Kupio Tp w8961 NB modem/router i nikako da proradi

poruka: 3
|
čitano: 790
|
moderatori: pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
neaktivan

Pozdrav

Na TCom-u sam (Bog mi pomogao ali nemam izbora u Brezovici) i odlucio sam zamijenit njihov thomson tg782 (nedaju mi da psujem ali bi opsovao i njemu i tcom-u) sa TP TD w8961NB modem/routerom.

Moram reci da sam poprilicni laik sta se tice mreznih stvari. Prvo sam kupio TP link sa krivim annexom a tada nisam ni znao sta je to (zvijezda, sta ces).

Ok a sada problem.

Ne mogu nikako namjestit novi router da proradi.

ADSL lampica svijetli no nikako ne mogu pristup internetu dobit.

Na setupu izaberem PPPOE LLC,unesem podatke (ispravne, tolko ipak znam) i stavim VPI/VCI 0/33 (tako sam bar procitao da treba na TCOM-u) no on nece na mrezu.

Kad smo kod toga imam i telefon i TV pa bi htio da i to radi naravno (telefon manje bitan).

Ne bi se htio igrat sa bridge modom jer neznam nis o tome i garant bi zeznuo nesto. 

Samo ocu da novi modem zamijeni stari kompletno da ovoga starog sa sjekirom nasjecem i bacim u peć. Drva su skupa pa moram nesto stavit da gori.

Hvala unaprijed

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan

Zašto si uopće išao kupovat novi ruter? Ak si imao probema trebao si ih zvat da ga zamijene.

Samo ruter sa T-Com-ovim firmaware-om može radit kao glavni da imaš net i tv, drugi neće.

Poruka je uređivana zadnji put pet 31.1.2014 15:16 (lolipopmen).

0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
Re: Kupio Tp w8961 NB modem/router i nikako da pro

Zato sta se ne moze napravit Port forwarding na njemu. 

Treba mi jos i static IP ili dmz mode a kolko sam skuzio nista ne radi kak treba na routeru jer sam probao sve to.

Probao preko telneta i nemoze se spojit na router. Neki error. Citao sam da bi ga morao otvarat fizickim putem i pitaj isusa sta sve ne.

Koje su mi onda opcije,prijatelju?

Bridge mode?

Kako to izvesti?

Objasni budali molim te.

1
Nova poruka
E-mail: