Haha ja ipak mislim da ce biti mala kolicina razocaranja s obzirom na to koliko su ljudi nabrijanu na ovu igricu.
Al daleko od toga da RSI nece odraditi dobar posao.
Haha ja ipak mislim da ce biti mala kolicina razocaranja s obzirom na to koliko su ljudi nabrijanu na ovu igricu.
Al daleko od toga da RSI nece odraditi dobar posao.
Haha ja ipak mislim da ce biti mala kolicina razocaranja s obzirom na to koliko su ljudi nabrijanu na ovu igricu.
Al daleko od toga da RSI nece odraditi dobar posao.
Post ti je kontradiktoran.
Haha ja ipak mislim da ce biti mala kolicina razocaranja s obzirom na to koliko su ljudi nabrijanu na ovu igricu.
Al daleko od toga da RSI nece odraditi dobar posao.
Post ti je kontradiktoran.
Prvo će biti razočaranje, a onda da će RSI napraviti dobar posao.
U prvo sumnjam, a u drugo sam siguran.
Samo ako je citan sa tvojom sposobnoscu komprehencije.
Intervju i novi screenovi
http://www.pcgamer.com/2013/04/10/star-citizen-chris-roberts-concept-art-screenshots/
Možda nema, ali jesu poznate vrste gameplaya? Hoce biti lvla, nacin combata itd?
Možda nema, ali jesu poznate vrste gameplaya? Hoce biti lvla, nacin combata itd?
Nema klasičnog levelenja nego igranjem i stjecanjem iskustva (upravljanja brodovima, dogfight-a..) zarađuješ lovu i napreduješ kao i u pravom životu ;)
U igri je uključen i fps shooter dio borbe na svemirskim stanicama, brodovima kao i glavni dio letenja i pilotiranja raznih svemirskih letala (ipak je to u prvom redu space flying combat-sim).
Ima tu još i trgovanja, proizvodnje, vođenja kompanija i sl.
Zamisli si igru kao kombinaciju EVE online-a i Wing Commander serijala (s tim da će inkorporirati najbolje iz oba svijeta) :)
Možda nema, ali jesu poznate vrste gameplaya? Hoce biti lvla, nacin combata itd?
Nema klasičnog levelenja nego igranjem i stjecanjem iskustva (upravljanja brodovima, dogfight-a..) zarađuješ lovu i napreduješ kao i u pravom životu ;)
U igri je uključen i fps shooter dio borbe na svemirskim stanicama, brodovima kao i glavni dio letenja i pilotiranja raznih svemirskih letala (ipak je to u prvom redu space flying combat-sim).
Ima tu još i trgovanja, proizvodnje, vođenja kompanija i sl.
Zamisli si igru kao kombinaciju EVE online-a i Wing Commander serijala (s tim da će inkorporirati najbolje iz oba svijeta) :)
Dakle ako primjerice zelim kupiti jaci brod tada je jedina prepreka novac, nema XP-a ili nekakvih certifikata?
Konkretno znaci li to da netko tko igra kao trgovac/proizvodjac moze kupiti vojni brod i parirati nekomu koji cijelo vrijeme igra kao nekakav placenik/pirat?
bilo bi preglupo da je igra u koju su igraci ulozili jako puno novaca bude pay to win....
bilo bi preglupo da je igra u koju su igraci ulozili jako puno novaca bude pay to win....
slazem se. dobro je sto su stavili mjesecni limit koliko ingame para mozes kupiti pravim novcem.
da preformuliram pitanje. da li se pod skillom misli nesto kao fps skill (koliko si vjest s upravljanjem broda) ili ima nekakvog
levelanja/certifikata tipa moras unistit 100 brodova s laserom mk1 da dobijes certifikat za laser mk2 kojeg onda
trebas kupiti ingame parama.
levelanja/certifikata tipa moras unistit 100 brodova s laserom mk1 da dobijes certifikat za laser mk2 kojeg onda
trebas kupiti ingame parama.
Nisam još siguran kakav su fizikalni model ubacili u igru, ali ako bude nešto nalik na allegiance, onda će ti trebati hrpa vještine. Jer u svemiru nema nekakvog značajnog otpora gibanju, pa učinci mase i inercije postaju puno izraženiji (sjeti se letnih osobina vipera iz BSG), i samim time jako bitni.
U takvom modelu jače pljuce i dalje puno znače, ali su ti uzalud ako s njima ne uspjevaš ništa pogoditi.
Dakle vrlo vjerojatno kombinacija naprednijeg letnog modela, i klasičnog nadograđivanja i poboljšavanja brodova različitim podsustavima, što će tražiti nekakvu ingame valutu.
"Sir Isaac Newton is the deadliest mothefucker in space."
Bitno je napomenuti da u igri NEĆE BITI PAY TO WIN sistema i da će sve nadogradnje za pravi novac biti isključivo kozmetičke naravi.
Chris je to napomenuo više puta jer bi to samo uništilo igrivost i odbilo ljude od igre.
Dakle - nema mjesečne pretplate, ali nije ni F2P nego se igra kupi i onda se pegla do mile volje ili kao single player (Squadron42 kampanja) ili u persistent universe sandbox mode-u kao multiplayer.
Bitno je napomenuti da u igri NEĆE BITI PAY TO WIN sistema i da će sve nadogradnje za pravi novac biti isključivo kozmetičke naravi.
Chris je to napomenuo više puta jer bi to samo uništilo igrivost i odbilo ljude od igre.
Dakle - nema mjesečne pretplate, ali nije ni F2P nego se igra kupi i onda se pegla do mile volje ili kao single player (Squadron42 kampanja) ili u persistent universe sandbox mode-u kao multiplayer.
Procitao sam negdje na stranici da ce postojati mjesecni limit na placanje RL novcima. Sumnjam da bi to uvodili za nadogradnje kozmeticke naravi.
Ingame store ce vjerojatno sadrzavati iskljucivo kozmeticke nadogradnje, ali RL novci ce se moci pretvoriti u ingame valutu.
Bolesno je sta sve ima unutra.
lijepo se zabrani trade shop itema i gotovo. Ne samo da ce se sprijeciti pay to win nego ce se sprijeciti i uzasna ekonomija. Zadnji primjer je tera online. Item koji dođe 20€ prodava se za 9k golda, kad dode bilo koji novi item sa istom cijenom 20€ prodava se za preko 25k golda. Jos jedan primjer je da se za taj item dava 25k golda, a dio custume itema koji kupis u ingame shopu za 10 puta manje dolara prodava se znate koliko? samo 8 golda. Znaci da bi item od 20€ iliti 25k golda kostao 80 golda. Svi novi igraci koji pocinju njima je jako tesko ista kupiti i to je je ako ne i najveci krivac zasto ljudi odustaju od te igre.
Odličan thread na SC forumu gdje je sistematizirano sve bitno o igri - i stalno se nadograđuje s novim činjenicama ;)
http://www.robertsspaceindustries.com/forum/showthread.php?17241-NetAndy-s-Guide-to-Star-Citizen-(aka-summary-of-lore-interviews-and-everything)
Ljudi zadnja šansa za niske cijene - pledge-ajte, kupite, nadoplatite... pristup alpha verziji, testiranju i novoj web stranici zagarantiran! ;)
Evo i razlozi zašto podržati SC ako još niste...
Koliko vidim ovo je samo za one koji su več uplatili, mene zanima paket sa alpha/beta/release verzija sa nekim shipom. Uplatio bi za takava paket 100% samo da znam gdje kupiti.
Koliko vidim ovo je samo za one koji su več uplatili, mene zanima paket sa alpha/beta/release verzija sa nekim shipom. Uplatio bi za takava paket 100% samo da znam gdje kupiti.
na službenoj stranici?
odem na https://robertsspaceindustries.com/star-citizen/ i kliknem koji želim paket i ništa nebude?
odem na https://robertsspaceindustries.com/star-citizen/ i kliknem koji želim paket i ništa nebude?
Trebas izabrat paket s dropliste i kliknut "Beam Me Up"
Ako se nista ne dogodi onda je greska u tvom browseru. Provjeri da li ti je ukljucen javascript.
aha, ja klikam dole pakete pa gledam ništa nema^^ hvala :)
Pokušao sam naći na službenoj stranici kad se može očekivat alfa al nisam našao.
Zna netko?
Ako je netko slučajno propustio, ovo, uglavnom dobivamo za početak.
A poslije, tko zna što ćemo kupovati
RSI Aurora (.pdf).
Jedva čekam to igrati.
Sad sam dobio želju opet za Freelancerom ili Wing Commanderom po ne znam koji put.
Jeli postoji mining?
Jeli postoji mining?
"You have planned many ways for players of Star Citizen to make a living, including trading and mining. Mining in Eve is literally one of the dullest experiences in modern gaming. What are you planning to make mining something fun to do?
[Laughter] Mining and trading will take some level of actual flying skill, whereas in Eve you are just sort of clicking a button every once in awhile to make money. It’s sort of like playing Farmville and I hate that stuff. I feel that the first person, active flying experience in Star Citizen will turn, for instance, a boring trade run from Eve Online into a more immersive and exciting experience."
Cijeli interview.