Amazon - pitanja i odgovori
- poruka: 1.559
- |
- čitano: 872.824
- |
- moderatori:
Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
Tada to nije vrijedilo za Hrvatsku, ne znam kako je sad kad je free poštarina iznad 50 eura.
amazon je zakon, naručujem još od 2008 (co.uk) a zadnjih 10tak godina i preko .de
zadnje smo naručili staklenik za 900 eura, doslo na paleti, sve top
Par dana za artikle na stanju... cesto krace nego cekas nesto sto se salje HPom...
Pred dva tjedna sam kupovao oni napišu uvijek duže vrijeme dostave da se osiguraju u zadnje vrijeme stave 10 dana a u biti ako je u EU dođe za 5 dana ako nije vikend čak i ovi kokošari iz HP brže dostavljaju nego ranije ako je danas stiglo kod njih sutra već obavijeste da je na putu za dostavu , nego eto meni prvi put netko izvadio jednu stvarčicu ali nakon slanja fotke u Amazon u roku odmah su mi refundirali cijeli iznos u roku nekoliko dana . Pohvalno 👍
Ovisi što je naručeno, neki sitni hardver 2 tjedna, monitor mjesec dana, ali točno u roku koji je Amazon definirao.
Imali netko iskustva u kupovanju na Amazon Italija ??
Konkretno, 20.6. sam naručio Mac mini M2 (sold and dispatched by amazon), na stranici proizvoda uredno stoji da je artikl IN STOCK.
Trenutno, 29.6. atrikl i dalje nije niti poslat. Nisam čak dobio ni estimated delivery date.
Prvi puta se javljam korisničkoj službi prije četiri dana. Agent me uvjerava kako će uređaj biti na dostavi u roku 72 sata.
Ponovno se javljam danas. Agent mi javlja kako je vjerojatno došlo do neke tehničke pogreške u njihovom fulfilment centru i kako će probati požuriti da artikl čim prije krene na dostavu.
Na stranici artikla i dalje uredno stoji da je IN STOCK.
Čudi me da je došlo do ovakvog kašnjenja u isporuci pošto je artikle sold and dispatch by Amazon jer takvi artikli su mi većinom bili poslani odmah isti ili najkasnije sljedeći dan, barem je dosad tako bilo.
Konkretno, 20.6. sam naručio Mac mini M2 (sold and dispatched by amazon), na stranici proizvoda uredno stoji da je artikl IN STOCK.
Trenutno, 29.6. atrikl i dalje nije niti poslat. Nisam čak dobio ni estimated delivery date.
Prvi puta se javljam korisničkoj službi prije četiri dana. Agent me uvjerava kako će uređaj biti na dostavi u roku 72 sata.
Ponovno se javljam danas. Agent mi javlja kako je vjerojatno došlo do neke tehničke pogreške u njihovom fulfilment centru i kako će probati požuriti da artikl čim prije krene na dostavu.
Na stranici artikla i dalje uredno stoji da je IN STOCK.
Čudi me da je došlo do ovakvog kašnjenja u isporuci pošto je artikle sold and dispatch by Amazon jer takvi artikli su mi većinom bili poslani odmah isti ili najkasnije sljedeći dan, barem je dosad tako bilo.
Ako želiš da ti brže dolaze paketi od Amazona najbolje da ubuduće koristiš Mailboxde
Konkretno, 20.6. sam naručio Mac mini M2 (sold and dispatched by amazon), na stranici proizvoda uredno stoji da je artikl IN STOCK.
Trenutno, 29.6. atrikl i dalje nije niti poslat. Nisam čak dobio ni estimated delivery date.
Prvi puta se javljam korisničkoj službi prije četiri dana. Agent me uvjerava kako će uređaj biti na dostavi u roku 72 sata.
Ponovno se javljam danas. Agent mi javlja kako je vjerojatno došlo do neke tehničke pogreške u njihovom fulfilment centru i kako će probati požuriti da artikl čim prije krene na dostavu.
Na stranici artikla i dalje uredno stoji da je IN STOCK.
Čudi me da je došlo do ovakvog kašnjenja u isporuci pošto je artikle sold and dispatch by Amazon jer takvi artikli su mi većinom bili poslani odmah isti ili najkasnije sljedeći dan, barem je dosad tako bilo.
pročitaj par stranica unazad, ali mislim da ne šalju ništa s baterijom.. tako ti stoji neko vrijeme i onda ti otkažu.. nisam 100%, pa provjeri još
Narudžbu sam napravio jučer nije još ništa poslano, samo je plaćeno.
Tamo pod change order ne vidim ništa osim opcije cancel order.
D.
Imam dva pitanja za komentare dakle imam puno kupovina na Amazon.de i do sada nisam imao nikakvih problema sa isporučenim artiklima uglavnom elektronika i dodatni pribor sve je bilo novo i tvornički zapakirano , kad nešto kupujem uvijek detaljno pročitam recenzije "kupaca" artikla kojeg imam namjeru kupovati i uvijek prvo čitam one sa jednom ili dvije zvjezdice računajući da bi one mogle biti realnije u odnosu na one vrhunske kojih obično ima oko 75-80 % , e sad mi nije jasno iako ovih totalno nezadovoljnih koji vraćaju artikl natrag ima daleko manje kako je moguće da je tolika razlika u nezadovoljstvu i kvaliteti istog proizvoda ,kupljenog u isto vrijeme isporuke , čudno je to pa tko tu laže a tko ne .
S obzirom da sam u razmatranju kupnje Anker powerbanka 165 € čitam recenzije gdje piše da su ljudi dobivali powerbank sa 0% , korišteni vidljivi tragovi otisaka po uređaju i nije samo iz Njemačke nego iz SAD ,Španjolske to je za ne vjerovati pa nije to sitniš od 10 € .
Drugo pitanje je vezano za powerbankove raznih proizvođača koje prodaje Amazona u EU niti jedan od njih ne dostavlja se u Sloveniju i Hrvatsku dok u ostale države EU da , čudno s druge strane Kaufland iste te powerbankove dostavlja u Hrvatsku čak su i jeftiniji nije mi jasno u čemu je tu problem jer inače Anker ima u Sloveniji svog predstavnika koji prodaju pokriva osim za Sloveniju i za Hrvatsku ali su kod njih cijene prilčno veće za 40 €
nego u ostatku EU .
Anker powerbank je najbolje kupovati sa službene stranice Ankera
Poslao sam im email da želim novac nazad, je li to dovoljno u ovom trenutku što se tiče refunda. Paket kasni već tri tjedna.
Poslao sam im email da želim novac nazad, je li to dovoljno u ovom trenutku što se tiče refunda. Paket kasni već tri tjedna.
Ja sam pred cca 3 mj. dobio paket na pošt.uredu i u njemu od 3 artikla jedan je bio ukraden jer je deblja kuverta bila poderana i otvorena .
S obzirom da preko chata nisam im mogao poslati fotke od otvaranog paketa poslao sam im prigovor i fotke na njihov mail i u roku od 12 h su mi odgovorili a u 2 dana vratili puni iznos za taj ukradeni artikl .
Pošalji im mail sa upitom .
Poslao sam im email da želim novac nazad, je li to dovoljno u ovom trenutku što se tiče refunda. Paket kasni već tri tjedna.
Meni se uredno otvarao chat prozor preko browsera, i u zadnjih pola godine sam zatražio 3-4 refunda i dobio ih na vrijeme, bez ikakvih komplikacija. Jedini problem mi je što sam primijetio na Alienware monitoru bright subpixel ili kako se to zove. Javio sam im se preko chata i dogovorili smo se da im pošaljem taj monitor. Oni će ga provjeriti i ili popraviti, ili poslati novi. No kako sam preko mailboxa naručio, oni su mi poslali naljepnice s mailbox adresom iako sam im napomenuo da šalju na primarnu adresu koja je u Hrvatskoj. Morat ću ih opet kontaktirati i zatražiti nove naljepnice. Je li netko imao slična iskustva i kako ste to riješili?
Iako mi nije jasno kako je moguće da u narudžbi po tim i tim brojem, od dva artikla dođe samo jedan. I njima opet nije jasno.. Bome nije ni meni
Kaj je sa firestickovima na tom amazonu?
Vise ne nalazim 4k max modele, samo obicni firestick hd i pise newest generation, sad ne znam kolko je poboljsan naspram stare verzije.
Osobno koristim 4k max i super mi je
Ta kutijetina za 100e? Ko bi to htio pored 4k max sticka za 35e kao nekad
Nego, narucio sam i paket od 800€ na mailboxde i na Amazonovom trackingu pise da je "Returned to seller" i da se ispricavaju te da se 01.12. vratim na tu stranicu kako bi mi dali vise informacija a DHL tracking uredno pise da je dostavljeno. Isto tako, mailbox je zaprimio paket i vec je na putu za HR, dimenzije i kilaza odgovara.
Sta ako mi ponude refund od 800€? Jel da iskoristim taj Black Friday popust kako treba? :)
Radi se o usisavacu Q Revo Master.
Poz ekipa,
Planiram naručiti neke komponente sa amazona pa me čisto zanima da li netko ima iskustva sa reklamacijama i slanjem robe natrag u slučaju neke tvorničke greške ili problema.