Što više preferirate, 2T ili 4T motore?

poruka: 112
|
čitano: 84.060
|
moderatori: XXX-Man, pirat, vincimus, Lazarus Long, DrNasty
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Koji zele znati nesto o motorima
16 godina
neaktivan
offline
RE: Što više preferirate, 2T ili 4T motore?
killer4987 kaže...

brate slusaj mene, ak kupujes motor, kupi supermoto, trkac nije za grad i to, a supermoto je zvijer, ali ak bas oces trkaca, uzmi hondu cbr 125, najkvalitetnija je i najbrza je

aaa varas se....cbr nije niti najbrza, niti najkvalitetnija a i ruzna je u pm....

yamaha yzf r125 je najkvalitetnija i najbrza.

Model fashion guru.
16 godina
protjeran
offline
Što više preferirate, 2T ili 4T motore?

ok, o kvaliteti je glupo pricat, jer masina je 4t i izdrzi pun .urac, i jedna i druga, jest da je ruzniji motor, ali je 100 % brzi. gledao sam trku uzivo

btw, pokraj ove se obe  mogu sakrit :D

When you are sad and you dont know what to do , just remeber that life starts at 8000 rpm.
Poruka je uređivana zadnji put ned 18.7.2010 10:57 (killer4987).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Što više preferirate, 2T ili 4T motore?

decko zeznuo si se....jel mi pricamo o NSR 125 ili CBR 125??

cbr ima 11ks i 4T i slabija,ruznija,nekvalitetnija od yamaha yzf r125...

a ovo sto si ti dao link je honda nsr 125 sto je potpuno druga prije jer je to 2T i to je stariji motor i nemozes usporedivati sa yzf r125....s nsr-om usporedivaj apriliju rs 125,cagiivu mito 525 i sl.

Model fashion guru.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
protjeran
offline
Što više preferirate, 2T ili 4T motore?

znam znam ja dosta o tom,dao sam primjer 2t da se vidi razlika, jer po meni 125 4t je glupo kupovat :D

When you are sad and you dont know what to do , just remeber that life starts at 8000 rpm.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Što više preferirate, 2T ili 4T motore?
killer4987 kaže...

znam znam ja dosta o tom,dao sam primjer 2t da se vidi razlika, jer po meni 125 4t je glupo kupovat :D

a cuj...neko tko je pocetnik i nezna vozit i treba po gradu uz malu potrosnju....125 4T je super izbor

Model fashion guru.
16 godina
protjeran
offline
Što više preferirate, 2T ili 4T motore?

da imas pravo, istina, i ja da sam imo pare kupio bi cbr a ne nsr, ali nisam pozalio, onaj osjecaj kad se ventil otvori, ihaa, to je prehebeno

When you are sad and you dont know what to do , just remeber that life starts at 8000 rpm.
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Što više preferirate, 2T ili 4T motore?

a nitko ne komentira

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Što više preferirate, 2T ili 4T motore?
xnight_hunterx kaže...

a nitko ne komentira

 Pa i to ti nešto govori.

15 godina
neaktivan
offline
Što više preferirate, 2T ili 4T motore?

Ja više volim aute

 
0 1 hvala 0
16 godina
protjeran
offline
Što više preferirate, 2T ili 4T motore?

onda nisi za ovu temu

When you are sad and you dont know what to do , just remeber that life starts at 8000 rpm.
Moj PC  
3 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Što više preferirate, 2T ili 4T motore?
ima li itko yamaha yzf-r 125 ili ga je vozio\čuo? Kakvi su zvuk i izgled uživo?
16 godina
neaktivan
offline
RE: Što više preferirate, 2T ili 4T motore?
pod009 kaže...
ima li itko yamaha yzf-r 125 ili ga je vozio\čuo? Kakvi su zvuk i izgled uživo?

ja sam vozio, sto te zanima tocno?

izgled skoro ko i starija braca osim debljine guma, zvuk ko zvuk od 125cmm 4T, nista impersivno, al moze se nabaviti bolji ispuh pa ce barem nekak zvucati

Model fashion guru.
15 godina
protjeran
offline
Što više preferirate, 2T ili 4T motore?

dali ove ima stundera koji rade trikove ?
ja sam svoj motor pokvario vjezbao na zadnjem da vozim i vozio preko 700metara i otisla felga kupim drugu nakon opet vjezbanja ode mi pumpica za gprivo :D

 
0 0 hvala 0
16 godina
protjeran
offline
Što više preferirate, 2T ili 4T motore?

ima jedan lik, s drugog foruma, digne sve kaj hoces na zadnjaka, klr 500, yamaha dt 125, apn 6, yamaha xt 125.......

When you are sad and you dont know what to do , just remeber that life starts at 8000 rpm.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Što više preferirate, 2T ili 4T motore?
damir1994 kaže...

dali ove ima stundera koji rade trikove ?
ja sam svoj motor pokvario vjezbao na zadnjem da vozim i vozio preko 700metara i otisla felga kupim drugu nakon opet vjezbanja ode mi pumpica za gprivo :D

pa kad se vozis na kinezima, kupi ktm-a i nece te zadesiti takve nevolje

Model fashion guru.
16 godina
protjeran
offline
Što više preferirate, 2T ili 4T motore?
opet se gluposti pisu..:(
ni jedan 2t nemoze bit kao 4t,s autima,motorima sam od rodjenja...
sranja poput 2t je jaci od 4t su gluposti..al to vama ocito ne vrijedi...
kod 4t ima tisucu prednosti,neke su;hladjenje,potrosnja,vrsta benzina,manje habanje,manje okretaja-vise snage(ne nuzno)...
to sto vi usporedjujete nsr il kaj vec 125ccm su gluposti,bicikli..
neko je spominjao da 4t koci kad pustis gas..pa to je pokazatelj da ima snage odnosno to je + manja upotreba kocnica itd...
svaki motor je prica za sebe,i oba mogi,i imaju i prednosti i mane,dok ih 4t ima manje..
ako motor trosi mjesavinu,ne znaci da je 2t...
motori sa 4t mogu koristit mjesavinu samo radi podmazivanja,znaci netrebaju imat posebno ulje za podmazivanje..da ne pricam o 2t traktorima,i ostalom..
2t znaci da se snaga motora dobiva u 2t ,nevazno koje gorivo...
ali,jos morate punooo ucit,dotad uzivajte na svojim biciklicima...
brijem brij, pijem pivu
Moj PC  
0 2 hvala 0
16 godina
protjeran
offline
Što više preferirate, 2T ili 4T motore?
When you are sad and you dont know what to do , just remeber that life starts at 8000 rpm.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Što više preferirate, 2T ili 4T motore?
luka_cro kaže...
pod009 kaže...
ima li itko yamaha yzf-r 125 ili ga je vozio\čuo? Kakvi su zvuk i izgled uživo?

ja sam vozio, sto te zanima tocno?

izgled skoro ko i starija braca osim debljine guma, zvuk ko zvuk od 125cmm 4T, nista impersivno, al moze se nabaviti bolji ispuh pa ce barem nekak zvucati

nisam baš previše vozao motore jače od 50cc-većinski skutere od 49cc

 

kako ide ta yamaha? ubrzanje,kočnice? jel zvuči kao imalo jači motor ili kao skuterčić?

15 godina
neaktivan
offline
RE: Što više preferirate, 2T ili 4T motore?
killer4987 kaže...

ima jedan lik, s drugog foruma, digne sve kaj hoces na zadnjaka, klr 500, yamaha dt 125, apn 6, yamaha xt 125.......

Jel misliš na Mudonea? Smijeh

Slavonija u ♥
15 godina
protjeran
offline
RE: Što više preferirate, 2T ili 4T motore?
luka_cro kaže...
damir1994 kaže...

dali ove ima stundera koji rade trikove ?
ja sam svoj motor pokvario vjezbao na zadnjem da vozim i vozio preko 700metara i otisla felga kupim drugu nakon opet vjezbanja ode mi pumpica za gprivo :D

pa kad se vozis na kinezima, kupi ktm-a i nece te zadesiti takve nevolje

nije ninez nego imam scoter piaggio derbi

15 godina
neaktivan
offline
Što više preferirate, 2T ili 4T motore?

Lol, još gore Smijeh

Slavonija u ♥
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
protjeran
offline
RE: Što više preferirate, 2T ili 4T motore?
xnight_hunterx kaže...

a nitko ne komentira

Ako bi ikada kupovao nesto takvo,to bi bila Aprilia RS 125.

16 godina
neaktivan
offline
RE: Što više preferirate, 2T ili 4T motore?
damir1994 kaže...
luka_cro kaže...
damir1994 kaže...

dali ove ima stundera koji rade trikove ?
ja sam svoj motor pokvario vjezbao na zadnjem da vozim i vozio preko 700metara i otisla felga kupim drugu nakon opet vjezbanja ode mi pumpica za gprivo :D

pa kad se vozis na kinezima, kupi ktm-a i nece te zadesiti takve nevolje

nije ninez nego imam scoter piaggio derbi

HAHAHA nemas blage veze, ti znas sto je piaggio derbi?

piaggio je jedna posebna firma i derbi takoder i nemoj lagati kako je otisla felga i pumpica jer vjerojatno nemas pojma sto je sto i cemu sluzi.

 

Model fashion guru.
16 godina
neaktivan
offline
RE: Što više preferirate, 2T ili 4T motore?
pod009 kaže...
luka_cro kaže...
pod009 kaže...
ima li itko yamaha yzf-r 125 ili ga je vozio\čuo? Kakvi su zvuk i izgled uživo?

ja sam vozio, sto te zanima tocno?

izgled skoro ko i starija braca osim debljine guma, zvuk ko zvuk od 125cmm 4T, nista impersivno, al moze se nabaviti bolji ispuh pa ce barem nekak zvucati

nisam baš previše vozao motore jače od 50cc-većinski skutere od 49cc

 

kako ide ta yamaha? ubrzanje,kočnice? jel zvuči kao imalo jači motor ili kao skuterčić?

ubrzanje do 100 za 15-20 sec, kocnice za tu masu su super, zvuk pogledaj na youtube

Model fashion guru.
16 godina
neaktivan
offline
Što više preferirate, 2T ili 4T motore?

Planiram kupit Yamahu dt 125 1993 god. 2T.

Da li je netko to vozao i kakvi su dojmovi?

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Što više preferirate, 2T ili 4T motore?
Joco55 kaže...

Planiram kupit Yamahu dt 125 1993 god. 2T.

Da li je netko to vozao i kakvi su dojmovi?

cvajo

Model fashion guru.
17 godina
neaktivan
offline
RE: Što više preferirate, 2T ili 4T motore?
zokiN kaže...
opet se gluposti pisu..:(
ni jedan 2t nemoze bit kao 4t,s autima,motorima sam od rodjenja...
sranja poput 2t je jaci od 4t su gluposti..al to vama ocito ne vrijedi...
kod 4t ima tisucu prednosti,neke su;hladjenje,potrosnja,vrsta benzina,manje habanje,manje okretaja-vise snage(ne nuzno)...
to sto vi usporedjujete nsr il kaj vec 125ccm su gluposti,bicikli..
neko je spominjao da 4t koci kad pustis gas..pa to je pokazatelj da ima snage odnosno to je + manja upotreba kocnica itd...
svaki motor je prica za sebe,i oba mogi,i imaju i prednosti i mane,dok ih 4t ima manje..
ako motor trosi mjesavinu,ne znaci da je 2t...
motori sa 4t mogu koristit mjesavinu samo radi podmazivanja,znaci netrebaju imat posebno ulje za podmazivanje..da ne pricam o 2t traktorima,i ostalom..
2t znaci da se snaga motora dobiva u 2t ,nevazno koje gorivo...
ali,jos morate punooo ucit,dotad uzivajte na svojim biciklicima...

???

 

Hlađenje? Imaš pravo, lakše je napraviti vodene kanale u glavi gdje su ventili, bregaste, usisni i ispušni kanali nego tamo gdje ima... hm, ništa!

Potrošnja? Slažem se, problem 2T!

Vrsta benzina? WTF?

Manje habanje? Normalno je da Cagiva Mito, sa 31,5 KS na kotaču (250 KS/l), izdrži bez problema 25-30000 km (vidio na svoje oči). Koliko ono izdrži atmosferski 4T sa 250 KS/l (čitaj F1 motori)?

Manje okretaja, više snage? RS125 ili Mito limitirane imaju oko 13KS na kotaču na 8000RPM. CBR125 ima 11KS na kotaču na... 11000RPM! Krivulja momenta mu je pomaknuta 2-3000 okretaja uviše, itd.

 

125? Jedino to je i ostalo od 2T. Velike 2T motore (čitaj Gamma500) su doslovno ubili zbog ekologije i napravili 4T karakteristikama sve sličnijim 2T. Gledaj nove 600: obrtni moment nikakav na malim okretajima, eksplozivni, sve teži za koristiti, vrte se beskrajno...itd.

 

Prednost da 4T koči kad pustiš gas? Zato skoro svi novi motori imaju kvačila protiv blokiranja. Kad si na nekom starijem većem motoru (GSX-R1100, CBR900RR & co.) zaprdio 2 niže, garantirano blokiranje kotača. I ako misliš da je to po HR cestama dobro...

 

Ja volim 2T baš zbog toga jer ne koči kad pustim gas, eksplozivnosti kad otvori ventil, mirisa ulja i zvuka. Sve karakteristike koje volim na motoru, ali...

 

 

Morao bi biti žešći luđo za imati 2T auto!

Kako mi broj godina teži ka 40-tim, vidim da više nisam u stanju iskorištavati ni 4T, a kamoli 2T. Nemam više mentalni sklop (čitaj muda) kao nekad do kraja rastezati GSX-R 1100 (260-270 km/h) ili sa RGV250 u zavojima prolaziti frendove vanjskom stranom bez da se mislim šta sve može biti. Neke stvari su mi došle iz guzice u glavu. Sve više počinjem razmišljati o midi 4T skuterima ili čak da sve odj...

I da ga troši, troši! Čak i moj stari Tomos (koji troši malo više nego niš - 3,2l), troši skoro koliko Corsa CDTI od frendice (3,8l dizela na otvorenom).

Sako cera bolje, sako jutre huje!
16 godina
protjeran
offline
RE: Što više preferirate, 2T ili 4T motore?
PredatoR kaže...
zokiN kaže...
opet se gluposti pisu..:(
ni jedan 2t nemoze bit kao 4t,s autima,motorima sam od rodjenja...
sranja poput 2t je jaci od 4t su gluposti..al to vama ocito ne vrijedi...
kod 4t ima tisucu prednosti,neke su;hladjenje,potrosnja,vrsta benzina,manje habanje,manje okretaja-vise snage(ne nuzno)...
to sto vi usporedjujete nsr il kaj vec 125ccm su gluposti,bicikli..
neko je spominjao da 4t koci kad pustis gas..pa to je pokazatelj da ima snage odnosno to je + manja upotreba kocnica itd...
svaki motor je prica za sebe,i oba mogi,i imaju i prednosti i mane,dok ih 4t ima manje..
ako motor trosi mjesavinu,ne znaci da je 2t...
motori sa 4t mogu koristit mjesavinu samo radi podmazivanja,znaci netrebaju imat posebno ulje za podmazivanje..da ne pricam o 2t traktorima,i ostalom..
2t znaci da se snaga motora dobiva u 2t ,nevazno koje gorivo...
ali,jos morate punooo ucit,dotad uzivajte na svojim biciklicima...

???

 

Hlađenje? Imaš pravo, lakše je napraviti vodene kanale u glavi gdje su ventili, bregaste, usisni i ispušni kanali nego tamo gdje ima... hm, ništa!

Potrošnja? Slažem se, problem 2T!

Vrsta benzina? WTF?

Manje habanje? Normalno je da Cagiva Mito, sa 31,5 KS na kotaču (250 KS/l), izdrži bez problema 25-30000 km (vidio na svoje oči). Koliko ono izdrži atmosferski 4T sa 250 KS/l (čitaj F1 motori)?

Manje okretaja, više snage? RS125 ili Mito limitirane imaju oko 13KS na kotaču na 8000RPM. CBR125 ima 11KS na kotaču na... 11000RPM! Krivulja momenta mu je pomaknuta 2-3000 okretaja uviše, itd.

 

125? Jedino to je i ostalo od 2T. Velike 2T motore (čitaj Gamma500) su doslovno ubili zbog ekologije i napravili 4T karakteristikama sve sličnijim 2T. Gledaj nove 600: obrtni moment nikakav na malim okretajima, eksplozivni, sve teži za koristiti, vrte se beskrajno...itd.

 

Prednost da 4T koči kad pustiš gas? Zato skoro svi novi motori imaju kvačila protiv blokiranja. Kad si na nekom starijem većem motoru (GSX-R1100, CBR900RR & co.) zaprdio 2 niže, garantirano blokiranje kotača. I ako misliš da je to po HR cestama dobro...

 

Ja volim 2T baš zbog toga jer ne koči kad pustim gas, eksplozivnosti kad otvoriventil, mirisa ulja i zvuka. Sve karakteristike koje volim na motoru, ali...

 

 

Morao bi biti žešći luđo za imati 2T auto!

Kako mi broj godina teži ka 40-tim, vidim da više nisam u stanju iskorištavati ni 4T, a kamoli 2T. Nemam više mentalni sklop (čitaj muda) kao nekad do kraja rastezati GSX-R 1100 (260-270 km/h) ili sa RGV250 u zavojima prolaziti frendove vanjskom stranom bez da se mislim šta sve može biti. Neke stvari su mi došle iz guzice u glavu. Sve više počinjem razmišljati o midi 4T skuterima ili čak da sve odj...

I da ga troši, troši! Čak i moj stari Tomos (koji troši malo više nego niš - 3,2l), troši skoro koliko Corsa CDTI od frendice (3,8l dizela na otvorenom).

osim kaj izrazavas cudenje,kaj si nadrobio u ovom postu?

podsjecas me na hrpu klinaca koji su upisali za automehanicara,furaju se na tunning kak brue radilice... a dok dodju u servis,neznaju sta je obicna "poluosovina"...

brijem brij, pijem pivu
Poruka je uređivana zadnji put čet 12.8.2010 14:51 (zokiN).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Što više preferirate, 2T ili 4T motore?
zokiN kaže...

osim kaj izrazavas cudenje,kaj si nadrobio u ovom postu?

podsjecas me na hrpu klinaca koji su upisali za automehanicara,furaju se na tunning kak brue radilice... a dok dodju u servis,neznaju sta je obicna "poluosovina"...

???

 

Evo, čudim se i dalje...

Sako cera bolje, sako jutre huje!
16 godina
protjeran
offline
RE: Što više preferirate, 2T ili 4T motore?
zokiN kaže...
PredatoR kaže...
zokiN kaže...
opet se gluposti pisu..:(
ni jedan 2t nemoze bit kao 4t,s autima,motorima sam od rodjenja...
sranja poput 2t je jaci od 4t su gluposti..al to vama ocito ne vrijedi...
kod 4t ima tisucu prednosti,neke su;hladjenje,potrosnja,vrsta benzina,manje habanje,manje okretaja-vise snage(ne nuzno)...
to sto vi usporedjujete nsr il kaj vec 125ccm su gluposti,bicikli..
neko je spominjao da 4t koci kad pustis gas..pa to je pokazatelj da ima snage odnosno to je + manja upotreba kocnica itd...
svaki motor je prica za sebe,i oba mogi,i imaju i prednosti i mane,dok ih 4t ima manje..
ako motor trosi mjesavinu,ne znaci da je 2t...
motori sa 4t mogu koristit mjesavinu samo radi podmazivanja,znaci netrebaju imat posebno ulje za podmazivanje..da ne pricam o 2t traktorima,i ostalom..
2t znaci da se snaga motora dobiva u 2t ,nevazno koje gorivo...
ali,jos morate punooo ucit,dotad uzivajte na svojim biciklicima...

???

 

Hlađenje? Imaš pravo, lakše je napraviti vodene kanale u glavi gdje su ventili, bregaste, usisni i ispušni kanali nego tamo gdje ima... hm, ništa!

Potrošnja? Slažem se, problem 2T!

Vrsta benzina? WTF?

Manje habanje? Normalno je da Cagiva Mito, sa 31,5 KS na kotaču (250 KS/l), izdrži bez problema 25-30000 km (vidio na svoje oči). Koliko ono izdrži atmosferski 4T sa 250 KS/l (čitaj F1 motori)?

Manje okretaja, više snage? RS125 ili Mito limitirane imaju oko 13KS na kotaču na 8000RPM. CBR125 ima 11KS na kotaču na... 11000RPM! Krivulja momenta mu je pomaknuta 2-3000 okretaja uviše, itd.

 

125? Jedino to je i ostalo od 2T. Velike 2T motore (čitaj Gamma500) su doslovno ubili zbog ekologije i napravili 4T karakteristikama sve sličnijim 2T. Gledaj nove 600: obrtni moment nikakav na malim okretajima, eksplozivni, sve teži za koristiti, vrte se beskrajno...itd.

 

Prednost da 4T koči kad pustiš gas? Zato skoro svi novi motori imaju kvačila protiv blokiranja. Kad si na nekom starijem većem motoru (GSX-R1100, CBR900RR & co.) zaprdio 2 niže, garantirano blokiranje kotača. I ako misliš da je to po HR cestama dobro...

 

Ja volim 2T baš zbog toga jer ne koči kad pustim gas, eksplozivnosti kad otvoriventil, mirisa ulja i zvuka. Sve karakteristike koje volim na motoru, ali...

 

 

Morao bi biti žešći luđo za imati 2T auto!

Kako mi broj godina teži ka 40-tim, vidim da više nisam u stanju iskorištavati ni 4T, a kamoli 2T. Nemam više mentalni sklop (čitaj muda) kao nekad do kraja rastezati GSX-R 1100 (260-270 km/h) ili sa RGV250 u zavojima prolaziti frendove vanjskom stranom bez da se mislim šta sve može biti. Neke stvari su mi došle iz guzice u glavu. Sve više počinjem razmišljati o midi 4T skuterima ili čak da sve odj...

I da ga troši, troši! Čak i moj stari Tomos (koji troši malo više nego niš - 3,2l), troši skoro koliko Corsa CDTI od frendice (3,8l dizela na otvorenom).

osim kaj izrazavas cudenje,kaj si nadrobio u ovom postu?

podsjecas me na hrpu klinaca koji su upisali za automehanicara,furaju se na tunning kak brue radilice... a dok dodju u servis,neznaju sta je obicna "poluosovina"...

zokin ti nisi normalan, potpis predator i respekt

When you are sad and you dont know what to do , just remeber that life starts at 8000 rpm.
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Koji zele znati nesto o motorima
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice