Star Citizen izdvojena tema

poruka: 4.785
|
čitano: 861.343
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
15 godina
online
 
2 0 hvala 0
17 godina
offline
Star Citizen

Pitanjce jedno.

U opisima brodova stoji da Aurora LN ima 5 tona kapacitet a 325 originov 8 tona.

Ako je to kranji max kapacitet tereta onda je bolje imat 325 u svakom pogledu.

Ili se kapacitet aurore može proširit?

 

Zamjenija bi auroru s nečim drugim ako mi ne treba, mislio sam jedan fight brod i jedan za trgovanje  pošto vidim da je 325a veći kapacitet onda mi ne treba aurora.

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

@vakaka:

Imaš hrpu kombinacija - sve je na site-u:

 

https://robertsspaceindustries.com/ship-specs

 

Uglavnom, ako kupiš (u igri) proširenje cargo bay-a za Auroru onda imaš veči sladišni prostor (10 tona).

Vjerujem da će se brodovi s vremenom moći sve više mijenjati prema vlastitim željama/potrebama.

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 1
17 godina
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

@vakaka:

Imaš hrpu kombinacija - sve je na site-u:

 

https://robertsspaceindustries.com/ship-specs

 

Uglavnom, ako kupiš (u igri) proširenje cargo bay-a za Auroru onda imaš veči sladišni prostor (10 tona).

Vjerujem da će se brodovi s vremenom moći sve više mijenjati prema vlastitim željama/potrebama.

Gledao sam, samo kad pogledam 325 fightera ne znam di mu taj cargo stane, za auroru znam.

Uglavnom s proširenjima aurora je max 10 tona, odnosno samo 2 tone više nego 325 zato ću je se riješit.

Hvala

13 godina
offline
Star Citizen

Cito sam po forumima i ovdje i svugdje po malo... Vidim da je to nesto slicno EVE online, ali da ce biti vise combat interakcije i takvih stvari. Pa jel mi moze netko ukratko rec' jel se isplati to uzeti sada i kakvo je stanje igre sada, sta se sve moze ?

https://www.youtube.com/user/crazypeopleteamcro
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Nema igre, ništa se ne može. Još uvijek skupljaju novac.

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Nema igre, ništa se ne može. Još uvijek skupljaju novac.

Igra je u fazi razvoja, za sada je vani Hangar Module - hangar sa brodovima za koje si donirao (tj. kupio igru sa pristupom Alphi, Beti...).

Kroz nekoliko tjedana (prije Božića) trebao bi biti upogonjen Dogfighting Module - tu poćinje prava igra i zabava {#}  

Zatim kroz još par mjeseci ide Planetside module, pa Social module itd.  Igra će se modularno nadograđivati dok ne bude završena sa svim sadržajima.

 

Detaljnije o svemu na službenim stranicama.

 

Usput, Tonči voli banalizirati Star Citizen-a i jako je skeptičan prema svemu što se obećaje, ali ovdje imaš sve što bi trebalo biti u igri kada bude privedena kraju (početkom 2015.).

Lijep pozdrav ;)
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Nema igre, ništa se ne može. Još uvijek skupljaju novac.

Dado, ti možeš pokazati nešto od igre? :) Dok ne vidim funkcionalan dogfight (prema tvojim riječima pred Božić, u što sumnjam), nema igre. :)

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
16 godina
protjeran
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...
Tonči kaže...

Nema igre, ništa se ne može. Još uvijek skupljaju novac.

Dado, ti možeš pokazati nešto od igre? :) Dok ne vidim funkcionalan dogfight (prema tvojim riječima pred Božić, u što sumnjam), nema igre. :)

što jest jest! {#}

Stay awhile and listen...
17 godina
protjeran
offline
Re: Star Citizen
SimeKZ kaže...

Cito sam po forumima i ovdje i svugdje po malo... Vidim da je to nesto slicno EVE online, ali da ce biti vise combat interakcije i takvih stvari. Pa jel mi moze netko ukratko rec' jel se isplati to uzeti sada i kakvo je stanje igre sada, sta se sve moze ?

Jedino zajednicko sa Eve-om jeste sci-fi sa svemirskim brodovima,Eve je dubok i kompleksan MMORPG , SC je SP,mp,co.op space sim ,arkadni shooter.

 

Da li se isplati kupovati sada? ,da, isplati se SC ce biti odlican mozda i nadprosjecan space sim.

Naravno ,ako imas novca financirati tudje projekte i hirove.Jer novac ne ide samo na razvoj SC.

17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Pratim razvoj SC-a već preko godinu dana i uvjeren sam da će to biti THE space sim - majka svih space simova. 

Drago mi je da preko 310 tisuća ljudi misli isto i da su (do sada) u prosjeku uplatili oko 98$ po osobi za razvoj igre. 

Veselim se narednim tjednima i iteracijama DFM-a (dogfighting module-a), prijavljivanju bugova, peglanju igrivosti, sudjelovanju u procesu poliranja igre. 

Vjerujem u PC gaming i u viziju g. Robertsa.

 

Na kraju, veselim se i svim skepticima koji sumnjaju u SC koji će biti 'preobračeni' i naknadno nam se pridružiti u ovoj velikoj SF avanturi.

 

I'll see you in the 'verse...  

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
1 0 hvala 1
17 godina
offline
Re: Star Citizen
Van_Blaster kaže...
SimeKZ kaže...

Cito sam po forumima i ovdje i svugdje po malo... Vidim da je to nesto slicno EVE online, ali da ce biti vise combat interakcije i takvih stvari. Pa jel mi moze netko ukratko rec' jel se isplati to uzeti sada i kakvo je stanje igre sada, sta se sve moze ?

Jedino zajednicko sa Eve-om jeste sci-fi sa svemirskim brodovima,Eve je dubok i kompleksan MMORPG , SC je SP,mp,co.op space sim ,arkadni shooter.

 

Da li se isplati kupovati sada? ,da, isplati se SC ce biti odlican mozda i nadprosjecan space sim.

Naravno ,ako imas novca financirati tudje projekte i hirove.Jer novac ne ide samo na razvoj SC.

SC je trenutno ništa ali obećanje je da će bit hardcore simulacija, tako da ti taj arkadni shooter trenutno ne stoji.

Što se tiče EvE nisam vidio dosadnije igre u povijesti MMOa, pokušao sam   je igrat i katastrofa MI je dosadna.

17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

SC ni u jednom trenutku ne bi trebao biti arkadni shooter..  ne znam odakle ti ta dezinformacija.

SC je primarno space sim, a tek onda sve ostalo - FPS dijelovi će biti na određenim planetama i pri zauzimanju večih brodova i/ili stanica.

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Star Citizen

Da bi uspio mora biti bolji od WC i Freespacea 2 (teško, ali ajde nek proba) i po simulacijskim dijelovima od Independence Wara, što opet nije lako. Vidjet ćemo kako će, do sada se samo igra mocap studija, crta brodiće i izvlači lovu. Sve što je do sada napravio mogao je bilo tko:

http://mycryengine.com/

http://humster3d.com/custom-3d/

 

I slično.

 

Čekam da vidimo što su napravili svoje, jer osim modela nisu ništa.

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
Poruka je uređivana zadnji put pon 25.11.2013 9:03 (Tonči).
Moj PC  
5 0 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

SC ni u jednom trenutku ne bi trebao biti arkadni shooter..  ne znam odakle ti ta dezinformacija.

SC je primarno space sim, a tek onda sve ostalo - FPS dijelovi će biti na određenim planetama i pri zauzimanju večih brodova i/ili stanica.

pa space simovi su shooteri u svemiru , zato ih i volim,napucavanja svemirskim brodovima bez mnogo pametovanja....zar ne?

 

Ima li ikakvih informacija o velicini univerzuma i explorationu? Elite Dangerous ce imati cijelu galaxiju sa trenutnim budjetom od 2 mil $.

17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Sve što je do sada napravio mogao je bilo tko:

Čekam da vidimo što su napravili svoje, jer osim modela nisu ništa.

Ovakvi komentari su mi najbolji..  pa čovječe što čekaš ako možeš to napraviti, vidiš da bi bez problema skupio preko 30 milja $$$  {#}

 

Osim toga, naravno da su mogli i drugi studiji početi ovako nešto - zašto nisu, tko im kriv?!?  Tko prvi, njegova djevojka.

Lijep pozdrav ;)
15 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Van_Blaster kaže...
Dado_ZG78 kaže...

SC ni u jednom trenutku ne bi trebao biti arkadni shooter..  ne znam odakle ti ta dezinformacija.

SC je primarno space sim, a tek onda sve ostalo - FPS dijelovi će biti na određenim planetama i pri zauzimanju večih brodova i/ili stanica.

pa space simovi su shooteri u svemiru , zato ih i volim,napucavanja svemirskim brodovima bez mnogo pametovanja....zar ne?

 

Ima li ikakvih informacija o velicini univerzuma i explorationu? Elite Dangerous ce imati cijelu galaxiju sa trenutnim budjetom od 2 mil $.

Elite ima "random generated" galaksiju.

 

Ako se ne varam mislim da ce kad se sklope svi moduli (kad ce igra sluzbeno izaci 2015) imati nekih 150 planeta, s tim da ce otvoreno biti samo njih 50-60, ostale ce igraci morati samo otkriti, i onda ce moci zaraditi na prodaji njihovih kordinata, a dalje ce se planeti dodavati.

a vezano za napucavanje svemirskim brodovima, postoji moderski dio foruma, gdje ljudi rade modele brodova iz raznih SF fransiza, te ce biti moguce postaviti server sa odredenim brodovima, i onda se napucavati BF style (64 playera).

Evo i linka na modderski dio foruma: https://forums.robertsspaceindustries.com/categories/modding

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.11.2013 12:00 (Zmalamuth).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen

Od marketinga su napravili puno, u to nemože svatko, posebno s obzirom da je on već izgradio neku reputaciju pa se i to računa u sav taj posao.

 

Ali što se igre tiče, za sada imaš engine (koji je kupljen) i modele sa teksturama.

 

Pričaš kao da su već izbacili sunčev sustav sa svim planetama izmodeliranim barem ugrubo, da se može sletiti bilo gdje i prošetati cijelom planetom (bilo kojom, i ajde, čak bez plutona koji nije planet :P), sve bez učitavanja :P

 

Ljudi su skeptični jer svakim milestoneom se obećava sve više a još nismo ništa dobili. Kada dodje nešto, ogromni palac gore, do tada očekivanja na razumnoj razini i čekanje.

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.11.2013 12:00 (Dr. Zoidberg).
13 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Dr. Zoidberg kaže...

Od marketinga su napravili puno, u to nemože svatko, posebno s obzirom da je on već izgradio neku reputaciju pa se i to računa u sav taj posao.

 

Ali što se igre tiče, za sada imaš engine (koji je kupljen) i modele sa teksturama.

 

Pričaš kao da su već izbacili sunčev sustav sa svim planetama izmodeliranim barem ugrubo, da se može sletiti bilo gdje i prošetati cijelom planetom (bilo kojom, i ajde, čak bez plutona koji nije planet :P), sve bez učitavanja :P

 

Ljudi su skeptični jer svakim milestoneom se obećava sve više a još nismo ništa dobili. Kada dodje nešto, ogromni palac gore, do tada očekivanja na razumnoj razini i čekanje.

 

ja očekujem epic SP kampanju. Ostalo mi je tak i tak dodatak. A ulupati ko neki 200+$ u igru koje je u razvoju mi je ludost. Al eto, svatko ima svoje veselje. {#}

16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...
Tonči kaže...

Sve što je do sada napravio mogao je bilo tko:

 

Čekam da vidimo što su napravili svoje, jer osim modela nisu ništa.

Ovakvi komentari su mi najbolji..  pa čovječe što čekaš ako možeš to napraviti, vidiš da bi bez problema skupio preko 30 milja $$$  {#}

 

Osim toga, naravno da su mogli i drugi studiji početi ovako nešto - zašto nisu, tko im kriv?!?  Tko prvi, njegova djevojka.

Ne kužiš baš o čemu ja govorim. Dakle, pročitaj npr.
http://www.edge-online.com/features/game-funding-by-kickstarter-a-cautionary-tale/

 

Spominje se pojam "celebrity devova". Roberts je celebrity i njegova kampanja uspijeva iz tog razloga, ne zbog dobrog track recorda. "Drugi studiji" ne mogu početi na taj način, nedostaje većini ta komponenta poznatih likova. Već smo o tome svemu raspravljali. Čini mi se da odbijaš prihvatiti činjenicu (a znam što govorim) da još nisu pokazali ništa. Izvoli skini CE i tebi kao nekome tko to nikad nije radio, neće trebati puno uz uvjet da imaš modele. Dakle, jedini eventualni rad koji smo vidjeli su modeli i nešto sitno slaganja kamere za 3rd person kod stepenica.

 

To nije ništa opipljivo. Nema tu "nek' drugi studiji", to je smiješno. Da Peter Molyneux ili Tim Schafer dođu na Kickstarter s idejom X, a zatim netko treći, razlika bi bila u 30 milijuna dolara od 0 do 30.000.000. U tome je poanta.

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
16 godina
protjeran
offline
Star Citizen

Možda je Chris Roberts pogriješio što tako otvoreno priča o razvoju svojeg projekta pa mu se svaki korak gleda pod povečalom! 

Po meni bi bilo fer da ako nisi uložio u igru, nemaš pravo komentirati {#}

 

 

 

Naposlijetku, što mi znamo u kojoj se točno fazi razvoja nalazi projekt. 

 

Stay awhile and listen...
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
pad0branac kaže...

Možda je Chris Roberts pogriješio što tako otvoreno priča o razvoju svojeg projekta pa mu se svaki korak gleda pod povečalom! 

Po meni bi bilo fer da ako nisi uložio u igru, nemaš pravo komentirati {#}

 

 

 

Naposlijetku, što mi znamo u kojoj se točno fazi razvoja nalazi projekt. 

 

Ne brini, ja sam uložio vjerojatno više nego većina ovdje baš zato što sam lagan na space-simove i zaista sam previše puta prošao FS2 :D :)

 

Ne znamo, ali u tome i jest problem.

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
16 godina
protjeran
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...
pad0branac kaže...

Možda je Chris Roberts pogriješio što tako otvoreno priča o razvoju svojeg projekta pa mu se svaki korak gleda pod povečalom! 

Po meni bi bilo fer da ako nisi uložio u igru, nemaš pravo komentirati {#}

 

 

 

Naposlijetku, što mi znamo u kojoj se točno fazi razvoja nalazi projekt. 

 

Ne brini, ja sam uložio vjerojatno više nego većina ovdje baš zato što sam lagan na space-simove i zaista sam previše puta prošao FS2 :D :)

 

Ne znamo, ali u tome i jest problem.

Živi bili pa vidjeli. Za manje od mjesec dana ćemo valjda znati na ćemu smo. 

 

Gore si zazivao fiziku iz Independance War 2. To bi bio pun pogodak. Tako bi se nagrađivao samo pravi skil :) i još da ograničiš količinu energije na brodu pa da stalno, iz sekunde u sekundu, moraš plesati imeđu engina, shielda i weapona.

Stay awhile and listen...
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Sve ok Tonči..  svatko ima pravo na dozu skepticizma i na svoje mišljenje - ja znam da mene SC neće razočarati - možda imam manja očekivanja od tebe, tko zna {#}

(ali ziher smo obojica ulupali više $ nego na neki drugi prosječan naslov..)

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Star Citizen

kontam si da ce SP i biti dobar

 

doduse sumnjam da ce igra po izlasku biti velicine koje obecaju, pretpostavljam da nema sanse da stignu napraviti napucavanje po planetima/shipovima i jos neke stvari

 

vjerojatno ce to izbaciti naknadno

 

i nekako sumnjam da ce igra biti optimizirana

ovaj hangar module (obicna soba sa shipom) je i dalje nakon nekoliko mjeseci zbugana i steka na pristojnim konfama..ako ne mogu to rijesiti nekako mi to ne uljeva nadu za sve ostalo sto se obecaje

 

no eto, sta bude bit ce

ulozio sam pare u ovu igru samo zbog videa u kojem roberts govori kako ovo nece biti jos jedan console port vec se u startu radi za PC i samo za PC - treba vise takvih developera u ovo doba srot portova..

Moj PC  
2 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Fanu kaže...

 

ulozio sam pare u ovu igru samo zbog videa u kojem roberts govori kako ovo nece biti jos jedan console port vec se u startu radi za PC i samo za PC - treba vise takvih developera u ovo doba srot portova..

Upravo tako!  {#}

Lijep pozdrav ;)
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Fanu kaže...
i nekako sumnjam da ce igra biti optimizirana

ovaj hangar module (obicna soba sa shipom) je i dalje nakon nekoliko mjeseci zbugana i steka na pristojnim konfama..ako ne mogu to rijesiti nekako mi to ne uljeva nadu za sve ostalo sto se obecaje

Pa što bi ti od alpha koda? Da radi kako spada?

 

Uz to, igra se radi za 2014-2015. kada će te konfe biti malo manje "pristojne".

 

[edit] - nekome tko je ikad napisao više od "hello world" u bilo kojem programskom jeziku zna koji je ovo megalomanski projekt. "Preštrikavanje" FPS enginea da bude space-sim sa dogfightom koji ima smisla, izrada asseta (da, rade "brodiće"), animacije (to ne dolazi u SDKu sa engineom), zvukovi, smisleni SP plot, itd, itd... Stvarno bi to mogao bilo tko napraviti u par mjeseci i od maminog džeparca.

http://nighthawk-software.blogspot.com/
Poruka je uređivana zadnji put pon 25.11.2013 21:22 (Sum_of_all_fears).
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Mislio sam komentirati ovaj zajedljivi post, ali neću... davno su rekli ljudi i s još boljom pozadinom od moje.

 

Držim fige da uspije, ali se ne veselim previše na prazno.

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
Poruka je uređivana zadnji put pon 25.11.2013 22:04 (Tonči).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen

Realno, ja sam siguran da će po izlasku SC biti puno, puno nezadovoljnih ljudi..

Ljudi su ulupali previše love u to, a nemoguće je da sve bude kako su si zamislili..

 

Ako tko prati Mentalista, 6 godina smo lovili mističnog ubojicu da bi većina ljudi ostala razočarana i ljuta.

 

To će se dogoditi i ovdje.

 

Očekivanja su pretjerana.

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.11.2013 22:07 (NightShadow).
12 godina
offline
Re: Star Citizen
Sum_of_all_fears kaže...
Fanu kaže...
i nekako sumnjam da ce igra biti optimizirana

ovaj hangar module (obicna soba sa shipom) je i dalje nakon nekoliko mjeseci zbugana i steka na pristojnim konfama..ako ne mogu to rijesiti nekako mi to ne uljeva nadu za sve ostalo sto se obecaje

Pa što bi ti od alpha koda? Da radi kako spada?

 

Uz to, igra se radi za 2014-2015. kada će te konfe biti malo manje "pristojne".

 

[edit] - nekome tko je ikad napisao više od "hello world" u bilo kojem programskom jeziku zna koji je ovo megalomanski projekt. "Preštrikavanje" FPS enginea da bude space-sim sa dogfightom koji ima smisla, izrada asseta (da, rade "brodiće"), animacije (to ne dolazi u SDKu sa engineom), zvukovi, smisleni SP plot, itd, itd... Stvarno bi to mogao bilo tko napraviti u par mjeseci i od maminog džeparca.

koliko sam ja shvatio roberts je angazirao vise game studia za izradu pojedinih djelova igre

jedan od tih studia je bio zaduzen samo za ship hangar, tako da "rijec je o alpha kodu" i nije neko opravdanje

 

za taj ship hangar sam dosad skinuo pozamasne patcheve i do dan danas to ne radi kako spada 

 

nema veze sto se igra radi za 2014-2015., crysis1 je izasao 2007., 3g kasnije su se tek pojavljivala prva racunala dovoljno snazna da to upogone na max detaljima uz FPS iznad 30

 

je, megalomanski je projekt ali rijec je i o sad vec megalomanskom budzetu i broju game studia/dizajnera koji sudjeluju na tome

i cryengine nije zamisljen kao FPS engine, vec se taj engine prodaje kao multi purpose engine za siroku paletu igara (od RTSa do avantura) i sam roberts kaze da su ustedili hrpu vremena kupovinom cryenginea

 

vidjet cemo sta ce biti od dogfighting modula i hoce li uopce izaci u najavljeno vrijeme (samo da ne bude farsa kao i sa hangar modulom, tj da ne pozuruju bezveze)..

Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice