Hello,
opet sam u onom lijepom raspolozenju kad mi se piskara i screenshota i pise kod, pa eto razmislih da napravim jedan neodredjeno dugi 3D engine tutorial.
Prije svega, ovaj put za razliku od Jave uzet cu C++, cisto da mi bude zanimljivije i da cujem pokoje konstruktivne komentare od kolega koji vise rade u C++u od mene.
Ciljevi:
- cross platform
- scenegraph
- abstraktni renderer (ja cu zapocet s OpenGL-om, a kasnije netko moze to portati na DirectX)
- shaderi
- post-processing efekti
- arhitektura
Podboldao sam ovo na kraju jer zelim, za razliku od vecine tutorijala koje vidjam po netu, dizajnirati framework/library kako spada. Bez imena varijabli x,y,z, bez 'hackish' kodiranja, bez rucno unrollanih loopova i slicno.
Alati:
- gcc > 4.0 (ukljucujuci i gmake)
- cmake >= 2.6
- opengl SDK >= 3.0
- boost
- cppunit
Kul. Valjda nisam nish zaboravio. Ako jesam, dodat cu u editove.
Cheers!