Letter from the Chairman: $30 Million!
https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13391-Letter-From-The-Chairman-30-Million
Letter from the Chairman: $30 Million!
https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13391-Letter-From-The-Chairman-30-Million
Pitanjce jedno.
U opisima brodova stoji da Aurora LN ima 5 tona kapacitet a 325 originov 8 tona.
Ako je to kranji max kapacitet tereta onda je bolje imat 325 u svakom pogledu.
Ili se kapacitet aurore može proširit?
Zamjenija bi auroru s nečim drugim ako mi ne treba, mislio sam jedan fight brod i jedan za trgovanje pošto vidim da je 325a veći kapacitet onda mi ne treba aurora.
@vakaka:
Imaš hrpu kombinacija - sve je na site-u:
https://robertsspaceindustries.com/ship-specs
Uglavnom, ako kupiš (u igri) proširenje cargo bay-a za Auroru onda imaš veči sladišni prostor (10 tona).
Vjerujem da će se brodovi s vremenom moći sve više mijenjati prema vlastitim željama/potrebama.
@vakaka:
Imaš hrpu kombinacija - sve je na site-u:
https://robertsspaceindustries.com/ship-specs
Uglavnom, ako kupiš (u igri) proširenje cargo bay-a za Auroru onda imaš veči sladišni prostor (10 tona).
Vjerujem da će se brodovi s vremenom moći sve više mijenjati prema vlastitim željama/potrebama.
Gledao sam, samo kad pogledam 325 fightera ne znam di mu taj cargo stane, za auroru znam.
Uglavnom s proširenjima aurora je max 10 tona, odnosno samo 2 tone više nego 325 zato ću je se riješit.
Hvala
Cito sam po forumima i ovdje i svugdje po malo... Vidim da je to nesto slicno EVE online, ali da ce biti vise combat interakcije i takvih stvari. Pa jel mi moze netko ukratko rec' jel se isplati to uzeti sada i kakvo je stanje igre sada, sta se sve moze ?
Nema igre, ništa se ne može. Još uvijek skupljaju novac.
Nema igre, ništa se ne može. Još uvijek skupljaju novac.
Igra je u fazi razvoja, za sada je vani Hangar Module - hangar sa brodovima za koje si donirao (tj. kupio igru sa pristupom Alphi, Beti...).
Kroz nekoliko tjedana (prije Božića) trebao bi biti upogonjen Dogfighting Module - tu poćinje prava igra i zabava
Zatim kroz još par mjeseci ide Planetside module, pa Social module itd. Igra će se modularno nadograđivati dok ne bude završena sa svim sadržajima.
Detaljnije o svemu na službenim stranicama.
Usput, Tonči voli banalizirati Star Citizen-a i jako je skeptičan prema svemu što se obećaje, ali ovdje imaš sve što bi trebalo biti u igri kada bude privedena kraju (početkom 2015.).
Nema igre, ništa se ne može. Još uvijek skupljaju novac.
Dado, ti možeš pokazati nešto od igre? :) Dok ne vidim funkcionalan dogfight (prema tvojim riječima pred Božić, u što sumnjam), nema igre. :)
Nema igre, ništa se ne može. Još uvijek skupljaju novac.
Dado, ti možeš pokazati nešto od igre? :) Dok ne vidim funkcionalan dogfight (prema tvojim riječima pred Božić, u što sumnjam), nema igre. :)
što jest jest!
Cito sam po forumima i ovdje i svugdje po malo... Vidim da je to nesto slicno EVE online, ali da ce biti vise combat interakcije i takvih stvari. Pa jel mi moze netko ukratko rec' jel se isplati to uzeti sada i kakvo je stanje igre sada, sta se sve moze ?
Jedino zajednicko sa Eve-om jeste sci-fi sa svemirskim brodovima,Eve je dubok i kompleksan MMORPG , SC je SP,mp,co.op space sim ,arkadni shooter.
Da li se isplati kupovati sada? ,da, isplati se SC ce biti odlican mozda i nadprosjecan space sim.
Naravno ,ako imas novca financirati tudje projekte i hirove.Jer novac ne ide samo na razvoj SC.
Pratim razvoj SC-a već preko godinu dana i uvjeren sam da će to biti THE space sim - majka svih space simova.
Drago mi je da preko 310 tisuća ljudi misli isto i da su (do sada) u prosjeku uplatili oko 98$ po osobi za razvoj igre.
Veselim se narednim tjednima i iteracijama DFM-a (dogfighting module-a), prijavljivanju bugova, peglanju igrivosti, sudjelovanju u procesu poliranja igre.
Vjerujem u PC gaming i u viziju g. Robertsa.
Na kraju, veselim se i svim skepticima koji sumnjaju u SC koji će biti 'preobračeni' i naknadno nam se pridružiti u ovoj velikoj SF avanturi.
I'll see you in the 'verse...
Cito sam po forumima i ovdje i svugdje po malo... Vidim da je to nesto slicno EVE online, ali da ce biti vise combat interakcije i takvih stvari. Pa jel mi moze netko ukratko rec' jel se isplati to uzeti sada i kakvo je stanje igre sada, sta se sve moze ?
Jedino zajednicko sa Eve-om jeste sci-fi sa svemirskim brodovima,Eve je dubok i kompleksan MMORPG , SC je SP,mp,co.op space sim ,arkadni shooter.
Da li se isplati kupovati sada? ,da, isplati se SC ce biti odlican mozda i nadprosjecan space sim.
Naravno ,ako imas novca financirati tudje projekte i hirove.Jer novac ne ide samo na razvoj SC.
SC je trenutno ništa ali obećanje je da će bit hardcore simulacija, tako da ti taj arkadni shooter trenutno ne stoji.
Što se tiče EvE nisam vidio dosadnije igre u povijesti MMOa, pokušao sam je igrat i katastrofa MI je dosadna.
SC ni u jednom trenutku ne bi trebao biti arkadni shooter.. ne znam odakle ti ta dezinformacija.
SC je primarno space sim, a tek onda sve ostalo - FPS dijelovi će biti na određenim planetama i pri zauzimanju večih brodova i/ili stanica.
Da bi uspio mora biti bolji od WC i Freespacea 2 (teško, ali ajde nek proba) i po simulacijskim dijelovima od Independence Wara, što opet nije lako. Vidjet ćemo kako će, do sada se samo igra mocap studija, crta brodiće i izvlači lovu. Sve što je do sada napravio mogao je bilo tko:
http://humster3d.com/custom-3d/
I slično.
Čekam da vidimo što su napravili svoje, jer osim modela nisu ništa.
SC ni u jednom trenutku ne bi trebao biti arkadni shooter.. ne znam odakle ti ta dezinformacija.
SC je primarno space sim, a tek onda sve ostalo - FPS dijelovi će biti na određenim planetama i pri zauzimanju večih brodova i/ili stanica.
pa space simovi su shooteri u svemiru , zato ih i volim,napucavanja svemirskim brodovima bez mnogo pametovanja....zar ne?
Ima li ikakvih informacija o velicini univerzuma i explorationu? Elite Dangerous ce imati cijelu galaxiju sa trenutnim budjetom od 2 mil $.
Sve što je do sada napravio mogao je bilo tko:
Čekam da vidimo što su napravili svoje, jer osim modela nisu ništa.
Ovakvi komentari su mi najbolji.. pa čovječe što čekaš ako možeš to napraviti, vidiš da bi bez problema skupio preko 30 milja $$$
Osim toga, naravno da su mogli i drugi studiji početi ovako nešto - zašto nisu, tko im kriv?!? Tko prvi, njegova djevojka.
SC ni u jednom trenutku ne bi trebao biti arkadni shooter.. ne znam odakle ti ta dezinformacija.
SC je primarno space sim, a tek onda sve ostalo - FPS dijelovi će biti na određenim planetama i pri zauzimanju večih brodova i/ili stanica.
pa space simovi su shooteri u svemiru , zato ih i volim,napucavanja svemirskim brodovima bez mnogo pametovanja....zar ne?
Ima li ikakvih informacija o velicini univerzuma i explorationu? Elite Dangerous ce imati cijelu galaxiju sa trenutnim budjetom od 2 mil $.
Elite ima "random generated" galaksiju.
Ako se ne varam mislim da ce kad se sklope svi moduli (kad ce igra sluzbeno izaci 2015) imati nekih 150 planeta, s tim da ce otvoreno biti samo njih 50-60, ostale ce igraci morati samo otkriti, i onda ce moci zaraditi na prodaji njihovih kordinata, a dalje ce se planeti dodavati.
a vezano za napucavanje svemirskim brodovima, postoji moderski dio foruma, gdje ljudi rade modele brodova iz raznih SF fransiza, te ce biti moguce postaviti server sa odredenim brodovima, i onda se napucavati BF style (64 playera).
Evo i linka na modderski dio foruma: https://forums.robertsspaceindustries.com/categories/modding
Od marketinga su napravili puno, u to nemože svatko, posebno s obzirom da je on već izgradio neku reputaciju pa se i to računa u sav taj posao.
Ali što se igre tiče, za sada imaš engine (koji je kupljen) i modele sa teksturama.
Pričaš kao da su već izbacili sunčev sustav sa svim planetama izmodeliranim barem ugrubo, da se može sletiti bilo gdje i prošetati cijelom planetom (bilo kojom, i ajde, čak bez plutona koji nije planet :P), sve bez učitavanja :P
Ljudi su skeptični jer svakim milestoneom se obećava sve više a još nismo ništa dobili. Kada dodje nešto, ogromni palac gore, do tada očekivanja na razumnoj razini i čekanje.
Od marketinga su napravili puno, u to nemože svatko, posebno s obzirom da je on već izgradio neku reputaciju pa se i to računa u sav taj posao.
Ali što se igre tiče, za sada imaš engine (koji je kupljen) i modele sa teksturama.
Pričaš kao da su već izbacili sunčev sustav sa svim planetama izmodeliranim barem ugrubo, da se može sletiti bilo gdje i prošetati cijelom planetom (bilo kojom, i ajde, čak bez plutona koji nije planet :P), sve bez učitavanja :P
Ljudi su skeptični jer svakim milestoneom se obećava sve više a još nismo ništa dobili. Kada dodje nešto, ogromni palac gore, do tada očekivanja na razumnoj razini i čekanje.
ja očekujem epic SP kampanju. Ostalo mi je tak i tak dodatak. A ulupati ko neki 200+$ u igru koje je u razvoju mi je ludost. Al eto, svatko ima svoje veselje.
Sve što je do sada napravio mogao je bilo tko:
Čekam da vidimo što su napravili svoje, jer osim modela nisu ništa.
Ovakvi komentari su mi najbolji.. pa čovječe što čekaš ako možeš to napraviti, vidiš da bi bez problema skupio preko 30 milja $$$
Osim toga, naravno da su mogli i drugi studiji početi ovako nešto - zašto nisu, tko im kriv?!? Tko prvi, njegova djevojka.
Ne kužiš baš o čemu ja govorim. Dakle, pročitaj npr.
http://www.edge-online.com/features/game-funding-by-kickstarter-a-cautionary-tale/
Spominje se pojam "celebrity devova". Roberts je celebrity i njegova kampanja uspijeva iz tog razloga, ne zbog dobrog track recorda. "Drugi studiji" ne mogu početi na taj način, nedostaje većini ta komponenta poznatih likova. Već smo o tome svemu raspravljali. Čini mi se da odbijaš prihvatiti činjenicu (a znam što govorim) da još nisu pokazali ništa. Izvoli skini CE i tebi kao nekome tko to nikad nije radio, neće trebati puno uz uvjet da imaš modele. Dakle, jedini eventualni rad koji smo vidjeli su modeli i nešto sitno slaganja kamere za 3rd person kod stepenica.
To nije ništa opipljivo. Nema tu "nek' drugi studiji", to je smiješno. Da Peter Molyneux ili Tim Schafer dođu na Kickstarter s idejom X, a zatim netko treći, razlika bi bila u 30 milijuna dolara od 0 do 30.000.000. U tome je poanta.
Možda je Chris Roberts pogriješio što tako otvoreno priča o razvoju svojeg projekta pa mu se svaki korak gleda pod povečalom!
Po meni bi bilo fer da ako nisi uložio u igru, nemaš pravo komentirati
Naposlijetku, što mi znamo u kojoj se točno fazi razvoja nalazi projekt.
Možda je Chris Roberts pogriješio što tako otvoreno priča o razvoju svojeg projekta pa mu se svaki korak gleda pod povečalom!
Po meni bi bilo fer da ako nisi uložio u igru, nemaš pravo komentirati
Naposlijetku, što mi znamo u kojoj se točno fazi razvoja nalazi projekt.
Ne brini, ja sam uložio vjerojatno više nego većina ovdje baš zato što sam lagan na space-simove i zaista sam previše puta prošao FS2 :D :)
Ne znamo, ali u tome i jest problem.
Možda je Chris Roberts pogriješio što tako otvoreno priča o razvoju svojeg projekta pa mu se svaki korak gleda pod povečalom!
Po meni bi bilo fer da ako nisi uložio u igru, nemaš pravo komentirati
Naposlijetku, što mi znamo u kojoj se točno fazi razvoja nalazi projekt.
Ne brini, ja sam uložio vjerojatno više nego većina ovdje baš zato što sam lagan na space-simove i zaista sam previše puta prošao FS2 :D :)
Ne znamo, ali u tome i jest problem.
Živi bili pa vidjeli. Za manje od mjesec dana ćemo valjda znati na ćemu smo.
Gore si zazivao fiziku iz Independance War 2. To bi bio pun pogodak. Tako bi se nagrađivao samo pravi skil :) i još da ograničiš količinu energije na brodu pa da stalno, iz sekunde u sekundu, moraš plesati imeđu engina, shielda i weapona.
Sve ok Tonči.. svatko ima pravo na dozu skepticizma i na svoje mišljenje - ja znam da mene SC neće razočarati - možda imam manja očekivanja od tebe, tko zna
(ali ziher smo obojica ulupali više $ nego na neki drugi prosječan naslov..)
kontam si da ce SP i biti dobar
doduse sumnjam da ce igra po izlasku biti velicine koje obecaju, pretpostavljam da nema sanse da stignu napraviti napucavanje po planetima/shipovima i jos neke stvari
vjerojatno ce to izbaciti naknadno
i nekako sumnjam da ce igra biti optimizirana
ovaj hangar module (obicna soba sa shipom) je i dalje nakon nekoliko mjeseci zbugana i steka na pristojnim konfama..ako ne mogu to rijesiti nekako mi to ne uljeva nadu za sve ostalo sto se obecaje
no eto, sta bude bit ce
ulozio sam pare u ovu igru samo zbog videa u kojem roberts govori kako ovo nece biti jos jedan console port vec se u startu radi za PC i samo za PC - treba vise takvih developera u ovo doba srot portova..
ulozio sam pare u ovu igru samo zbog videa u kojem roberts govori kako ovo nece biti jos jedan console port vec se u startu radi za PC i samo za PC - treba vise takvih developera u ovo doba srot portova..
Upravo tako!
ovaj hangar module (obicna soba sa shipom) je i dalje nakon nekoliko mjeseci zbugana i steka na pristojnim konfama..ako ne mogu to rijesiti nekako mi to ne uljeva nadu za sve ostalo sto se obecaje
Pa što bi ti od alpha koda? Da radi kako spada?
Uz to, igra se radi za 2014-2015. kada će te konfe biti malo manje "pristojne".
[edit] - nekome tko je ikad napisao više od "hello world" u bilo kojem programskom jeziku zna koji je ovo megalomanski projekt. "Preštrikavanje" FPS enginea da bude space-sim sa dogfightom koji ima smisla, izrada asseta (da, rade "brodiće"), animacije (to ne dolazi u SDKu sa engineom), zvukovi, smisleni SP plot, itd, itd... Stvarno bi to mogao bilo tko napraviti u par mjeseci i od maminog džeparca.
Mislio sam komentirati ovaj zajedljivi post, ali neću... davno su rekli ljudi i s još boljom pozadinom od moje.
Držim fige da uspije, ali se ne veselim previše na prazno.
Realno, ja sam siguran da će po izlasku SC biti puno, puno nezadovoljnih ljudi..
Ljudi su ulupali previše love u to, a nemoguće je da sve bude kako su si zamislili..
Ako tko prati Mentalista, 6 godina smo lovili mističnog ubojicu da bi većina ljudi ostala razočarana i ljuta.
To će se dogoditi i ovdje.
Očekivanja su pretjerana.
ovaj hangar module (obicna soba sa shipom) je i dalje nakon nekoliko mjeseci zbugana i steka na pristojnim konfama..ako ne mogu to rijesiti nekako mi to ne uljeva nadu za sve ostalo sto se obecaje
Pa što bi ti od alpha koda? Da radi kako spada?
Uz to, igra se radi za 2014-2015. kada će te konfe biti malo manje "pristojne".
[edit] - nekome tko je ikad napisao više od "hello world" u bilo kojem programskom jeziku zna koji je ovo megalomanski projekt. "Preštrikavanje" FPS enginea da bude space-sim sa dogfightom koji ima smisla, izrada asseta (da, rade "brodiće"), animacije (to ne dolazi u SDKu sa engineom), zvukovi, smisleni SP plot, itd, itd... Stvarno bi to mogao bilo tko napraviti u par mjeseci i od maminog džeparca.
koliko sam ja shvatio roberts je angazirao vise game studia za izradu pojedinih djelova igre
jedan od tih studia je bio zaduzen samo za ship hangar, tako da "rijec je o alpha kodu" i nije neko opravdanje
za taj ship hangar sam dosad skinuo pozamasne patcheve i do dan danas to ne radi kako spada
nema veze sto se igra radi za 2014-2015., crysis1 je izasao 2007., 3g kasnije su se tek pojavljivala prva racunala dovoljno snazna da to upogone na max detaljima uz FPS iznad 30
je, megalomanski je projekt ali rijec je i o sad vec megalomanskom budzetu i broju game studia/dizajnera koji sudjeluju na tome
i cryengine nije zamisljen kao FPS engine, vec se taj engine prodaje kao multi purpose engine za siroku paletu igara (od RTSa do avantura) i sam roberts kaze da su ustedili hrpu vremena kupovinom cryenginea
vidjet cemo sta ce biti od dogfighting modula i hoce li uopce izaci u najavljeno vrijeme (samo da ne bude farsa kao i sa hangar modulom, tj da ne pozuruju bezveze)..