Poznato je da 32-bitni operativni sustav može adresirati tj iskoristiti nešto preko 3GB memorije.
Pitanje je dali je u tih 3GB spada i memorija grafičke kartice?
Ovo je posebno zanimljivo s obzirom na to da današnje grafičke dolaze sa 1-2GB memorije.
Dakle, dali operativni sustav mora vidjeti i kompletan adresni prostor grafičke kartice da bi se sva memorija mogla iskoristiti?
Primjerice, imate 3GB rama na matičnoj i 2GB rama na grafičkoj. Ukupan adresni prostor iznosi 5GB.
Hoće li na 32 bitnom OS-u biti iskorišteno svih 5GB ili neće?
Drugim riječima, ima li svrhe stavljati 32 bitni OS u kombinaciji sa grafom od 2GB rama i 3GB radne memorije?



Zadnji put kad sam ga ja probao (i jedini) bio je prebugovit, a i plus nema smisla na računalo ovako jako stavljati XP. Automatski sebi isključiš DX10 na tim svojim ultra jakim grafičkim karticama. Nekako mi je cijeli taj OS malo nepotreban, ne vidim mu široku primjenu, možda kod laptopa koji znaju doć s jakim CPUom i dosta memorije, a integriranom grafičkom karticom ...