Auti - ultimativna tema
- poruka: 78.607
- |
- čitano: 15.931.441
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Pitanje.
Radi se o dizelu, 2.0 HDi, Pežo 406. Primjetim zadnjih par dana kako u vožnji ponekad "zacukne". Ne znam kako opisati, kao da u nekim momentima dobije malo gasa/okretaja i osjetim nemiran rad tj. Kao da cukne prema naprijed. Nije stalno naravno, ali zna se desiti.
Što može biti?

mene osiguranje ove godine ispalo 23% skuplje nego proslu godinu
Odi na vise mjesta po misljenje, premalo je to km za reparaciju. Takvi 1.6 tdci su bar 200 000 mogli bez takvih problema i to oni vise problematicni sa 85 kw a ti imas slabiji 70 kw sa bosch diznama koje su na boljem glasu
Izgleda da curi voda odozgora negdje kroz gepek, guma izgleda skroz citava, odveo sam auto lokalnom mehanicaru, ali je rekao da nema pojma gdje pusta :)
Neka ideja tko bi to mogao pogledati (Zg), ili da probam narucit novu gumu u tokicu ili sta? Nije bilo sudara. Tnx :)
Pošto uopće nisam u akumulatorima, a od puno ljudi / majstora sam čuo da niti jedan neće držati više kao prvi/original u autu, pa čak i da opet kupim isti od proizvođača auta.
Dali je to istina? Kolega s posla kojem je riknuo njegov start stop je uzeo ponovno isti od proizvođača (za ne male pare) i nije mu kaže držao ništa duže nego zamjenski duplo jeftiniji. Čak dapače, kaže da je zamjenski duže trajao.
Pošto neću sigurno davati 300 eura za "original" akumulator, ako je takva situacija...
Zanima me unaprijed da se malo obrazujem i da mi ovdje znalci kažu nešto više o akumulatorima.
Dali ići na originalan ili ići na zamjenski?
Kakvi su ti TAB, pošto vidim da ih po komentarima na FB hvale?
Originalan je 300 eura, Bosch zamjenski 200, a taj TAB 100 eura.
Nisu male razlike u cijeni.
Pa da znam šta napraviti kad mi moj start stop rikne
Pošto uopće nisam u akumulatorima, a od puno ljudi / majstora sam čuo da niti jedan neće držati više kao prvi/original u autu, pa čak i da opet kupim isti od proizvođača auta.
Dali je to istina? Kolega s posla kojem je riknuo njegov start stop je uzeo ponovno isti od proizvođača (za ne male pare) i nije mu kaže držao ništa duže nego zamjenski duplo jeftiniji. Čak dapače, kaže da je zamjenski duže trajao.
Pošto neću sigurno davati 300 eura za "original" akumulator, ako je takva situacija...
Zanima me unaprijed da se malo obrazujem i da mi ovdje znalci kažu nešto više o akumulatorima.
Dali ići na originalan ili ići na zamjenski?
Kakvi su ti TAB, pošto vidim da ih po komentarima na FB hvale?
Originalan je 300 eura, Bosch zamjenski 200, a taj TAB 100 eura.
Nisu male razlike u cijeni.
Pa da znam šta napraviti kad mi moj start stop rikne
Ako svi imaju istu garanciju, onda TAB...
Izgleda da curi voda odozgora negdje kroz gepek, guma izgleda skroz citava, odveo sam auto lokalnom mehanicaru, ali je rekao da nema pojma gdje pusta :)
Neka ideja tko bi to mogao pogledati (Zg), ili da probam narucit novu gumu u tokicu ili sta? Nije bilo sudara. Tnx :)
pogledaj sam, vjerojatno se nisu previše potrudili.. vjerojatno guma kroz koju idu kablovi u vrata od gepeka
Sve splitske kamere na jednom mistu... od Solina do Stobreca...
baš ovih dana moram u stobreč, i to službenim autom
fala kolega
Hvala za info! Budem svakako trazio drugo misljenje.
Je li imate preporuku/iskustvo najbolji servis za automobile u slavoniji?
Da li je netko u zadnje vrijeme popravljao auto od štete od tuče?
Kako se kreću cijene popravka? Auto mi je dosta slupan, bila je tuča kod nas prošle godine, nisam ga još popravio jer nemam kasko nažalost.
Ima tko kakvu preporuku da se kvalitetno uradi i da ne košta kao prosječna transplantacija organa?
Jel netko ima odokativnu info koliko dugo auti čekaju u Kopru prije isporuke prema salonu u RH? Tj. da li trenutno ima neki zastoj ili ide redovno?
koji auti, kojeg proizvođača ?
Toyota Corolla SD.
hmmm mene žena pilila za nju i da se trebala kraće čekati navukla bi me na nju...
ali mi je potkraj 6 mj. rečeno - 8 mj. čekanja (ona serija sedanki s 1.5 3-cilindrašen i Luna opremom za 163.000 kn)...
Ova je naručena krajem godine i eto navodno je u SLO, uspješno iskrcana pa me zanima sad taj period, koliko će putovati još tih zadnjih parsto km. Ipak smo EU, ne vidim tu neke velike prepreke osim ako nemaju neki backlog...
1.5, Luna. cca 22k EUR. Ništa fancy, bez ikakvih dodataka. Sjedi, pali, vozi.
Je li imate preporuku/iskustvo najbolji servis za automobile u slavoniji?
Ivandija u Petefijevoj u Osijeku je OK. Ne znam jesu li najbolji, meni su dosad napravili sve što sam trebao i nemam zamjerke ni primjedbe.
Malo je reći da sam razočaran.
Malo je reći da sam razočaran.
Kako kome. Ja sam osiguran za idućih 50god. Što se tiče mehaničkog dijela... Jednog regam iduće godine ko classic old timera, a za 3god idućeg. Pardon, youngtimer.
To što će sajla bit otkačena većinu vremena, to je nebitno. Ionak nije niš za prodaju.

da li je tko kupovao na tokićevom kupivozi shopu? za koliko vremena od narudžbe bi paket mogao biti spreman? odabrao sam podizanje u poslovnici i za sve artikle je pisalo da su dostupni
Uzimao vise puta, uvijek je bilo drugi dan spremno za pokupiti.
Oni u poslovnice imaju dostave sa skladista ionako 2 puta dnevno (barem u VG) pa to bude dosta brzo.
Oba su kupljena od državne ustanove (komunalno poduzeće), znači oni su prvi vlasnici bili 13 god te ih odjavili i ja ih preko dražbe kupio od njih.
Sada na tehnickom prave probleme jer ne mogu nigdje naći brojeve šasije osim jednog kod okvira vrata. Nigdje nema korozije da je pojelo brojeve nit je igdje rezan lim.
Kombi je izvorno za japansko tržište te je s malim preinkama poslan i na europsko tržište (nissan cabstar).
Iz policije kažu da ne mogu vjerovat da nema brojeva šasije nigdje dalje osim tamo kod vrata, navode sto problema, ali opet isključuju ilegalno prekucavanje šasije tj brisanje broja...Ne znam kako riješiti sada to. Nazvat tehnički gdje su do sada bili reg , nazvat proizvođača ili se mene ne tiče taj problem, tj to trebaju obaviti ljudi s tehničkog..?
Inace, gledam neko vrijeme uzeti auto, ali zanimaju me samo tzv. krkanska auta (bmw 3/4/5, audi a5 i sl.), idealno oko 15k€ . Vidim da noviji modeli F30 imaju 318i (takoder isti takav je i 418i) benzinac, sa 3 cilindra, 1.5l (b38). Potrosnja i pouzdanost skoro kao u dizelasa. Nezz ima li tko iskustva s tim motorima jer nisam puno nasao?

Inace, gledam neko vrijeme uzeti auto, ali zanimaju me samo tzv. krkanska auta (bmw 3/4/5, audi a5 i sl.), idealno oko 15k€ . Vidim da noviji modeli F30 imaju 318i (takoder isti takav je i 418i) benzinac, sa 3 cilindra, 1.5l (b38). Potrosnja i pouzdanost skoro kao u dizelasa. Nezz ima li tko iskustva s tim motorima jer nisam puno nasao?
Gurni radije ako mozes do 2.0 benzinca, B48, pouzdani su, a jaci puno. Potrosnja ce biti tu negdje sa 1.5 dok god ne ganjas do poda 2.0. A opet B48 se stavlja u skoro sve BMWove modele na trzistu od 2015.
Inace taj motor ide lagano preko 250ks, bilo koja verzija, od nekih modela idu i na 300ks.
Bazne verzije su jako stedljive, relativno okej potrosnja oko 6-7l.
Inace cijena ce ostati visoka, dok god je zaposlenost visoka, a bome i cijene novih auta. Prodaja novih pada, to je ocito, sada je samo pitanje vremena dok se saloni ne poklone kupcima. Polovnjaci vec sada tesko idu.
Inace, gledam neko vrijeme uzeti auto, ali zanimaju me samo tzv. krkanska auta (bmw 3/4/5, audi a5 i sl.), idealno oko 15k€ . Vidim da noviji modeli F30 imaju 318i (takoder isti takav je i 418i) benzinac, sa 3 cilindra, 1.5l (b38). Potrosnja i pouzdanost skoro kao u dizelasa. Nezz ima li tko iskustva s tim motorima jer nisam puno nasao?
Definitivno akom mozes na B48 motor
Ekipa, dvoumim se između ovako nečega. Što biste vi i zašto odabrali? Pretpostavljam da je Swift ipak malo bolji, a i održavanje benzinca jeftinije. Na što obratiti pažnju kod provjere istih?
Fabia 1.4 TDI
Swift 1.2 GLX AC
LP