Ako je ono stealth ja sam vjeverica. I dalje je Crysis ide ka tome da je hodnik shooter iako ima vise prostora. U oba gameplay-a je morao pobiti sve sto se krece da bi nastavio dalje tako da izbor nije bitan jer u oba slucaja treba ukloniti sve do cilja.
Ako je ono stealth ja sam vjeverica. I dalje je Crysis ide ka tome da je hodnik shooter iako ima vise prostora. U oba gameplay-a je morao pobiti sve sto se krece da bi nastavio dalje tako da izbor nije bitan jer u oba slucaja treba ukloniti sve do cilja.
Nije uopće trebao ubijati. Samo se trebao malo bolje šuljati i koristiti stealth mode.
Igra je isti Crysis 2 po grafiki, oružjima, UI. Nemojte ovo kupovat dok nije 20$ + 75% off (nikad)
Igra je isti Crysis 2 po grafiki, oružjima, UI. Nemojte ovo kupovat dok nije 20$ + 75% off (nikad)
Ko kaže da će ju svi kupit?
Samo je orignalni Crysis zaslužio da ga kupim, dvojka na 75% popustu, a ovo ne mislim kupovat.
Isti Crysis 2 sa dodatkom futurističkog luka, čak je i sučelje isto. I naravno igra će biti konzolaški port. Stvarno ne znam tko će ovo kupiti.
Isti Crysis 2 sa dodatkom futurističkog luka, čak je i sučelje isto. I naravno igra će biti konzolaški port. Stvarno ne znam tko će ovo kupiti.
Ja znam ko neće.
Ima li kakvih naznaka hoce li igra biti nativni DX11 game?
Isti Crysis 2 sa dodatkom futurističkog luka, čak je i sučelje isto. I naravno igra će biti konzolaški port. Stvarno ne znam tko će ovo kupiti.
Pa vjerojatno će promjeniti HUD i dizajn izbornika do finalne verzije.
Ima li kakvih naznaka hoce li igra biti nativni DX11 game?
Pa igru pogoni CRYENGINE 3, vjerojatno unaprjeđen još malo u odnosu na onaj iz C2, neznam šta ti znači uopće nativni DX11...
CE3 podržava najmanje 4 rendera:DX9, DX10, DX11, PS3 API (OGL 3.0 like).
Ako je ono stealth ja sam vjeverica. I dalje je Crysis ide ka tome da je hodnik shooter iako ima vise prostora. U oba gameplay-a je morao pobiti sve sto se krece da bi nastavio dalje tako da izbor nije bitan jer u oba slucaja treba ukloniti sve do cilja.
i to je bolje nego hrpa dijaloga sa svakim prolaznikom da bi saznao gdje je ulaz u zgradu u kojoj je neprijateljski štab!!!
Pa igru pogoni CRYENGINE 3, vjerojatno unaprjeđen još malo u odnosu na onaj iz C2, neznam šta ti znači uopće nativni DX11...
CE3 podržava najmanje 4 rendera:DX9, DX10, DX11, PS3 API (OGL 3.0 like).
To znaci da nece biti kao i C2, patchana DX11 igra?Jesam sada bio jasan?
Bezveze. Da nazovem ovo Crysis 2.5 još bi i pohvalio igru. Identično bezveznoj dvici samo što su stavili luk i strijelu kao jedno od oružja.
To znaci da nece biti kao i C2, patchana DX11 igra?Jesam sada bio jasan?
Neznam zašto ti je to i bitno uopće, igra na ovim slikama izgleda prekrasno i ne vjerujem ni da će biti loše optimizirana (ipak je to Crytek). Podrška za DX11 je vrlo vjerojatna.
Meni prvi Crysis na DX9 Very High izgleda prekrasno, a stoji samo DX9.
BTW, ja neznam kako se to uopće procjenjuje nativnost i što uopće predstavlja. Pa bi molio da objasniš
Neznam zašto ti je to i bitno uopće, igra na ovim slikama izgleda prekrasno i ne vjerujem ni da će biti loše optimizirana (ipak je to Crytek). Podrška za DX11 je vrlo vjerojatna.
Meni prvi Crysis na DX9 Very High izgleda prekrasno, a stoji samo DX9.
Pa bitno mi je, jer imam DX10 karticu.Ukoliko bude DX9 biti ce sigurno fino optimizirana, ali onda ocekujem i postene DX11 i high res zakrpe za razliku od proslih.Igra izgleda super, to da.
BF3 je nativno DX11 igra, radi na DX10 karticama a na DX9 ne.Dakle primarno DX11, sekudnardno DX10, takvu krizu 3 zelim.
ali onda ocekujem i postene DX11 i high res zakrpe za razliku od proslih sa nepreforsiranom teselacijom.
Što fali "ne preforsiranoj" teselaciji? Zar voliš nabiti na scenu nekoliko tisuća poligona i dobiti 2 FPS? Meni je teselacija u C2 super. High Res pack su samo bonus koje ne ovise od DX11. High Res pack je kako mu samo ime i kaže, teksture većih rezolucija koje su izvedive i u DX9.
Ja puno više volim kada se pažljivo koristi teselacija gdje je potrebna i gdje donosi korist. Nabiti na cijelu scenu teselaciju ili teselizirati teren sa nekoliko tisuća poligona u komercijalnoj igri može samo idiot. To možeš vidjeti samo u benchmarkovima poput Heaven-a i sl. Teselacija se koristi tamo gdje ima koristi i potrebe.
BF3 je nativno DX11 igra, radi na DX10 karticama a na DX9 ne.Dakle primarno DX11, sekudnardno DX10, takvu krizu 3 zelim.
BF3 je razvijan i za DX9. Pa onda za DX10, pa tek onda za DX11. Jesi li ti vidio kod ili pa imaš provjerene informacije?
XBOX podržava samo DX9.
Što fali "ne preforsiranoj" teselaciji? Zar voliš nabiti na scenu nekoliko tisuća poligona i dobiti 2 FPS? Meni je teselacija u C2 super. High Res pack su samo bonus koje ne ovise od DX11. High Res pack je kako mu samo ime i kaže, teksture većih rezolucija koje su izvedive i u DX9.
Ja puno više volim kada se pažljivo koristi teselacija gdje je potrebna i gdje donosi korist. Nabiti na cijelu scenu teselaciju ili teselizirati teren sa nekoliko tisuća poligona u komercijalnoj igri može samo idiot. To možeš vidjeti samo u benchmarkovima poput Heaven-a i sl. Teselacija se koristi tamo gdje ima koristi i potrebe.
BF3 je razvijan i za DX9. Pa onda za DX10, pa tek onda za DX11. Jesi li ti vidio kod ili pa imaš provjerene informacije?
XBOX podržava samo DX9.
High res texture uredno rade sa DX9/DX10 karticama i to znam, cijeli paket je prezahtjevan s obzirom na ono sto nudi.Trenutno pricamo o PC-u i PC igrama, BF3 ne radi na DX9 karticama tako da nije bitno sto je razvijan prvenstveno u DX9 kad mu je primarni API DX11/DX10, nuff said.
High res texture uredno rade sa DX9/DX10 karticama i to znam, cijeli paket je prezahtjevan s obzirom na ono sto nudi.Trenutno pricamo o PC-u i PC igrama, BF3 ne radi na DX9 karticama tako da nije bitno sto je razvijan prvenstveno u DX9 kad mu je primarni API DX11/DX10, nuff said.
Pa ne radi zato što je izbačen jednostavno, ali je sigurno razvijan i za DX9 jer na Xboxu radi. A neznam uopće što si se svezao sa tim primarnim, ne primarnim, nitko od nas ne može vidjeti kod niti to skužiti izgledom ili brzinom izvođenja koji je API u pitanju. Jedino što je činjenica da je DX10/11 napredniji od DX9, developer procjenjuje dali mu se isplati pisati renderer za taj API.
"Nativna DX11 igra", "Nativna podrška", "Iskorištavanje svih mogućnosti DX11" su marketinške fore koje ljepe developeri na kutije od igara dok ih prodaju. Iznenadio bi se kada bi saznao da je danas jedan Deffered Shading (koji polako postaje standard i upravo će biti u C3) pantetirao 3DFX tamo negdje 2000.-2001. godine. A i matematičke osnove modernih 3D engine-a su isto tako stare, čak dosta slične ako ne i jednake onima od prije 10-ak godina.
To je meni sve jasno, kao i teselacija koja nije dosla sa DX11, odavno je tu.Samo je stvar toga da je meni bitno, pored onakve Krize 1 koja mi je i danas samo takav melem za oci da je to strasno.
Što fali "ne preforsiranoj" teselaciji? Zar voliš nabiti na scenu nekoliko tisuća poligona i dobiti 2 FPS? Meni je teselacija u C2 super. High Res pack su samo bonus koje ne ovise od DX11. High Res pack je kako mu samo ime i kaže, teksture većih rezolucija koje su izvedive i u DX9.
Ja puno više volim kada se pažljivo koristi teselacija gdje je potrebna i gdje donosi korist. Nabiti na cijelu scenu teselaciju ili teselizirati teren sa nekoliko tisuća poligona u komercijalnoj igri može samo idiot. To možeš vidjeti samo u benchmarkovima poput Heaven-a i sl. Teselacija se koristi tamo gdje ima koristi i potrebe.
Upravo taj problem ima C2, previše teseliziranih objekata, more teselacije koje ne pogoduje ničemu osim snižavanju performansi.
Upravo taj problem ima C2, previše teseliziranih objekata, more teselacije koje ne pogoduje ničemu osim snižavanju performansi.
Pa ok, DX11 patch je više benchmark-hotfix. Crysis 2 se sa maksimalnim postavkama na DX9 može pohvaliti prilično dobrom grafikom i perfomansama koje malo koja igra ima za takvu grafiku.
High Res pack još malo podiže to, no i perfomanse (logično). Igra se može natjerati da izgleda odlično, ali može izgleda i vrlo vrlo solidno uz razumne zahtjeve.
Pa ok, DX11 patch je više benchmark-hotfix. Crysis 2 se sa maksimalnim postavkama na DX9 može pohvaliti prilično dobrom grafikom i perfomansama koje malo koja igra ima za takvu grafiku.
High Res pack još malo podiže to, no i perfomanse (logično). Igra se može natjerati da izgleda odlično, ali može izgleda i vrlo vrlo solidno uz razumne zahtjeve.
Pa da igra IMO super izgleda i u DX9, samo šteta kaj nisu uzeli više vremena i implementirali teselaciju kako treba jer svi smo polagali nade da bi Crytek mogao opet napraviti remek-djelo. Nije da s tim 1.9 patchem i tess loše izgleda, dapače, samo kaj teselacije ima gdje treba i gdje ne treba. Evo npr. nakrcaju objekt bez naglašenih bridova s nekoliko tisuća poligona koji neće nikako pogodovati vizualijama već samo bzvz rušit performanse.
Evo jedan zanimljiv tekst o tome
http://techreport.com/articles.x/21404
Teslacije u C2 ima toliko da grafa s osjetno boljom teselacijskom jedinicom pruža i toliko bolje performanse, a to se u jednoj takvoj igri ne bi trebalo desiti, to je kao Heaven praktički.
Hvala ATiGameru na svome postu, kad Ranko nije sposoban prihvatiti cinjenice.
Hvala ATiGameru na svome postu, kad Ranko nije sposoban prihvatiti cinjenice.
Koje "činjenice"? Ovo što je ATiGamer naveo je činjenica, ono što si ti naveo nisu činjenice nego teorije zavjera da je igra razvijana od nule u DX11 API-u što ni ja ni ti ne možemo znati. Jedino što znamo da engine podržava i DX9, DX10, DX11, PS3 API jer se na svima vrti provjereno i to je također činjenica jer je to istinita tvrdnja i dokazana.
High res texture uredno rade sa DX9/DX10 karticama i to znam, cijeli paket je prezahtjevan s obzirom na ono sto nudi.Trenutno pricamo o PC-u i PC igrama, BF3 ne radi na DX9 karticama tako da nije bitno sto je razvijan prvenstveno u DX9 kad mu je primarni API DX11/DX10, nuff said.
Koje "činjenice"? Ovo što je ATiGamer naveo je činjenica, ono što si ti naveo nisu činjenice nego teorije zavjera da je igra razvijana od nule u DX11 API-u što ni ja ni ti ne možemo znati. Jedino što znamo da engine podržava i DX9, DX10, DX11, PS3 API jer se na svima vrti provjereno i to je također činjenica jer je to istinita tvrdnja i dokazana.
Ono sto sam ja naveo jest prevelik pad perfomansi sa DX11 paketom, sto znaci da nesto nije uredu sa objektima i njihovom teselacijom, dakle ocito ima i viska koji koci kartice, ilitiga rusi perfomanse.
Grafika mi se čini fantastična, čak malo prenatrpana detaljima pa je nemoguće sve pohvatati. Šteta je što u žaru borbe ne možeš toliko uživati u okolini i ne primjetiš mnoštvo detalja koji te okružuju. Kad sve poubijaš možeš krenuti malo istraživati ogromnu scenu i uživati u prirodi. Okolina kao da je proizašla iz dokumentarca "Life after people" :)
Normalno, mislim na video par postova iznad.
Ma Cryengine 3 ima ogromni potencijal.Sigurno najljepša grafika do sad postignuta.Problem je što Crytek ne zna napraviti dobru igru(da nije dosadni linearni FPS).
Zamislite Fallout u ovoj grafici ili STALKER ili neki odlični RPG svijet gdje ne moraš na brzinu proletjeti kroz level ubijajući sve što ti se nađe na putu već možeš odvojti vrijeme za istraživanje,promatranje detalja i interakciju sa svijetom i likovima.Tada bi to po meni bila najbolja igra ikad.Ovako je samo dobar test za hardware.
Impresioniran sam grafikom,ali čekam kad će više doći neka igra na Cryengineu 3 koja će biti ono pravo-open world.Prema svemu sudeći to neće biti uskoro ako i ikada bude.
U svakom slučaju je bolja od bilo kojeg COD-a(SP),ali to meni nije dovoljno.