Ili Subaru impreza Wrx Sti ili Nissan s14

Internet iz noćne more?
OK, skužili smo
Šta kažeš, Lancer te zanima?
Meni taj S/S ništa ne štedi goriva, mislim da više služi da smanji Co2 pa kupnja auta bude jeftinija zbog manje nameta.
Ima smisla kod velikih gužvi di se dugo stoji i zagađuje i troši gorivo bezveze.
Meni taj S/S ništa ne štedi goriva, mislim da više služi da smanji Co2 pa kupnja auta bude jeftinija zbog manje nameta.
Ima smisla kod velikih gužvi di se dugo stoji i zagađuje i troši gorivo bezveze.
A kad treba kupit akumulator za SS onda ipak... dajte taj TQ za 450 kn
kupis jeftin akumulator, ima garanciju 3 godine. krepa za 1-2godine i dobis novi s opet 3 godine garancije. ne vidim problem...
2 godine je star. placen oko 450kn. jos uvijek upali forda nakon skoro mjesec dana stajanja...
kupis jeftin akumulator, ima garanciju 3 godine. krepa za 1-2godine i dobis novi s opet 3 godine garancije. ne vidim problem...
2 godine je star. placen oko 450kn. jos uvijek upali forda nakon skoro mjesec dana stajanja...
Ne znam koji krepa tako kratko ako se normalno koristi i ako je masina dobra da ne vergla previse po zimi. Imali smo iz interspara akumulator na G4 1.9tdi i trajao je 5 godina k tome je mjuza u autu bila ( pojacalo i sub bez kondenzatora ), auto pali na zub... i eto 5 godina i crknuo...
Pricao sam za SS akumulatore koji su daleko skuplji od ovih sto koristimo na autima bez sustava auto. gasenja.
kupis jeftin akumulator, ima garanciju 3 godine. krepa za 1-2godine i dobis novi s opet 3 godine garancije. ne vidim problem...
2 godine je star. placen oko 450kn. jos uvijek upali forda nakon skoro mjesec dana stajanja...
Kad si već tu, može fotka Forda?
Zanima me kak je to izgledalo.
Odlican sustav, pogotovo na TDI, kad se auto upali, onaj predivan zvuk i trzaj motora.
Tko nije probao nezna sto propusta.
I pali se na kuplung.
Vidim ti si probao na nekoj razjebanoj drli ili pises tek tolko da nesto napises bez pokrica?Meni na G7 radi tolko neprimjeto da nit ne skuzis da se pali/gasi iako izbjegavam taj SS kolko je god moguce. Pali se na kuplung ili na taj gumb pored mjenjaca.
Opcenito je taj sustav teska glupost.
Probao sam na 7ici karavanu jos nema ni 20k km(kad sam se prvi put vozio imao je malo iznad 1000km)
motor je 1.6
Gasenje se ne skuzi, ali paljenje se osjeti i to dosta.
Mozda vi koji vozite dizelase ne skuzite, ali meni je jako primjetno, em je glasan zvuk dizelasa prilikom paljenja em se malo zatrese auto malo, ali osjetno.
Istina da pali prije nego stignem ubaciti u brzinu, ali ne svida mi se.
Treba probati na benzincu, tamo se mozda ne bi ni primjetilo.
Meni se kod paljenja cuje samo zvuk anlasera kak zavergla na sekundu i to je to. Stvarno je sustav doslovno neprimjetan ali ima puno losih strana. Skuplji aku, jebe nosace motora i opcenito nije zdravo stalno paliti gasiti motor.
doky01akablava imam 1.6tdi i ne mislim skidat dpf i erg i raditi remap. nisu me nikad zajebavali a kad to skines nisi legalan i neda mi se imati posla sa murjom. Dpf mi radi regeneraciju svakih 300-400km.
Ovakav fićr nema ni moja krama
Sparkam se danas pored Ford focusa, rekao bi negdje 2007 godina, pa kako je već truli
Kada sam kupovao auto i otišao do Forda da pogledam Focusa vidio sam Fiestu koja je stajala vani na prodaji vjerovatno par mjeseci, imala je mrlje od hrđe po laku kako se voda slijevala iz spojeva pa ostavljala tragove, Fiesta je bila iz 2014+. Ja mislim da Ford malo štedi na limariji da im bude isplativo iza staviti multilink.
Ček, jel stvarno netko toliko glup da misli da nekakvi 2.0 TDI motor od 75ks(otkud to uopće u caddyju?) ima potpuno identične dijelove ko i recimo 150ks verzija ali eto u VWu su odlučili napraviti mapu sa duplo manje konja na isti motor i staviti ga na tržište?
Super su ti čipovi stvar, ali do kakvih +10/15% dobitka i to ako je sve u redu s motorom prije. Ova dupla povećanja samo promjenom mape, onak, pls, no. Mislim, možete to raditi, al onda poslije kad krenu problemi ili kod vas ili kod novog vlasnika onda i jedan i drugi j*bu mater proizvođaču, a proizvođač nit kruh jeo, nit kruh mirisao.
Ista stvar i sa tim, plaćaš osiguranje manje. Ako već oćeš voziti nešto s 200 ili koliko konja, onda i plaćaj sve potrebno. Ako nemožeš, onda to nije auto za tebe. Volio bi vidjet u nekoj prometnoj kad osiguranje treba pokriti štetu, a ono čipiran auto bez da je igdje upisano, pa ti kaže da imaš tehnički neispravan auto.
Da i ne jer radi Euro 5/6 norme su uvedene takve restrikcije.
2.0 TDi je bio u Golfu 5 sa 8V CR verzija 140 ks i onda odjednom 2.0 TDi u sestici ima 108-110 ks i sa DPF-om sad ne znam tocno udovoljava Euro 5/6 normi ?
Nece ni nitko *ebati mater jer ti motori sa laganim remapom idu do 170-185 ks bez problema,nema stete za dizne ni kvacilo,jedino turbo malo trpi,ali zato preporucuju servisiranje turba prije remapa.
Neces voziti kod Mehe u Tuzlu na remap za 50 maraka nego ces odvesti u autoriziran revo dealer i platiti 300-400 eura i imati garanciju i sve.
Svi 2.0TDI motori su identicni i mogu ici do 180-190ks, razlika je samo u ECU. Njima je jeftinije praviti jedno te iste dijelove nego imati vise dijelova razlicite snage za svaku verziju 2.0TDI-a.
ne vjerujem, jer dobar dio dijelova (npr. turbo - garret) ne proizvode oni..
Da, razlika je mozda samo u turbini na najslabijem modelu(mozda turbo sa 1.6TDI) ali motor ima iste dijelove.
Moguće da je turbo drugačiji, jer i Fiesta sa 100 konja ima drugačiji turbo (od drugačije legure, ak se dobro sjećam..) nek 125 i 140. +ova od 140 ima deblji dihtung glave.
Tak da zicer nije ni tamo potpuno identičan motor sa 75 i 150 konja...
Ne znam kako to ide kod forda, kod mene 1.4T 125ks je isti kao onaj od 150ks samo el. ogranicen na 125ks, a oba mogu ici do 180ks. Znam da dosta verzija od 125ks ima 150hp na dynu jer je radnike bolio kuki kada su programirali ECU.
Mislim da je bolje dati 4000€ za Focusa mk2 nego kupovati Golfa 4.
Da, razlika je mozda samo u turbini na najslabijem modelu(mozda turbo sa 1.6TDI) ali motor ima iste dijelove.
Turbina, klipnjače, ECU, grane, ispuh... nije to samo tako...
Sumnjam, mozda na verziji od 110ks ali ona od 140ks je ista kao i ona jaca od 170ks.
Revo kaže da su 110 i 140 ks identični. Sa njihovom mapom oba idu na ~170.
VW golf VII R ostao bez felgi
E sad ne znam jel su mu ukradene ili ih je sam vlasnik prodao, jer kolko sam vidio taj golf stoji već preko 2 mjeseca na prakingu, nije opće vožen, stalno su mu hrđavi diskovi, kao što se i vidi na slikama, možda mu se raspo motor, pa ga vlasnik prodaje u dijelove, ne znam, nema ga ni u jednom oglasniku, al vrlo čudno...
Ovakve felge je imao:
nego...ne da mi se pitat okolo, posto sam ovdje najaktivniji u ovom topicu...
trazim android radio na ebayu, zanima me da li se placa carina i pdv na predmete iz USA? iz UK ne? gledam ima razlike u cijeni, ali ako iz UK ne placa se, uzimam onda od tamo...
UK ne plaćaš ni carinu ni pdv jer su oni još uvijek u EU i zajedničkom tržištu. ako ide iz SAD-a, ne bi trebao platiti carinu jer to spada pod potrošaćku elektroniku, ali ti postoji mogućnost da ti opale pdv ako na random otvore paket...
ja bi uzimao iz UK, makar bilo malo skuplje, čisto da izbjegnem moguće zezancije sa dodatnim troškovima oko carine.