Pomoc kod kupnje AP-a

poruka: 4
|
čitano: 3.578
|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Pomoc kod kupnje AP-a

Zanima me koji je od ovih oglasa uopce AP? Koji je najbolji u odnosu cijena-dobiveno? I objasnjenje da li se moze i kako provesti struju iz podruma di je komp na treci kat gdje je antena, tj. da li trebaju biti 2 kabela ili se moze nekako izvest sa jednim. Hvala. Totalni sam pocetnik.

 

ACCESS POINT Air Live, WL-5460AP V2, 54 Mbps, za 150 kn prodajem.

 ZYXEL P-660 HW-D3, novo, za 299 kn prodajem.

 THOMSON ST 780 iWL MAX WLAN DSL modem, za 300 kn novo, prodajem.

 SIEMENS GIGASET Se515DSL Wlan/DSL, router, korišten pola godine, za 350 kn prodajem.

 ADSL WLAN router Gigaset SE555, 300 kn, Adsl Wlan router Gigaset SE515, 300 kn, Adsl modem Siemens A-100-I USB, 100 kn prodajem.

 SIEMENS SE 555 wireless router, ADSL modem, 4xLAN + USB za file/print server, odličan, s dvije antene za bolji prijem signala, sa svom pripadajućom opremom u kutiji, za 190 kn prodajem.

 ADSL MODEM - routeri kasda, zyxel, Siemens, prodajem.

 SIEMENS GIGASET SE 515 DSL, WLan/DSL modem za 350 kn prodajem.

 THOMSON SPEED Touch 780WLi ADSL2 wireless, star 5 mj., za 250 kn prdajem.

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Pomoc kod kupnje AP-a

Iz tvoje poruke, prijatelju, nije 100 % jasno šta ti kupuješ. Zašto kupuješ router ako več imaš internet i router(jer da nemaš neznam kako ovo pišeš). Dal` trebaš žičanu vezu ili bežičnu ? Što se tiče struje, zar nemaš istu na drugom katu, a ne da ju vodiš iz podruma.S kablom misliš provoditi struju(napon) ili signal iz antene( kakve antene ?)

Objasni to malo

poletarac u duši i još sasvim zelen
16 godina
offline
RE: Pomoc kod kupnje AP-a
Juraa kaže...