Star Citizen izdvojena tema

poruka: 4.785
|
čitano: 872.363
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
11 godina
offline
Re: Star Citizen
zhUPer_C18 kaže...
Ronky kaže...
zhUPer_C18 kaže...

davno sam prestao pratit ovu temu jer ste svi smješni. trolate i jedni i drugi. igra će biti ok. sigurno neće biti savršena, ali će biti osvježenje u nedostatku dobrih spaceSim naslova. dao sam 40$ i nije mi žao jer mi se sviđa gdje ide projekt

Pa očito nisi prestao pratit temu hahaha, o naivčine......hhaha

jesam jesam, jer sam zadnji puta na ovoj temi bio prije oko 4 mjeseca i isto su se dado i tonči natezali oko bogtepitaj čega kao i danas.

Da, ali sad trenutno ispada Dado V.S. svih jer se skepticizam s protekom vremena nazalost sve vise pojacava.

13 godina
odjavljen
offline
Star Citizen

Ja sam bio i vise nego skeptican od samoga pocetka zato nisam dao niti kune.

Ako na kraju nebude nista od igre boli me ona stvar, ako bude cekam recenzije i nakon toga odlucujem dal cu je kupit ili ne.  

 

Bas me briga za Cryengine, Crytek, konzole su preslabe... i  ostale gluposti koje bi trebale garantirat tehnicku kvalitetu igre. Pogotovo ovo za konzole. Znaju kaj treba rec PC fanboyima da popuse pricu.

http://www.snabbox.org/
Moj PC  
6 0 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
Re: Star Citizen
memulica kaže...

Šta još nisu ubacili RPG/MMORPG modul  !?

 

Valjda čekaju 100miljuna, pa da vam i to svečano objave.

 

{#}

ja se nadam da ce napraviti bordele  kad  isprose 100 mil, zamisli oculus rift i banu kurva !... kakva ce to igretina na kraju ispasti !!!{#}

17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
memulica kaže...

Šta još nisu ubacili RPG/MMORPG modul  !?

 

Valjda čekaju 100miljuna, pa da vam i to svečano objave.

 

{#}

Ne kužim što je tu čudno?

PU (Persistant Universe ili MMO dio igre) dolazi na kraju u mix. Prvo moraju dovršiti AC mehaniku, FPS mehaniku i capital ships (multicrew).

 

Roadmap razvoja je u slici ispod.

Roadmap Roadmap
Lijep pozdrav ;)
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Van_Blaster kaže...
memulica kaže...

Šta još nisu ubacili RPG/MMORPG modul  !?

 

Valjda čekaju 100miljuna, pa da vam i to svečano objave.

 

{#}

ja se nadam da ce napraviti bordele  kad  isprose 100 mil, zamisli oculus rift i banu kurva !... kakva ce to igretina na kraju ispasti !!!{#}

LOL, koji si ti geek ;)

Lijep pozdrav ;)
12 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...
memulica kaže...

Šta još nisu ubacili RPG/MMORPG modul  !?

 

Valjda čekaju 100miljuna, pa da vam i to svečano objave.

 

{#}

Ne kužim što je tu čudno?

PU (Persistant Universe ili MMO dio igre) dolazi na kraju u mix. Prvo moraju dovršiti AC mehaniku, FPS mehaniku i capital ships (multicrew).

 

Roadmap razvoja je u slici ispod.

 

Onda se ocigledno chris malo zaletio kad je rekao ovo:

 

“...and then in the following year (2014) we'll release sort of a planetside module which will be kind of a social module. That's where you can go into the bar and talk to all the people, buy/sell stuff, upgrade your ship.”
–Chris Roberts, Forbes May 2013 Interview

 

“Further out is the single player alpha (roughly August 2014) and the alpha for system universe (again, roughly December 2014).”
–Chris Roberts MMORPG.com Interview, PAX East 2013

 

...and then a beta of the persistent universe by the end of the year (2014), which essentially is bringing all of these things into one holistic piece, and then we'll go live after the beta which I would anticipate would probably be sometime in early 2015. But essentially from the end of 2014 you should be able to play the full game, it'll just be beta because there obviously still will be things to tweak and balance, and we'll try and keep the player base constrained until after we've gone through beta, because, you know, it's not really a beta if you've got a million players.”
–Chris Roberts, Forbes May 2013 Interview

16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

2015. će sve to najaviti za 2016., a isto i 2019. za 2020. kad NASA pošalje ljude na Mars... pa 2054. kad budemo zamijenili avione svemirskim brodovima za interkont. letove, najavit će konačno pers. modul za 2055., a moj unuk će bit sav nabrijan jer će mu tata kupit Star Citizen, igru o kojoj su djedovi sanjali. {#}

17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

2015. će sve to najaviti za 2016., a isto i 2019. za 2020. kad NASA pošalje ljude na Mars... pa 2054. kad budemo zamijenili avione svemirskim brodovima za interkont. letove, najavit će konačno pers. modul za 2055., a moj unuk će bit sav nabrijan jer će mu tata kupit Star Citizen, igru o kojoj su djedovi sanjali. {#}

I opet očekivanja nerealnih rokova, Tonči, Tonči ccccc...

A sve AAA igre se rade po cca 5 godina.. nisam ni mislio da će SC biti gotov za 3 ;)

Lijep pozdrav ;)
13 godina
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...
...

I opet očekivanja nerealnih rokova, Tonči, Tonči ccccc...

A sve AAA igre se rade po cca 5 godina.. nisam ni mislio da će SC biti gotov za 3 ;)

Što bi tek bilo da su išli razvijati engine od nule?

 

Meni se čini da tebi odgovara ovakvo konstantno probijanje rokova jer ćeš na taj način što dulje "sudjelovati" u razvoju igre što je, dakako, daleko zabavnije od igranja konačnog proizvoda.

0100011001000001010100000010000000110100001000000100110001001001010001100100010100100001
Poruka je uređivana zadnji put ned 9.11.2014 16:23 (pr0n_addict).
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Kad sam doznao da CIG kreće s SC-om još nije bila počela ni Kickstarter kampanja i prvi pledge sam napravio preko RSI weba.

Da su skupili 10tak milja, ostali bi pri originalnoj zamisli i napravili wing commander-like space sim sa 60tak misija do kraja ove tj. proljeća 2015. godine kako je bilo originalno najavljivano.

Skupili su puno više novaca i tim je narastao sa 50tak na 300 ljudi (i nekoliko razvojnih studija).

Također su u međuvremenu napravili vlastiti net code za multiplayer sim koji je skalabilan i omogućava 50-100 igrača po instanci (vidjet ćemo točno u AC-u 2.0 iduće godine).

Grafičku stranu priče su oplemenili sa PBR-om (rendering materijala u ovisnosti sa njihovim fizikalnim svojstvima) i poduplali broj poligona po modelu.

Sve u svemu u ovoj godini su napravili overhaul praktički čitave igre i postavili solidne temelje za ubrzani razvoj kroz rapidno dodavanje novih asseta.

Iz patcha u patch vidim koliko truda se ulaže u svaki pojedijni aspekt igre i zadovoljan sam napretkom.

 

Da, na početku sam dao lovu za Wing Commander-like space sim operu, no nemam ništa protiv da se taj koncept proširi na PU i dodaju mu se aspekti trgovine, istraživanja i slobode sandbox-a.

Squadron 42 ide prema planu i to će biti SP iskustvo koje samo za sebe vrijedi kao čitav AAA naslov.

 

Na slici niže - rudarska platforma u prvoj misiji S42 velika je kao nekoliko nivoa prosječnog FPS-a sama po sebi ;)

 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 1 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

Grafičku stranu priče su oplemenili sa PBR-om (rendering materijala u ovisnosti sa njihovim fizikalnim svojstvima) i poduplali broj poligona po modelu.

Sve u svemu u ovoj godini su napravili overhaul praktički čitave igre i postavili solidne temelje za ubrzani razvoj kroz rapidno dodavanje novih asseta.

 

Ti mora da se šališ...

 

PBR ima i Unity engine koji svaka baba i njen unuk mogu koristiti za igru. To nije "cool" barem nekoliko godina. Baš pušiš njihov marketing. Da ne govorim da je komentar iskusnog game deva, kad je vidio slike, bio: "kakvi su im ovo smeće shaderi?". A "overhaul čitave igre" se savršeno slaže sa svjedočanstvima bivših/trenutnih zaposlenika tvrtke (nekoliko postova gore).

 

Jedini što rade su modeli, teksture i sl. Tu se vidi da nešto ipak postoji. Nažalost, to je sve što i nude: modele brodova po 500+ dolara.

Poruka je uređivana zadnji put ned 9.11.2014 19:02 (Tonči).
11 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

S ozbirom da fanovi u potpunosti financiraju projekt, trebali bi izbaciti vijest i kad im svaki zaposlenik prdne.....

Poruka je uređivana zadnji put ned 9.11.2014 18:34 (Ronky).
 
5 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Ahahaha, ovaj Dado je pravi šou. Vjerujem da bi našao ispriku i kada bi CIG otkazao igru da nama objasni kako je to uredu potez.

 

Dadač, ajd nam objasni kada već svršavaš na taj modularni razvoj, zašto oni nisu izdali tu originalnu zamisao kada su već prikupili dovoljno novaca, a ostale module onda dodali kasnije? Možda zato kada su vidjeli ovce poput tebe da će im davati i davati novac da im se više isplati najavljivati nešto što nikada neće biti dovršeno u potpunosti? Isto tako, nekako sumnjam da si zadovoljan napretkom jer bi onda pisao o tome, a ne odgovarao na postove u kojima moraš opravdavat svaku sumnju u projekt koja je ovdje napisana.

 

A ovo s rudarskom stanicom ne treba uopće ni komentirati. Osim što ss izgleda kao proljev, ta veličina koju si tako superiorno spomenuo ama baš ništa ne znači.

 
9 0 hvala 0
14 godina
offline
Star Citizen

Ako je u pitanju samo to da dugo traje development igre, ne kužim zašto napadate čovjeka. Star Citizen je u produkciji od 2011. godine. Ako izađe do 2016. godine dobro je, realno je za očekivati 2017. za ovako masivnu igru, a gdje su tek ekspanzije. Pa World of Warcraft je bio rađen pet godina prije nego je Blizzard izdao igru. I oni nakon više od 10 godina ne staju u razvoju WoW-a.

Paragon
 
3 4 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
čovjekkojijeslikaodrvece kaže...

Dadač, ajd nam objasni kada već svršavaš na taj modularni razvoj, zašto oni nisu izdali tu originalnu zamisao kada su već prikupili dovoljno novaca, a ostale module onda dodali kasnije? Možda zato kada su vidjeli ovce poput tebe da će im davati i davati novac da im se više isplati najavljivati nešto što nikada neće biti dovršeno u potpunosti? Isto tako, nekako sumnjam da si zadovoljan napretkom jer bi onda pisao o tome, a ne odgovarao na postove u kojima moraš opravdavat svaku sumnju u projekt koja je ovdje napisana.

 

A ovo s rudarskom stanicom ne treba uopće ni komentirati. Osim što ss izgleda kao proljev, ta veličina koju si tako superiorno spomenuo ama baš ništa ne znači.

OK krenimo redom..

 

Ne mogu module dodavati kasnije kad će to biti jedna cjelina nakon izlaska igre. Moduli su moduli samo sada u razvojnoj fazi i na njima se radi paralelno po studijima (tako da ne usporava razvoj to što ih je više).

Modularan razvoj je fenomenalan za testiranje raznih mehanika koje će biti implementirane u igru - first person combat, flight model, dogfighting, planetside interaction, exploration, trading, itd. itd.

Također nije loše pomalo opterečivati servere u raznim okolinama i situacijama (dogfighting, social interaction, exploration..) te na taju način utvrditi optimalne veličine instanci za svaki segment igre unutar sandboxa.

 

Ništa ja ne pravdam jer nema potrebe pravdati, samo komentiram vaše komentare koji mi nemaju smisla (kao ni vama moji uostalom..). Ne kužim zašto ima toliko netrpeljivosti prema čitavom tom projektu.

Ako se nekom ne sviđa kud stvar ide OK, neka pričeka pa kupi gotovu igru ili ne. Ne kužim čemu potreba tolike negativnosti.

Ja vjerujem da će SC biti igra i pol i da vrijedi svakog uloženog dolara (pogotovo cijene osnovnog paketa) i to ne zato jer sam im dao nešto novaca, nego zato jer kreiraju nešto što je PC-u trebalo već zadnjih 10tak godina :)

Vjerujem da je to možda nekom teško probaviti ali ekipa radi igru mojih snova - točno miks svega onoga što sam volio u drugim igrama će mi biti u jednoj velikoj SF space operi.

Kako im ne podržati taj projekt? :)

 

Ova rudarska stanica već sada u raw fazi bez pravih tekstura i shadera izgleda fenomenalno i ogromna je. Da ne spominjem fenomenalna mining vozila i dronove (kojima će se moći i osobno upravljati u PU sandboxu).

Spomenuh ju jer će oko nje biti samo uvod u Squadron 42 kampanju, a neki drugi razvojni studiji naprave čitavu igru manju od toga :)

Lijep pozdrav ;)
17 godina
offline
Star Citizen

Dado, a sto bi ti rekao nekome tko je... samo primjera radi, cisto nevezano za temu, odlucio backati novi freelancer, a dobiva star citizen? Nekome tko je htio sandbox spacesim bez dodatnih sr*nja? Nekoga tko je htio odigrat single player kampanju da sakupi nesto novaca i onda uzivat u letu svemirom, trgovini, napucavanju... a recimo cini mu se ko bespotrebn, dapace tlaka mu je (a nije to ni platio) sljetat na planet, gledat bespotrebne animacije tako necega, trcat planetom , morat trazit trgovca i upustat se u neke razgovore sa njim, umjesto da u interakciji sa planetom kroz 2-3 izbornika popravi brod, pokupi teoretske misije, kupi/proda sto treba i ide dalje u nekoliko minuta?

Sto bi rekao osobi koja je financirala takvu teoretsku igru, bes svih dodatnih djidja-midja i onda, nekim cudom dovrse SC i jednoga dana leti covjek svemirom i boardaju mu njegov brod i mora se upustat u neku igru macke i misa po brodu i fps bitke za svaki hodnik, a recimo ne zanima ga uopce fps tog tipa?

Mislim... dobar dio ljudi je u ogirinalnoj kampanji financirao takvu igru.

 

Ti dobivas nesto bolje... a sto dobivaju takvi ljudi? Da ne velim da to ispada najmanji problem koji SC trenutno ima.

Poruka je uređivana zadnji put pon 10.11.2014 0:17 (Rhodin).
Moj PC  
9 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Star Citizen
Rhodin kaže...

Dado, a sto bi ti rekao nekome tko je... samo primjera radi, cisto nevezano za temu, odlucio backati novi freelancer, a dobiva star citizen? Nekome tko je htio sandbox spacesim bez dodatnih sr*nja? Nekoga tko je htio odigrat single player kampanju da sakupi nesto novaca i onda uzivat u letu svemirom, trgovini, napucavanju... a recimo cini mu se ko bespotrebn, dapace tlaka mu je (a nije to ni platio) sljetat na planet, gledat bespotrebne animacije tako necega, trcat planetom , morat trazit trgovca i upustat se u neke razgovore sa njim, umjesto da u interakciji sa planetom kroz 2-3 izbornika popravi brod, pokupi teoretske misije, kupi/proda sto treba i ide dalje u nekoliko minuta?

Sto bi rekao osobi koja je financirala takvu teoretsku igru, bes svih dodatnih djidja-midja i onda, nekim cudom dovrse SC i jednoga dana leti covjek svemirom i boardaju mu njegov brod i mora se upustat u neku igru macke i misa po brodu i fps bitke za svaki hodnik, a recimo ne zanima ga uopce fps tog tipa?

Mislim... dobar dio ljudi je u ogirinalnoj kampanji financirao takvu igru.

 

Ti dobivas nesto bolje... a sto dobivaju takvi ljudi? Da ne velim da to ispada najmanji problem koji SC trenutno ima.

takvima će biti ponuđena autoresolve opcija.... {#} 

17 godina
offline
Star Citizen

Kakav autoresolve? Ako se ti boardas na moj brod i meni to ne pase, kliknem autoresolve, na temelju cega ce server odlucit ko je dobio board? Mora pustit tebe da odradis do kraja board, nece tebi pisat "you have failed" a ti na full hp, ubio 2 NPC-a i napredujes... Takodjer cinjenica da jos nisi osvojio sve kriticne sustave i stavio kompletnu posadu pod kontrolu ne znaci da si dobio, nemre ni tako biti odluceno. To ce bit nesto sto ce svi morat odigrat na ovaj ili onaj nacin. Ako samo pustis da se odvrti pretpostavljam da ces gubit u vecini slucajeva, buduci da ce svaki player protiv NPCa (ako iole igra pucacine) vjerojatno dobivat, koliko god da tesko bude. Znaci morat ce se player ukljucit u to (po meni) ako ne zeli izgubit brod i sve na njemu.

Druga stvar, nekako sam naviko u slicnim igrama porazit neprijateljski brod u svemiru, pokrast sve sa njega ili salvegat, znaci li to da cu sada svaki put prije takve akcije morat napravit board i vidjet da li to uopce mogu ucinit?

 

 

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Star Citizen

Kad je već kako je, nadam se da će uništenje broda biti nepovratni kraj istog u SC-u. S obzirom na sve ostalo, to jedino ima smisla. Smrt ne mora, može se naći neka fora s kloniranjem, ali bez toga je smiješno.

Moj PC  
2 0 hvala 0
17 godina
offline
Star Citizen

Da, vec vidim kak je netko dao 650$ da bi mu doticni brod unistili u prvom tjednu nakon releasea... Mislim da se to nebu desilo.

Moj PC  
3 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Star Citizen
Rhodin kaže...

Kakav autoresolve? Ako se ti boardas na moj brod i meni to ne pase, kliknem autoresolve, na temelju cega ce server odlucit ko je dobio board? Mora pustit tebe da odradis do kraja board, nece tebi pisat "you have failed" a ti na full hp, ubio 2 NPC-a i napredujes... Takodjer cinjenica da jos nisi osvojio sve kriticne sustave i stavio kompletnu posadu pod kontrolu ne znaci da si dobio, nemre ni tako biti odluceno. To ce bit nesto sto ce svi morat odigrat na ovaj ili onaj nacin. Ako samo pustis da se odvrti pretpostavljam da ces gubit u vecini slucajeva, buduci da ce svaki player protiv NPCa (ako iole igra pucacine) vjerojatno dobivat, koliko god da tesko bude. Znaci morat ce se player ukljucit u to (po meni) ako ne zeli izgubit brod i sve na njemu.

Druga stvar, nekako sam naviko u slicnim igrama porazit neprijateljski brod u svemiru, pokrast sve sa njega ili salvegat, znaci li to da cu sada svaki put prije takve akcije morat napravit board i vidjet da li to uopce mogu ucinit?

 

 

već sam ranije rekao da u smajlićima nedostaje onaj s tablom "sarcasm off" i opet se pokazuje da doista nedostaje

15 godina
online
Re: Star Citizen
Rhodin kaže...

Dado, a sto bi ti rekao nekome tko je... samo primjera radi, cisto nevezano za temu, odlucio backati novi freelancer, a dobiva star citizen? Nekome tko je htio sandbox spacesim bez dodatnih sr*nja? Nekoga tko je htio odigrat single player kampanju da sakupi nesto novaca i onda uzivat u letu svemirom, trgovini, napucavanju... a recimo cini mu se ko bespotrebn, dapace tlaka mu je (a nije to ni platio) sljetat na planet, gledat bespotrebne animacije tako necega, trcat planetom , morat trazit trgovca i upustat se u neke razgovore sa njim, umjesto da u interakciji sa planetom kroz 2-3 izbornika popravi brod, pokupi teoretske misije, kupi/proda sto treba i ide dalje u nekoliko minuta?

Sto bi rekao osobi koja je financirala takvu teoretsku igru, bes svih dodatnih djidja-midja i onda, nekim cudom dovrse SC i jednoga dana leti covjek svemirom i boardaju mu njegov brod i mora se upustat u neku igru macke i misa po brodu i fps bitke za svaki hodnik, a recimo ne zanima ga uopce fps tog tipa?

Mislim... dobar dio ljudi je u ogirinalnoj kampanji financirao takvu igru.

 

Ti dobivas nesto bolje... a sto dobivaju takvi ljudi? Da ne velim da to ispada najmanji problem koji SC trenutno ima.

Pa to sve je bilo obećano ispočetka. Ova igra nikada nije bila Freelancer nego Wing Commander i Privateer.

17 godina
offline
Star Citizen

Meh, rano mi je bilo, tek se kava kuhala

Moj PC  
3 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Rhodin kaže...

Da, vec vidim kak je netko dao 650$ da bi mu doticni brod unistili u prvom tjednu nakon releasea... Mislim da se to nebu desilo.

Šteta. Ide se na realizam fizike, kretanja, prostornosti, a izostave najjednostavniju mehaniku posljedica glupih odluka

 

{#}{#}

17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Rhodin kaže...

Dado, a sto bi ti rekao nekome tko je... samo primjera radi, cisto nevezano za temu, odlucio backati novi freelancer, a dobiva star citizen? Nekome tko je htio sandbox spacesim bez dodatnih sr*nja? Nekoga tko je htio odigrat single player kampanju da sakupi nesto novaca i onda uzivat u letu svemirom, trgovini, napucavanju... a recimo cini mu se ko bespotrebn, dapace tlaka mu je (a nije to ni platio) sljetat na planet, gledat bespotrebne animacije tako necega, trcat planetom , morat trazit trgovca i upustat se u neke razgovore sa njim, umjesto da u interakciji sa planetom kroz 2-3 izbornika popravi brod, pokupi teoretske misije, kupi/proda sto treba i ide dalje u nekoliko minuta?

Sto bi rekao osobi koja je financirala takvu teoretsku igru, bes svih dodatnih djidja-midja i onda, nekim cudom dovrse SC i jednoga dana leti covjek svemirom i boardaju mu njegov brod i mora se upustat u neku igru macke i misa po brodu i fps bitke za svaki hodnik, a recimo ne zanima ga uopce fps tog tipa?

Mislim... dobar dio ljudi je u ogirinalnoj kampanji financirao takvu igru.

 

Ti dobivas nesto bolje... a sto dobivaju takvi ljudi? Da ne velim da to ispada najmanji problem koji SC trenutno ima.

Ne znam što bih ti na to odgovorio..  da sam ja tu imao sreće, a netko drugi nije?  

Lijep pozdrav ;)
10 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Iskreno, ne shvaćam one koji ne bi željeli boardanje brodova i borba po njihovim koridorima i slično...pa onda krađa tereta nakon što se brod osvoji i slično, ili držanje posade za ransom ukoliko se radi o bogatunima:D što je moja osobna želja iako je to vjerovatno teško izvedivo zbog toga što mi se čini da će igra biti više neko maintream iskustvo za razliku od kaosa i hladnoće jednog EvE Online-a.... Osim što tako nešto nikad nije ni pokušano do sad (barem koliko znam) to je nešto što mi se oduvijek činilo privlačnim u space simulacijama... To je recimo nešto što je EvE najavio da bi želio imati u nekoj budućnosti dok sa SC-om to može postati i stvarnost. Eto zato sam između ostalog odlučio podržati taj projekt.
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Star Citizen - the complete explanation!

Lijep pozdrav ;)
Poruka je uređivana zadnji put pon 10.11.2014 19:42 (Dado_ZG78).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Star Citizen

Da ne bi bilo "nismo znali" Elite izlazi sredinom prosinca. :P

Poruka je uređivana zadnji put pon 10.11.2014 19:44 (Tonči).
Moj PC  
5 0 hvala 1
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Da ne bi bilo "nismo znali" Elite izlazi sredinom prosinca. :P

Da, eto kasni samo oko pola godine (iako Betu imam već mjesecima, nisam baš puno igrao - samo tutoriale, čekam punu verziju) što je u granicama normale.

Kupio sam i upgrade za sve buduće ekspanzije :)

 

Za sada mi je flight model nešto bolji u Star Citizenu (Arena Commanderu), a koliko čitam po netu nisam jedini.

Nadam se da će još malo to ispeglati do sredine prosinca (pogotovo kako Xbox360 controller reagira na komande).

 

Ali to su već teme za drugi thread ;)

 

 

 

 

Lijep pozdrav ;)
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Usporedba SC-a i ED-a, dvije legende u nastajanju :)

 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
1 0 hvala 0
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice