Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.020
|
čitano: 16.523.221
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Penryn kaže...
Fake_Alert kaže...

Evo mene opet, sramota me vise tu pitanja postavljat

Kad malo jace kocnicu stisnem i pustim cuje mi se nesto pod nogama da usisava zrak, cim je pipnem onda prestane... sto bi to mogli bit?

Normalno je da se čuje "usisavanje" dok pritišćeš kočnicu, i to ne smije trajat stalno već pola sec do sec i to je to. Tebi stalno "usisava" dok papučica nije pritisnuta? Ako da onda pusti nek usisava, ugasi motor, pričekaj 10ak sec i pritisni kočnicu, ako je tvrda i hod je kratak onda ne valja, servo bubanj kočnica pušta, možda se ne vraća u skroz početan položaj.

 Stisnem naglo i pustim -> usisava od 5 sekundi pa na dalje. Cak sam ju nogom vracao gore da vidim dali je papucica skroz gore i je, ne propada sama od sebe.

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...

 Stisnem naglo i pustim -> usisava od 5 sekundi pa na dalje. Cak sam ju nogom vracao gore da vidim dali je papucica skroz gore i je, ne propada sama od sebe.

Jel stalno usisava dok ne diraš kočnicu ili prestane nakon par sec? Ugl. da ne razvlačimo, sljedeći put napravi ova dva testa pa javi rezultate:

1. prije nego upališ motor par puta stisni pa pusti kočnicu sve dok ne postane tvrda i kratkog hoda, kad postane tvrda stisni i drži pritisnutu; upali motor; kad se motor upali papučica bi trebala propast još niže.

2. kočnica puštena; kad ugasiš motor pričekaj 10ak sec i onda pritisni kočnicu, trebala bi biti "normalno" mekana i propasti dosta nisko; pusti pa ponovo stisni, trebala bi opet bit mekana al ne više tako nisko propasti, i onda još 2-3 puta pusti-stisni sve dok ne postane skroz tvrda i plitka

Poruka je uređivana zadnji put pon 2.11.2015 21:54 (Penryn).
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Test obavljen i ispalo je tako kako si napisao.

Evo sad u dvoristu u leru ga vozim i po skroz na kocnicu stisnem i pustim i vec minutu usisava i ne staje dok ju ne pipnem malo i "usuti"..

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
Poruka je uređivana zadnji put pon 2.11.2015 22:01 (Fake_Alert).
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...

Test obavljen i ispalo je tako kako si napisao.

Evo sad u dvoristu u leru ga vozim i po skroz na kocnicu stisnem i pustim i vec minutu usisava i ne staje dok ju ne pipnem malo i "usuti"..

Ako nije pritisnuta ne smije usisavat.. što znači da kad ugasiš motor i pričekaš 10ak sec, odmah na prvo stiskanje papučica je tvrda i kratkog hoda? 

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Penryn kaže...
Fake_Alert kaže...

Test obavljen i ispalo je tako kako si napisao.

Evo sad u dvoristu u leru ga vozim i po skroz na kocnicu stisnem i pustim i vec minutu usisava i ne staje dok ju ne pipnem malo i "usuti"..

Ako nije pritisnuta ne smije usisavat.. što znači da kad ugasiš motor i pričekaš 10ak sec, odmah na prvo stiskanje papučica je tvrda i kratkog hoda? 

 Da.

Kazem ti naglo ju stisnem i pustim pa pocne usisavat dok god ju ne pipnem malo.

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...

 Da.

Kazem ti naglo ju stisnem i pustim pa pocne usisavat dok god ju ne pipnem malo.

Ok, znači suma sumarum - ako je nakon gašenja motora papučica odma na prvo stiskanje tvrda i kratkog hoda - ne valja. Ako se recimo nađeš u situaciji da se kotrljaš brzo a motor ti se nekako ugasi, kočnice će ti bit puno tvrđe. Tako da, obiđite par autootpada i nađite jeftino taj servo pojačivač kočnica i zamijenite, ili ostavi kako je al uvijek stoj u brzini, tj. nema zaliječivanja pa onda u ler kotrljanje. To se ni inače ne bi trebalo radit a ti sad pogotovo, jer nikad ne znaš koji vrag se može dogodit motoru pa da se ugasi i tako ostaneš bez servo kočnica.

 

Inače u vožnji je sve ok, tj. na svako kočenje je osjećaj na papučici jednak, nije nekad mekša a nekad tvrđa?

Poruka je uređivana zadnji put pon 2.11.2015 22:42 (Penryn).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...

Evo mene opet, sramota me vise tu pitanja postavljat

Kad malo jace kocnicu stisnem i pustim cuje mi se nesto pod nogama da usisava zrak, cim je pipnem onda prestane... sto bi to mogli bit?

 Jedna prigodna

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Penryn kaže...
Fake_Alert kaže...

 Da.

Kazem ti naglo ju stisnem i pustim pa pocne usisavat dok god ju ne pipnem malo.

Ok, znači suma sumarum - ako je nakon gašenja motora papučica odma na prvo stiskanje tvrda i kratkog hoda - ne valja. Ako se recimo nađeš u situaciji da se kotrljaš brzo a motor ti se nekako ugasi, kočnice će ti bit puno tvrđe. Tako da, obiđite par autootpada i nađite jeftino taj servo pojačivač kočnica i zamijenite, ili ostavi kako je al uvijek stoj u brzini, tj. nema zaliječivanja pa onda u ler kotrljanje. To se ni inače ne bi trebalo radit a ti sad pogotovo, jer nikad ne znaš koji vrag se može dogodit motoru pa da se ugasi i tako ostaneš bez servo kočnica.

 

Inače u vožnji je sve ok, tj. na svako kočenje je osjećaj na papučici jednak, nije nekad mekša a nekad tvrđa?

 Cim ugasim i na prvo stiskanje je mekana kao i kada je auto upaljen.

U voznji nemam problema sa kocenjem osim to usisavanje tj cviljenje kod malo naglog kocenja.

Reci mi samo posto ovaj auto nema ABS, sta onda ima za kocnice? Ne kuzim se previse u to, ali zar nije kada ja stisnem kocnicu da pritisak gura kociono ulje u cilindre i na taj nacin koci auto a kod ABS-a ima pumpa koja jos dodaje pritisak na to?

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...

 Cim ugasim i na prvo stiskanje je mekana kao i kada je auto upaljen.

U voznji nemam problema sa kocenjem osim to usisavanje tj cviljenje kod malo naglog kocenja.

Reci mi samo posto ovaj auto nema ABS, sta onda ima za kocnice? Ne kuzim se previse u to, ali zar nije kada ja stisnem kocnicu da pritisak gura kociono ulje u cilindre i na taj nacin koci auto a kod ABS-a ima pumpa koja jos dodaje pritisak na to?

Da nije mozda da koncice ne odvajaju dobro pa od tog dolazi taj zvuk (prednja lijeva mozda posto je najblize pedali)? i da to zapravo nije usisavanje vec struganje?

To se dogada samo u voznji ili i kad auto stoji?

Kociono ulje ima?

:D
Poruka je uređivana zadnji put uto 3.11.2015 21:53 (CroNk3r).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...
Fake_Alert kaže...

 Cim ugasim i na prvo stiskanje je mekana kao i kada je auto upaljen.

U voznji nemam problema sa kocenjem osim to usisavanje tj cviljenje kod malo naglog kocenja.

Reci mi samo posto ovaj auto nema ABS, sta onda ima za kocnice? Ne kuzim se previse u to, ali zar nije kada ja stisnem kocnicu da pritisak gura kociono ulje u cilindre i na taj nacin koci auto a kod ABS-a ima pumpa koja jos dodaje pritisak na to?

Da nije mozda da koncice ne odvajaju dobro pa od tog dolazi taj zvuk (prednja lijeva mozda posto je najblize pedali)? i da to zapravo nije usisavanje vec struganje?

To se dogada samo u voznji ili i kad auto stoji?

Kociono ulje ima?

 Nije bas zvuk struganja, samo u voznji se cuje. Ima ga na MAX-u je.

Ima li ikakve veze sto je zadnji ljevi kocioni cilindar zablokiran?

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...

 Cim ugasim i na prvo stiskanje je mekana kao i kada je auto upaljen.

U voznji nemam problema sa kocenjem osim to usisavanje tj cviljenje kod malo naglog kocenja.

Reci mi samo posto ovaj auto nema ABS, sta onda ima za kocnice? Ne kuzim se previse u to, ali zar nije kada ja stisnem kocnicu da pritisak gura kociono ulje u cilindre i na taj nacin koci auto a kod ABS-a ima pumpa koja jos dodaje pritisak na to?

Boldano: a onda i nemaš neki veliki problem..

Ti isto kao i kod ABS sistema doslovno nogom guraš kočionu tekućinu koja onda gura kočione pločice prema diskovima. ABS pumpa, kad koje od kotača blokira, prekida tvoj pritisak za taj određeni kotač a sama pumpa ga pojačava i uz pomoć ventilića u ABS jedinici regulira tlak ulja prema tom kotaču, svako par ms otvara zatvara ventil tako da kotač ne blokira.

Kod tebe kad koji od kotača blokira on takav i ostaje sve dok ne popustiš pritisak ili se ne poveća grip na kotačima. 

Poruka je uređivana zadnji put sri 4.11.2015 11:01 (Penryn).
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Jedno pitanjce u vezi saltanja. Prije nego sto sam polozio vozio sam ponekad svoj auto (206 1.1) po kvartu i nisam imao problema sa saltanjem. No odkad sam izasao iz autoskole u kojoj sam vozio Polo na koji sam se onda i navikao, imam problem sa saltanjem u 2. koju nikak ne mogu pogodit da glatko presaltam bez ikakvog trzaja, pa me zanima ima li tko kakav savjet. Pokusao sam sa medugasom, jako polaganim otpustanjem kvacila itd., ali tek tu i tam to prode bas glatko pa me zanima jel ima neki univerzalni recept?

 

Inace danas sam primjetio da su mi okretaji u leru 2-3 puta poceli padat skoro do gasenja motora i onda skocili nazad te da se auto malo zatrese pri gasenju, ima tko ideju sto bi to moglo bit. Do danas mi se to nikad nije dogadalo.

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
gamer34 kaže...

Jedno pitanjce u vezi saltanja. Prije nego sto sam polozio vozio sam ponekad svoj auto (206 1.1) po kvartu i nisam imao problema sa saltanjem. No odkad sam izasao iz autoskole u kojoj sam vozio Polo na koji sam se onda i navikao, imam problem sa saltanjem u 2. koju nikak ne mogu pogodit da glatko presaltam bez ikakvog trzaja, pa me zanima ima li tko kakav savjet. Pokusao sam sa medugasom, jako polaganim otpustanjem kvacila itd., ali tek tu i tam to prode bas glatko pa me zanima jel ima neki univerzalni recept?

 

Inace danas sam primjetio da su mi okretaji u leru 2-3 puta poceli padat skoro do gasenja motora i onda skocili nazad te da se auto malo zatrese pri gasenju, ima tko ideju sto bi to moglo bit. Do danas mi se to nikad nije dogadalo.

 jednom kad probas pravi mjenjac tesko se opet vratit na plasticne pezoove kutije :)

salu na stranu, ja sam imao problema jer sam u AS vozio dizela a doma sam imao toyotu koja je bila jako nervozna na niskim okretajima, trebalo mi je dobra 2mj da sve sjedne na svoje mjesto.

praksa ;)

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

ovo treba biti standardna oprema u europi s obzirom na postotak dizela u prometu  LINK

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nixass kaže...
gamer34 kaže...

Jedno pitanjce u vezi saltanja. Prije nego sto sam polozio vozio sam ponekad svoj auto (206 1.1) po kvartu i nisam imao problema sa saltanjem. No odkad sam izasao iz autoskole u kojoj sam vozio Polo na koji sam se onda i navikao, imam problem sa saltanjem u 2. koju nikak ne mogu pogodit da glatko presaltam bez ikakvog trzaja, pa me zanima ima li tko kakav savjet. Pokusao sam sa medugasom, jako polaganim otpustanjem kvacila itd., ali tek tu i tam to prode bas glatko pa me zanima jel ima neki univerzalni recept?

 

Inace danas sam primjetio da su mi okretaji u leru 2-3 puta poceli padat skoro do gasenja motora i onda skocili nazad te da se auto malo zatrese pri gasenju, ima tko ideju sto bi to moglo bit. Do danas mi se to nikad nije dogadalo.

 jednom kad probas pravi mjenjac tesko se opet vratit na plasticne pezoove kutije :)

salu na stranu, ja sam imao problema jer sam u AS vozio dizela a doma sam imao toyotu koja je bila jako nervozna na niskim okretajima, trebalo mi je dobra 2mj da sve sjedne na svoje mjesto.

praksa ;)

Nemoj se nista brinut, ja kad sam presao s benzinca na toyotinog benzinca prvi puta mi je krepao. 

Takoder kod mjenjanja brzina onaj assist da automatski daje gas pa u pravilu ja moram pustit skroz papucicu je isto malo problematican u pocetku, pa nabijas gas prilikom saltanja, al kad se privikne sve ok 

:D
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ja kad sjednem iz kangu-a u tenka onda mi crkne. kango doslovce da naglo pustis kvacilo u prvoj bez gasa on ce krenut. dok moj crkne i pri laganom odpustanju kvacila. Ali zato 1.5dci ne da nejde nek nejde nikam. Tj cim vise vrtis tim bolje nejde. Golf je isto žilav, dobro s 1.9 i 1.6 pa cak i onaj s 1.3 su isto žilavi na leru. Merc i c5 isto. Ali tenk je jako slab na niskim okretajima. 

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
gamer34 kaže...

Jedno pitanjce u vezi saltanja. Prije nego sto sam polozio vozio sam ponekad svoj auto (206 1.1) po kvartu i nisam imao problema sa saltanjem. No odkad sam izasao iz autoskole u kojoj sam vozio Polo na koji sam se onda i navikao, imam problem sa saltanjem u 2. koju nikak ne mogu pogodit da glatko presaltam bez ikakvog trzaja, pa me zanima ima li tko kakav savjet. Pokusao sam sa medugasom, jako polaganim otpustanjem kvacila itd., ali tek tu i tam to prode bas glatko pa me zanima jel ima neki univerzalni recept?

 

Inace danas sam primjetio da su mi okretaji u leru 2-3 puta poceli padat skoro do gasenja motora i onda skocili nazad te da se auto malo zatrese pri gasenju, ima tko ideju sto bi to moglo bit. Do danas mi se to nikad nije dogadalo.

 obicno ljudima bude problem krenit u prvoj kad promine auto... na koji mot je tebi sad problem prisaltat u drugu? jedino mi pada napamet da je polo bia dizel pa sad pokusavas pri preniskim djirima ic u drugu... probaj ti malo tu prvu brzinu razvuc na bar 20-30 na sat, pa onda tek u drugu i to bez filozofiranja, medjugasa, i sto vec ne, samo simultano otpustanje kuplunga i dodavanje gasa u manje od sekunde... 

 

sto se tice auta, daj nekom drugom da poviri jel stvarno stvar auta, jer ako ti se takve stvari dogadjaju, pada mi napamet motoric ler gasa kojeg bi mozda tribalo ocistit kao jedna moguca solucija, evenutalno senzor radilice... 

17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kad ste načeli razgovor s okretajima brzine... danas jedna brzinska

 

130kmh pri 2250 okretaja

 

 

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ziga kaže...

Kad ste načeli razgovor s okretajima brzine... danas jedna brzinska

 

130kmh pri 2250 okretaja

 

Po instrument tabli mi se čini da je u pitanju novi 308 ??

Ako da, jako lijep auto.

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

OCU SLIKE OVE 308ICE!!!!!!!!!!!!! <3

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pošto ste se prije desetak stranica dotakli teme koliko BMW e90 330d troši goriva u jednom satu, i koliko ubrizgava goriva kod određenog broja okretaja,  sinulo mi je da usporedim sa svojim autom. Znači u pitanju je Astra H, 1.7CDTI s Enjoy+ opremom, koja u Testmode-u, prikazuje neke informacije, među kojima je i trenutna potrošnja goriva u mililitrima po sekundi, u leru mi prikazuje 0.150ml/s.  Tko bi rekao da auto te klase ima prikaz tih podataka. :D

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Imam prinovu doma, reći ću samo da je japanac i da mu škodi dizel

Ne znam ni ja još sve, sutra se tek vraćam doma u Zagreb, pa okinem par fotki.

 

Evo jedan video za ljepše jutro

Poruka je uređivana zadnji put čet 5.11.2015 7:11 (1BIT).
14 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ljudi,ako je moguće da vas što više odgovori i da mi savjet što prije..

 

dunlop bluresponse nema dimenzije 175/65 14 cola. ljetna guma.

treba mi neka guma u tom rangu cijene i kvalitete (što bolja),hvala  :)

Poruka je uređivana zadnji put čet 5.11.2015 9:40 (DuMe).
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ljetnu? Uzmi neku od preminum marki - GY, Michelin, Conti, Dunlop, Bridgestone...

Koju god uzmeš nećeš fulati, ali nemoj štediti na gumama za 100ak kn jer te na kraju može ispasti višestruko skuplje.

&amp;amp;#39;Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran&amp;amp;#39; - Einstein ----- www.cigoff.eu -----
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Pero Dinamit kaže...

Ljetnu? Uzmi neku od preminum marki - GY, Michelin, Conti, Dunlop, Bridgestone...

Koju god uzmeš nećeš fulati, ali nemoj štediti na gumama za 100ak kn jer te na kraju može ispasti višestruko skuplje.

Imam frienda vulkanizera i veli da se ljudi masovno zale na Michelin: Prve 2 godine su dobre i onda su dalje ko plasticne. Ja ih imam na Puntu i mogu potvrditi.

Svi novinari koji testiraju gume, testiraju ih potpuno nove, a dalje ko te j*** tak da si proizvodaci dopustaju svasta.

Ima slucajeva da se ista guma proizvodi na razlicitim mjestima ovisno o dimenzijama. Primjer sava se do 15 proizvodi u Poljskoj, a od 16 na dalje negde drugde i ove od 16 na dalje su puno kvalitetnije, tak da i na to treba paziti...

 

Po meni trenutno najbolje ulozeno dobiveno nude Fulda i Dunlop


Pravi programeri programiraju binarno!
15 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
DuMe kaže...

Ljudi,ako je moguće da vas što više odgovori i da mi savjet što prije..

 

dunlop bluresponse nema dimenzije 175/65 14 cola. ljetna guma.

treba mi neka guma u tom rangu cijene i kvalitete (što bolja),hvala  :)

 

Ja ti jedino mogu preporučiti ono što sam probao, pirelli P1 :)

Svi smo mi Mentalist.
17 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
Jakovp kaže...
DuMe kaže...

Ljudi,ako je moguće da vas što više odgovori i da mi savjet što prije..

 

dunlop bluresponse nema dimenzije 175/65 14 cola. ljetna guma.

treba mi neka guma u tom rangu cijene i kvalitete (što bolja),hvala  :)

 

Ja ti jedino mogu preporučiti ono što sam probao, pirelli P1 :)

Dodao bi i Uniroyalke.

17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ManDark kaže...

Pošto ste se prije desetak stranica dotakli teme koliko BMW e90 330d troši goriva u jednom satu, i koliko ubrizgava goriva kod određenog broja okretaja,  sinulo mi je da usporedim sa svojim autom. Znači u pitanju je Astra H, 1.7CDTI s Enjoy+ opremom, koja u Testmode-u, prikazuje neke informacije, među kojima je i trenutna potrošnja goriva u mililitrima po sekundi, u leru mi prikazuje 0.150ml/s.  Tko bi rekao da auto te klase ima prikaz tih podataka. :D

Da, Opel to malo čudno mjeri, ml po sekundi, što ispada da ti na leru ubrizgava oko 4.5mg po taktu, odnosno da je potrošnja na leru oko 0.55l po satu. Sljedeći put kad budeš kočio motorom obrati pažnju na FCO, dolje lijevo, ilitiga fuel cut off, trebalo bi ti pisat "ON" sve dok si u nekoj od brzina, gas je pušten a okretaji su preko ~1k rpm.

Što me podsjetilo na jopisa i razočaralo da je on, koji je "u i oko radione 30 godina", do prije 2-3 godine tvrdio da je fuel cut-off "još uvijek rijedak", te da motor pri motornom kočenju troši jednaku ili veću količinu goriva kao i na leru.  A taj famozni fuel cut-off su imali neki napredniji karbovi, K-jetronici i L-jetronici tamo iz 80ih pa i prije. Sad mi je jasnije zašto ne valja dizelaše gazit pod punim opterećenjem duže vremena. 

Poruka je uređivana zadnji put čet 5.11.2015 13:20 (Penryn).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Penryn kaže...
ManDark kaže...

Pošto ste se prije desetak stranica dotakli teme koliko BMW e90 330d troši goriva u jednom satu, i koliko ubrizgava goriva kod određenog broja okretaja,  sinulo mi je da usporedim sa svojim autom. Znači u pitanju je Astra H, 1.7CDTI s Enjoy+ opremom, koja u Testmode-u, prikazuje neke informacije, među kojima je i trenutna potrošnja goriva u mililitrima po sekundi, u leru mi prikazuje 0.150ml/s.  Tko bi rekao da auto te klase ima prikaz tih podataka. :D

Da, Opel to malo čudno mjeri, ml po sekundi, što ispada da ti na leru ubrizgava oko 4.5mg po taktu, odnosno da je potrošnja na leru oko 0.55l po satu. Sljedeći put kad budeš kočio motorom obrati pažnju na FCO, dolje lijevo, ilitiga fuel cut off, trebalo bi ti pisat "ON" sve dok si u nekoj od brzina, gas je pušten a okretaji su preko ~1k rpm.

Što me podsjetilo na jopisa i razočaralo da je on, koji je "u i oko radione 30 godina", do prije 2-3 godine tvrdio da je fuel cut-off "još uvijek rijedak", te da motor pri motornom kočenju troši jednaku ili veću količinu goriva kao i na leru.  A taj famozni fuel cut-off su imali neki napredniji karbovi, K-jetronici i L-jetronici tamo iz 80ih pa i prije. Sad mi je jasnije zašto ne valja dizelaše gazit pod punim opterećenjem duže vremena. 

 

 Kad me već tako mudro prozivaš, prosvijetli me gdje sam ja to napisao? Ovaj dio u vezi cutt-offa naravno. Ne sjećam se te/takve debate.

A ovo za čađare i full gas po ac, iza toga stojim i dalje. Ti slobodno uzmi svog traktora i probaj odvest 50.000km tak, pa se javi jel izgorio koji klipić -.- A možeš si otić i do Zubaka pa pitat kojeg majstorića tam koliko je tdi-a tak završilo, pogotovo na 'slavnim' počecima tamo 95.e/96.e.

Ako sam u i oko radione 30 godina, nisam popio svu pamet svijeta niti je sve što ja pišem 100% točno, ali barem ono što pišem, ne pišem s jubitoa nego situacije iz real lifea u koje sam se osobno uvjerio. Ak ti smeta, nemoj čitat. Postoji opcija ignore. Ni ja ne čitam tj ignoriram veliku većinu gluparija napisanih u ovoj temi, pa što sad. Kak ja napišem glupost, tak može bilo tko, čovjek se uči dok je živ, to je jedno, a drugo je ovo gore - ignore kom smeta.

 

Karburator sa klasičnim cuttoffom goriva? Zanimljiv fičur. Di je ac-pumpa u toj priči :D? Air cutt-off da, ali fuel na karbu bez elektronike, ne znam, ne čuh, ne vidjeh.

"DFCO was one of the first "advancements" that became possible with computer controls. Nissan went with an EFI system, licensed from Bosch in 1975. It was simultaneous injection, not sequential. They did not need any catalytic converter, EGR, or air injection in the 1975 Federal versions of the first 280 Z. I believe this had DFCO but I can't be absolutely sure."

ovdje ima o DFCO-u, stranica 62. Ništa bez fuel injectiona i elektronske kontrole, bar po tome.

15 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
Pentium100 kaže...

Imam frienda vulkanizera i veli da se ljudi masovno zale na Michelin: Prve 2 godine su dobre i onda su dalje ko plasticne. Ja ih imam na Puntu i mogu potvrditi.

Svi novinari koji testiraju gume, testiraju ih potpuno nove, a dalje ko te j*** tak da si proizvodaci dopustaju svasta.

Ima slucajeva da se ista guma proizvodi na razlicitim mjestima ovisno o dimenzijama. Primjer sava se do 15 proizvodi u Poljskoj, a od 16 na dalje negde drugde i ove od 16 na dalje su puno kvalitetnije, tak da i na to treba paziti...

 

Po meni trenutno najbolje ulozeno dobiveno nude Fulda i Dunlop


Na koje Michelin se žale?

Na one koje su napravljene da traju 2 godine i nakon toga idu u smeće jer su natukle 60-80k km a ovi super vulkići ih svejedno uvaljuju široj masi koja radi max. 10k godišnje?

Nisam čuo nekog da se žali na PS3. Osim Energy Savera+ koji je za ogromne km, ostale Eco gume su g*vno. Ne samo Michelinove. Sve.

 

Preporuka dečku. S obzirom da mi se čini da u toj dimenziji nema Conti PC5, uzmi PC2, bit ćeš miran.

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice