Napisao sam ozbiljno i dugo objašnjenje, ali izgubim volju s toliko štovatelja Zrinke K. i Petra Ž.
Razvoj igre se ne može raditi za novi DX dok svi imaju stare kartice. DX10 je prekratko bio aktualan da netko stigne napraviti igru na njemu, DX11 je, kao i prethodni, donio mnogo novosti. Softver evoluira, a kartice se ne dizajniraju na pamet. Ili stvarno chaselol ti misliš da Nvidia napravi karticu, a onda Microsoft kaže "idemo napraviti DirectX za te kartice"?
DX12 poboljšanja donosi u onom dijelu u kojem je, kao i OpenGL, pritisnut overheadom. Nije to "ubrzanje koje će donijeti DX", nego mogućnost koju će API nuditi time da mijenja način na koji se može koristiti. Konzole neko vrijeme slično tako funkcioniraju, ali ne očekuj poboljšanja u igrama koja vidiš na Anandtechu. Onome tko ima snažan procesor, a to je danas svaki i5, promjene će biti minimalne. Profitirat će oni koji imaju više najbržih kartica i slabe procesore. Za većinu će pomaci u praksi biti daleko manji.
Promjene ce biti minimalne za console portove. U igrama tipa World of Tanks, DayZ, Arma, WoW, SC2 itd. u kojima je CPU bottleneck ce performance boost biti ogroman. Naravno ako te igre uvedu DX12. Jos da ne pricam da ce buducim igrama na PCu ovo omoguciti da stavljaju puno vise detalja na scenu nego sad. Star Citizen npr.
Sramota je da jedan overclockan i5 4690k bottlenecka u Starcraft2 4v4 matchu, DX12 bi to trebao promijeniti.