jedan sustav.. tu su pristupne šifre i kodovi i sva ostala sra*nja od nekoliko web stranica, gaming servera i drugih važnih stvari. a meni lik kaže da on ne može ništa izvadit sa harda, i da oni ne rade to jer su in neki klijenti prije tražili da in premjeste muzičke datoteke na novi hard.. (wtf?? to ima samnom?? )

ali nije to sve! izgleda da na laptopu neću imat ni OS, jer kada sam ga pitao što imam od softwarea (mislio sam na stare programe, ne na OS), tip mi je odvratijo da on nie instalirao OS jer nisam priložio neki Recovery CD. Čekaj, stari, donesem ti laptop s vistom na popravak a ti mi onda izbrišeš vistu i kažeš da to nije tvoj problem?? wtf??ovdje pričamo o OSu, a ne o nekakvom screensaveru ili nekoj drugoj banalnoj stvari..

 

 

 

još nisam dobio nazad laptop, otac će ga u narednim danima ići predignuti na servis.

 

Tek toliko o našim vrijednim prodavačima i serviserima..

For The Glory Of My Asshole!! http://zupadesigns.com http://www.theTGC.org Dennis Ritchie"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity.
16 godina
neaktivan
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

idem ja kupovat komp i tako tražim da mi sastave neki prijedlog kompa sa raspoloživim komponentama da vidim koliko to sve košta,tek će meni "prodavač":uzmi ovu grafičku(geforce 9500 1gb),super je možeš sve vrtit sa njom,ima čak i gigu memorije

Audi,vide,tale si vis vivere in race
17 godina
neaktivan
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme
Drakon kaže...

idem ja kupovat komp i tako tražim da mi sastave neki prijedlog kompa sa raspoloživim komponentama da vidim koliko to sve košta,tek će meni "prodavač":uzmi ovu grafičku(geforce 9500 1gb),super je možeš sve vrtit sa njom,ima čak i gigu memorije

  eee.. ne triba ti hard za instalirat super mario... moš ga instalirat odma na karticuu.. lool...
For The Glory Of My Asshole!! http://zupadesigns.com http://www.theTGC.org Dennis Ritchie"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity.
17 godina
neaktivan
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

Eh a tek kod mene scena.... Odnesem ja curin komp na servis jer joj se svaki puta sam resetirao kad bi ga prvi put upalila (kad ga drugi put upali normalno radi). Prije toga sam odvrtio testove memorije i svega ostalog i na kraju ustanovio da je problem u napajanju ili matičnoj. Ispočetka sam mislio da je problem u windowsima, ali i kad sam linux stavio ista je priča bila. I tako ja na kućište zalijepim komadić papira na kojem piše "Računalo se samo resetira nakon 5 minuta kad ga se prvi put upali. Nije nikakav virus u pitanju jer sam probao i na linuxu. Sve komponente su u redu (testirano). Sumnjivi su napajanje i matična ploča". I tako ja ostavim PC i odem. Kažu mi da se vratim za 3 dana. Ja se vratim kad oni meni kažu da je nekakv boot virus bio krivac i da su ga uklonili. Joj kako sam ih tada blijedo pogledao. Pitao sam ih jesu li pročitali ono što sam napisao. I rekli su da jesu. Opet sam blijedo gledao u njih i upitao ih "A kako je onda u Linuxu bio boot virus? Pa jesam li napisao da   nikakv virus nije u pitanju". Likovi se totalno izgubili. Nisu znali šta će, kad onda ovaj jedan stariji serviser govori (ima mu 50ak godina) : "Vidim da koristiš ove nekakve alate za defragmentaciju.....to ti prije ili poslije uništi hard disk. Nemoj to više koristit"LOL - nisam znao šta bih mu rekao. Da li da plačem ili da se smijem!? I odnesem ja komp kući, naravno, opet isti problemi. I opet ga vratim na servis i ostanem s njima dok gledaju što nije u redu. Ovaj put inzistiram da se provjeri matična i napajanje, i na kraju se, uz moj nadzor (drukčije nebi moglo), ustanovilo da je napajanje zezalo. Thank you Jesus, let's go home.

FOXCONN P9657AA; INTEL CORE 2 DUO E4300 (1.8GHz) oc @ 2.5GHz; ASUS EN7300GT SILENT (400/800) oc @ 570/960; 2 GB DDR2 RAM TwinMOS 667MHz; HDD 160 GB WD; LENOVO L171 17"; "Gravitacija je *učka"
16 godina
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

e,da....tak meni krepa matična za Athlona 1700+XP,socket A....i dodjem s frendom ,

ajd' pogodite gdje......pa u moj dragi Ve-mil-Ka. i pitam nekog klinca kaj je valjda bio na praksi tamo....

jel se može nabavit makar polovna ploča(znam da ih oni ne drže nove u dućanu)....

na što mi malac spremno savjetuje da si kupim C2D konfu i da kaj se patim s tim smećem od Athlona????

haaaaaaaaaaalo????!!!!!! gledam klinca i nemrem verovat.velim mu da mi on kupi za svoje novce,jer da ja nemam lovu za to....

mali me blijedo gleda,frendu kapilare u očima popucale(htio ga je zadavit,makar je INTEL-ov fan)...rekoh malom,sinko -ti nisi baš najčišći.....

kome ćeš takvim pristupom ikad išta prodat???? ne moram niti reći da malog nikad više nisam videl u tom Ve-milu....Belji se

E5200/OC@3.75Mhz,GIGABYTE P-35 DS3-L,2Gb DDR2 Kingmax/OC@900Mhz,Gigabyte Radeon 4850 512Mb DDR3&Zalman cooler,HDD Seagate 320&500Gb Sata2,2x DVD Rom LG 18x,Fortron Bluestorm2 500W,Chieftec medium tower 2x120mm fan,5x92 mm fan,Lcd LG 19"-1440x900.
17 godina
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme

autronic - kad su tek došli c2d/q procesori, na svojoj stranici su imali ogromne reklame za njih.. a na njima je pisalo 2x2.66GHz=5.32GHz i slično.. znam da su tražili naivce s tim reklamama, al stvarno im nije trebalo.

17 godina
neaktivan
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme
scorpion667 kaže...

 Ja se vratim kad oni meni kažu da je nekakv boot virus bio krivac i da su ga uklonili.

 Možda su likovi mislili na BIOS virus, ali izjava o defragmentaciji je za "Shit of the year".
Biti prilagođen u duboko bolesnom društvu nije mjerilo zdravlja. - J. Krishnamurti
17 godina
neaktivan
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

hebote kakvih ovdje ima horor prica, to nije za povjerovat.

mislim da bi meni bilo najbolje da svaku vecer lijepo odradim jednu molitvicu zato sto sam dosad bio postedjen ovakvih uzasa pri kupovini u hgspotu i vemilu.

16 godina
neaktivan
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme
DhulKarnain kaže...

hebote kakvih ovdje ima horor prica, to nije za povjerovat.

mislim da bi meni bilo najbolje da svaku vecer lijepo odradim jednu molitvicu zato sto sam dosad bio postedjen ovakvih uzasa pri kupovini u hgspotu i vemilu.

 Potpis!
Intel i7 Extreme GTX 295 Asus Rampage II Extreme Cooler Master Real Pro 1250W DDR3 12 GB Da mi je to... :)
16 godina
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme

kad čitam ove postove mislim si omg pa gdje mi to živimo, imao sa nekih problema sa hg-spot ,  sad ću da skratim:

Naručio sam laptop za cca 10500 kn sa oriđiđi vistom ultimatum u 29.12.2009 ( naravno prije naručivanja sam dobro razmislio i pregledao mali miljon shopova i uspoređivao cijene ) , dam akontaciju cca xxxkn i trgovac sve to lijepo napiše u predračun i stavi rok nabave do 08.01.2009, ( naravno prije toga je provjerio telefonski dal imaju navedeni laptop na lageru ) . I sad ja si u glavi govorim '' neću im prije platit dok se ne uvjerim da je laptop stigao u shop '' i  sad ja zovem 08.01.09 kako je bilo dogovoreno pismeno i usmeno i meni trgovac kaže ''da mi je stigao laptop '' a ja mu kažem '' da ću ga sad ići platit i skoknem do njih po njega. I vozim se ja prema gradu i neda mi '' vrag mira '' ako osobno se ne uvjerim da je laptop stigao u shop, prije nego platim. I dođem ja tamo, vadi trgovac van iz kutije laptop da vidim garanciju i da ga isprobam kad ono wtf. u kutiji krivi laptop tj, slabiji model od onog kojeg sam ja naručio, i nakon  toga odmah ide trgovac telefonski zvat u zg  zašto je krivi laptop u kutiji,  kad oni njemu kažu da su u međuvremenu prodani svi laptopi tog modela koji sam naručio i da ako želim uzet slabiji model,  a ja ljut ko ris kažem trgovcu ako mi do ponedeljka ne nabavi laptop  koji sam naručio da idemo na sud jer po predračunu-koji vrijedi kao ugovor koji su potpisale obje strane (trgovac-kupac ) oni su meni dužni isporučiti naveden lap ili mi vratiti dvostruki iznos akontacije. Nakon toga trgovac kaže da mora razgovarati sa šefom i da će mi se uskoro javiti. I drugi dan on mene zove  i kaže 'da je sa šefom dogovorio da se meni isporuči navedeni laptop s popustom od 30% ali da moram pričekat još 10 dana dok lap ne stigne.

Naravno ja sam pristao i laptop sam dobio nakon 10 dana. I da gotovo zaboravih i krivu vistu su mi poslali tj. umjesto utimatum sam dobio Home premium, ali sam i to riješio nakon malo žešćeg razgovora sa trgovcem.

Ima toga još ali nemam volje pisati!

 

Živjela Hrvatska s ovakvim trgovcima !!!

Ponosni vlasnik PS3 i nekoliko desetaka original igara
17 godina
neaktivan
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme
kostolomac kaže...

 

Živjela Hrvatska s ovakvim trgovcima !!!

  Amen!

a stvarno ćemo daleko dogurat.
 
i onda se čude šta Hrvatska još (!) nije u EU..
.pa u bilo kojoj zapadnoj zemlji ako neznate sami sastvait konfu, + pun k.... stvari o kompovima, NEMA ŠANSE da dobijete posal..
pa ako se baviš nečim, gdje je onda tu logika koja ti govori da ne trebaš ništa znati o proizvodu koji prodaješ?.. 



 
For The Glory Of My Asshole!! http://zupadesigns.com http://www.theTGC.org Dennis Ritchie"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity.
16 godina
neaktivan
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

Da vam kažem ja nisam nikad imao problema sa trgovcima koji mi prodaju računala i opremu ovo što ima pojedinci koje se prave (ajmo reći glupi) i to s laptopom mislim ja sam uvjek naručivao i nikad mi se to nije dogodilo vjerovatno misle da je on neka naivčina i trebaš pokazati tim ljudima da nemože svatki kako hoče

17 godina
neaktivan
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

Ja sam bio prije 4 ili 5god.(ne sjećam se baš) kupovao grafu i vidim GYGABITE 9550PRO + 3 igre i ja odem to kupit i daju mi grafu ali nema igara. Ptam ja prodavača gdje su igre on kaže "pa te su ti igre instalirane na 128mb memorije" i sada on mene uvjerava da su te igra instalirane na grafi. Ono WTF???. Nisam se htio prepirat s njim, otišo sam doma spojio i šutio.

Prodajem kravu, crna metalik boja, HI-FI mukanje, sportski rep i alu kopita.
17 godina
neaktivan
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

Čovječe,čitam sve ovo i mislim si: Pa ko je tu lud?!?!

djevice,padobranci mineri griješe samo jednom! Postao sam ateista;ubili su boga u meni...
16 godina
neaktivan
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme
Snake Charmer kaže...

Blagajnica radi svoj posao. Pustite je na miru.

 

ELEKTRONIKA SE KVARI

 

Ako to niste shvatili onda začepite.

 

Mrzim ljude koji plaču koliko su stvari skupe, a onda kad plate neku komponentu jeftino onda učekuju čuda.

U tome je poanta. Nismo htijeli kupovat skupe stvari iz japana, amerike i europe, pa evo kupuj jeftino iz kine, tajlanda i koree.

 

Ja sam trgovac i mogu do prek, prek, preksutra pričat o vama kupcima.

 

Malo R-E-S-P-E-C-T prema nama ne bi bilo loše. U protivnom ću otvorit temu "najveći biseri kupaca" pa ćete vidjet sa čim mi imamo posla svaki dan.

 

Pa će te se svi prepoznat u tome i spustit rep među noge.

 Da si napisao u kojoj trgovini radiš nebi tamo išao kupovati da sve snize cjene za 90%.Umišljeni trgovac.
Da su svi bogati, nitko nebi krao!!!!!!! ______________ Kažu da škola nije zatvor, a mi ni krivi ni dužni dobili 12 godina.
Poruka je uređivana zadnji put sri 18.2.2009 15:32 (Khidht_men).
16 godina
neaktivan
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

evo i moje iskustvo, ovaj put pozitivno...

vemil - kupljen laptop prije 2 god. sve super, upalim ga ja kad ono windowsi na slovenskom. zovem ja njih fino im to ispričam. kažu oni donesite ga, nije problem za to sredit, a već je bio skoro kraj radnog vremena. odnesem ga ja, kažu mi kao kasno je, da dođem sutra. i fino ja njih zamolim da mi je hitno. kažu oni ajde dobro, da se vratim za 20ak minuta. ja se kasnije vratih, sve radi. eto, negdje treba samo zamoliti..

16 godina
neaktivan
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme
beconne kaže...

evo i moje iskustvo, ovaj put pozitivno...

vemil - kupljen laptop prije 2 god. sve super, upalim ga ja kad ono windowsi na slovenskom. zovem ja njih fino im to ispričam. kažu oni donesite ga, nije problem za to sredit, a već je bio skoro kraj radnog vremena. odnesem ga ja, kažu mi kao kasno je, da dođem sutra. i fino ja njih zamolim da mi je hitno. kažu oni ajde dobro, da se vratim za 20ak minuta. ja se kasnije vratih, sve radi. eto, negdje treba samo zamoliti..

 Zavisi koji te zapadnu...
Da se Facebook server sruši 90% mladih palo bi u tesku depresiju. Ako si u onih 10% koji bi im se smijali stavi ovo u sign. Današnja djeca slušaju cajke, priče o Vukovaru njima su bajke! Zmajevi su zakon! I AMD je to priznao.
17 godina
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme
Kristyans kaže...

Zbog mogucih nesporazuma ulazim u IT trgovine s vec pripremljenim siframa artikala koje trebam,cak si zapisem i rezervne varijante jer uglavnom ono sto ja trebam imaju komad ili dva na lageru znaci da nemaju.

Potrosim kod kuce nesto vremena dok si sve istrazim ali onda ne ovisim o strucnosti ili nestrucnosti prodavaca,nego papiric u ruke i diktiram.

Jednom sam prilikom gledao tipa u servisu Linksa na prijemu kako dodaje memoriju u laptop po mojoj procjeni prvi put.

Ta cijela procedura ukljucujuci odlazak po memoriju ,izdavanje racuna i sama promjena je trajala dobrih pola sata,dok sam ja iza njega trebao samo podici racunalo,znaci jedan potpis i nema me .

Takodjer taj isti serviser nadje shodno prakticki se rugati kupcu da ima Vistu na samo 512 MB memorije a ovaj sad bas iz tog razloga i kupuje dodatnu plocicu!

 Tako i ja učinim, prije svake kupnje proizvod pogledam na internet stranici dućana, aniliziram ga i dođem i izdiktiram što mi treba, ako nema odem iz dućana.
AMD Athlon 6000+ BOX, 2gb DDR 2 RAM, XFX 9600 GT 740mhz-GPU Clock. http://www.youtube.com/user/FunkyPleasShow 92% tinejđera sluša turbo folk. Ako si ti među onih 8% koji još uvijek slušaju pravu glazbu kopiraj si ovo u potpis.
17 godina
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

Još jedna stvar koja me nervira je kada firme po svom nekom nahođenju smanjuju garantni rok proizvodima. Evo prije nekoliko dana kupim Corsairov memory stick od 8 GB u Linksa, dođem doma i gledam kolika je garancija: Na ambalaži proizvođač deklarira 10 godina, na jamstveno listu piše isto 10 a na računu 2???

 

Zna li neko imaju li oni pravo smanjivat garantni rok i to ovako drastično?

Uh, što volim ovaj režim - drugi rade a ja ležim
16 godina
neaktivan
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

Ufff!!!

 

Nisam očekivao ovakve reakcije.

 

Tema je počela s premisom:"Trgovci su debili, ajmo se malo zahebavat s njima". Malo mi je dosta tog stava. Pa i mi zaslužujemo malo poštovanja i razumjevanja, ako zbog nikakvog drugog razloga onda zbog toga što smo ljudska bića.

Sad shvaćam da sam ostavio puno mjesta za intepretaciju u mom postu i većina ljudi je to krivo shvatila.

Naravno da ljudi nerazumiju sve i da im treba pomoć i zato smo mi (trgovci) tu da im objasnimo i da nađemo proizvod i informaciju koja im treba. Ponekad ta informacija vodi potencijalne kupce i do drugih dućana, ali i to je uredu.

Ja pričam o ljudima koji koji nemaju ni trunku strpljenja, kojima su trgovci, blagajnice, skladištari i drugi, ventil za njihove frustracije. To su tipovi ljudi koji misle da se svijet okreće oko njih i ponašaju se s drugim ljudima kao da su njihovi robovi i mogu s njima ponašat kako žele.

S druge strane postoje i dobri i pristojni ljudi, ljudi s razumjevanjem i strpljenjem i uvijek se potrudim da njima priđem s istim i većim poštovanjem i ljubaznošću koju oni meni pokazuju i zbilja je dobar osjećaj kad zajedno nađemo nešto što njima odgovara i cijenom i kvalitetom i funkcijonalnošću.

 

Moram priznat da nisam očekivao ovako puno horror priča iz drugih dućana (moj nije spomenut phiu!) i zbilja moram priznat da sam se začudio što su neki trgovci lupetali i to ide njima i njihovoj firmi na štetu, ali ne samo iz očitih razloga, nego i zbog toga što oni ne mogu osjetiti ni zadovoljstvo ni ponos onim što rade, a to je jako važno zbog opće mentalne higjene i drugih razloga.

Srećom imate(mo) rješenje za takvu situaciju. Nemojte kupovat u tom dućanu. Ako dosta ljudi to napravi, profit će past i menađment će morat promjeniti svoju politiku. Za takvu klimu nisu krivi samo trgovci(iako čovek mora težiti da bude profesionalan u svom radu) nego i menađeri koji su donjeli takvu politiku(ili je nisu donjeli) i oni su pravi krivci za takvu situaciju.

 

Isto tako moram komentirat jednu tezu koja se provlači kroz ovu temu:

Vi ste ovdje zbog mojih para.

To je istina, ali ima jedna druga istina u svemu tome. Jedna komponenta koja je puno važnija od love a to je ljudska komponenta. Lova dođe i prođe, ali ljudi ostaju. I nitko ne voli nikog zbog njegovih para, nego zbog njegovog karaktera i drugih vrlina. Primjetio sam više puta na svom primjeru da će ljudi platit i više nego što nudi konkurencija, samo zato što je trgovac bio pristojan i što im je dao pravu informaciju, trudio im se pomoći i nakraju mu se to isplatilo. Hvala bogu takvi ljudi još postoje kojima fuking lova nije sve.

 

Naravno ima dobri i loših i trgovaca i kupaca. Ali sve više ljudi dolazi s logikom - ti trgovci su glupi, oni će mene prevariti i odmah se počnu derati i vrijeđati. To nas dobre trgovce vrijeđa. Objašnjavam to time da su se ljudi naučili kupavat u metroima i sličnim mjestima gdje zapravo nema trgovaca nego samo ljudi koji slažu police i koji neznaju niti se ne trude dati kupcu bilokakvu korisnu informaciju. Ali to je logika tih velikih dućana.

 

I za kraj pouka koju možemo svi izvući iz ovog svega:

Budite dobri prema drugim ljudima i oni će biti dobri prema vama. A ako ne, ako su bezobrazni trgovci ili kupci KO IH #EBE!!

16 godina
neaktivan
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme

Još jedna stvar koja me nervira je kada firme po svom nekom nahođenju smanjuju garantni rok proizvodima. Evo prije nekoliko dana kupim Corsairov memory stick od 8 GB u Linksa, dođem doma i gledam kolika je garancija: Na ambalaži proizvođač deklarira 10 godina, na jamstveno listu piše isto 10 a na računu 2???

 

Zna li neko imaju li oni pravo smanjivat garantni rok i to ovako drastično?

 

 

 

Da po zakonu dobavljač diktira koliku garanciju nudi.

Ja sam kupio HDD od seagatea za koju seagate nudi 5 godina garancije a hrvatski dobavljač daje 3 god.

Još jedan primjer su KOSSove slušalice za koje proizvođač nudi lifetime, no questions asked, garanciju, a uvoznik nudi 1 godinu. Koja ironija.

 

To možeš riješiti tako da stick (ako se pokvari) pošalješ direktno proizvođaču, što nije baš jednostavno.

To bi se trebalo riješiti kad nas slovenci puste u EU.

Poruka je uređivana zadnji put sri 18.2.2009 21:21 (Snake Charmer).
17 godina
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme
Snake Charmer kaže...

Ufff!!!

 

Nisam očekivao ovakve reakcije.

 

Tema je počela s premisom:"Trgovci su debili, ajmo se malo zahebavat s njima". Malo mi je dosta tog stava. Pa i mi zaslužujemo malo poštovanja i razumjevanja, ako zbog nikakvog drugog razloga onda zbog toga što smo ljudska bića...

Evo da ne citiram cijelu tvoju poruku sa kojom se u potpunosti slažem osim sa ovom prvom rečenicom. Dakle, premisa nije, niti može biti, da su SVI trgovci debili niti je uopće generaliziranje bilo kakve vrste nešto što je po meni ispravan stav. Ideja kojom sam se vodio kad sam otvarao ovu temu jest da ljudi iznesu svoja iskustva u prvom redu sa lošim prodavačima, da se malo nasmijemo ljudskoj gluposti i da na kraju krajeva prodavači koji će pročitati ta iskustva i  poruke malo razmisle u koju skupinu prodavača spadaju i što kupci od njih očekuju. Tema se bez problema mogla zvati i ''Naj izjave kupaca'', mislim da bi tu bilo čak i većih bisera.

Izbjegavanje prodavaonica u kojima radi bezobrazan prodavač po meni i nije najbolje rješenje i to iz najmanje 2 razloga: Prvo, u nekim sredinama, pa čak i u većim gradovima često se događa da proizvod koji kupac traži drži jedna ili nekoliko prodavaonica i da nema prevelikih alternativa. Drugi razlog je taj što, ako je jedan prodavač u nekoj trgovini u banani, ne znači da su i ostali u banani, a pogotovo da je cijela firma u banani.
Uh, što volim ovaj režim - drugi rade a ja ležim
Poruka je uređivana zadnji put sri 18.2.2009 21:54 (Adoon).
16 godina
neaktivan
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme
Adoon kaže...
Evo da ne citiram cijelu tvoju poruku sa kojom se u potpunosti slažem osim sa ovom prvom rečenicom. Dakle, premisa nije, niti može biti, da su SVI trgovci debili niti je uopće generaliziranje bilo kakve vrste nešto što je po meni ispravan stav. Ideja kojom sam se vodio kad sam otvarao ovu temu jest da ljudi iznesu svoja iskustva u prvom redu sa lošim prodavačima, da se malo nasmijemo ljudskoj gluposti i da na kraju krajeva prodavači koji će pročitati ta iskustva i  poruke malo razmisle u koju skupinu prodavača spadaju i što kupci od njih očekuju. Tema se bez problema mogla zvati i ''Naj izjave kupaca'', mislim da bi tu bilo čak i većih bisera.

Izbjegavanje prodavaonica u kojima radi bezobrazan prodavač po meni i nije najbolje rješenje i to iz najmanje 2 razloga: Prvo, u nekim sredinama, pa čak i u većim gradovima često se događa da proizvod koji kupac traži drži jedna ili nekoliko prodavaonica i da nema prevelikih alternativa. Drugi razlog je taj što, ako je jedan prodavač u nekoj trgovini u banani, ne znači da su i ostali u banani, a pogotovo da je cijela firma u banani.
 Ok možda si udario malo blizu srca pa sam naglo reagirao. Ja to gledam sa druge strane pulta. A što se tiče otvaranja nove teme to sam se samo šalio, a i tu sam u nedostatku jer mi takva tema može ugroziti zaposlenje. Ali bilo bi sočnih stvari. Možda kad budem na drugoj poziciji.

Što se tiče ovog drugog što si rekao, mogao bi reći da postoji dostava, da dođu kupci u drugu smjenu itd. Ali pravi problem leži u tome da dućani IT opreme vrlo često zapošljavaju ljude koji nisu trgovci, nego samo vole i poznaju taj segment. Ali to nije dovoljno. To je kao da ja kažem volim kompjutere pa ću radit za google ili sl. Nemam afiniteta ni znanja raditi na takvim pozicijama, kao što ti kvazi trgovci nisu kvalificirani za svoj posao. Ali to je postalo pravilo i trgovac, kao zaposlenje se često omalovažava i umanjuje njegovo značenje. Često je podplaćen, needuciran i nema pravog stava za taj posao. U toj poziciji se često čovjek nađe nezadovoljan i nemotiviran i to se vidi prema ponašanju prema kupcima što svjedočimo i u ovim postovima.
Za sebe mogu reći da volim svoj posao i da sa ponosom mogu reći da sam trgovac. Ali neki malodušni ljudi često umanjuju značenje tog posla i to je ono što me zbilja živcira. Kao da je to nešto čega bi se trebao sramiti. Ne kažem da bi htio biti trgovac cijeli život, ali bi volio ostat u prodaji informatičke robe samo na nekom višem položaju. Za sada, u ovoj fazi moj života to je dovoljno.

A što se tiče ovih "loših" trgovaca. Oni se nikad neće razviti. Neće napredovati i nakraju će dobiti otkaz. Neka to bude sadisfakcija slijedeći put kad vas neki tip vrijeđa ili zahebe.


Sjetio sam se i ja jednog primjera, također iz HGŠrota. Gledam nešto na polici,a nasuprot meni je bio zid gdje su televizori bili izloženi, i dođe mi trgovac i kaže "samo malo" u smislu pomakni se. I ja se pomaknem, mislim - mora uzeti neku kutiju za kupaca il nešto, a on uzme joystik od nintenda Wi i počne igrat tenis.
 
Stvarno super usluga. Oprošteno ako pobjedi na Wimbeldonu.
16 godina
neaktivan
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

Ja sam jednom došao u trgovinu u puli( nije ni vemil niti jedna poznata, nego tamo neka bezveze) i kažem da mi treba earthnet cable. I lik me pita: a šta je to??? Koji debil.

Ps3 and Psp owner Pričajte šta hoćete ali ps3 je legenda!
17 godina
neaktivan
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme
gamer5494 kaže...

Ja sam jednom došao u trgovinu u puli( nije ni vemil niti jedna poznata, nego tamo neka bezveze) i kažem da mi treba earthnet cable. I lik me pita: a šta je to??? Koji debil.

 Moram priznati da ni ja nisam čuo za taj kabel.
- ako gori zeleno, ne znači da sam tu -
17 godina
neaktivan
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

nisam čitao cijelu temu. jel je imao iko ovakvih s**** sa adm-om?

svi ga hvale pa da vidimo jel je zapravo tako.

OS: Windows XP SP3 Professional
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice