Zekida : ovaj bump na podu (5.slika) ti ne valja
Vaši 3D modeli
- poruka: 7.704
- |
- čitano: 2.048.657
- |
- moderatori:
pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Evo par test rendova od projekta na kojem radim.
P.S. samo da napomenem; većina stvari je custom made, osim peciva i cvijeća u vazi. To dvoje je povađeno iz par Evermotion modela.
preedobro..al kako zapocet..ja imam full edition..kako si to uspio napraviti?
Evo par test rendova od projekta na kojem radim.
P.S. samo da napomenem; većina stvari je custom made, osim peciva i cvijeća u vazi. To dvoje je povađeno iz par Evermotion modela.
1.preedobro..al kako zapocet..ja imam full edition..2.kako si to uspio napraviti?
1.Help iz max-a..... 2.puno godina iskustva.
Evo par test rendova od projekta na kojem radim.
P.S. samo da napomenem; većina stvari je custom made, osim peciva i cvijeća u vazi. To dvoje je povađeno iz par Evermotion modela.
1.preedobro..al kako zapocet..ja imam full edition..2.kako si to uspio napraviti?
1.Help iz max-a..... 2.puno godina iskustva.
svaka cast..:)
2. što se tiče glass TV-a neznam šta ću s njim,neće mi ga importat u mayu,možda zbog lošeg exporta,a u blender se neću vraćat radit,možda ću probat neš iskemijat jedino u slučaju ak pokrenete peticiju s barem 20 potpisa :p
3. bump bi ja mislim trebao dosta smanjit,jer je ovako malo čudan,eto to je sve od mene i do slušanja :p

Evo par test rendova od projekta na kojem radim.
P.S. samo da napomenem; većina stvari je custom made, osim peciva i cvijeća u vazi. To dvoje je povađeno iz par Evermotion modela.
najbolji rad koji sam ovde vidio
@Berko Svaka čast rad je zbilja odličan!
Inače pohvale ekipi dobri radovi!
Ja sam prije par dana počeo s ovim iz čiste dosade.
Još mislim napraviti i peć i tu ću vjerojatno stati.
Inače sve sam modele sam napravio.
Evo i jedne slike iz Viewport-a. Inače 3ds max 2010.
Evo par test rendova od projekta na kojem radim.
P.S. samo da napomenem; većina stvari je custom made, osim peciva i cvijeća u vazi. To dvoje je povađeno iz par Evermotion modela.
Svaka čast.
uf kad ču ja ovako
Update,molio bih prijedloge i komentare
prepravit UVW mapping svih tekstura. cigle su ti predugacke, opcenito elementi preveliki pa se ima dojam da se radi o kuci za patuljke. tu gdje imas teksturu drveta izmedju kata i prizemlja bilo bi dobro staviti betonsku teksturu a onda naknadno letvice poslagat drvene i mozda stavit ispod njih svjetlo koje bi padalo na pod po zidu... naci bolju pozadinsku teksturu. nista manje od 1024x1024, najbolje ti je uzeti 360 stupnjeva panoramu koja je preko 3600x2400 rezolucija - izvor tekstura - CGtextures (upisi u google), ali ima dosta toga sto treba prepravljat. cijela kuca je premasivna, kao d aje sve radjeno od armiranog betona.
Update,molio bih prijedloge i komentare
Odlično, izgleda realističnije nego prošli put, bravo ;)
bi ispalo bolje da znam UV,ali dok ne naučim ostaje ovako,još moram popravit što se da i gotovo,idemo dalje,nemojte mi dat TD plizz.

bi ispalo bolje da znam UV,ali dok ne naučim ostaje ovako,još moram popravit što se da i gotovo,idemo dalje,nemojte mi dat TD plizz.
eh eh zekida, primjetio sam da ti čim dobiješ kritiku odma neš kao; "a dobro, radim tek mjesec dana"
Mjesto da prihvatiš savjet i potrudiš se da napraviš, ako radiš samo ono što znaš, nikad nećeš napredovat ;)
Update,molio bih prijedloge i komentare
vodu si super napravio..svaka cast..
Evo mog najnovijeg rada.
Zadnji po tutorijalu jer mislim da sam sad naučio sve dijelove izrade za samostalno kreiranje novih radova.
Preporučam svima ovaj besplatni tutorijal: Link
Obuhvaća sve živo i vrlo je detaljan. Ovaj lik koji ga je radio je stvarno prva liga, nije iritantan te sve odlično objasni.

i ja cu sad krenut..radit..neš..pa su stavit slike
Evo tutoriala za 3DS Max, nadam se da ćeš moći pratiti jer ipak su Maya i Max vrlo slični.
bi ispalo bolje da znam UV,ali dok ne naučim ostaje ovako,još moram popravit što se da i gotovo,idemo dalje,nemojte mi dat TD plizz.
UV Unwrap i UVW Mapping su totalno dva razlicita uređivača. :)
sto se tice cg-a. pogledja bolje :D
ok je ovo, ali trazio si misljenje i dobio ga :D
ovaj dio gdje je dizalo ili nesto mogao si to od stakla napravit, gornji kat od drveta, donji dio od bijele fasade sa dekorom drveta, tanji napravit nagib ovaj, luk ispod kojeg je terasa, krov staviti na metalno postolje ili drveno. tako da razbijes tu robusnost da ne izgleda kao atomsko skloniste objekat, nabacit satelitsku antenu na gornji kat, stavit svjetla pri vrhu stupa tako da stup nocu bude osvjetljen plavim ili zelenim svjetlima... etc etc. to je sto si mogao... polako, ima vremena. za prvi rad takve vrste je ok.
uz to gledaj da nosivi zidovi su 25-30 centimetara a pregradni 20 cm. znaci orjentirat se po stvarnim mjerama i radit u mjerilu tako ce ti objekti realnije izgledati.

Ovako koliko je meni poznato, profi grafička služi za renderiranje umjesto procesora, a ako nemaš profi grafičku tada ti se svo renderiranje prebacuje na procesor, tak da ti je u tom slučaju
svjedno koju grafičku posjeduješ u kompu
maja za unwrap ima isti sistem. samo su nazivi alata malo drukciji. sama tehnika i proces je identican.
potrazi samo maya - pelt mapping.

Mislim, OK je to znati i naučiti; ali za 90% stvari vezanih za arhitekturu je i obićan box, planar, cilindrical i sl. maping više nego dovoljan. Možda nebi bilo loše prvo to isprobati, a onda se prebaciti na unwraping i pelt maping, koji ipak ima nešto specifičniju primjenu, a i zahtjeva više posla.
Ovako; probaj sa box/planar/spherical mapingom dobiti UV kordinate na objektima koji ti oblikom odgovaraju tim spomenutim tipovima mapinga, a ono za što ti to ipak neće biti dovoljno, tamo onda napravi unwrap i pelt maping.
Sama neka arhitektura vamo...
Pa eto malo da promjenim temu sa autima :D :D
Odusto sam od Skylinea r34 pa sad radim skyline r33....(samo se šalim) :P
Ugl, evo radim ovaj auto za par CarMagazina, for free, jer je ovo čisto radi promocije, jer će u svakom tom časopisu pisat moj ime :)
Ovo je tunirani Skyline, tako da mi se nepoklapa sa Blueprintsom tak da sve skoro ide odokativno :) Tak da nije dosadno :D :D
Btw, ovo je još wip :D da nebi neko mislio :D :D :D
To si radil u 3DSMax?
To si radil u 3DSMax?
Aaaaargh :D
Pa zar me svi moraju pitat za Max? :D
Cinema!!!! :D
Ucinilo mi se da je Max...
Ucinilo mi se da je Max...
Aha, a ja mislio da sam izrezo interface pa ostavio sam render :D :D :D
hehehe :)
Super tebi to ispada, odma me to motiviralo da ja krenem tak nekaj radit makar se zabavljam s C++-om u zadnje vrijeme :D