Ponuda za iznajmljivanje racunara

poruka: 4
|
čitano: 749
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
4 godine
neaktivan
offline
Ponuda za iznajmljivanje racunara

Postovanje, molio bih vas za savjete i pomoc oko situacije u kojoj sam, ja sam student i radim razne poslove od kosenja trave,krečenja do personalnog treninga i prodaje plana prehrane i sl., te sam na fiverr-u napravio gigove(poslove) koje bih mogao izvrsavati i obezbjediti sebi nesto novca, medjutim javio mi se gospodin iz kine sa porukom kako raxi na sajtu upwork bla bla bla i da iz kine ne moze vise da radi, te mu treba neko ko bi mu obezbijedio pristup preko teamviewera iz europe

Ja imam komp koji ne koristim i rado bih dao da koristi jer je obecao 100dolara mjesecno sto bi mi pomoglo maksimalno ali me strah da ne bi on uradio neku ilegalnu radnju te ja dobio probleme i sl. Molim sve koji se razumiju u ovo da mi pomognu. Unaprijed hvala 

7 godina
protjeran
offline
Ponuda za iznajmljivanje racunara

To ti je sve rizik. Trazi kao prvo uplatu unaprijed.

 

A kao drugo, iskljuci lokalnog admina,

te na svoj korisnicki racun stavi lozinku.

Nikad ne otvaraj TW nekom nepoznatom,

to je osnova sigurnosti no.1.

 

Ako bas zelis probati - digni virtualnu masinu, pusti ju na net i otvori mu TW na virtualnoj masini.

Ako je scum i zeli ti smrdati PC ili tko zna sta, ubijes virtualku i dovidjenja.

9 godina
neaktivan
offline
Ponuda za iznajmljivanje racunara

Mozes poslati Kontakt na pm? Zelio bih se igrati malo.

4 godine
neaktivan
offline
Ponuda za iznajmljivanje racunara

Ako mi zeli ubaciti virus ili unistiti komp ne smeta mi i onako je lesina od kompa ne koristim ga nikako, samo se strah da ne upadnem u problem oko toga

 

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice