U mome razredu bit će 17 ili 18 zaključenih petica, možda jedna 3, a ostatak 4. Ukupni prosjek razreda je 4.6. Ovo je prvi razred prirodoslovno-matematičke gimnazije. Ovakve ocjene su i razumljive jer su se svi upisali sa 61 bod. A ostalim prvim razredima bit će najviše 5 petica.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
U mene 3 petice, uključujući mene. Trica 3,4 . 1 pada. Ostatak 4. 30 nas ima.
U mene 3 petice, uključujući mene. Trica 3,4 . 1 pada. Ostatak 4. 30 nas ima.
U nas jedan pada na godinu, a oko 16-18 (neki imaju sanse) ce ici na popravni.
Gimnazija FTW!
Razred - 29 učenika.
15 palo - 14 prošlo.
1 pao na godinu, 6 palo 2 predmeta, 8 palo 1 predmet.
Dvoje prošlo s 5 (obadvoje prosjek 4,5), petero sa tricom, ostali sa četvorkom.
Pa to kažem. U gimnaziji je što znači da je osuđen na "bubanje" napamet.
I ja sam bio u gimnaziji i bas ti koji su bubetali na pamet su padali i jedva prolazili. Nitko od profesora to nije volija i to se jedino moglo iz povijesti, ako si stvarno maca i ne znas povezat činjenice, te filozofije(koju se inace mora bubat na pamet, nema druge)
Pa to kažem. U gimnaziji je što znači da je osuđen na "bubanje" napamet.
I ja sam bio u gimnaziji i bas ti koji su bubetali na pamet su padali i jedva prolazili. Nitko od profesora to nije volija i to se jedino moglo iz povijesti, ako si stvarno maca i ne znas povezat činjenice, te filozofije(koju se inace mora bubat na pamet, nema druge)
Ja sam jos u gimnaziji, i bas ti koji bubaju napamet prolaze bolje od mene koji ucim sa nekakvim razumijevanjem.(zelim shvatiti ono sto sam procitao)
Sve profesore boli k. za tim, te se to moze raditi iz svih predmeta.
Pa to kažem. U gimnaziji je što znači da je osuđen na "bubanje" napamet.
I ja sam bio u gimnaziji i bas ti koji su bubetali na pamet su padali i jedva prolazili. Nitko od profesora to nije volija i to se jedino moglo iz povijesti, ako si stvarno maca i ne znas povezat činjenice, te filozofije(koju se inace mora bubat na pamet, nema druge)
Ja sam jos u gimnaziji, i bas ti koji bubaju napamet prolaze bolje od mene koji ucim sa nekakvim razumijevanjem.(zelim shvatiti ono sto sam procitao)
Sve profesore boli k. za tim, te se to moze raditi iz svih predmeta.
Glavni problem je taj što je gradivo nepovezano.Koliko se ta tvrdnja činila banalnom ili apsurdnom,po mojem mišljenju da je sustav sređen učenici bi 50% manje vremena provodili na učenje/štrebanje.To se odnosi na one predmete koje je moguće povezati tipa povijest,likovna umj.,glazbena umj.,geografija.Evo vam primjer hrvatski jezik 4. godina,književnost druge polovice 20.st je usko povezana s filozofijom,pa tako npr. tko je pročitao roman od camusa ili sartrea neće trebati toliko učiti činjenice iz filozofije,već će na temelju svoga stečenoga znanja moći s većim razumijevanjem objasniti neke filozofske činjenice.
Ja sam jos u gimnaziji, i bas ti koji bubaju napamet prolaze bolje od mene koji ucim sa nekakvim razumijevanjem.(zelim shvatiti ono sto sam procitao)
Sve profesore boli k. za tim, te se to moze raditi iz svih predmeta.
onda su te dopali takvi profesori, meni su sve bili mladi profesori, ono 30ak godina i trazili su razumjevanje gradiva.
Bila je ova jedna koja je mogla nabubetat sve na pamet, stalno je padala, i pov i hrv, a i mat i fiz (predmeti u kojima je bitno razumiti o cemu se radi). Ja sam iz fizike više manje imao loše ocjene i bile su mi za 3 jer ne bih ništa učio ni znao definicije, ali mi je profesorica sve 4 godine na kraju davala 4 jer je znala da kužim ono o čemu pričam i nekom bi logikom dolazio do zaključaka. Matematika isto, ništa ne bih radio i imenik mi je uvijek bio ispisan sa ništa ne vježba, ne piše domaće, zna gradivo, ali mu fali poticaja da počne raditi... Kod ekologije cak nije bilo bitno znati gradivo nego zaključivati neke stvari i biti samouvjeren (profa nije volila kad bi neko bio pognut, izbjegavao gledati u oči dok priča s njom, ruke u dzepove i tako). Engleski je jedna od najboljih profa u splitu, i mi smo jedni od rijetkih koji su imali slusne testove. Gramaticka pravila nikad nisam znao, mislim znam ih upotrebljavat u govoru i pisanju, ali da ja govorim def., to neznam. Lekcije nikad nisam učio i uvijek bi se izvlačio na govor i znanje samog jezika, pa nešto znas iz opce kulture mozda ili nekako logicki nesto povezes u lekcijama... I eto engl. sam bio 87. u hrvatskoj iz drzavne mature.... to su samo neki predmeti, a vecina ih je takva.
Eto,danas olaksanje,sada chilam do nekakve priredbe za oprastanje od ove skole,prosjek 4.9,ali jos nista nije gotovo mozda bude do srijede 5.0.
Čisto primjer za ovu nepovezanost gradiva
Fizika: sile - rastavljanje na komponente
u udžbeniku piše Fg1 = Fcosα
svi mi profesori govore da ovo radimo u drugom razredu iz matematike...
Čisto primjer za ovu nepovezanost gradiva
Fizika: sile - rastavljanje na komponente
u udžbeniku piše Fg1 = Fcosα
svi mi profesori govore da ovo radimo u drugom razredu iz matematike...
Istina je da su udzbenici smece, ali moja profesorica je to objasnjavala preko nekih drugih pravila dok to nismo ucili iz matematike. Udzbenik nismo ni koristili, jedina knjiga koju smo imali je bila zuta zbirka.
U mom su razredu 32 učenika, dvoje pada i još ih 5-6 ima barem jedan popravni
to je nista
kod mene nas ima 24
3 sigurno pada, a jos 3 mozda (jos je napeto)
a sigurno 5-7 njih ce imat popravak
ja oko 3.2, bez popravka
Istina je da su udzbenici smece, ali moja profesorica je to objasnjavala preko nekih drugih pravila dok to nismo ucili iz matematike. Udzbenik nismo ni koristili, jedina knjiga koju smo imali je bila zuta zbirka.
I kod nas je tako, ali ja nisam tada bio. Ako mi profesor ne objasni neću baš tako lako shvatiti :) Kako kod nas nema dopunske, a većinu sata se ocjene ispravljaju ili radi novo nema se vremena da se vraćamo na staro...
pa kod vas je stvarno lijepo....
moj razred:
20 učenika
2 prolaze, 4 pada razred, ostali na popravak
2. opće gimnazije,lokalne u gradu od 8k stanovnika..
4.125,matematika 3,s obzirom da maltene ništa ne radim jos sam zadovoljan! logaritme sam nekako,na guz izvukao 2,39.6 % sam imao..
ostalo je sve piece of cake,samo treba ucit.. KONACNO NEMAM VISE LATINSKI <3 prejednostavna skola,uz pola sata dnevno i malo vise prije nekih ispita iz streberskih predmeta (tipa biologija,povijest) se bez beda moze proc sa minimalno >= 4,3
da li je ovo ispravna krivulja magnetiziranja feromagnetskih materijala? osnove elektrotehnike;
http://imageshack.us/f/705/picture1plz.png/
U mome razredu bit će 17 ili 18 zaključenih petica, možda jedna 3, a ostatak 4. Ukupni prosjek razreda je 4.6. Ovo je prvi razred prirodoslovno-matematičke gimnazije. Ovakve ocjene su i razumljive jer su se svi upisali sa 61 bod. A ostalim prvim razredima bit će najviše 5 petica.
lol
Isto za moj razred ne vrijedi.
Jel ima tu nekoga iz X. gimnazije jel je moguce s njom ici na FER
Jel ima tu nekoga iz X. gimnazije jel je moguce s njom ici na FER
sve ovisi o tebi.. zakaj s nekom gimnazijom ili tehničkom školom nebi mogao na FER... malo je glupo pitanje, jer tebe nece gimnazija ubaciti na FER nego ceš to uraditi sam... svaka je škola dobra ako misliš raditi
Jel ima tu nekoga iz X. gimnazije jel je moguce s njom ici na FER
sve ovisi o tebi.. zakaj s nekom gimnazijom ili tehničkom školom nebi mogao na FER... malo je glupo pitanje, jer tebe nece gimnazija ubaciti na FER nego ceš to uraditi sam... svaka je škola dobra ako misliš raditi
pa pitam jel ce me X. dobro pripremit za FER
sve ovisi o tebi.. zakaj s nekom gimnazijom ili tehničkom školom nebi mogao na FER... malo je glupo pitanje, jer tebe nece gimnazija ubaciti na FER nego ceš to uraditi sam... svaka je škola dobra ako mislišraditi
pa pitam jel ce me X. dobro pripremit za FER
bratu mi bila krizma,18:00 do 22:00 bio party kod jedne vikendice,pa od 22:00 do 3:00 bili u kaficu nalili se ko zadnje budale,krizmanici častili ,pa oso lec od 3:30 do 6:00,pa ucio tehnicko crtanje do 7:00,kojeg sam morao odgovarat prvi sat,uf bilo je tisno
Povećo prosjek za 0.5 u odnosu na polugodište, podigo 7 predmeta. Fali mi jedna ocjena da prođem s 4.00
Povećo prosjek za 0.5 u odnosu na polugodište, podigo 7 predmeta. Fali mi jedna ocjena da prođem s 4.00
također , al mi fali jedna ocjena za 3.5 >.< , xd , sutra odgovaram hrv i talijanski , to su zadnje 2 stvari koje su mi ostale , weee :D
Jel iko osin mene pa godinu? :facepalm: xD
Jedva čekam kraj -.-
Danas mi je njemački zaključen 4. Mislio sam da će biti 3 pa me ovo iznenadilo. U konačnici:
Hrvatski- 4
Njemački- 4
Engleski- 4
Latinski- 5
Matematika-5
Fizika- 5
Kemija- 5
Biologija- 5
Informatika- 5
Zemljopis- 5
Povijest- 5
Glazbena umjetnost- 5
Likovna umjetnost- 5
Tjelesna kultura- 5
Katolički vjeronauk- 5
----------------------------------
3*4+12*5=72
72/15=4.8
Prvi razred prirodoslovno-matematičke gimnazije.
Ja sam prilično zadovoljan. Sljedeće godine potrudit ću se još više.
4.3 MIOC zg,niš ne radim.
kratko i jasno , lažeš.
Il laze il je genije.Nepostoji niko ko makar da ne prati sa casa i barem jednom ocima predje text a da zna i da ima ovaj prosjek.TU.
Strani jezik 4
Povijest 4
Etika/Vjeronauk 3
Geografija 3
TZK 3
Matematika 4
Fizika 5
Kemija 4
Biologija 5
POSEBNI STRUČNI DIO
Računalstvo 4
Tehničko crtanje i dokumentiranje 3
Osnove elektrotehnike 4
radioničke vježbe 3
___________________
tehnička škola zadar
prosjek; 3.74
ja zadovoljan..
.dogodine idem sa 5 proći..mislim, ovo je rezultat (ne)rada sa "manjim" predmetima.( pov, zem, tjelesni, rvj itd.)