Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.034
- |
- čitano: 13.058.903
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Je, ne znam sta je tebi nabijanje u guzicu ali ovo je bio pristojan razmak s obzirom da nije bilo nikog ispred ovog opela i da nije imao zasta kocit...
Na stranu što je ovaj naprijed idiot, ovo jest vožnja s premalim razmakom praktički cijelo vrijeme plus pretjecanje s desne strane.
Pa ocito je to namjerno radio jer mu je zelio dat do znanja da netko iza njega ima brzi, vidis da je ovaj vozil prakticki po sredini u jednom trenutku da ga ovaj mozda vidi u retrovizoru. Mislim, i ovo preticanje s desne strane, ajde da je presao sa +50kmh vecom brzinom ali ovdje nije bila neka velika razlika u brzini kad ga je prelazio, pa to se svakodnevno radi u gradovima i na otvorenim cestama.
Ne treba opravdavati nešto što je vidljiva glupost s obje strane.
Vožnja lijevom trakom, nabijanje odozada, pretjecanje s desne. Svo troje jasno, svjesno, kažnjivo.
Ne treba opravdavati nešto što je vidljiva glupost s obje strane.
Vožnja lijevom trakom, nabijanje odozada, pretjecanje s desne. Svo troje jasno, svjesno, kažnjivo.
Ali da se ovaj od iza nije nabio na guzicu, nebi ovaj ispred u lijevoj traci znao da smeta i da je prespor
Kad naletiš na nekoga tko vozi presporo u lijevo traci autoceste, ne smiješ mu se nabit na guzicu, ne smiješ blicati, ne smiješ trubiti, ne smiješ preticati desnom trakom, jer sve te radnje dovode u opasnost sudionike u prometu u trenutnoj sitluaciji...
U prijevodu mu ne možeš ništa ako ćeš se držati propisa, a on te hebe cijelim putem autoceste, ne možeš ga se riješit kao ni hrt-e pretplate...
Blicanje bi trebalo dozvolit, ali... samo na velikoj udaljenosti, a ne blicanje na guzici!
Znači kada se dolazi u lijevoj traci i primjećuje se vozilo u lijevoj traci u daljini da vozi manjom brzinom od nas, dozvolit blicanje sa nekih 300 metara prije nego se priđe tom vozilu, takvo blicanje neće zasljepit/prestrašit tog vozača u vozilu, a odvući će mu pažnju da nas uoči kako mu prilazimo i da se prestroji u desnu traku, a imat će i vremena se maknut...
Mada je i ovo blicanje uzaludno kod nas, ja sam se uvjerio da velika većina Hrvata dok upravlja vozilom, fokusira se samo na sitluaciju ispred sebe, zanemaruju sve što se događa iza njih i to ih čini izrazito lošim vozačima, osobno sam doživio sitluaciju da se čovjek ne miče hitnoj pod svjetlosnim i zvučnim signalom, jednostavno ga nije briga šta je iza njega, samo ispred sebe gleda...
Reći ću samo da ni jedan vozač formule 1 nebi pobjedio i bio prvi da ne gleda natjecatelje iza sebe i da nije svjestan sitluacije koja se odvija iza njega tokom vožnje...
Tako da nije sve u skillu i vožnji, treba se znat snalazit u vremenu i prostoru... a to se na žalost slabo uči u auto školama, dobro je da barem inzistiraju na provjeravanju mrtvog kuta, pa tako potiču nove vozače da obračaju pažnju na vozila iza sebe...
ako on vozi po propisima nemas mu se sta trpat, blicat, svirat i neznam sta jer ogranicenje vrijedi za obje trake a ne samo za desnu.... drugo je to sto se kod nas vozi kako se vozi....
U prijevodu mu ne možeš ništa ako ćeš se držati propisa, a on te hebe cijelim putem autoceste, ne možeš ga se riješit kao ni hrt-e pretplate...
Yup, ne možeš ništa. Samo čekati da se makne ili kolone.
ako on vozi po propisima ....
Osnovni problem i je što ne vozi po propisima.
Daleko sam ja još od toga.
Upošto planiram za par godina auto provuć kao old timera, neću uništavat original obloge. Sad čekam da mi kolega nabavi obloge novu, za panel koji smo već pripremili. A i ozlijedio sam se danas dosta nezgodno, nemogu ručno brusiti/šlajfati kit s panela i napravit završnu obradu, tako da sigurno tjedan dana min neću bit gotov.
Zvučnike mi prodo kolega/frend s foruma za neku simboličnu cijenu.(netkojepitao).
Ovisi koliko ti je teska noga. A prognoziram da ti je teska.
PS - Taj kljuc izgleda kao da je star 5 godina, a ne par mjeseci. Moj nakon godinu i pol izgleda kao nov.
Sta rade ljudi s tim kljucevima? Otvaraju pivo?
Ovisi koliko ti je teska noga. A prognoziram da ti je teska.
PS - Taj kljuc izgleda kao da je star 5 godina, a ne par mjeseci. Moj nakon godinu i pol izgleda kao nov.
Sta rade ljudi s tim kljucevima? Otvaraju pivo?
Zamisli kako tek onda auto izgleda dok ga provoza xy raznih ''profesionalaca''
Ja sam dao jedan auto na ''test'', vozilo ga troje vozača, gotovo po istim uvjetima na istim rutama, jedan je imao potrošnju cca 5l, drugi cca 5.5, a treci je raritet , ''samo'' cca 7.5l
Pa najvise ovisi o samoj nozi, koliko je teska.
Evo ja sam C-HR-a 1.8h uredno kombiniranom voznjom grad + autoput imao na 4.7l prvi dan.
Drugi dan sam ga isao malo "iscjediti", jer je bila subota i manja guzva, pa sam okrenuo u drugom smjeru,
gdje se smije na autoputu 130, da vidim koliko ga mogu iscjediti - nisam mogao preci 4.9l. Al vjerujem da
ekipa koja vozi jednom nogom na gasu a drugom na kocnici, koja ne "iskotrljava" automobil,
nego ili max gas ili max kocnica, da ga uspiju nabiti sigurno i preko 6l.
Po board PC-u je ukupna prosjecna potrosnja bila 4.6l, al to je novo vozilo sa manje od 800km,
od kojih sam 200 napravio ja. Zanimljivo bi bilo vidjeti tog hibrida nakon 15.000km, koliko bi onda bila
prosjecna potrosnja po board PC-u.
Resetira ti potrosnju nakon par tisuca km sam od sebe.
Mislim da kod refresh modela prati zadnjih 15.000km, to su ovi modeli sa novim
infotainmentom, sa AA-om i ACP-om te DAB-om.
Iskreno auto je TOP! rav4 hybrid mu nije do koljena!!!!
Ovaj ne nabija okretaje. fino ide. ljepo ga je voziti! trosi moje voznje ništa. Relacija po zagorju i do vž. cca 170km. Ja sam oduševljen. Evo sad idem na informacije kolko kosta takav...
2.0 ili 1.8 model?
2.0 ili 1.8 model?
1.8
Ljudi, kaj kupit do neke cifre od 8000€?
Da auto nije stariji od 2010. godine, da nema preko cca 200 000 km i da ima 6 brzina.
Gledam po oglasu, Astri i Megana ima ko dreka, al to nekak nebi.
Kaj drugo da gledam?
Probaj 2.0, ipak je bas "spricer", ali i trosi bar 1l vise.
Meni se 1.8h ipak cini trom(iji) od 1.2T (AWD i FWD), bar na C-HRu,
ipak je tu i losija aerodinamika C-HRa i veca masa.
Meni je 2.0h izuzetno zabavan na C-HRu. Ovaj 1.8h bi mi se svidio na Yarisu ili Aygou,
gdje manje od tone mozes povuci gdje i kako hoces, ali za to je dobar i 1.5h.
Kad ti se na 1.8h isprazni baterija na otvorenoj cesti, onda dobijes osjecaj kao da nemas "turbo",
jer to je ipak Atkinsonov ciklus a ne Ottov, ide se na stednju a ne performanse.
2.0h bas izvuce max iz njega, sa visikom kompresijom, pa i ako ti je baterija skroz prazna,
nemas osjecaj da ti fali snage. Zato i manje stedis.
Ljudi, kaj kupit do neke cifre od 8000€?
Da auto nije stariji od 2010. godine, da nema preko cca 200 000 km i da ima 6 brzina.
Gledam po oglasu, Astri i Megana ima ko dreka, al to nekak nebi.
Kaj drugo da gledam?
Koje velicine?
SX4, Swift, Jazz, Mazda 3, Auris/Corolla.
Iskreno auto je TOP! rav4 hybrid mu nije do koljena!!!!
Ovaj ne nabija okretaje. fino ide. ljepo ga je voziti! trosi moje voznje ništa. Relacija po zagorju i do vž. cca 170km. Ja sam oduševljen. Evo sad idem na informacije kolko kosta takav...
Ja sam gledao 2.0 Hybrid karavan ali sam zbog nekih drugih dogadjaja nevezano za auto odgodio kupnju vozila za iducu godinu.
Jesi ti bio pisao da si vozio Rav4 al onaj stariji model?
Nebi me cudilo da bi te sadasnji Rav4 sa 2.5l hybrid motorom ipak odusevio hehe
E sad neki frendovi su ga hvalili a neki okretali glavom na moj izbor.
Nebi ništa manje od Golf klase, znači od toga prema gore.
S autom radim puno kilometara pa mi je bitno da održavanje nije skupo i da auto bude pouzdan. Mora imati 6 brzina jer sam puno na autocesti.
E sad neki frendovi su ga hvalili a neki okretali glavom na moj izbor.
Imao isto Megana GrandTour 2010. sa 1.5dci-em kao službeni auto, nakon knap 180tkm propao prozor u vozačeva vrata tokom vožnje u 12. mjesecu inače nije loš auto, samo što je kod njih kvačilo poznato tvrdo, nebih si nikad uzeo za privatni auto, al daleko od toga da je loš.
Da kvačilo je malo tvrđe ali još imam snage u nogama😆
Ja sam gledao 2.0 Hybrid karavan ali sam zbog nekih drugih dogadjaja nevezano za auto odgodio kupnju vozila za iducu godinu.
Jesi ti bio pisao da si vozio Rav4 al onaj stariji model?
Nebi me cudilo da bi te sadasnji Rav4 sa 2.5l hybrid motorom ipak odusevio hehe
Sto se tice RAV4, radije bi pricekao Suzuki Across PHEV, koji je rebadgean RAV4 PHEV,
a trebao bi kostati nesto manje od RAV4, dakle ispod 35.000€, sto bi bio stvano idealan
PHEV.
https://www.topspeed.com/cars/suzuki/2021-suzuki-across-ar188856.html
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_RAV4#PHEV
Zanimljivo je sto Suzuki koristi ime svog motocikla iz 90ih, ali da, ime je prikladno.
Cak mi se svidja prednja maska vise nego na RAV4.
Nebi ništa manje od Golf klase, znači od toga prema gore.
S autom radim puno kilometara pa mi je bitno da održavanje nije skupo i da auto bude pouzdan. Mora imati 6 brzina jer sam puno na autocesti.
Was ist das Golf klasa?
https://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification
https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzeugklasse
Mazda 6 2.2 dizel?
Ili CX-7 sa istim 2.2 dizelom?
Oba ti imaju rucni sa 6 stupljeva prijenosa.
+385976820403 Ivan.
Nazovi se i cuj se s njim najbolje za sve.
Megane 3 1.5 DCI FL, najbolje rijesen DPF tako da ne bi trebalo biti problema sa njime. Auto je udoban, jeftin za odrzavati i pouzdan, a kvacilo je dosta tvrdo.
Ima čak i par focusa sa tim istim (ak se ne varam) renolovim 1.5 dizelom na oglasnicima ispod 8k€, jedino što je ta generacija focusa totalno skučena iznutra.
To je PSA dizel.
Ima tih megana kolko hoćeš po oglasima.
Ima tko kakva iskustva iz prve ruke s njima? kakvo je održavanje?
Frend je imao Megana 2, pa su dijelovi bili abnormalno skupi.
Vidim da ste pisali o podacima koje vam autokuća može dat a o vlasniku ne pa me zanima šta su mene levatili u nissanu???
U njem kupio auto povrat s leasinga ,zapravo prije tog htio provjerit podatke u hr. Kažu ne, tek kad se kupi i doveze kod njih ,ili uz suglasnost vlasnika.
Dobro , kupio auto , pregledo kolega automehanicar auto (isao sa mnom tamo) ,sve bilo ok. I ajd reda radi ja odvezo u ovlašteni da vidim šta će reć.
Kad kažu ne ne mogu oni pregledat povijest auta. Vide lokaciju autokuće gdje je servisiran ali nemaju uvid šta je rađeno. Ne razumijem korist od tako umreženog sustava. Šta to znači, da jedino mogu otić u DE u autokuću gdje je na autu rađeno i vidit podatke (njihove riječi). Zapravo prije neg što su mi to rekli, prije servisa su rekli da će tek nakon servisa imat uvid , kao kad mene ko vlasnika uvedu u sustav. Osim toga su prvo rekli da nissan nema servisnu knjigu, nego samo online servisnu u koju dobivaju uvid kad mene ko vlasnika i korisnika njihovih usluga uvedu u sustav. Ja kupim auto, oni kazu a gdje vam je fizicka servisna??? Kazem pa rekli ste da nema fizicku nego samo online, no dobro aj mi recite bar onda šta kaže online servisna. Kažu ipak nemaju pristup.
Sere mi se od tih autokuća , sve može može al ništa ne može. Pa meho i dragan šoderaši su institucija za autokuće. Isto brljaju i muljaju al bar mi mali servis ne naplate 2800kn i sa svojom ebay dijagnostikom mi znaju više o autu reć. Katastrofa.