Tak da nije to da je OS toliko "težak". To je odavno tako na android telefonima i koliko sam skužio u pitanje je app cache
Samsung Galaxy S23/S23+/S23 Ultra - [Rasprava]
- poruka: 1.355
- |
- čitano: 621.371
- |
- moderatori:
XXX-Man, vincimus, Lazarus Long
Tak da nije to da je OS toliko "težak". To je odavno tako na android telefonima i koliko sam skužio u pitanje je app cache
Tak da nije to da je OS toliko "težak". To je odavno tako na android telefonima i koliko sam skužio u pitanje je app cache
Evo na mojem Xiaomi 12T Pro sustav je 13,66GB, tako da nije 60GB za sustav na svim android uređajima kao na Samsung uređajima.
Razlika od 47GB nije zanemariva, nije od presudne važnosti, osim za one od 128GB uređaje koji su onda na Samsung uređajima u banani jer automatski izgube polovicu memorije, što je stvarno bezobrazno od Samsunga.
Tak da nije to da je OS toliko "težak". To je odavno tako na android telefonima i koliko sam skužio u pitanje je app cache
Evo na mojem Xiaomi 12T Pro sustav je 13,66GB, tako da nije 60GB za sustav na svim android uređajima kao na Samsung uređajima.
Razlika od 47GB nije zanemariva, nije od presudne važnosti, osim za one od 128GB uređaje koji su onda na Samung uređajima u banani jer automatski izgube polovicu memorije, što je stvarno bezobrazno od Samsunga.
Na mom S22U nakon godinu dana i bez brisanja ičega u međuvremenu je ovakvo stanje.
System je 38GB, a 24GB su appsi. Kad pogledaš da appsi i najobičniji troše po 100MB, a često i 200-300MB onda se začas zbroji do 24GB s podacima.
Mislim da taj disk space neću nikad potrošiti.
A sad još za preorder daju duplo više memorije.
Svakako bi bilo dobro da je u specifikacijama naglašeno koliko je i free space na novom uređaju, a ne samo koliko je ugrađeno.
Zna li možda neko na koji način se može prijaviti za besplatne Galaxy Buds 2 slušalice, u Members aplikaciji mi ne nudi ništa?
Hvala
***Za ostvarivanje prava na poklon potrebno je da nakon preuzimanja kupljenog Uređaja, a najkasnije do 01.03.2023. godine, kupac putem Samsung Members aplikacije na kupljenom Uređaju izvrši uspješnu prijavu za sudjelovanje u predmetnoj promociji, navodeći pritom svoju e-mail adresu koju je prethodno prijavio za praćenje „Samsung Galaxy Unpacked“ događaja.
Meni nudi, ali mi ne prihvaća broj mobitela jer javlja grešku da mora biti format (+385)xxxxxxxxx...i kako god upišem, ne prolazi, a broj moba pak apsolutno nema veze sa reganim mailom...
Zna li možda neko na koji način se može prijaviti za besplatne Galaxy Buds 2 slušalice, u Members aplikaciji mi ne nudi ništa?
Hvala
***Za ostvarivanje prava na poklon potrebno je da nakon preuzimanja kupljenog Uređaja, a najkasnije do 01.03.2023. godine, kupac putem Samsung Members aplikacije na kupljenom Uređaju izvrši uspješnu prijavu za sudjelovanje u predmetnoj promociji, navodeći pritom svoju e-mail adresu koju je prethodno prijavio za praćenje „Samsung Galaxy Unpacked“ događaja.
Meni nudi, ali mi ne prihvaća broj mobitela jer javlja grešku da mora biti format (+385)xxxxxxxxx...i kako god upišem, ne prolazi, a broj moba pak apsolutno nema veze sa reganim mailom...
Je li ti i sim kartica u mobu? Znam da do toga zna bit u members aplikaciji...
Zna li možda neko na koji način se može prijaviti za besplatne Galaxy Buds 2 slušalice, u Members aplikaciji mi ne nudi ništa?
Hvala
***Za ostvarivanje prava na poklon potrebno je da nakon preuzimanja kupljenog Uređaja, a najkasnije do 01.03.2023. godine, kupac putem Samsung Members aplikacije na kupljenom Uređaju izvrši uspješnu prijavu za sudjelovanje u predmetnoj promociji, navodeći pritom svoju e-mail adresu koju je prethodno prijavio za praćenje „Samsung Galaxy Unpacked“ događaja.
Meni nudi, ali mi ne prihvaća broj mobitela jer javlja grešku da mora biti format (+385)xxxxxxxxx...i kako god upišem, ne prolazi, a broj moba pak apsolutno nema veze sa reganim mailom...
Je li ti i sim kartica u mobu? Znam da do toga zna bit u members aplikaciji...
Naravno. Cak sam razmisljao da je prebacim u tray2..ali nekako si mislim da to nema veze.

Svaka cast! Proslo i meni, hvala puno :)
Ili je da bi to bilo aktivno trebalo nešto prethodno napraviti?
Pošto nigdje na netu ne vidim da piše ta promocija, samo vidim da piše dupli storage po cijeni osnovnog.
Pitam jer sam mislio pričekati s kupnjom dok se ne pojavi par mjeseci rabljeni S23 model, ali ovo bi moglo mi vagnuti ako se da dobiti nešto za te sluske. A vidim da ih već ima po njušci.
Nema slusalica u ovoj promociji. Samo duple gige.
Preferirate li više brzo ili obično punjenje moba?

Brźe i ovih 45w je baš taman imho.
Trenutno imaju bug kod registracije, nemožeš stavku mobilog telefon ostavit kako god unio (+385)xxx ne šljaka pokusao par puta, sve provjerio ubio ali kod te stavke stalno šteka.
Trenutno imaju bug kod registracije, nemožeš stavku mobilog telefon ostavit kako god unio (+385)xxx ne šljaka pokusao par puta, sve provjerio ubio ali kod te stavke stalno šteka.
Isto kod mene, nebi se čudio da su to namjerno napravili da ne moraju dijeliti slušalice..
Nadam se da je samo teh. greška, probat cu sutra...
Trenutno imaju bug kod registracije, nemožeš stavku mobilog telefon ostavit kako god unio (+385)xxx ne šljaka pokusao par puta, sve provjerio ubio ali kod te stavke stalno šteka.
Isto kod mene, nebi se čudio da su to namjerno napravili da ne moraju dijeliti slušalice..
Do sad apsolutno svaki put kod registracije za poklon sam imao probleme već godinama.
Čak i prije dok se nije preko members aplikacije to radilo nego preko weba.
A sad je još gore popunjavat sva ta sranja i uploadat račun i slike preko mobitela.
Trenutno imaju bug kod registracije, nemožeš stavku mobilog telefon ostavit kako god unio (+385)xxx ne šljaka pokusao par puta, sve provjerio ubio ali kod te stavke stalno šteka.
Rješenje za taj problem je par postova iznad..
Ovaj obicni s23 mi se cini kao idealan mob za sve nas koji ne volimo cigle.
Cekam neke prve prave, ne placene, recenzije da vidim bateriju.
Za sad u ovih 6 dana koristenja Ultre, ja sam pre zadovoljan.
Od baterije pa sve ostalo.

Jedina stvar za koju su apsolutno nezadovoljan, uspram starog s21 vibracija je tolko slabija da ako zaboravim isključiti bešumno, telefon doslovno na metar od mene vibrira na stolu ja ga NE ČUJEM. Stari je budio žive i mrtve kolko se stol treso, vidim da je i na s22 isto..
U postavkama su dodali opciju da simulira dodatno vibraciju kroz sam zučnik (proizvodi duuuuuuuuu zvuk iz donjeg zvučnika), pa to malo pomaže...al eto bezveze.
Jedina stvar za koju su apsolutno nezadovoljan, uspram starog s21 vibracija je tolko slabija da ako zaboravim isključiti bešumno, telefon doslovno na metar od mene vibrira na stolu ja ga NE ČUJEM. Stari je budio žive i mrtve kolko se stol treso, vidim da je i na s22 isto..
U postavkama su dodali opciju da simulira dodatno vibraciju kroz sam zučnik (proizvodi duuuuuuuuu zvuk iz donjeg zvučnika), pa to malo pomaže...al eto bezveze.
Do sad je svaki mobitel koji sam imao već godinama redovito imao lošiju, slabiju i drugačiju vibraciju od prethodnog. Pogotovo za haptic feedback.
No to me toliko ni ne smeta, jer je vibracija za pozive i notifikacije prva stvar koju gasim na novom uređaju. Jednostavno mi je nepotrebna. Ne želim da mi nešto vibrira.
Ako je netko uzimao preko HT-a, koliko im je trebalo da obrade narudžbu i da dođe uređaj do Vas?
Ako je netko uzimao preko HT-a, koliko im je trebalo da obrade narudžbu i da dođe uređaj do Vas?
Znači predstavljanje mobitela je bilo 2. u 19 sati, ja sam u 20 sati naručio preko HT preko Live chata, 3.narudzba obradjena, 4.stigao mob preko HP, ja sam u šoku ostao, nikada ništa mi brže nije stiglo.
Odmah drugi dan preko HP-a tocnije prošlu subotu stiglo prije 12h