50-100 dmga razlike je puno u odnosu na 0.6 granata po minuti IMO..
radije skurim protivnika u 3 hita nego u 4 trunku brža.
penny mi niš ne znači jer i za s70 bušim šta hoću.
uostalom živi bili pa vidili
50-100 dmga razlike je puno u odnosu na 0.6 granata po minuti IMO..
radije skurim protivnika u 3 hita nego u 4 trunku brža.
penny mi niš ne znači jer i za s70 bušim šta hoću.
uostalom živi bili pa vidili
Ljudi dal se isplati kupiti churchilla za 750 golda, koliko zarađuje po borbi??
Ljudi dal se isplati kupiti churchilla za 750 golda, koliko zarađuje po borbi??
nisam ga vozio, al meni se čini kao žešće smeće od tenka, čim ga vidim negdje sa kv-om znam da nema šanse da ga promašim ili ne probijem... radije si premium kupi
Malo čudo!!!!!!
makni premium pa se javi :)
Malo čudo!!!!!!
makni premium pa se javi :)
Ma i bez i sa njim je čudo ;D. Inace kupio ga jucer ...
EU game server crashao, wot.eu stranica ne radi, forum isto i to sve prije par minuta
BTW Petak 13. je XD
Happy Anniversary WoT
EU game server crashao, wot.eu stranica ne radi, forum isto i to sve prije par minuta
BTW Petak 13. je XD
Happy Anniversary WoT
Meni stranica radi, a što se tiče igre i servera, treća sam sihta na ttx-u pa nemogu vidit :D
Haha, šta besplatan dan premiuma uradi, danas sam cak vidio 115 k ljudi online, ono gledam koji q? lol
Defeat
Battle: Mountain Pass 13. travnja 2012. 2:53:28
Defeat
Battle: Westfield 13. travnja 2012. 3:01:14
Defeat
Battle: Erlenberg 13. travnja 2012. 3:06:15
Draw
Battle: Province 13. travnja 2012. 3:17:09
Defeat
Battle: Steppes 13. travnja 2012. 3:33:50
Defeat
Battle: Komarin 13. travnja 2012. 3:43:11
Defeat
Battle: Mountain Pass 13. travnja 2012. 2:53:28
Defeat
Battle: Westfield 13. travnja 2012. 3:01:14
Defeat
Battle: Erlenberg 13. travnja 2012. 3:06:15
Draw
Battle: Province 13. travnja 2012. 3:17:09
Defeat
Battle: Steppes 13. travnja 2012. 3:33:50
Defeat
Battle: Komarin 13. travnja 2012. 3:43:11
Hahaha, zaja, znam kako ti je!! neku sam večer čak iszbrisao igru kako me shebalo, 15 in a row without win!
Jos malo pa ce diablo 3 i onda nabijem wot.
Dabogda im serveri pocrkali pa da je niko ne igra tjednima.
Jos malo pa ce diablo 3 i onda nabijem wot.
GW 2 kod mene :D
Decko ima preko 15k partija i svako malo sere po wotu, daj se vise odluci covjece.
Decko ima preko 15k partija i svako malo sere po wotu, daj se vise odluci covjece.
pa imam i ja preko 6k partija.......
pa im nikad neću dat ni kune dok ne poslušaju malo igrače, smanje malo pohlepu....
i unesu koju pravu novost u igru - jedine promjene do sada su donosile nove tenkove (konvert exp=gold=profit), nove premijum tenkove (gold), nove mape (iako bi mogli prvo stare sredit), promjene u damage modelima (gotovo uvijek na gore - he nerf, 0 damage penetration), promjene u prihodima tenkova (izbalansirane tako da igrače što prije potjeraju prema premijum= gold)......
i akcije di se redovno nude popusti na gold ammo i druge gold potrepštine......
naravno da kad uvedu nove tenkove pravilo je da su OP, da bi ih potom (nakon što su ih ljudi izgrindali) nerfali........
da zaboravio sam i na cammo skinse (gold).......
i naravno dodali su ptice...... (srića od truba su odustali za sada....)
novi mod igre, bolje balansirani tenkovi, history mod, MMfix, promjena funkcioniranja arty.... itd..... ništa od toga ne nosi profit pa je zanemareno............
nabijem ih....
Decko ima preko 15k partija i svako malo sere po wotu, daj se vise odluci covjece.
pa imam i ja preko 6k partija.......
pa im nikad neću dat ni kune dok ne poslušaju malo igrače, smanje malo pohlepu....
i unesu koju pravu novost u igru - jedine promjene do sada su donosile nove tenkove (konvert exp=gold=profit), nove premijum tenkove (gold), nove mape (iako bi mogli prvo stare sredit), promjene u damage modelima (gotovo uvijek na gore - he nerf, 0 damage penetration), promjene u prihodima tenkova (izbalansirane tako da igrače što prije potjeraju prema premijum= gold)......
i akcije di se redovno nude popusti na gold ammo i druge gold potrepštine......
naravno da kad uvedu nove tenkove pravilo je da su OP, da bi ih potom (nakon što su ih ljudi izgrindali) nerfali........
da zaboravio sam i na cammo skinse (gold).......
i naravno dodali su ptice...... (srića od truba su odustali za sada....)
novi mod igre, bolje balansirani tenkovi, history mod, MMfix, promjena funkcioniranja arty.... itd..... ništa od toga ne nosi profit pa je zanemareno............
nabijem ih....
QQ kakav se nađe na forumu svake mmo igre.
gold ammo je jedino pravo sr*nje koje su implementirali.. sve ostalo je OK.
a što se tiče davanja novaca, ako do sada nisi, niti nećeš, pa makar izmjenili igru skroz prema tvojim zahtjevima.
gold ammo je jedino pravo sr*nje koje su implementirali.. sve ostalo je OK.
a što se tiče davanja novaca, ako do sada nisi, niti nećeš, pa makar izmjenili igru skroz prema tvojim zahtjevima.
e vidiš u krivu si što se tiče davanja novaca.......
bio sam par puta u iskušenju da uzmem premijum........radim, imam podosta godina i stvarno mi nebi to predstavljalo problem......
ali čemu da ja plaćam, kad će onaj koji plaća više svaki put me bužati sa gold municijom.......
nemam ništa protiv premijum acounta koji olakšava grind i olakšava situaciju sa kreditima.....
ne smeta me ni gold kamuflaža (koja zasad ne nosi gameplay prednosti).....
mrvu me smetaju gold consumables.... ali zanemarivo......
ne smetaju me ni premijum tenkovi (osim malo type59 jer je OP za premijum tenka)
zapravo da bi dobili moje pare moraju napraviti bar tri stvari od slijedećih......
1. maknuti gold ammo iz randoma...... ovo je obavezno jedna od dvije stavke
2. uvest nove modove (prvenstveno history mode)
3. poboljšat MM
4. maknut 0 damage hitove (pod tim mislim i na kritikale koji rade 0damagea .... jer modul je sastavni dio tenka i oštećenje istog trebalo bi bit bonus uz HP štetu)
5. promjenit način na koji arty funkcionira
6. smanjit +/- 25% odstupanje u penetraciji i šteti na nekih 10%
7. pošteno izbalansirati tenkove.... da ne nabrajam primjere.......
8. objaviti točne specifikacije tenkova (cammo faktor, dispersion parametre, deklinaciju topa, brzinu zrna......šemu oklopa i rasporeda i veličine modula)
9. cijevi topova učinit stvarnima, a ne samo vizualnim (znam da je to teško izvodivo i nosi brojne probleme, ali pri dizajnu tenka to je vrlo bitan detalj. ausfB bi npr. puno lakše se okretao u šumi i gradu nego npr. object, da ne spominjem prelazak preko većih neravnina...... manji tenkovi bi dobili prednost u gradu - što je i logično, a ne kako sad vladaju teškaši...... ovako je zanemaren jedan od osnovnih elemenata dizajna tenka u igri o TENKOVIMA......
Koliko prođe vremena od kad vas netko prijavi do trenutka dobivanja suspenzije/bana?
gold ammo je jedino pravo sr*nje koje su implementirali.. sve ostalo je OK.
a što se tiče davanja novaca, ako do sada nisi, niti nećeš, pa makar izmjenili igru skroz prema tvojim zahtjevima.
e vidiš u krivu si što se tiče davanja novaca.......
bio sam par puta u iskušenju da uzmem premijum........radim, imam podosta godina i stvarno mi nebi to predstavljalo problem......
ali čemu da ja plaćam, kad će onaj koji plaća više svaki put me bužati sa gold municijom.......
nemam ništa protiv premijum acounta koji olakšava grind i olakšava situaciju sa kreditima.....
ne smeta me ni gold kamuflaža (koja zasad ne nosi gameplay prednosti).....
mrvu me smetaju gold consumables.... ali zanemarivo......
ne smetaju me ni premijum tenkovi (osim malo type59 jer je OP za premijum tenka)
zapravo da bi dobili moje pare moraju napraviti bar tri stvari od slijedećih......
1. maknuti gold ammo iz randoma...... ovo je obavezno jedna od dvije stavke
2. uvest nove modove (prvenstveno history mode)
3. poboljšat MM
4. maknut 0 damage hitove (pod tim mislim i na kritikale koji rade 0damagea .... jer modul je sastavni dio tenka i oštećenje istog trebalo bi bit bonus uz HP štetu)
5. promjenit način na koji arty funkcionira
6. smanjit +/- 25% odstupanje u penetraciji i šteti na nekih 10%
7. pošteno izbalansirati tenkove.... da ne nabrajam primjere.......
8. objaviti točne specifikacije tenkova (cammo faktor, dispersion parametre, deklinaciju topa, brzinu zrna......šemu oklopa i rasporeda i veličine modula)
9. cijevi topova učinit stvarnima, a ne samo vizualnim (znam da je to teško izvodivo i nosi brojne probleme, ali pri dizajnu tenka to je vrlo bitan detalj. ausfB bi npr. puno lakše se okretao u šumi i gradu nego npr. object, da ne spominjem prelazak preko većih neravnina...... manji tenkovi bi dobili prednost u gradu - što je i logično, a ne kako sad vladaju teškaši...... ovako je zanemaren jedan od osnovnih elemenata dizajna tenka u igri o TENKOVIMA......
- Rijetko se i koristi gold municija u random bitkama, gotovo pa nikada.
- 0 damage hitovi ti ne mijenjaju ništa jer se kao i tebi događaju i drugima, tako da si na nuli. Ova igra nije SIMULACIJA, radi se o mješavini simulacije i djelomično arkade.
- Na koji bi ti način promijenio kako funkcionira arty?
- Koja bi ti razlika bila da smanje odstupanje u penetraciji? Ustvari je bliže osjećaju simulacije kada je odstupanje veće, +/-25% je taman.
- Tenkovi su dosta dobro izbalansirani.
- Zašto bi objavljivali točne specifikacije? Približne specifikacije već imaš.
- Cijevi topova? Kao što rekoh, ne radi se o simulaciji.
WOT ACCOUNT http://www.gamersject.com/index.php?option=com_jfusion&Itemid=2&jfile=viewtopic.php&f=40&t=2665
POGLEDAJTE OGLAS ! ! !
ausfB bi npr. puno lakše se okretao u šumi i gradu nego npr. object, da ne spominjem prelazak preko većih neravnina......
Već vidim kako je 80 tonsko čudovište pokretljivo......
- Rijetko se i koristi gold municija u random bitkama, gotovo pa nikada.
- 0 damage hitovi ti ne mijenjaju ništa jer se kao i tebi događaju i drugima, tako da si na nuli. Ova igra nije SIMULACIJA, radi se o mješavini simulacije i djelomično arkade.
- Na koji bi ti način promijenio kako funkcionira arty?
- Koja bi ti razlika bila da smanje odstupanje u penetraciji? Ustvari je bliže osjećaju simulacije kada je odstupanje veće, +/-25% je taman.
- Tenkovi su dosta dobro izbalansirani.
- Zašto bi objavljivali točne specifikacije? Približne specifikacije već imaš.
- Cijevi topova? Kao što rekoh, ne radi se o simulaciji.
gold municija u tier 9/10 borbama nije uopće rijetkost..... štoviše uz česta sniženja iste je skoro postala pravilo.....
malo tko nema u e-100 bar nekoliko gold komada..... znam slučajeve koji igraju isključivo sa gold municijom (doduše takvo razbacivanje je stvarno rijetko)
admini igraju sa gold municijom...... prije nerfa "zlatnog" topa na 3601 to ime je bio u pravilu najomiljeniji tenk......
sve u svemu poveliki je broj igrača koji nose uvik bar par zrna golda da se nađe..... i to definitivno donosi prevagu pogotovo u tier 9/10 borbama di se teškaši oslanjaju na oklop (pogotovo jadni njemci kojima je to jedina relativna prednost)..
0 damage hitovi su čista glupost bez obzira bio ja pogođen ili nekoga gađao..... i neznam kakve to veze ima sa arkadom/simulacijom......
arty? ...... satelitski pogled ..... jednostavno smanjiti vidljivost iz zraka (da se vidi pozicija primjećenog tenka, ali ne i njegov točan položaj odnosno kako je okrenut, gdje je svaki kamen, stablo - što omogućava lako predviđanje pravca kretanja)
.... npr. iz zraka se vidi samo crvena točka koja predstavlja poziciju tenka i veći objekti na terenu.......
+/- 25% to je surovo i za municiju i standarde iz prvog svjetskog rata..... uz manju devijaciju mogao bi bolje procijenit vjerojatnost probijanja iz zadanog kuta i procjenu rizika.....
manji bi bio stupanj "sreće" a veći iskustva/skilla... također smanjio bi se broj pritužbi uzrokovan frustracijama zbog više uzastopnih "nesretnih" bouncova tamo gdje bi granata morala probit....
specifikacije?...... zato što su približne nikakve....... nemašnikakvih službenih specifikacija kamuflaže, deklinacije topa, stvarne debljine oklopa (imaš samo debljinu na dijelu koji developeri stave ko referentni)..... osim toga ne možeš se poslužit ni stvarnim specofikacijama jer modeli tenka uvelike odstupaju od stvarnih......
cijevi topova - da ne radi se o simulaciji, ali ipak su simulirani stvarni modeli (dizajni) tenkova...... a upravo je položaj i veličina topa ključan element zašto je dizajn upravo takav..