Eh, jos samo da to mergeaju u Mesu :-)
Trenutno stanje drivera je takvo da se glslDevil i GLdebugger skrse kad pokusas flippati backbuffer...
Eh, jos samo da to mergeaju u Mesu :-)
Trenutno stanje drivera je takvo da se glslDevil i GLdebugger skrse kad pokusas flippati backbuffer...
Intelova grafika je samo za mazohiste. :-)
Batman: Arkham City na Intelovoj integrusi: Be*tch please...
S tom igrom se moja Quadro NVS 3100 na 512 RAMa gutila s tim da sam igro apslolutno bez ikakvh detalja na rezi 1280*800.
Kad kazem da se gutila ne pretjerujem jer FPS iso izmedu 22 i 30 i kusur.
22-30 fps-a je gušenje kažeš?
22-30 fps-a je gušenje kažeš?
Pa i je ak gledas da bi 25 trebo biti neki minimum ak pitas prosjecnog covjeka. Ak pitas gamera onda ce ti reci da je minimum 50 FPSa
BTW ovo je MINIMALNA konfa kou zahtjeva
Core 2 Duo E4600 2.4GHz
Athlon 64 X2 Dual Core 4800+
GeForce 315 512MB
Radeon HD 5450 256MB
2 GB RAM
ma fuckas to ovo su driveri samo za ivy :/
Ma kakav StarCraft II, jedes tu igru na integriranoj grafici, bolje da su ubrzali COD 2 xD
Neznam jesi probao naštancat hordu svakojakih zergova (supply maxan 200/200), i krenit u napad.....Pa uguši moju 680gtx i I7-930....
Jel ovo i za HD3000?
Eh, jos samo da to mergeaju u Mesu :-)
Trenutno stanje drivera je takvo da se glslDevil i GLdebugger skrse kad pokusas flippati backbuffer...
Ja sam stekao dojam da su intelovi driveri u boljem stanju na linuxu nego pod winsima. Jest da su windows verziji brži, ali to je zbog kojekakvih varanja u opengl implementaciji kojih pod linuxom ne bi trebalo biti zbog Mese, ili sam tako barem čitao?
Ne koristim intelov grafički hardver već dugo, pa ako možeš podijeliti iskustva iz prve ruke u vezi stabilnosti i pouzdanosti linux i windows verzije drivera...
Ma kakav StarCraft II, jedes tu igru na integriranoj grafici, bolje da su ubrzali COD 2 xD
Kao sto je i koleha ispod tebe napisao.. očito da ne igraš SC II jer na 2v2 ili 4v4 uguši moj kompletni stroj.. bude degradacija cak do 10-15 fps-a..
Pozdrav
Jel ovo i za HD3000?
Izgleda da ne, Sandy Bridge nisu htjeli dirati samo Ivy - najnoviji.
Jel ovo i za HD3000?
Za Sandy se nastavlja dalje 15.28 serija drajvera sa bugfixevima, najnoviji su izašli prije nekoliko dana. 15.31+ ide samo za DX11+ grafike, tu su podrška za 4k video i OpenCL 1.2...
mass effect 3 "piči" na velikih 22-30 frejmova :)
Batman: Arkham City na Intelovoj integrusi: Be*tch please...
S tom igrom se moja Quadro NVS 3100 na 512 RAMa gutila s tim da sam igro apslolutno bez ikakvh detalja na rezi 1280*800.
Kad kazem da se gutila ne pretjerujem jer FPS iso izmedu 22 i 30 i kusur.
Quadro imam i ja, ali se muči na igrama više nego jeftinije GeForce. Jer nije konstruirana za igre.
Batman: Arkham City na Intelovoj integrusi: Be*tch please...
S tom igrom se moja Quadro NVS 3100 na 512 RAMa gutila s tim da sam igro apslolutno bez ikakvh detalja na rezi 1280*800.
Kad kazem da se gutila ne pretjerujem jer FPS iso izmedu 22 i 30 i kusur.
Quadro imam i ja, ali se muči na igrama više nego jeftinije GeForce. Jer nije konstruirana za igre.
Upravo tako, ali sam samo na toj grafi igro Batmana pa cisto za usporedbu.
Inace za moju imaju neki gamerski driveri, ali samo u Beta verziji pa se neckam jel bi ih isprobo ili ne.
Quadro imam i ja, ali se muči na igrama više nego jeftinije GeForce. Jer nije konstruirana za igre.
Sto tocno mislis s podebljanim?
Quadro imam i ja, ali se muči na igrama više nego jeftinije GeForce. Jer nije konstruirana za igre.
Sto tocno mislis s podebljanim?
Hardverski su male razlike izmedu profesionalnih i gamerskih graficki, ali je stvar u prilagodbi za API (Application Programming Interface). Igre za API koriste DirectX dok profesionalne aplikacije koriste OpenGL i prema tome su i graficke optimizirane. Glavna razlika je konkretno u driverima i tome sto skuplja profesionlna graficka moze koristiti "gamerske" drivere dok jeftinija gamerska ne moze koristiti "profesionalne" drivere, i dok svaka od graficki moze biti iskoristena i za jedno i za drugo, razlike u performansama i kvaliteti prikaza su ogromne.
Negdje sam davno procito da pro grafe ne dopustaju nikakva odstupanja kod racunanja poligona, dok gamerske dopustaju do nekog postotka, ali to nisam uspio nigdje provjeriti pa treba uzeti sa rezervom.