to kao u skyrimu imas svoju kucu pa one chestove sta drze iteme u sebi koje stavis u njih?
Tak nešto. Recimo ja imam svoj HQ u Novacu jer tamo možeš dobiti hotelsku sobu u kojoj su onda svi spremnici sigurni, tj. ne resetiraju se. Također ima ih prilično i svi su na okupu.
Od itema malo toga je zapravo baš čisto smeće jer ako se želiš baviti craftingom, izradom municije i sl. stvarima većinu naizgled nepotrebnih stvari možeš iskoristiti. Recimo svinute limenke izgledaju kao čisto smeće ali su zapravo jako dobra municija za jedno oružje. Ali ne ću o tome detaljno jer smatram da je samostalno otkrivanje takvih stvari jedna od ljepota New Vegasa.
I malo nevezano... ja se zbilja nadam da je Bethesda naučila par stvari od Obsidiana i New Vegasa i da će to primijeniti na Fallout 4. New Vegas mi je skoro po svemu puno bolji od trojke osim u level dizajnu samog sandboxa. To je jedino područje u kojem Bethesda jednostavno nema konkurencije.
Priča, odluke koje imaju neko značenje, malo kompleksnije gameplay mehanike, balansiranje s odnosima između frakcija da bi izvukao maksimalnu količinu love od svakoga i na kraju ih sve izdao,... sve to mi je puno pridonosilo atmosferi i imerziji u takav post-apokaliptični svijet. Dok su recimo Fallout 3 ili Skyrim bile puno "gluplje" igre po tom pitanju. Ali kao što rekoh, zbilja se nadam da će F4 vratiti bar neke od tih stvari. A ne da, kako je to jedan jedan recenzent dobro opisao, kao u Skyrimu opet dobijemo ocean dubine bazena za djecu.