- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Je, m paket vani nije lci
Ovako, bitno je da si vozio unutar ograničenja, da nisi napuhao i da možeš nekako dokazati da si pogodio životinju. Tvoje osiguranje nema posla sa time. Lovačko društvo ima vlastito osiguranje koje tebe isplaćuje.
Ne znam je li ti budu ponudili popravak ili novčani iznos. Ako ti auto nije po VINu M paket, onda uzimaj keš.
Je policijac je bio full korektan, sve izmirio napuhao sam 0.0. Ja san mislio da ja moram javiti osiguranju, onda se oni namiru od drzave/lovackog drustva, odnosno tko vec placa to... Navodno to država sad pokriva.
Što je najgore lisica pretrčala preko ceste, ja kočnica, usporio. Ona na drugoj strani i ja budala pusta kočnicu nastavio vozit a ne idalje usporavat. Ona vjerovatno od strah nazad na cestu. Dlake nešto bilo, i to u pola auta. Prešao sam cijelim autom preko nje, sve gume izbjegla.
No komedija meni u petak ističe osiguranje/tehnički... A ovakvi naravno da nemogu proć.
Table za divljač nema. Uglavnom hvala na pomoći, kad se sve riješi ja javim, valjda se bude riješilo u moju korist.
dal ima tko lagunu 3 sa 2.0t motorom 205ks? kakvi su to motori generalno? kakve su razlike izmedu tog i megane RS motora? kako se krece potrosnja normalne ugodne voznje? dakle nikakvo obaranje vremena i napinjanje...normalni daily use?
Dobar motor, identican kao u Meganeu 3 RS. Susjed ima Lagunu 3 sada par godina i nije imao nekih problema ali nije 2.0T.
Vise plastike u njoj nego u golfu.
Je policijac je bio full korektan, sve izmirio napuhao sam 0.0. Ja san mislio da ja moram javiti osiguranju, onda se oni namiru od drzave/lovackog drustva, odnosno tko vec placa to... Navodno to država sad pokriva.
Što je najgore lisica pretrčala preko ceste, ja kočnica, usporio. Ona na drugoj strani i ja budala pusta kočnicu nastavio vozit a ne idalje usporavat. Ona vjerovatno od strah nazad na cestu. Dlake nešto bilo, i to u pola auta. Prešao sam cijelim autom preko nje, sve gume izbjegla.
No komedija meni u petak ističe osiguranje/tehnički... A ovakvi naravno da nemogu proć.
Table za divljač nema. Uglavnom hvala na pomoći, kad se sve riješi ja javim, valjda se bude riješilo u moju korist.
Baš glupa situacija. Sretno sa time i javi kako si riješio.
Vise plastike u njoj nego u golfu.
Jos je i mekanija :)
Ovo da i ide iz vlastitog đepa nije velika šteta. Ja sam raznio košutu prošle godine da 760k-om, još nemogu nać čitav far vozačev s brisačem. Sklepio sam auto komplet osim toga,nije strašno, ali bode oči.

Nema mi dražeg nego kad me nakon 10+ sati vožnje pogodi xenon... Malo mi prokrvare oči al bar se razbudim.
Imam lece.
Vjv pricas o kr tuningu na golf 3 bez lece
Pozdrav, dali Audew 2000A Peak 20000mAh Car Jump Starter ima za kupiti kod nas (ili sličan proizvod)?
Gledao sam malo recenzije i čini mi se "cool" stvarčica....
Pozdrav, dali Audew 2000A Peak 20000mAh Car Jump Starter ima za kupiti kod nas (ili sličan proizvod)?
Gledao sam malo recenzije i čini mi se "cool" stvarčica....
To je garant neki fraud. Nigdje ne pise na kojem naponu je tih 'super' 2000A.
Dizelu je potrebno cca 550A, a akumulatori koji se ugrađuju su cca 800-900A i onda s godinama kako pada jakost struje, dođu na tih cca 550 i tu je nekakva granica paljenja dizela po zimi.
Imam ful kratku relaciju, doma-vrtić 1,5km pa vrtić-posao 4km.
Znači ništa od dizelaša ali mi je potreban karavan/monovolumen što dosta smanjuje izbor.
Zanima me dal bi webasto u dizelašu imao kakav učinak na motor da se bar malo poništi loše djelovanje vožnji na kratke relacije? Ono zagrijat motor svaki dan prije vožnje nebitno dal je ljeto ili zima.

Qashqai 2014-2015, 1,6 dci 130ks, automatik, 100-150t km. Ima tko kakva iskustva, kakav je taj motor, kakav je automatski mjenjač? Je li bolji taj motor ili 1.5 dci od 110ks? Primarno mi je interes 1.6 130ks automatik, teško da bih razmotrio ručni mjenjač nakon 10+ godina automatika.
1.6dci je problematican, gledaj 1.5 dci. Imam par 1.5dci u obitelji i drustvu, motoru nikada nista, DPF ne zajebava nikada.
Ako je problematičan možeš napisati zašto, jer ovako mi to ne znači ništa.
1.5 nema automatika i općenito ih malo ima, to su vjerojatno prvi modeli.
Stavim na njušku od 2014, automatik, do 150k km, nema 1.5 dci nijedan, a ručni mi nije baš neka opcija.
Ovo da i ide iz vlastitog đepa nije velika šteta. Ja sam raznio košutu prošle godine da 760k-om, još nemogu nać čitav far vozačev s brisačem. Sklepio sam auto komplet osim toga,nije strašno, ali bode oči.
Ja bi moozda mogao naći ovakvi branik za 2000kuna i farbanje bi me izašlo 1000kn vjerovatno.
Doduše ima obicni branik na siluxa sad za 1200 kuna, pa bi mogao jeftinije proći, ali neznam na što bi to ličilo
Odlično, nema ni ništa draže nego tako bolesni kvarovi na divljim markama i motorima koji imaju kubika kao fen. Najbolje opet uzeti Mercedes i mirno spavati, ovo izgleda sve okolo lutrija..
A kakav je taj automatik u njima, to je CVT ako se ne varam, jesu oni pouzdani uopće?
I ako uzmeš slabijeg dizelaša Mercedes dobiješ u njemu dCi 1.5 ili 1.6...
Zato pripazit što uzet. Moj sljedeći je vjerovatno bmw iza 2016, pa da je b47 motor ak neki redni šestak nebi uletio.
I ako uzmeš slabijeg dizelaša Mercedes dobiješ u njemu dCi 1.5 ili 1.6...
Voze se Mercedesi zadnjih 10+ godina tako da znam šta je u kojemu, nema brige.
Odlično, nema ni ništa draže nego tako bolesni kvarovi na divljim markama i motorima koji imaju kubika kao fen. Najbolje opet uzeti Mercedes i mirno spavati, ovo izgleda sve okolo lutrija..
A kakav je taj automatik u njima, to je CVT ako se ne varam, jesu oni pouzdani uopće?
To je Jatcov CVT kojeg svi izbjegavaju. Ja sam prošle godine upravo zbog toga odustao od x-traila. Potraži malo po internetu, naći ćeš sve najgore.
Navodno već na 60000 km je lutrija hoće li se taj "lanac" u mjenjaču razletiti. Kod nas ga nitko ne zna popravljati a možda nije ni moguće. Ide samo zamjena, a novi košta 6000-8000 eura.
Naravno, sve ovisi o tome kako je auto održavan. Ako je ulje mjenjača redovito mijenjano možda bude sve ok. Ali uglavnom, mehaničari koji se kuže u te mjenjače ne preporučuju ga.
Što se dogodi ako se uplati osiguranje, i auto ne prođe tehnički te vlasnik odluči ne registrirat ga više? Propadaju novci od osiguranja ili ima povrat?
To je Jatcov CVT kojeg svi izbjegavaju. Ja sam prošle godine upravo zbog toga odustao od x-traila. Potraži malo po internetu, naći ćeš sve najgore.
Navodno već na 60000 km je lutrija hoće li se taj "lanac" u mjenjaču razletiti. Kod nas ga nitko ne zna popravljati a možda nije ni moguće. Ide samo zamjena, a novi košta 6000-8000 eura.
Naravno, sve ovisi o tome kako je auto održavan. Ako je ulje mjenjača redovito mijenjano možda bude sve ok. Ali uglavnom, mehaničari koji se kuže u te mjenjače ne preporučuju ga.
Mogao sam i pretpostaviti da je smeće čim je CVT. Da se ne može staviti normalan automatski mjenjač u takve aute neću nikada razumjeti.
I ako uzmeš slabijeg dizelaša Mercedes dobiješ u njemu dCi 1.5 ili 1.6...
Evo spike iz lokalne birtije
Ne dobiješ nikakav dCi. Samo blok motora je isti. Radilica, zamašnjak, bregaste, elektronika itd. su Mercedes proizvodnja.
Zašto su to napravili? U pojedinim državama su mjere za prodaju diesel motora jako rigorozne i 220d verzija nije upadala u te propise. Investicija projektiranja novog motora od nule nije isplatljiva pa je naravno pogodnije adaptirati već postojeći.
Drugi razlog su mušterije koje traže štedljiv i jeftin motor a da se voze u premium vozilu.
Dakle, kupnjom A klase W176 ne kupuješ Meganea kao što lokalni đilkoši po birtijama seru (a nemaju za kutiju poštenih cigareta).
Sa druge strane, što fali tom 1.5 dCi? Dobar, pouzdan i štedljiv motor.
To je Jatcov CVT kojeg svi izbjegavaju. Ja sam prošle godine upravo zbog toga odustao od x-traila. Potraži malo po internetu, naći ćeš sve najgore.
Navodno već na 60000 km je lutrija hoće li se taj "lanac" u mjenjaču razletiti. Kod nas ga nitko ne zna popravljati a možda nije ni moguće. Ide samo zamjena, a novi košta 6000-8000 eura.
Naravno, sve ovisi o tome kako je auto održavan. Ako je ulje mjenjača redovito mijenjano možda bude sve ok. Ali uglavnom, mehaničari koji se kuže u te mjenjače ne preporučuju ga.
Mogao sam i pretpostaviti da je smeće čim je CVT. Da se ne može staviti normalan automatski mjenjač u takve aute neću nikada razumjeti.
Mislim da ne mora nužno biti smeće samo zato što je CVT. Taj od jatca kojeg Nissan ugrađuje je problematičan. Meni je to baš bilo razočarenje jer mi se x-trail svidio, a ručni mjenjač nisam htio.
Evo spike iz lokalne birtije
Ne dobiješ nikakav dCi. Samo blok motora je isti. Radilica, zamašnjak, bregaste, elektronika itd. su Mercedes proizvodnja.
Zašto su to napravili? U pojedinim državama su mjere za prodaju diesel motora jako rigorozne i 220d verzija nije upadala u te propise. Investicija projektiranja novog motora od nule nije isplatljiva pa je naravno pogodnije adaptirati već postojeći.
Drugi razlog su mušterije koje traže štedljiv i jeftin motor a da se voze u premium vozilu.
Dakle, kupnjom A klase W176 ne kupuješ Meganea kao što lokalni đilkoši po birtijama seru (a nemaju za kutiju poštenih cigareta).
Sa druge strane, što fali tom 1.5 dCi? Dobar, pouzdan i štedljiv motor.
Ma da, sve im se isplati novo razvijat, ali blok motora nikako...
Ja bi bas rekao da je ta masina vecinski ista kao u Renaultu, ali ne vidim neki problem, pogotovo kad je 1.5 u pitanju. Provjeren i dokazan motor.
Nista tu nije od Mercedesa, sve je Renault. Neka pogledaju oznake na radilici, uljnoj pumpi, poklopcima itd. prica koju Mercedes prodaje svabskoj sekti.