Pise u clanku.
Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two
- poruka: 23
- |
- čitano: 6.516
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
ja sam mislil da je prije dvije godine bilo prodano 150 komada, a oni tek sad testiraju. jel moguće da je ono bila maketa s lijepim naljepnicama za naivce?
ja sam mislil da je prije dvije godine bilo prodano 150 komada, a oni tek sad testiraju. jel moguće da je ono bila maketa s lijepim naljepnicama za naivce?
Slobodno možeš pokrenuti razvoj električnog super automobila, pa nam javi koliko ti je trebalo od protutipa do proizvodnje.
Trebali bi pozvati i stručnjake s BUGovog foruma na ta testiranja da procjene jel to pravi auto ili samo maketa. Oni iz porschea ili hyundaia nisu dovoljno stručni.
Err, gdje je to testiranje? Do sada su se mogli vidjeti samo propagandni vidači na razini nekog običnog auta, a ne ekskluzivne el. jurilice. Ni trkače staze, ni brzinomjera, ni vremena ni ničega.
Možda bi bilo najbolje da pošalješ mail firmi i javiš nam, ipak bi kao kupac trebao dobiti sve informacije u vezi auta. A ne, čekaj..
Piše u opisu da je testiranje tek u tijeku, neće dati van brojke sad. Uostalom, nije lud davati bilo što u fazi testiranja, i siguran sam da je već barem 1-2 razjebao ili u nekom izlijetanju u ogradu, ili je neki drugi kvar. Koliko god oni nama pokušavali prikazati da su stručnjaci u svemu, nisu nepogrješivi, a testovi služe da nađu greške i poprave ih. Ne znam zašto je to toliko teško za razumjeti.
Richard Hammond has left the chat
Dok ga pocnu prodavati, vec ce raditi na C_Five
ja sam mislil da je prije dvije godine bilo prodano 150 komada, a oni tek sad testiraju. jel moguće da je ono bila maketa s lijepim naljepnicama za naivce?
Slobodno možeš pokrenuti razvoj električnog super automobila, pa nam javi koliko ti je trebalo od protutipa do proizvodnje.
bugatti veyron, ekšli sporiji od 415km/h koji rimac obećaje naivcima, najavljen 1999 godine, prvi prodajni primjerak izašao 2005. godine. razvili su ga najveći inženjeri autoindustrije jurilica današnjice, a sam razvoj se procjenjuje na 1,5mlrd eura. po prodanom primjerku VW gubi oko 4,5mil eura. zaposleno oko 400 ljudi s prosječnom plaćom od oko 50000 dolara godišnje.
sad to uspredi s rimčevom garažom u svetoj nedjelji, nepostojećoj proizvodnji ičega, neimanju testne staze, zračnog tunela, nijednom zaposlenom inženjeru iz domene jurilica i reci, kao nazvati osobu koja puši ove bajke o najbržem automobilu na svijetu? budala, naivac, genije, pametan? zapravo nemoj.
PS, kad već pitaš, pokrenuo sam proizvodnju superautomobila u svojoj garaži, moj auto će ići 500km/h, biti najbrži na svijetu, ali me nemoj pitati za dokaz navedenog. jesi li toliko naivan da mi vjeruješ?
bugatti veyron, ekšli sporiji od 415km/h koji rimac obećaje naivcima, najavljen 1999 godine, prvi prodajni primjerak izašao 2005. godine. razvili su ga najveći inženjeri autoindustrije jurilica današnjice, a sam razvoj se procjenjuje na 1,5mlrd eura. po prodanom primjerku VW gubi oko 4,5mil eura. zaposleno oko 400 ljudi s prosječnom plaćom od oko 50000 dolara godišnje.
sad to uspredi s rimčevom garažom u svetoj nedjelji, nepostojećoj proizvodnji ičega, neimanju testne staze, zračnog tunela, nijednom zaposlenom inženjeru iz domene jurilica i reci, kao nazvati osobu koja puši ove bajke o najbržem automobilu na svijetu? budala, naivac, genije, pametan? zapravo nemoj.
PS, kad već pitaš, pokrenuo sam proizvodnju superautomobila u svojoj garaži, moj auto će ići 500km/h, biti najbrži na svijetu, ali me nemoj pitati za dokaz navedenog. jesi li toliko naivan da mi vjeruješ?
Vidim razumiješ se u proizvodnju i marketing ko Marica u krivi k*rac, a na vijest reagiraš kao tipičan rvat balkanjeros ljubomoran što susjed ima 2 kokoši više od tebe.
kad nemaš kaj pametnije odgovoriti na gole činjenice, ostaje ti dobro staro brukanje ad hominemom. uspio u naumu.
"rvat balkanjeros ljubomoran". u stvarnosti ne bi imao hrabrosti nekome to reći, jer bi te poslije boljelo, ali ovo je internet, pa ti je oprošteno.
bugatti veyron, ekšli sporiji od 415km/h koji rimac obećaje naivcima, najavljen 1999 godine, prvi prodajni primjerak izašao 2005. godine. razvili su ga najveći inženjeri autoindustrije jurilica današnjice, a sam razvoj se procjenjuje na 1,5mlrd eura. po prodanom primjerku VW gubi oko 4,5mil eura. zaposleno oko 400 ljudi s prosječnom plaćom od oko 50000 dolara godišnje.
sad to uspredi s rimčevom garažom u svetoj nedjelji, nepostojećoj proizvodnji ičega, neimanju testne staze, zračnog tunela, nijednom zaposlenom inženjeru iz domene jurilica i reci, kao nazvati osobu koja puši ove bajke o najbržem automobilu na svijetu? budala, naivac, genije, pametan? zapravo nemoj.
PS, kad već pitaš, pokrenuo sam proizvodnju superautomobila u svojoj garaži, moj auto će ići 500km/h, biti najbrži na svijetu, ali me nemoj pitati za dokaz navedenog. jesi li toliko naivan da mi vjeruješ?
Vidim razumiješ se u proizvodnju i marketing ko Marica u krivi k*rac, a na vijest reagiraš kao tipičan rvat balkanjeros ljubomoran što susjed ima 2 kokoši više od tebe.
Kaj seres da Bandic/Mamic/take-your-pick krade, zasto si ljubomoran i jalan sto je netko drugi uspjesniji od tebe. Eto, to ti je tvoja razina argumentacije.
Ako vec na forumu mozemo komentirati vijesti i ak mozemo pohvalit dobre stvari, kritizirat lose, zbog cega ne bismo mogli i na ovu temu nesto reci bez da se to odmah klasificira kao "jalni hrvat" i slicne gluposti?
ja sam mislil da je prije dvije godine bilo prodano 150 komada, a oni tek sad testiraju. jel moguće da je ono bila maketa s lijepim naljepnicama za naivce?
Slobodno možeš pokrenuti razvoj električnog super automobila, pa nam javi koliko ti je trebalo od protutipa do proizvodnje.
bugatti veyron, ekšli sporiji od 415km/h koji rimac obećaje naivcima, najavljen 1999 godine, prvi prodajni primjerak izašao 2005. godine. razvili su ga najveći inženjeri autoindustrije jurilica današnjice, a sam razvoj se procjenjuje na 1,5mlrd eura. po prodanom primjerku VW gubi oko 4,5mil eura. zaposleno oko 400 ljudi s prosječnom plaćom od oko 50000 dolara godišnje.
sad to uspredi s rimčevom garažom u svetoj nedjelji, nepostojećoj proizvodnji ičega, neimanju testne staze, zračnog tunela, nijednom zaposlenom inženjeru iz domene jurilica i reci, kao nazvati osobu koja puši ove bajke o najbržem automobilu na svijetu? budala, naivac, genije, pametan? zapravo nemoj.
PS, kad već pitaš, pokrenuo sam proizvodnju superautomobila u svojoj garaži, moj auto će ići 500km/h, biti najbrži na svijetu, ali me nemoj pitati za dokaz navedenog. jesi li toliko naivan da mi vjeruješ?
Zakaj ne posaljes svoj CV u Kia, Porsche i Hyundai - da ih savjetujes da ne investiraju u lose kompanije, jerbo svi ljudi koji rade u tim kompanijama imaju manje znjanja nego ti kada se tice investicija i sve ostalo sto ide sa time.
Brijem da zivis u lovi in real life. Doslovno bazeni.
A da pričekate rezultate prije trošenja vremena na piskaranja? Auto još nije ni gotov a već rasprave kao da ste odvozili 15 krugova na Spa stazi. Ionako nećete kupit niti jedan od primjeraka, niti ste dali polog da vam išta znači ako Rimac samo prodaje maglu ili ima stvarni proizvod.
Čini mi se da do kraja 2020. godina mora izbacit nešto smisleno/homologirano, jer bi ga mogli napenalit sa svih strana. Nakon 10 godina startup doša do zida, pa ćemo uskoro saznat što zapravo stoji iza te puste magle i mulja.
Ime Rimac poznato je po prijevarama i muljažama, pa kad najave novi auto ljudi očekuju ...?
Uvijek je najlakse pausalno bacit kost i zamutit vodu tako da svaka diskusija na ovu temu ode u klinac, a nije istina da se ne bi moglo argumentirano popricati.
Necu o PR politici RA, dobro se zna da je bitno samo stancat "vijesti", kvalitetu i istinitost ionako nitko niti provjerava - u Hrvatskoj pogotovo. Klima je idealna za umotavanje muda pod bubrege jer si inace odmah jalan i zavidan ak bilo sto kazes, a da nije "wow; super; RA rula nadmocno" i sl.
Medjutim, kao netko tko zaradjuje za kruh na razvoju autonomnih automobila (van Hrvatske), sorry ak´ zamracim kad vidim kako taj isti PR gura pricu o Level 4 autonomiji, koja puni stupce po nasim medijima (koji btw. naravno pojma nemaju u cemu je rijec), a tek minoran postotak ljudi ce o tome priupitat Rimca detalje pa ce se ovaj vadit kak je zapravo samo hardware Level-4-ready (a kupili su NVidijin of-the-shelf HW) ili kako je za njih autonomna voznja samo na trkacoj stazi u kontroliranim uvjetima (sto pak nema veze sa onim sto zapravo jest Level-4). Naravno, uz to ce te poskropit kak oni nikad nisu sluzbeno rekli izvornu informaciju, vec su eto mediji sami izmislili (a oni se nisu, naravno, osjetili pozvanim demanitrati istu).
Do sada je izreceno toliko toga sto je sporno ili sto, najblaze receno, ne stima, medjutim nikad nije bilo prilike imati crno na bijelo rezultat. Sad, kako se navjesteni termini priblizavaju vec se moze vidjeti promjena retorike pa se sad radi auto za komfor, a ne za performanse - tako da, nazalost, vjerojatno necemo dobiti potvrdu o tako vjerno simuliranom vremenu ubrzanja od 0-60 MPH za 1.85s (naravno, objavljenom poslije prezentacije novog Teslinog Roadstera i njegovih 1.9s), i slicne feature.
Opet ponavljam, OK, ak zelis graditi cijelu pricu na hypu i lazima - u redu, nemam problem s tim, ali onda dozvolite da se takve stvari barem s inzenjerske strane mogu propitivati, ak je vec moralna komponenta zabranjena. Takodjer, dopustite da zbog takvog pristupa postoje ljudi koji ne simpatiziraju RA, a ne zbog toga sto su jalni, ljubomorni ili sto nemaju pojma o cem pricaju.
Nije problem, lakse ti je dati jos TDa.
Krimac junior više od desetljeća prodaje maglu, a ovce to i dalje puše
Spominjanje Porschea i sličnih, te ulaganje sitne love (za automobilsku industriju to je zbilja sitna lova) iz posebnih fondova za RIZIČNA ulaganja gdje je lova namjenjena doslovno za spaljivanje, pa ako nešto iz ulaganja bude - super, ako ne - isto super, nije apsolutno NIKAKAV pokazatelj NIČEGA. Uostalom imate hrpu firmi poput WeWorka, Theranosa i sličnih, gdje su ulagane MILIJARDE, pa proučite kako je to završilo.
A koliko vidim neki od ulagača su izašli iz Rimac automobila:
https://lider.media/poslovna-scena/kompanije/china-dynamics-holdings-limited-izasao-iz-rimac-automobila-128344
Uvijek je najlakse pausalno bacit kost i zamutit vodu tako da svaka diskusija na ovu temu ode u klinac, a nije istina da se ne bi moglo argumentirano popricati.
Necu o PR politici RA, dobro se zna da je bitno samo stancat "vijesti", kvalitetu i istinitost ionako nitko niti provjerava - u Hrvatskoj pogotovo. Klima je idealna za umotavanje muda pod bubrege jer si inace odmah jalan i zavidan ak bilo sto kazes, a da nije "wow; super; RA rula nadmocno" i sl.
Medjutim, kao netko tko zaradjuje za kruh na razvoju autonomnih automobila (van Hrvatske), sorry ak´ zamracim kad vidim kako taj isti PR gura pricu o Level 4 autonomiji, koja puni stupce po nasim medijima (koji btw. naravno pojma nemaju u cemu je rijec), a tek minoran postotak ljudi ce o tome priupitat Rimca detalje pa ce se ovaj vadit kak je zapravo samo hardware Level-4-ready (a kupili su NVidijin of-the-shelf HW) ili kako je za njih autonomna voznja samo na trkacoj stazi u kontroliranim uvjetima (sto pak nema veze sa onim sto zapravo jest Level-4). Naravno, uz to ce te poskropit kak oni nikad nisu sluzbeno rekli izvornu informaciju, vec su eto mediji sami izmislili (a oni se nisu, naravno, osjetili pozvanim demanitrati istu).
Do sada je izreceno toliko toga sto je sporno ili sto, najblaze receno, ne stima, medjutim nikad nije bilo prilike imati crno na bijelo rezultat. Sad, kako se navjesteni termini priblizavaju vec se moze vidjeti promjena retorike pa se sad radi auto za komfor, a ne za performanse - tako da, nazalost, vjerojatno necemo dobiti potvrdu o tako vjerno simuliranom vremenu ubrzanja od 0-60 MPH za 1.85s (naravno, objavljenom poslije prezentacije novog Teslinog Roadstera i njegovih 1.9s), i slicne feature.
Opet ponavljam, OK, ak zelis graditi cijelu pricu na hypu i lazima - u redu, nemam problem s tim, ali onda dozvolite da se takve stvari barem s inzenjerske strane mogu propitivati, ak je vec moralna komponenta zabranjena. Takodjer, dopustite da zbog takvog pristupa postoje ljudi koji ne simpatiziraju RA, a ne zbog toga sto su jalni, ljubomorni ili sto nemaju pojma o cem pricaju.
Bravo, odličan post.
Tehnička pismenost, pa i obrazovanje općenito, u Hrvatskoj je na jako, jako niskim granama, tako da ljudima putem medija možeš prodavati svakakve priče, a ovce će sve povjerovati. Evo npr. Kolinda kaže ima dogovor za poslove koje ćemo od kuće raditi za 8000 EUR, ja se kladim da je većina Rimčevih fanboysa povjerovala i u to. Što je najbolje od svega, Rimac ima još zabavnije izjave od takvih Kolindinih, a ovce naravno vjeruju u sve što novi Tesla kaže
Kad već spominješ autonomnu vožnju, Rimac je još 2015. napravio auto koji sam vozi (ako se baviš time znaš da je to Full Automation, level 5 autonomous driving):
http://hr.n1info.com/Vijesti/a53001/Rimac-Napravili-smo-automobil-bez-vozaca.html
Upravo takvih izjava naš novi Tesla ima na izobilje.
(C)oncept_Two
koncept (novolat.), nacrt; skup bilježaka koje služe kao podsjetnik; zamisao, pojam.