Špekulira se da bi Ferrari mogao imati motor montiran pod uglom. Zato im ne odgovara razdvojena turbina. I navodno da će imati značajno kraći bolid od ostalih, na samom limitu...
Zasada gledam, 2 ekipe su. Dakle Haas i Ferrari mozda?
Da, isto tako bi mogli biti Merz i Aston. Rb i Alpha. I Ferrari mi je baš sumnjiv s ovim odbijanjem razdvajanja turba, kad je očigledno da za motor, to je najbolja opcija. Jedini razlog je ako su skužili kako taj minus pretvoriti u plus kojeg drugi ne mogu kopirati. Za promjene motora treba Token, a čisto sumnjam da će ih netko imati viška nakon ove zime.
Isto tako je ove sezone McLaren imao taj stražnji difuzor koji im je daovao odlične brzine na brzim stazama, čak značajno brži od Rb-a i Mercedesa, i to se znalo još na prvom danu testiranja, ali nitko nije žrtvovao token za to.
Kako dolazite do tih informacija? Jeste pretplaćeni na nešto, ili su to informacije sa nekih random portala?
A gdje stigneš, forumi, stranice, kontakti i slično.
Nema jedno mjesto sa svim informacijama Iako su ovo sve špekulacije, i jako puno rekla-kazala. FIA ne smije dijeliti rezultate crash testa i homologacije bolida s drugim ekipama, ali eto tu it amo nešto izađe.
Prije 2 godine se naveliko pričalo da je Mercedes imao trik u rukavu, ali nitko nije znao što je. Iako je DAS sistem mercedes razvijao 2 godine, 5 puta ga prestavljao FIA homologaciji, ni jedan drugi tim nije znao za to.
Flexibilna krila, korištenja ulja u motoru, i slične stvari. Sve to FIA zna kod homologacije, ali se ne prenosi drugim timovima.
Ove nove bolide se sad razvija skoro 3 godine (zbog covid odgode), i sigurno su sve momčadi u konstantnom kontaktu s FIA šta je legalno a šta ne. Jedna od tih stvari će sigurno proći, neke će FIA izdati direktive da zakrpaju loophoole, neke neće.
Neke Momčadi neće ni prijaviti ako je "na rubu pravila", pa se onda tjekom sezone boriti da im ostane. Ali to je veliki dvosjekli mač, jer ako bolid proglase nelegalnim, možeš gadno naj*bati. Prošle godine Aston (racing point) je izgubio treće mjesto u konstruktorima zbog nečega, što je zapravo bilo homologirano od FIA.
--------------------------------------
Btw naveliko se priča o povratku VW grupacije u F1. Iako bi se prvo vratili samo kao proizvođači motora. Spominju se najviše Porsche i Audi.
Navodno Porsche naginje da suradnja bude s Astonom, dok Audi naginje McLarenu.
Porsche anvodno hoće Astona zbog toga što rade potpuno novo postrojenje, koje bi trebalo biti vrh. Dok McLarenovo je još iz doba Ron Dennisa. McLarenovo postrojenje je najbolje objasnio Newey: "Izgleda kao statusni simbol moći McLarena. Ali nažalost je toliko iskompliciran iznutra, da za svaki razgovor s drugim odjelom, moraš se pripremiti na sat vremena šetnje". Dakle funkcija protiv ljepote
Poznavajući kako su švabe pragmatične, mogao bi Aston dobiti ovo...