Vaši 3D modeli izdvojena tema

poruka: 7.704
|
čitano: 2.048.586
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Vaši 3D modeli

Zekida : ovaj bump na podu (5.slika) ti ne valja Namigiva

McLaren Mercedes
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Berko kaže...

Evo par test rendova od projekta na kojem radim.

P.S. samo da napomenem; većina stvari je custom made, osim peciva i cvijeća u vazi. To dvoje je povađeno iz par Evermotion modela.

preedobro..al kako zapocet..ja imam full edition..kako si to uspio napraviti?

16 godina
offline
RE: Vaši 3D modeli
Tommy_123 kaže...
Berko kaže...

Evo par test rendova od projekta na kojem radim.

P.S. samo da napomenem; većina stvari je custom made, osim peciva i cvijeća u vazi. To dvoje je povađeno iz par Evermotion modela.

1.preedobro..al kako zapocet..ja imam full edition..2.kako si to uspio napraviti?

1.Help iz max-a..... 2.puno godina iskustva.

McLaren Mercedes
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
loky4i4 kaže...
Tommy_123 kaže...
Berko kaže...

Evo par test rendova od projekta na kojem radim.

P.S. samo da napomenem; većina stvari je custom made, osim peciva i cvijeća u vazi. To dvoje je povađeno iz par Evermotion modela.

1.preedobro..al kako zapocet..ja imam full edition..2.kako si to uspio napraviti?

1.Help iz max-a..... 2.puno godina iskustva.

svaka cast..:)

15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
prvo što moram reći je Koberu,ovo je fenomenalno pogotovo ona peciva sa evermotiona
2. što se tiče glass TV-a neznam šta ću s njim,neće mi ga importat u mayu,možda zbog lošeg exporta,a u blender se neću vraćat radit,možda ću probat neš iskemijat jedino u slučaju ak pokrenete peticiju s barem 20 potpisa :p
3. bump bi ja mislim trebao dosta smanjit,jer je ovako malo čudan,eto to je sve od mene i do slušanja :p
http://kristijan3d.webs.com/
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Berko kaže...

Evo par test rendova od projekta na kojem radim.

P.S. samo da napomenem; većina stvari je custom made, osim peciva i cvijeća u vazi. To dvoje je povađeno iz par Evermotion modela.

najbolji rad koji sam ovde vidio

15 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

@Berko Svaka čast rad je zbilja odličan! 

Inače pohvale ekipi dobri radovi!

 

Ja sam prije par dana počeo s ovim iz čiste dosade.

Još mislim napraviti i peć i tu ću vjerojatno stati. 

Inače sve sam modele sam napravio.

 

Evo i jedne slike iz Viewport-a. Inače 3ds max 2010.

Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
offline
RE: Vaši 3D modeli
Berko kaže...

Evo par test rendova od projekta na kojem radim.

P.S. samo da napomenem; većina stvari je custom made, osim peciva i cvijeća u vazi. To dvoje je povađeno iz par Evermotion modela.

Svaka čast.

uf kad ču ja ovako Bogataš

15 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Update,molio bih prijedloge i komentareNamigiva

http://kristijan3d.webs.com/
Moj PC  
3 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Zekida kaže...

Update,molio bih prijedloge i komentareNamigiva

prepravit UVW mapping svih tekstura. cigle su ti predugacke, opcenito elementi preveliki pa se ima dojam da se radi o kuci za patuljke. tu gdje imas teksturu drveta izmedju kata i prizemlja bilo bi dobro staviti betonsku teksturu a onda naknadno letvice poslagat drvene i mozda stavit ispod njih svjetlo koje bi padalo na pod po zidu... naci bolju pozadinsku teksturu. nista manje od 1024x1024, najbolje ti je uzeti 360 stupnjeva panoramu koja je preko 3600x2400 rezolucija - izvor tekstura - CGtextures (upisi u google), ali ima dosta toga sto treba prepravljat. cijela kuca je premasivna, kao d aje sve radjeno od armiranog betona.

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.8.2010 12:12 (Rabenbal).
16 godina
protjeran
offline
RE: Vaši 3D modeli
Zekida kaže...

Update,molio bih prijedloge i komentareNamigiva

Odlično, izgleda realističnije nego prošli put, bravo ;)

http://apazinjan3d.webs.com/index.html
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
što se tiče tekstura njih sam napravio koliko sam mogao bez UV-a zato jer uv nemam pojma,pa moram improvizirat što se slike tiče meni recimo ova paše zato jer se vidi i more i nebo,a mislim da se na cgtexturesu u 360 panoramama nalazi samo nebo što meni ne paše,ipak imam tek mjesec i pol u mayi iskustva,možda
bi ispalo bolje da znam UV,ali dok ne naučim ostaje ovako,još moram popravit što se da i gotovo,idemo dalje,nemojte mi dat TD plizz.
http://kristijan3d.webs.com/
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Zekida kaže...
što se tiče tekstura njih sam napravio koliko sam mogao bez UV-a zato jer uv nemam pojma,pa moram improvizirat što se slike tiče meni recimo ova paše zato jer se vidi i more i nebo,a mislim da se na cgtexturesu u 360 panoramama nalazi samo nebo što meni ne paše,ipak imam tek mjesec i pol u mayi iskustva,možda
bi ispalo bolje da znam UV,ali dok ne naučim ostaje ovako,još moram popravit što se da i gotovo,idemo dalje,nemojte mi dat TD plizz.

eh eh zekida, primjetio sam da ti čim dobiješ kritiku odma neš kao; "a dobro, radim tek mjesec dana"

Mjesto da prihvatiš savjet i potrudiš se da napraviš, ako radiš samo ono što znaš, nikad nećeš napredovat ;)

www.denis.matemaksan.com
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Zekida kaže...

Update,molio bih prijedloge i komentareNamigiva

vodu si super napravio..svaka cast..

15 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Evo mog najnovijeg rada.

Zadnji po tutorijalu jer mislim da sam sad naučio sve dijelove izrade za samostalno kreiranje novih radova.

Preporučam svima ovaj besplatni tutorijal: Link

Obuhvaća sve živo i vrlo je detaljan. Ovaj lik koji ga je radio je stvarno prva liga, nije iritantan te sve odlično objasni.

Water Tower Water Tower
Water Tower 2 Water Tower 2
 
8 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
denise i tommy hvala na komentarima,i odlučio sam krenit na UV,ali najteže je nać dobar tutorial,pa ako neko ima link puno bi pomogao,jer sad malo gledam i vidim da ove teksture treba pod hitno popravit.
http://kristijan3d.webs.com/
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Zekida kaže...
denise i tommy hvala na komentarima,i odlučio sam krenit na UV,ali najteže je nać dobar tutorial,pa ako neko ima link puno bi pomogao,jer sad malo gledam i vidim da ove teksture treba pod hitno popravit.

i ja cu sad krenut..radit..neš..pa su stavit slikeSmijeh

15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Zekida kaže...
odlučio sam krenit na UV,ali najteže je nać dobar tutorial,pa ako neko ima link puno bi pomogao

Evo tutoriala za 3DS Max, nadam se da ćeš moći pratiti jer ipak su Maya i Max vrlo slični.

Rabenbalov tutorial na hrvatskom.

15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Zekida kaže...
što se tiče tekstura njih sam napravio koliko sam mogao bez UV-a zato jer uv nemam pojma,pa moram improvizirat što se slike tiče meni recimo ova paše zato jer se vidi i more i nebo,a mislim da se na cgtexturesu u 360 panoramama nalazi samo nebo što meni ne paše,ipak imam tek mjesec i pol u mayi iskustva,možda
bi ispalo bolje da znam UV,ali dok ne naučim ostaje ovako,još moram popravit što se da i gotovo,idemo dalje,nemojte mi dat TD plizz.

UV Unwrap i UVW Mapping su totalno dva razlicita uređivača. :)

 

sto se tice cg-a. pogledja bolje :D

 

ok je ovo, ali trazio si misljenje i dobio ga :D

 

ovaj dio gdje je dizalo ili nesto mogao si to od stakla napravit, gornji kat od drveta, donji dio od bijele fasade sa dekorom drveta, tanji napravit nagib ovaj, luk ispod kojeg je terasa, krov staviti na metalno postolje ili drveno. tako da razbijes tu robusnost da ne izgleda kao atomsko skloniste objekat, nabacit satelitsku antenu na gornji kat, stavit svjetla pri vrhu stupa tako da stup nocu bude osvjetljen plavim ili zelenim svjetlima... etc etc. to je sto si mogao...  polako, ima vremena. za prvi rad takve vrste je ok.

 

uz to gledaj da nosivi zidovi su 25-30 centimetara a pregradni 20 cm. znaci orjentirat se po stvarnim mjerama i radit u mjerilu tako ce ti objekti realnije izgledati.

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.8.2010 13:47 (Rabenbal).
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
ja se u ovom tutorialu nemogu snać,nisam u mayi našao ni jednu opciju koju on koristi,pa bi mi trebao tut baš za mayu,a ovo što rabenbal kaže je sjajno,u početku sam htio to od stakla ali nisam,teksture ću maknit sa kuće jedino ću krov ostavit,sve ostalo će biti samo materijal,što se robusnosti tiče u to se ne kužim,stavio sam metar kao working unit,ali neznam di da stavim ovoliko i onoliko metara.
http://kristijan3d.webs.com/
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
DRM kaže...
Branimir2412 kaže...

Ovako koliko je meni poznato, profi grafička služi za renderiranje umjesto procesora, a ako nemaš profi grafičku tada ti se svo renderiranje prebacuje na procesor, tak da ti je u tom slučaju

svjedno koju grafičku posjeduješ u kompu

Mislim da sve ide na CPU. Grafički procesori su ionako vezani kroz drivere i library od kojih Render engine nema gotovo nikakve koristi. Možda za vektorsko renderiranje...
Zato se Render farme sastoje samo od niza procesora i TBova memorije.
Grafičke kartice su daleko važnije u real time prikazu tj. interaktivnom prikazu objekata u viewportima. Pogotovo kod večih broja poligona....iako, ako se dobro sječam, u Maya paketu se moglo definirati da li ćemo koristit OpenGL lib ili ne.
Znači današnje grafičke su isključivo 3D akceleratori i svu snagu procesora koriste isključivo za te namjene,a proces renderiranja je stvaranje 2D prikaza iz mase podataka koju mi vidimo kao 3D  scenu. Znači  čista procesorska obrada podataka. Veliki brojevi (zato stvari lete na 64bitnim procesorima) i niz kompleksnih algoritama.
Zato bi ja radije pucao na više memorije i bolji procesor. Stvari u viewportovima ionako možemo proximizirati ili sakriti kada ih ne koristimo....a renderiranje kompleksnih scena na prosječnim kantama može trajati satima pa čak i cijeli dan za jedan frame! A gdje je tek prikaz animacije 24,25 ili 30 fps!
Dakako, ako u pipelineu nemate naviku izrađivati optimizirane modele....niti jedan hardverski resurs vam neće biti dovoljan. Optimiziranje je problem i u najvećim CGI studijima kao ILM, Pixar ili WetaD.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Inače, bavio sam se dosta dugo animiranjem u Maya programu na kojeg sam prešao nakon 3D Studia.
Bolja je arhitektura(pogotovo tu mislim na nodove i njihove I/O funkcije koje uz MEL interpreter rade čuda), brža je...no imala je nešto sporiji defaultni renderer od MAXa. No ionako sam više koristio MentalRay i Renderman, koji su praktički neograničeni. No opet....đaba alata ako nema truda i mrvu talenta.
Također u ono vrijeme Particles u Mayi su bili daaaaleko korisniji i upotrebljiviji. Jasno tu je još i Cloth, Fluids, Hair koji su došli zajdno sa Ultimate izdanjem. Dok kod MAX si stalno morao čeprkati po pluginovima. Sada se to vjerojatno promjenilo od kad je Autodesk kupio Alias i sve poslao k vragu. Šteta....
Baš ću pogledati na komp kada dođem doma da li je ostalo nešto radova... :D

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.8.2010 15:07 (Rabenbal).
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Zekida kaže...
ja se u ovom tutorialu nemogu snać,nisam u mayi našao ni jednu opciju koju on koristi,pa bi mi trebao tut baš za mayu,a ovo što rabenbal kaže je sjajno,u početku sam htio to od stakla ali nisam,teksture ću maknit sa kuće jedino ću krov ostavit,sve ostalo će biti samo materijal,što se robusnosti tiče u to se ne kužim,stavio sam metar kao working unit,ali neznam di da stavim ovoliko i onoliko metara.

maja za unwrap ima isti sistem. samo su nazivi alata malo drukciji. sama tehnika i proces je identican.

 

potrazi samo maya - pelt mapping.

15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
znači da tražim tutove za pelt mapping.
http://kristijan3d.webs.com/
17 godina
offline
RE: Vaši 3D modeli
Zekida kaže...
znači da tražim tutove za pelt mapping.

Mislim, OK je to znati i naučiti; ali za 90% stvari vezanih za arhitekturu je i obićan box, planar, cilindrical i sl. maping više nego dovoljan. Možda nebi bilo loše prvo to isprobati, a onda se prebaciti na unwraping i pelt maping, koji ipak ima nešto specifičniju primjenu, a i zahtjeva više posla. 

Ovako; probaj sa box/planar/spherical mapingom dobiti UV kordinate na objektima koji ti oblikom odgovaraju tim spomenutim tipovima mapinga, a ono za što ti to ipak neće biti dovoljno, tamo onda napravi unwrap i pelt maping.

http://3dhr.net/berko/
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli

Sama neka arhitektura vamo...

Pa eto malo da promjenim temu sa autima :D :D

Odusto sam od Skylinea r34 pa sad radim skyline r33....(samo se šalim) :P

Ugl, evo radim ovaj auto za par CarMagazina, for free, jer je ovo čisto radi promocije, jer će u svakom tom časopisu pisat moj ime :)

 

Ovo je tunirani Skyline, tako da mi se nepoklapa sa Blueprintsom tak da sve skoro ide odokativno :) Tak da nije dosadno :D :D

 

Btw, ovo je još wip :D da nebi neko mislio :D :D :D

 

 

Skylineić Skylineić
www.denis.matemaksan.com
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli

To si radil u 3DSMax?

15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
NiGHT_RiDER92 kaže...

To si radil u 3DSMax?

Aaaaargh :D

Pa zar me svi moraju pitat za Max? :D

Cinema!!!! :D

www.denis.matemaksan.com
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli

Ucinilo mi se da je Max... Smijeh

15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
NiGHT_RiDER92 kaže...

Ucinilo mi se da je Max... Smijeh

Aha, a ja mislio da sam izrezo interface pa ostavio sam render :D :D :D

hehehe :)

www.denis.matemaksan.com
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli

Super tebi to ispada, odma me to motiviralo da ja krenem tak nekaj radit makar se zabavljam s C++-om u zadnje vrijeme :D

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice