Acquisitum Magnum - ADM

poruka: 2.586
|
čitano: 928.639
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM

Malo sarkazma nikad ne škodi. Uvijek mi je zanimljivo čitat ovu temu 

17 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Lako njima prat sarkazam kad im mi nosimo lovu :D

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Malo su forumaši previše umislili da su oni ti koji drže trgovine na životu jer im čine xx% prometa :)

 

Nije njima zarada na gaming konfi koju kupujte svako par godina, glavna zarada dolazi sa neke druge strane. Al meni je svakako pozitivno da se netko iz trgovine uključi na forum na kojem se skupljaju zaljubljenici u ono što trgovina prodaje.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Kupio kod njih dosta stvari i ovu zadnju konfu, nikad problema nije bilo. Za servis ćemo još vidjeti, sve još uvijek radi.
Nije sve u sarkazmu, ima nešto i u podjebavanju..
Moj PC  
2 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
SnakeST kaže...

Malo su forumaši previše umislili da su oni ti koji drže trgovine na životu jer im čine xx% prometa :)

 

Nije njima zarada na gaming konfi koju kupujte svako par godina, glavna zarada dolazi sa neke druge strane. Al meni je svakako pozitivno da se netko iz trgovine uključi na forum na kojem se skupljaju zaljubljenici u ono što trgovina prodaje.

 Itekako imaju na gamerima love, evo bio prije čuku vremena kod njih, jedan dečko uzeo gamersku tipkovnicu, drugi cijelu konfu i još priča kako jedva čeka zaigrat i lik prije mene uzme msi gamerski latop xD

 

Jedino dođem ja i uzmem matičnu za soma kuna, gaming matičnu naravno :D

10 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Ma sami gejmeri idu u adm... Brate priču ti ne bi popušio ni klinjo koji tek kreće u osnovnu... kolko ima ljudi sto kupuju stvari za firme ili čisto da promijene neki dio u računalo ako je prethodni riku nabacio, ne kažem da nema gejmera, ima al ne tolko kolko si ih sad ti opisao
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
SnakeST kaže...

Malo su forumaši previše umislili da su oni ti koji drže trgovine na životu jer im čine xx% prometa :)

 Malo ti kao trgovac zaboravljas koliko "dobra rijec" znaci. Normalno da "forumasi" ne cine xx% prometa, ali isto tako kad netko treba nesto kupit, ako vec ne kupuje u prvu trgovinu u koju stigne (jer za takve nista nije bitno), ili ce proguglat, ili ce pitat nekog "tko se kuzi iz okoline o racunalima" gdje da kupi. Forum je prilicno popularan te meni osobno bugov forum iskace 1 ili 2gi kad sam recimo trazio misljenje o adm-u. Isto tako, taj netko u tvojoj okolini "koji se kuzi u racunala" je vjerojatno citao nekakve uratke s raznoraznih foruma (pa i bugovog) pa samim time je forum utjecao i na njegovor misljenje. Tako da, iako vjerojatno ne cine xx% prometa, utjecu itekako na xx% prometa.

 

Sama cinjenica da su se registrirali tu upucuje na odredjene ekonomske pokazatelje u njihovoj bilanci, samo eto, PR im je na razini pravne sluzbe.

13 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
amd freak kaže...
 msi gamerski latop xD

 

 

 Vidiš, ovo nisam znao da još ima kod nas :O

16 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
amd freak kaže...

 

Fascinantno je jedino to kako se Vi odnosite prema svojim potencijalnim klijentima. Profesionalizam je odgovoriti kratko i jasno na upit, a ulaženje u nekakve daljnje rasprave dovoljno govori o Vama. Firma ste, shop, mogli bi se malo uozbiljiti, zbilja Vam ovakvi postovi nisu potrebni. Izgleda Vas nisu učili onu : "Klijent je uvijek u pravu, čak i onda kad nije". 

 apsolutno se ne slažem. to s "kupac uvijek ima pravo" je demagoška floskula koju su, očito, izmislili obijesni, bahati, bezobrazni i moralno sumnjivi tipovi. ne pušim je ni u kojoj djelatnosti. ne, nisam trgovac. samo kupac. no bolje je otkantati budalu (pa da ima ne znam koliko love) i mirno spavati nego svoje zdravlje/živce trošiti na pacijente. osobito zbog toga što masu kupaca nema pojma o onome što kupuje (dakle, lupa napamet i besmislice), a trgovac ne može provjeriti baš svaku stavku koju prodaje. ipak je to samo posao no osnova svega je uzajamno povjerenje i (uglavnom strana i nepoznata riječ za rvata) poštenje.

 

nažalost, u rvata ne postoji nešto poput "saturna", gdje sve vidiš i "opipaš" prije nego što odeš do blagajne. i imaju sve živo i neživo (a ne samo uzak segment proizvoda) i sve je na policama. u nas ne postoji niti uhodan sustav povrata robe (za trgovca) i novca (trgovcu/kupcu). u ovoj divljini od države trgovci se (spram uvoznika i države) snalaze kako znaju i umiju i adm (uz još malobrojne) to čini odlično i (za kupca) mahom bezbolno. 

 

za:

- stručnost, ljubaznost i ekspeditivnost prodajnog i servisnog osoblja - znaju cijeniti kupca-znalca no (pretjerano) strpljivi su s pacijentima/slučajevima

- relativno dobar izbor artikala (čak i zamjenske tinte/toneri!)

- sasvim ok cijene, s obzirom na okolnosti (i ovise o načinu plaćanja, vić iz oukej)

- radno vrijeme

protiv:

- samo jedan dućan (dajte više otvorite nešto na trešnjefki, majkumu) - malo je blentavo vraćati se s drugog kraja grada ako nečega taj čas nema

- ponuda nekih proizvoda koji su po defaultu sranje (npr. asus laptopi), a nisu nužno u najnižem cjenovnom segmentu

 

haug. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
15 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
SnakeST kaže...

Malo su forumaši previše umislili da su oni ti koji drže trgovine na životu jer im čine xx% prometa :)

 

Nije njima zarada na gaming konfi koju kupujte svako par godina, glavna zarada dolazi sa neke druge strane. Al meni je svakako pozitivno da se netko iz trgovine uključi na forum na kojem se skupljaju zaljubljenici u ono što trgovina prodaje.

 Vjerovao ili ne ali na  store brand konfama je najveća zarada, tj. popularni RUC(razlika u cijeni).

Na komponentama, laptopima i periferiji imaju najmanju zaradu jer se trude biti najeftiniji(u prijevodu, idu sa najmanjom mogućom maržom na tim artiklima).

13 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Ajar kaže...

 apsolutno se ne slažem. to s "kupac uvijek ima pravo" je demagoška floskula koju su, očito, izmislili obijesni, bahati, bezobrazni i moralno sumnjivi tipovi.

 Potpis.

10 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Ajar kaže...

to s "kupac uvijek ima pravo" je demagoška floskula koju su, očito, izmislili obijesni, bahati, bezobrazni i moralno sumnjivi tipovi.

 Hm

Ajar kaže...
ne, nisam trgovac. samo kupac.

Da, i zato i jesi samo kupac a ne trgovac, a ti s takvim pristupom imaju sad kljuc u bravi. Zato ce isti taj trgovac koji ima misljenje kao ti sutra plakat kako nemoze protiv konkurencije kao sto je lidl, kaufland itd itd. A da se ne bi izvukao na "pa oni su veliki a on mali" em sto su i oni jednom bili "mali", em sto se i sam todoric grize na te iste a on je sve samo ne "mali" i definitivno ima bolje startne uvjete od ovih navedenih.

Da si radio s ljudima vidio bi kako se "ti bahati, obijesni, bezobrazni i sumnjivi tipovi" s pravim pristupom vrlo lako pretvore u vjerne kupce. Sve je to psihologija i ta "floskula" je dosla od ljudi koji su puno puno vise vremena proveli na tome od svih nas tu skupa.

12 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
sandokan111 kaže...
SnakeST kaže...

Malo su forumaši previše umislili da su oni ti koji drže trgovine na životu jer im čine xx% prometa :)

 Malo ti kao trgovac zaboravljas koliko "dobra rijec" znaci. Normalno da "forumasi" ne cine xx% prometa, ali isto tako kad netko treba nesto kupit, ako vec ne kupuje u prvu trgovinu u koju stigne (jer za takve nista nije bitno), ili ce proguglat, ili ce pitat nekog "tko se kuzi iz okoline o racunalima" gdje da kupi. Forum je prilicno popularan te meni osobno bugov forum iskace 1 ili 2gi kad sam recimo trazio misljenje o adm-u. Isto tako, taj netko u tvojoj okolini "koji se kuzi u racunala" je vjerojatno citao nekakve uratke s raznoraznih foruma (pa i bugovog) pa samim time je forum utjecao i na njegovor misljenje. Tako da, iako vjerojatno ne cine xx% prometa, utjecu itekako na xx% prometa.

 

Sama cinjenica da su se registrirali tu upucuje na odredjene ekonomske pokazatelje u njihovoj bilanci, samo eto, PR im je na razini pravne sluzbe.

 

Nisi me razumio cini mi se. Mislio sam na to koliko god ljudi sa foruma kupovali, pa uključujući i one koji na forum dodu samo jednom potraziti misljenje, sve kad se zbroji nije to neki postotak. Marze nisu kao nekada, dovedene su do minimale. Zarada je na drugim stvarima. Prvi dio otpada na prodaju, izmedju ostalog pos oprema, mrezna oprema, i na sve ono sto ne spada u svakodnevnu upoterbu prosjecnog korisnika PC-a. Drugi dio je servis, radni sat cca 200 kuna pa ti vidi. A treci dio je ono najbitnije, natjecaji i tenderi za drzavne/zupanijeske/opcinske firme. Zagreb kao srediste drzave nudi i druge velike firme koje trebaju svakodnevne usluge... itd...

 

Tako da bez obzira na broj forumasa i gamera nikad nece trgovine zivjeti od njih. Marze su u odnosu na 10 godina ranije manje i za 70 posto za pojedine stvari.

10 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
SnakeST kaže...

Tako da bez obzira na broj forumasa i gamera nikad nece trgovine zivjeti od njih. Marze su u odnosu na 10 godina ranije manje i za 70 posto za pojedine stvari.

 Prosjecni webshop o kakvima se vecinom komentira po forumima je itekako daleko od ovih nacina zarade koje si ti opisao, pogotovo za unosnije poslove kad ulecu firme tipa king itd. Takve sam i zanemario posto neke ni ne nude ponudu na malo.

13 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
sandokan111 kaže...
Da, i zato i jesi samo kupac a ne trgovac, a ti s takvim pristupom imaju sad kljuc u bravi.

 A jesi ti to trgovac? Jel može adresa tvoje trgovine ili link na webshop?

Koje su to trgovine stavile ključ u bravu i radi čega? Konkretno navedi, pišeš gluposti bez ikakvih argumenata.

 

Kad vidim da netko spominje Lidl, Kaufland i sl. trgovine u temama o informatičkim trgovinama odma mi dođe muka, samo dokazuješ da veze nemaš o ničemu.

To su dva različita svemira i jedan Lidl nema ama baš ništa zajedničko s ADM-om i bilo kojom drugom specijaliziranom trgovinom za prodavanje IT opreme, osim što se oboje nazivaju - trgovcima.

 

Istina je da će ti u trgovinama kao što je Lidl i Konzum na licu mjesta zamjeniti pokvareni artikl ili vratiti novce, tako svi supermarketi funkcioniraju jer je njihov menadžment izračunao crno-na-bijelo da im je to u konačnici isplativije, ne zato što ih je briga za kupca nego zato što im je skuplje zamarati se s reklamacijama i trošiti resurse i plaćati ljude da na to troše svoje vrijeme.

Te trgovine imaju prihode koji se mjere u milijardama kuna, a dobit u desecima pa i stotinama milijuna kn, naručuju šlepere robe i imaju ugovore sa svojim dobavaljačima takve da ti mogu za tvoj crknuti TV ili aku-bušilicu odmah vratiti novce i svejedno neće ništa financijski osjetiti.

 

Šta ima ADM ili neka slična trgovina?

Par zaposlenih, prostor u najmu i mjesečnu dobit od možda 15-20.000 kn, i sad ti ideš lupetati o Lidlu i Kauflandu koji imaju 100 tisuća potencijalnih kupaca svakodnevno.

Pa ovi u ADM-u da naprave mjesečno 2-3 ekonomske pogreške oni su u minusu i TADA mogu ključ u bravu, pogotovo kad balkanjerosi nanjuše da mogu zajebat trgovca i iskorištavat ga.

Trgovine kao ADM trebaju se držati zakona, pošteno poslovati i kad god mogu izaći u susret kupcu, to je sva filozofija, ne trebaju raditi ono što radi Lidl jer je to nemoguće i na takav način neće opstati 3 dana.

Kakvi "vjerni kupci" i sl. budalaštine, kao da se PC komponente kupuju svaki dan kao krumpiri u Konzumu.

 

Zanimljivo da ti sve znaš, ti znaš kako bi trgovina trebala funkcionirat, kako bi trebala podilazit kupcu, kako je kupac uvijek u pravu, kako zadržati kupca... pa daj onda više otvori tu svoju trgovinu u kojoj ćeš mi zamjeniti artikl bez reklamacije i gdje ćeš mi ispunjavati sve moje želje jer ja ću biti tvoj vjerni kupac i vjerno ću te zajebavati i iskorištavati iz dana u dan.

Evo ja ti GARANTIRAM da će cijeli forum kupovati kod tebe, barem u prvih 24 sata koliko budeš radio prije nego proglasiš bakrot.

 

Ima jedna odlična izreka koja opisuje ovo tvoj baljezganje po forumu: "Lako je sa tuđim k. gloginje mlatiti".

Ti kao kupac si najbitniji, tvoja kuna je teško zarađena, ti si uvijek u pravu i tebi se uvijek mora podilazit, ali naravno da te ne zanima kako će svoju kunu zaraditi onaj koji drži trgovinu, on je valjda tamo volonterski, to mu je hobi.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 18.9.2016 12:34 (bill_jobs).
10 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
bill_jobs kaže...

A jesi ti to trgovac?

 :)) Evo, odgovorio sam ti, dobio si paznje, valjda ces sad bit miran nekih 10ak dana.

 

Na ovo ostalo nemam sta odgovorit jer pricas gluposti kao i inace. Kao sto sam rekao, "kupac je uvijek u pravu" niti sam ja izmislio niti imam veze s tim, nego neki drugi ljudi koji su to studirali puno vise vremena od svih tu skupa. Ti mozes tupit koliko hoces, al nekom je jasno, nekom nije. Tebi eto nije, meni je.

13 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
sandokan111 kaže...

Kao sto sam rekao, "kupac je uvijek u pravu"

 Kao što je kolega ranije rekao, to je obična redikulna floskula koja nema uporište u realnom svijetu, pogotovo ne kad su u pitanju IT trgovine koje planiraju opstati.

Kupac ima svoja prava koja ima i kupac se treba upoznati sa svojim pravima.

10 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Ja sam kupio graficku,proc,maticnu,rame,hard ,napajanje ,cooler za proc u ADMu...bilo je problema sa reklamacijom u smislu da sam vracao komponente (grafe i riknulo napajanje) ali dobio sve novo i drugo..jbg politika kao i u vecini dana rok 45 dana zamjene ofc cekao sam ja osobno manje tocnije 2 tjedna.Grafu dobio drugu odmah zato jer sam ju mjenjao u narednih 7 dana od kupnje
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
bill_jobs kaže...
sandokan111 kaže...

Kao sto sam rekao, "kupac je uvijek u pravu" niti sam ja izmislio niti imam veze s tim

 Kao što je kolega ranije rekao, to je obična redikulna floskula koja nema uporište u realnom svijetu, pogotovo ne kad su u pitanju IT trgovine koje planiraju opstati.

Kupac ima svoja prava koja ima i kupac se treba upoznati sa svojim pravima.

 Citiraj kako spada. Znam da volis izvrcat.

A to je redikulna floskula za ljude koji ne razumiju niti ce ikad razumijet o cemu se tu radi, a koji ako se kojim slucajem ikad upute u trgovinu vrlo brzo propadaju.

sseennoonn kaže...
jbg politika kao i u vecini dana rok 45 dana zamjene ofc cekao sam ja osobno manje tocnije 2 tjedna.Grafu dobio drugu odmah zato jer sam ju mjenjao u narednih 7 dana od kupnje

 Niti postoji rok od 45 dana, niti tih 7 dana, al eto, glavno da si ti zadovoljan :)

13 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
sandokan111 kaže...
A to je redikulna floskula za ljude koji ne razumiju niti ce ikad razumijet o cemu se tu radi, a koji ako se kojim slucajem ikad upute u trgovinu vrlo brzo propadaju.

 Ne, nitko ne propada radi toga, ne izmišljaj stvari koje se nisu dogodile.

10 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM

 Niti postoji rok od 45 dana, niti tih 7 dana, al eto, glavno da si ti zadovoljan :)

 Nego ? piše i da povrat robe ne smije ići na štetu korisnika (kupca) nego trgovac snositi troskove itd . pa sad koliko je to istinito i koliko se toga drze bi se dalo o tome...

10 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
sseennoonn kaže...

Nego ? piše i da povrat robe ne smije ići na štetu korisnika (kupca) nego trgovac snositi troskove itd . pa sad koliko je to istinito i koliko se toga drze bi se dalo o tome...

 Pa nema nego. Rok od 45 dana ne postoji. Postoji razuman rok ovisno o cemu se radi. Tvoj je kako si opisao bio nekih 2 tjedna ako sam shvatio dobro od predavanja do rjesenja, s tim se moze zivjet. Ovih 7 dana je izmisljotina trgovina jer za kupovinu na daljinu postoji raskid ugovora u roku od 14 dana bez da te itko ista pita s povratom novca (ili kompenzacijom da uzmes nesto u toj vrijednosti, ne slicnih specifikacija, ili nadoplatis) i to je to. Ako nije kupovina na daljinu onda povrat u roku od 7 dana je izmisljotina koja ide na ruku kupcu jer tad ti nisu duzni nista zamjenit. Ako su ti servisirali ovo sto si kupio a kupio si na daljinu i bio je unutar 14 dana, tu su te malo za*ebali jer si cekao bespotrebno 2 tjedna. Ako nisi kupio na daljinu i nije bilo unutar 14 dana onda oke.

I istina je da trgovac snosi troskove. Nema "koliko je to istinito". To je 100% istinito, al eto, nekad APP metoda prolazi i ljudi ne znaju zato se "ne drze toga". Evo adm je "velikodusno" od 1.6 ove godine odlucio da eto, oni ce snosit trosak povratne dostave proizvoda do kupca nakon servisa :)

Poruka je uređivana zadnji put pon 19.9.2016 1:01 (sandokan111).
9 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Ajar kaže...
amd freak kaže...

 

Fascinantno je jedino to kako se Vi odnosite prema svojim potencijalnim klijentima. Profesionalizam je odgovoriti kratko i jasno na upit, a ulaženje u nekakve daljnje rasprave dovoljno govori o Vama. Firma ste, shop, mogli bi se malo uozbiljiti, zbilja Vam ovakvi postovi nisu potrebni. Izgleda Vas nisu učili onu : "Klijent je uvijek u pravu, čak i onda kad nije". 

 apsolutno se ne slažem. to s "kupac uvijek ima pravo" je demagoška floskula koju su, očito, izmislili obijesni, bahati, bezobrazni i moralno sumnjivi tipovi. ne pušim je ni u kojoj djelatnosti. ne, nisam trgovac. samo kupac. no bolje je otkantati budalu (pa da ima ne znam koliko love) i mirno spavati nego svoje zdravlje/živce trošiti na pacijente. osobito zbog toga što masu kupaca nema pojma o onome što kupuje (dakle, lupa napamet i besmislice), a trgovac ne može provjeriti baš svaku stavku koju prodaje. ipak je to samo posao no osnova svega je uzajamno povjerenje i (uglavnom strana i nepoznata riječ za rvata) poštenje.

 

nažalost, u rvata ne postoji nešto poput "saturna", gdje sve vidiš i "opipaš" prije nego što odeš do blagajne. i imaju sve živo i neživo (a ne samo uzak segment proizvoda) i sve je na policama. u nas ne postoji niti uhodan sustav povrata robe (za trgovca) i novca (trgovcu/kupcu). u ovoj divljini od države trgovci se (spram uvoznika i države) snalaze kako znaju i umiju i adm (uz još malobrojne) to čini odlično i (za kupca) mahom bezbolno. 

 

za:

- stručnost, ljubaznost i ekspeditivnost prodajnog i servisnog osoblja - znaju cijeniti kupca-znalca no (pretjerano) strpljivi su s pacijentima/slučajevima

- relativno dobar izbor artikala (čak i zamjenske tinte/toneri!)

- sasvim ok cijene, s obzirom na okolnosti (i ovise o načinu plaćanja, vić iz oukej)

- radno vrijeme

protiv:

- samo jedan dućan (dajte više otvorite nešto na trešnjefki, majkumu) - malo je blentavo vraćati se s drugog kraja grada ako nečega taj čas nema

- ponuda nekih proizvoda koji su po defaultu sranje (npr. asus laptopi), a nisu nužno u najnižem cjenovnom segmentu

 

haug. 

 Zahvaljujem na svim ovim lijepim riječima pod naslovom "ZA"
A na jednoj stavci pod ovim "protiv" se radi...  ;))

17 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Ajar kaže...
amd freak kaže...

 

Fascinantno je jedino to kako se Vi odnosite prema svojim potencijalnim klijentima. Profesionalizam je odgovoriti kratko i jasno na upit, a ulaženje u nekakve daljnje rasprave dovoljno govori o Vama. Firma ste, shop, mogli bi se malo uozbiljiti, zbilja Vam ovakvi postovi nisu potrebni. Izgleda Vas nisu učili onu : "Klijent je uvijek u pravu, čak i onda kad nije". 

 apsolutno se ne slažem. to s "kupac uvijek ima pravo" je demagoška floskula koju su, očito, izmislili obijesni, bahati, bezobrazni i moralno sumnjivi tipovi. ne pušim je ni u kojoj djelatnosti. ne, nisam trgovac. samo kupac. no bolje je otkantati budalu (pa da ima ne znam koliko love) i mirno spavati nego svoje zdravlje/živce trošiti na pacijente. osobito zbog toga što masu kupaca nema pojma o onome što kupuje (dakle, lupa napamet i besmislice), a trgovac ne može provjeriti baš svaku stavku koju prodaje. ipak je to samo posao no osnova svega je uzajamno povjerenje i (uglavnom strana i nepoznata riječ za rvata) poštenje.

 

nažalost, u rvata ne postoji nešto poput "saturna", gdje sve vidiš i "opipaš" prije nego što odeš do blagajne. i imaju sve živo i neživo (a ne samo uzak segment proizvoda) i sve je na policama. u nas ne postoji niti uhodan sustav povrata robe (za trgovca) i novca (trgovcu/kupcu). u ovoj divljini od države trgovci se (spram uvoznika i države) snalaze kako znaju i umiju i adm (uz još malobrojne) to čini odlično i (za kupca) mahom bezbolno. 

 

za:

- stručnost, ljubaznost i ekspeditivnost prodajnog i servisnog osoblja - znaju cijeniti kupca-znalca no (pretjerano) strpljivi su s pacijentima/slučajevima

- relativno dobar izbor artikala (čak i zamjenske tinte/toneri!)

- sasvim ok cijene, s obzirom na okolnosti (i ovise o načinu plaćanja, vić iz oukej)

- radno vrijeme

protiv:

- samo jedan dućan (dajte više otvorite nešto na trešnjefki, majkumu) - malo je blentavo vraćati se s drugog kraja grada ako nečega taj čas nema

- ponuda nekih proizvoda koji su po defaultu sranje (npr. asus laptopi), a nisu nužno u najnižem cjenovnom segmentu

 

haug. 

 

Ne želim ići u dalje rasprave, ali kako možeš "otkantati" klijenta i mirno spavati??? Netko tko ti dolazi danima i hebe te za proizvod od 500kn, pošalje te u sve svece i sotone i tvrdi da je "nezadovoljan", pa naravno da ću mu vratiti 500kn nego da mi se prijeti, dere u dučanu, spamma mailovima i da mi šalje inspektorat.

 

"Kupac je uvijek u pravu" je stara škola i ne mora se shvatiti doslovno, ali treba imati razumijevanja i riješiti probleme profesionalno. A samo "otkantati" nije profesionalizam. Da si imap ikakvu firmu koja radi sa klijentima bi znao o čemu pričam.

 

A pošto te ta rečenica toliko boli probaj posjetiti nekakav hardwerski shop u razvijenijim zemljama poput Njemačke, gdje te prodavač praktički vuče za rukav da nešto kupiš, ili kada kod reklamacije što sam osobno doživio, prestale su raditi iluminacijske tipke dođem do šaltera velim di je problem, lik instantno donosi novu tipkovnicu i još me pita hoču rađe lovu nazad bez da istu pokvarenu uopće istestira. Još mi pokloni i 10% popusta na sljedeću trgovinu. I što misliš jel mu se to isplati ili da se natežemo tko je kriv za kvar tipkovnice? A takvo što je doživjelo još nekolicina mojih kolega koji gore žive i to je istina.

Poruka je uređivana zadnji put pon 19.9.2016 20:49 (amd freak).
13 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
amd freak kaže...

li kada kod reklamacije što sam osobno doživio, prestale su raditi iluminacijske tipke dođem do šaltera velim di je problem, lik instantno donosi novu tipkovnicu i još me pita hoču rađe lovu nazad bez da istu pokvarenu uopće istestira. Još mi pokloni i 10% popusta na sljedeću trgovinu.

 Je, vjerovatno ti je i rekao da ga pričekaš da mu završi smjena pa da te odvede na večeru radi neugodnosti koje si pretrpio zbog pokvarene tipkovnice.

Ajd pliz nemoj više prepričavati te birtijske priče o Njemačkoj, tamo vrijede isti zakoni kao i ovdje i tamo imaš masu trgovina koje su uslužnije prema kupcu, a imaš i masu onih drugih, sve to imaš i u HR.

 

Eno ti ona tema na ovom forumu o kupnji hardvera iz EU, čitaj od 55. stranice pa nadalje kako se jedan od najvećih njemačkih IT trgovina (Computer Universe) odnosi prema kupcima, ljudi su čekali po 2 mjeseca da im vrate pare ili poprave artikl.

Malo-malo iskaču pričice "kako je u njemačkoj"... pa tko ti brani da sjedneš u auto i odeš po komponente tamo, ili naručiš s neta?

 

 

To sve nije tema ovdje niti bilo tko očekuje da će mu prodavač donijeti novu tipkovnicu bez da je provjerio da ju nisi slučajno zalio pivom, to su samo tvoje lovačke priče.

17 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Ja ne pričam o computer universu niti o bilo kojem EU web shopu nego o situaciji koju sam imao i o situacijama koje su imali moje kolege za jedan drugi shop.

 

I što je to tebi toliko nejasno i našao si se jako pogođenim? Smeta te što je prodavač bio vrlo susretlji i ljubazan?

 

Eto pa neznam za tebe ali ja ovakav slučaj nikada nisam imao u Hrvatskoj da mi nakon 5 mjeseci stane neki dio i da mi ga zamijene bez pitanja ( o hardveru pričamo naravno).

 

 

EDIT: Da baš gledam večina tvojih postova o reklamacijama i kakva je koja trgovina, lol izgleda da si ti jako razočaran u sustav trgovanja :D

Poruka je uređivana zadnji put pon 19.9.2016 21:57 (amd freak).
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
amd freak kaže...

I što je to tebi toliko nejasno i našao si se jako pogođenim? Smeta te što je prodavač bio vrlo susretlji i ljubazan?

 Smeta me što u temi koja se naziva "ADM" pričaš o zamjeni tipkovnice u nekakvoj imaginarnoj njemačkoj trgovini, i još generaliziraš kao da si kupovao u 35.000 njihovih trgovina pa znaš da se "u Njemačkoj tako radi", jer naravno, tvoji imaginarni frendovi imaju ista takva imaginarna iskustva.

I smeta me što taj (imaginaran) slučaj gdje ti je netko izašao u susret predstavljaš pod normalan i sad očekuješ da sve trgovine u HR reklamaciju rješavaju tako da odmah dobiješ zamjenu artikla bez da se išta provjerava.

Nebuloza samo takva.

 

Postoje zakoni i propisi, nisu napisani bezveze, štite i kupca i trgovca, a trgovac nekada i može ići van tih okvira te ti izaći u susret, što ne znači da je to pravilo.

17 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Hvala Bogu pa ti sve znaš i sve je imaginarno u što ti ne vjeruješ.

 

Da fakat imam koristi izmišljati o istinitom slučaju. Pogotovo na forumu na kojem nemam ni jednog real life frenda :D

 

BTW nisam se ni obračao tebi ni tvojim mišljenjima već kolegi koji brani adm a čije postove sam komentirao ;)

 

Ako te smeta "imaginarno" produlji dalje ;)

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

bill stjece nove prijatelje )

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
sandokan111 kaže...

bill stjece nove prijatelje )

 Ja sam čak mislio da je to tvoj multi account. Vi ste ko dva dežurna pravnika, specijalizacija trgovina i trgovinsko poslovanje.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice