Najbolji i najpovoljniji hosting

poruka: 189
|
čitano: 124.050
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
offline
Re: Najbolji i najpovoljniji hosting

kakva su iskustva s Namecheap-om?

Poruka je uređivana zadnji put pon 21.12.2020 6:57 (blackraider7).
11 godina
offline
Re: Najbolji i najpovoljniji hosting
anelko kaže...
Uzmi siteground ili bluehost i uzivaj u zivotu.

 "simpaticne" cijene...

 

14 godina
offline
Re: Najbolji i najpovoljniji hosting
Pozdrav, u fazi sam ucenja web developmenta, vec sam bapravio par projekata(lokalno) sto se tice frontenda, sad krecem uciti backend(nodejs), dok ucim zelio bih pomalo praviti i uredjivati i svoju osobnu stranicu(portfolio), a usput da mogu i par tih projekata staviti na domenu i pokazati..

Sad s obzirom na napisano, vidite da sam pocetnik, zanima me koji hosting bi mi preporucili, a posto sam samo u fazi ucenja, bitna mi je cijena dosta, da se pomalo upoznajem s tim svijetom, kako funkcionira..

Tioa xhosting ima paket 20kn/mj ili 199kn/god, jel to dovoljno za ovo sto meni treba ili da idem na nesto skuplje i bolje..

Hvala unaprijed
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Najbolji i najpovoljniji hosting
Pezer kaže...
Pozdrav, u fazi sam ucenja web developmenta...

 Ma hostaj na firebaseu ili na heroku, netlifyu ak ti treba za tvoje projekte.

Poruka je uređivana zadnji put pon 18.1.2021 20:39 (loky4i4).
3 godine
neaktivan
offline
Najbolji i najpovoljniji hosting

Bok, ljudi!

Da ne otvaram novu temu, htio bih registrirat domenu i otvorit portal
Zanima me koja je od ove dvije opcije isplativija:

 

1) kupit domenu i web hosting od iste firme
2) kupit domenu i posebno zakupit VPS na kojem bih samostalno složio webhosting (apache, wordpress..)

 

Malo sam gledao sad cijene i čini mi se da je prva opcija čak isplativija, ali to mi je nekako kontraintuitivno jer bi valjda trebalo bit jeftinije ako sve sam napraviš pa me zanima tuđe mišljenje