Jel se tko susretao sa ovakvim kućištem za power bank? Ako je kakva su iskustva?
Hvala na odgovorima
https://a.aliexpress.com/_mqLIvPI
Šta ćes staviti u njega?
66W mislim da teško da ćeš dobiti sa nečim takvim, bilo DIY ili gotovi powerbank - nije to isto kao strujni adapter koji može isporučiti daleko jaču struju (nek me slobodno netko iskusniji ispravi)
ak dobiješ do 20W - dobro si dobio... (realno, ja mob ne punim gotovo nikad na više od 10W iako podržava 66W)
edit: evo u komentarima na aliexpressu za taj box ti je čovjek izmjerio " fast charging is present, according to the measurements of the USB tester 16-18 W"
edit2: neki 20000mAh powerbank sa 18W fast chargeom (tipa Xiaomi) ti košta cca 25-30€ as is... a za DIY prvo plaćaš ovu kutijicu (6-7€) pa još k tome i baterije (recimo da je svaka 4-5€ malo kvalitetnija i da ih trebaš 6-8 komada) - više se isplati kupiti ovaj gotovi...
jedina prednost koju vidim kod takvog DIY box-a je eventualna lakša zamjena baterija nakon cca 2 godine i X-ciklusa punjenja/pražnjenja... (al opet - kupiš novi gotovi powerbank za manje para :) ) začarani krug...
Kinez će svašta napisat da proda proizvod - čitaj malo recenzije istih :)
19€ je daleko previše za malih 5000mAh powerbank (ja imam neki džepni od 5000mAh kojeg sam platio ispod 100kn prije kojih godinu dana, doduše nema fast charge, ali meni dovoljan za ono za što ga koristim)
edit: evo recimo ovaj kaže da ima 22,5W, košta ispod 30€ (a i Baseus je relativno poznata marka, kao i Anker za takve stvari)
https://iponcomp.hr/shop/proizvod/baseus-adaman-metal-power-bank-20000mah-225w-bijela/2166702
ili Mikronis - https://www.mikronis.hr/Proizvod/powerbank-20000mah-22-5w-baseus-adaman-metal-usb-c-2x-usb-crni-ppad070101/39480 (imaš i 5% popust na jednokratno plaćanje)
Nemoj se zezati sa time. Uzmi nekio brandname i miran.....
Pogotovo ne sa ovim baterijama jer njih ima raznih vrsta. Sa i bez zastite sa razlicitim kapacitetima i razlicim max strujama koje mogu dati....
Nemoj se zezati sa time. Uzmi nekio brandname i miran.....
Pogotovo ne sa ovim baterijama jer njih ima raznih vrsta. Sa i bez zastite sa razlicitim kapacitetima i razlicim max strujama koje mogu dati....
ovo sam mu opširno objasnio u privatnim porukama da ne zatrpavamo temu bezveze :)
također sam mu savjetovao da si uzme nešto brandirano i gotovo... preskupo je ovo DIY s nekim kvalitetnijim batkama i prerizično s obzirom na chipove/kontrolere kakvi su u tim DIY kutijama...
ekipa, kakav je ovaj Choice delivery na Aliexpress-u? iskustva neka - vidim da ga ima kod mase artikala kao jedina opcija...
sorry ak je već bilo riječi o ovome, promaklo mi je
Popusti 50% off medutim kad kliknem na proizvod pise "paige under maintenance". Jel tako i kod vas?
Popusti 50% off medutim kad kliknem na proizvod pise "paige under maintenance". Jel tako i kod vas?
https://www.aliexpress.com/gcp/300000444/AxnDzXpk7p?spm=a2g0o.home.superdeal.1.1a522145HIRurv&disableNav=YES&pha_manifest=ssr&_immersiveMode=true
mene baci u app kad kliknem na ovaj link (na tabletu)
Popusti 50% off medutim kad kliknem na proizvod pise "paige under maintenance". Jel tako i kod vas?
https://www.aliexpress.com/gcp/300000444/AxnDzXpk7p?spm=a2g0o.home.superdeal.1.1a522145HIRurv&disableNav=YES&pha_manifest=ssr&_immersiveMode=true
Da.
Uzmi u obzir da su tu često navedene cijene bez PDV-a, ovisno o kategoriji ponude.
Ako želiš doći na konkretni artikl, copy&pasteaj URL do artikla i onda iz adresne trake obriši sve nakon upitnika.
Znači, ako je adresa:
Ti trebaš učitati stranicu:
Pozdrav,
imam slijedecu situaciju. Narucio sam radio za auto, no dosao je radio sa defektnim ekranom, sve je crno i skoro se nista ne vidi. Vec se 10 dana raspravljam sa prodavacom da zelim novi radio ili povrat novca, no on mi daje opcije tipa posaljemo vam novi ekran itd. Sad mi je ponudio novi radio, ali kao da vratim stari. Da li netko ima iskustva sa slanjem u Kinu(koliko kosta) ili da jednostavno otvorim dispute i trazim povrat novca bez slanja radia? Hvala
Pozdrav,
da jednostavno otvorim dispute i trazim povrat novca bez slanja radia? Hvala
Ovo. Kakvo slanje u kinu i gluposti.
Pozdrav,
imam slijedecu situaciju. Narucio sam radio za auto, no dosao je radio sa defektnim ekranom, sve je crno i skoro se nista ne vidi. Vec se 10 dana raspravljam sa prodavacom da zelim novi radio ili povrat novca, no on mi daje opcije tipa posaljemo vam novi ekran itd. Sad mi je ponudio novi radio, ali kao da vratim stari. Da li netko ima iskustva sa slanjem u Kinu(koliko kosta) ili da jednostavno otvorim dispute i trazim povrat novca bez slanja radia? Hvala
Jesi li snimio video i priložio ga?
Ukoliko želiš puni povrat morati ćeš poslati radio nazad. Poštarina ti je okvirno 25 eura, možeš tu provjeriti https://www.posta.hr/hrvatska-posta-cjenik-online/262
Ako otvoriš dispute opet ćeš vjerojatno dobiti ponudu djelomičnog povrata i da zadržiš radio ili puni povrat, ali nakon što vratiš radio.
Tako je barem bilo kad sam ja koristio te opcije.
Pozdrav,
da jednostavno otvorim dispute i trazim povrat novca bez slanja radia? Hvala
Ovo. Kakvo slanje u kinu i gluposti.
Mislim da mu neće napraviti puni povrat novaca bez vraćanja radija nazad. Ponuditi će mu djelomični povrat i da zadrži radio. Takvo je moje iskustvo, a sad svašta se može i drugačije desiti.
Pozdrav,
imam slijedecu situaciju. Narucio sam radio za auto, no dosao je radio sa defektnim ekranom, sve je crno i skoro se nista ne vidi. Vec se 10 dana raspravljam sa prodavacom da zelim novi radio ili povrat novca, no on mi daje opcije tipa posaljemo vam novi ekran itd. Sad mi je ponudio novi radio, ali kao da vratim stari. Da li netko ima iskustva sa slanjem u Kinu(koliko kosta) ili da jednostavno otvorim dispute i trazim povrat novca bez slanja radia? Hvala
Jesi li snimio video i priložio ga?
Ukoliko želiš puni povrat morati ćeš poslati radio nazad. Poštarina ti je okvirno 25 eura, možeš tu provjeriti https://www.posta.hr/hrvatska-posta-cjenik-online/262
Ako otvoriš dispute opet ćeš vjerojatno dobiti ponudu djelomičnog povrata i da zadržiš radio ili puni povrat, ali nakon što vratiš radio.
Tako je barem bilo kad sam ja koristio te opcije.
Pozdrav,
da jednostavno otvorim dispute i trazim povrat novca bez slanja radia? Hvala
Ovo. Kakvo slanje u kinu i gluposti.
Mislim da mu neće napraviti puni povrat novaca bez vraćanja radija nazad. Ponuditi će mu djelomični povrat i da zadrži radio. Takvo je moje iskustvo, a sad svašta se može i drugačije desiti.
Priložio sam video i to više njih gdje se sve vidi kako nije dobro.. I onda su priznali da ekran ne valja i da bi mi poslali novi, ali ja sam odbio jer neću na svoju ruku mijenjati ekran i još moram naći osobu da ju promijeni i naplati sigurno 30-40 eura. Slanje mi isto nema smisla jer je 29,50 eura slanje u Kinu, a urežaj me koštao svega 80 eura jer je bila kacija 11.11. , a uređaj su poslali sa skladišta u Francuskoj (došlo mi za par dana). Ako djelomično vrate tipa 75-80% to mi je ok, ali na manje nema smisla pristajati ili?
I meni se prošle godine ista stvar dogodila. Uzeo android multimediju, radila tjedan dana i krepao ekran, natezao se s njima preko PP. Slali neke linkove da ažuriram softver i slično a ja im snimio video gdje je ekran kaputt, možeš se jebat s oproštenjem.
Bilo je poslano iz EU skladišta, točnije Poljske i rekao sam im da ću poslati natrag otkud su i oni poslali meni, nikakva Kina. Pristali su, čim im je došlo isprobali su i vidjeli da ne valja te mi dali mi opciju za povrat love ili novi uređaj, tražio sam povrat i dobio ga. Popušio sam 15€ za poštarinu, jbg.
Džekson, traži da vratiš uređaj u Francusku otkud su ti i poslali.
Očito masovni sindrom.
Isto je kolega naručio takav 2 DIN radio na izvlačenje, isto ekran nije radio.
I pazi sad ovo: seller mu javi gdje je točno kvar jer znaju već unaprijed jer svi reklamiraju
Totalni Alan Ford.
Naravno, nisu dugo pristajali na refund, na kraju uz puno muke i intervenciju Alija mu vratili sve bez da vraća radio (htjeli mu vratit pola pa da plati majstora s tom lovom ).
Uglavnom, bio potrgan flat kabel koji spaja ekran na radio, zamijenili ga i radio dosta dugo, radi i još samo ponekad gubi sliku, pa je ovaj sam zalijepio još komad ljepljive trake da se ne izvlači iz konektora, nisam već dugo čuo ništa, očito još dela.
Očito masovni sindrom.
Isto je kolega naručio takav 2 DIN radio na izvlačenje, isto ekran nije radio.
I pazi sad ovo: seller mu javi gdje je točno kvar jer znaju već unaprijed jer svi reklamiraju
Totalni Alan Ford.
Naravno, nisu dugo pristajali na refund, na kraju uz puno muke i intervenciju Alija mu vratili sve bez da vraća radio (htjeli mu vratit pola pa da plati majstora s tom lovom ).
Uglavnom, bio potrgan flat kabel koji spaja ekran na radio, zamijenili ga i radio dosta dugo, radi i još samo ponekad gubi sliku, pa je ovaj sam zalijepio još komad ljepljive trake da se ne izvlači iz konektora, nisam već dugo čuo ništa, očito još dela.
Pa ja ga budem probao složiti ako je flat kabel jer mislim da je pošto imam sliku, ali je necitljiva, kao da nije dobro spojeno. Otvorio sam dispute jer su mi na kraju ponudili novi uređaj, ali kao moram vratiti stari u Kinu. Slanje u Kinu je 30 eura, a to nedam. Sad malo strpljenja i ako mi vrate 75% love ok.
Kupio nedavno paket koji je više od 150eur, tj. na Aliexpress sam dobio "popust" od tih 25% ili naseg PDV-a, znaci taj PDV cu svakako morati platiti prije nek dobim paket?
Paket je iz Kine, ali je isao preko Nizozemske, jel to rade da se izbjegne PDV?
Što napraviti kada paket ne dođe, otvoren dispute, a AliExpress odbija refund jer "The tracking information shows that the package has arrived at your local post office and waited for your collection. We warmly suggest that you can contact the shipping company Customer Care Center and you will get this package as soon as possible." (Po trackingu je "Arrived at local delivery center")... Kolko da čekam, godinu dana?
Jel netko pokušao chargeback napraviti? Čitao sam da s Revolutom ide bez problema (ako je plaćeno na taj način..), što je s našim domaćim bankama, oče to proći, kakva je procedura?
Što napraviti kada paket ne dođe, otvoren dispute, a AliExpress odbija refund jer "The tracking information shows that the package has arrived at your local post office and waited for your collection. We warmly suggest that you can contact the shipping company Customer Care Center and you will get this package as soon as possible." (Po trackingu je "Arrived at local delivery center")... Kolko da čekam, godinu dana?
Jel netko pokušao chargeback napraviti? Čitao sam da s Revolutom ide bez problema (ako je plaćeno na taj način..), što je s našim domaćim bankama, oče to proći, kakva je procedura?
Koliko dugo ti paket putuje ?
Meni su neki paketi putovali i više od 100 dana .
Što napraviti kada paket ne dođe, otvoren dispute, a AliExpress odbija refund jer "The tracking information shows that the package has arrived at your local post office and waited for your collection. We warmly suggest that you can contact the shipping company Customer Care Center and you will get this package as soon as possible." (Po trackingu je "Arrived at local delivery center")... Kolko da čekam, godinu dana?
Jel netko pokušao chargeback napraviti? Čitao sam da s Revolutom ide bez problema (ako je plaćeno na taj način..), što je s našim domaćim bankama, oče to proći, kakva je procedura?
Imao sam takav slučaj za dva jeftinija paketa, isto mi odbili, potom se žalio na odluku, odbili opet. Popusio novce. I ja sam cuo da ako je placeno revolutom se moze preko njih novac povuci, nase banke nisam kontaktirao niti mislim da bi ista uspio tako rijesiti.
Evo ja baš pregovaram s jednim kinezom za jedan remen za sat od par kuna. Trebao je biti u spojenom paketu, ali nije bio. Kažem ja njemu da piše da je delivered, a nije. On kaže da čekam da možda dođe ili da prođe vrijeme koje piše za dostavu na orderu. I sad najgluplja stvar, dok ne prođe to vrijeme ne možeš tražiti dispute, a kad prođe onda kažu da ne mogu ništa jer piše da je received i da kontaktiram sellera. Naravno seller neda tih par kuna natrag. A objasnit mu kaj ne valja je ko da pričaš turski. I tak sad svaki drugi dan pišem jedno te isto dok ne popusti. Možda probam preko revoluta tražit povrat, ali ne znam kak ide to s jednokratnom karticom, na kaj vrate ako te kartice više nema?
Evo ja baš pregovaram s jednim kinezom za jedan remen za sat od par kuna. Trebao je biti u spojenom paketu, ali nije bio. Kažem ja njemu da piše da je delivered, a nije. On kaže da čekam da možda dođe ili da prođe vrijeme koje piše za dostavu na orderu. I sad najgluplja stvar, dok ne prođe to vrijeme ne možeš tražiti dispute, a kad prođe onda kažu da ne mogu ništa jer piše da je received i da kontaktiram sellera. Naravno seller neda tih par kuna natrag. A objasnit mu kaj ne valja je ko da pričaš turski. I tak sad svaki drugi dan pišem jedno te isto dok ne popusti. Možda probam preko revoluta tražit povrat, ali ne znam kak ide to s jednokratnom karticom, na kaj vrate ako te kartice više nema?
Tipičan kinez,bori se do posljednje kapi krvi,za svaki cent.
Nikad mi nisu dali povrat bez borbe,i kad sam imao sve dokaze na svojoj strani.
Evo ja baš pregovaram s jednim kinezom za jedan remen za sat od par kuna. Trebao je biti u spojenom paketu, ali nije bio. Kažem ja njemu da piše da je delivered, a nije. On kaže da čekam da možda dođe ili da prođe vrijeme koje piše za dostavu na orderu. I sad najgluplja stvar, dok ne prođe to vrijeme ne možeš tražiti dispute, a kad prođe onda kažu da ne mogu ništa jer piše da je received i da kontaktiram sellera. Naravno seller neda tih par kuna natrag. A objasnit mu kaj ne valja je ko da pričaš turski. I tak sad svaki drugi dan pišem jedno te isto dok ne popusti. Možda probam preko revoluta tražit povrat, ali ne znam kak ide to s jednokratnom karticom, na kaj vrate ako te kartice više nema?
Dosta je Aliexpress postrozio dispute, prije koju godinu dvije si mogao za skoro svaki paket dobiti dispute i povrat para za pakete bez trackinga nakon sto je proslo vrijeme dostave.
Ocito je dosta ljudi to abusealo pa su postrozili.
Ne znam sto se tice chargebacka preko kartice, nisam nikad pokusavao na Aliexpressu
Bez trackinga idu paketi za koje se odabere Aliex Saver shipping (UAxxxxxxxxHU) i nema šanse da Aliexpress više vrate pare ako paket ne stigne. Općenito su dispute za sve postrožili i često traže da se šalje natrag roba, vode evidenciju i po broju otvorenih disputa donose odluke..
Čini mi se da ali stavu da je palet stigao do naše pošte,onako napamet,nakon nekog vremena .Tako sebe zaštiti od povrata novca.
A dalnja borba za povrat je tad skoro nemoguča.