Te slike izgledaju očajno, posebno prva. Mutnjikavo. Stvar je još gora kada se uzme u obzir kakav je hardver u pitanju. Sramotno za industriju igara.
Inače prva slika je Star Wars Survivor, druga je Steel Rising (souls like) malo manje poznata igra. Kaj se tice konkretno prve slike od SW, radi se o takvoj lokaciji a i inace igra generalno ima dosta magle, i taj neki fog filter manje vise je uvijek prisutan da "zamuti" grafiku. Inače igra dobro izgleda ali po meni ni blizu starijih Battlefornt naslova koji su vise bili fotorealizam, a u ovim novijima su otišli na "cartoonish" grafiku.
Evo ovdje jos par slika pune kvalitete klik, klik2, klik 3 znači igra em dere vram, em čupa i 70% CPU usage-a i po 110w iz 9800X3D na 4k max, a ima takvih igara vec nekoliko šta sam prešao, šta bi se tek desilo na manjoj rezoluciji 
pokazivanje trenutne alokacije vrama ne znači da je toliko nužno i potrebno da bi igrica radila normalno
zato postoji memory management da u ram posprema ono što trenutno nije nužno za glatko izvođenje, a u vramu zadržava ono što je nužno
što ti grafa ima veći vram, to se igrica 'pruža' preko više vrama bez previše memory managementa samo zato jer može, ne zato jer joj toliko treba
Slike su ti sa Dedicated i Allocated prikazom vrama, znaci to je to sta vidis od potrosnje na ovoj desnoj valuti.
A kaj se tice sistemskog RAM-a, tu vam je i 16GB dan danas uvrh glave jer ja ne vidim gdje to igra uzme preko 12GB od masu igara sta sam prešao. Također na monitoringu i za RAM imate Dedicirani i alocirani usage.





