Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.116
- |
- čitano: 13.269.153
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Vjerovatno na moju
Uglavnom da, rekao sam da je pojeftinijo jer sam danas tocio premium dizel na tifonu za 9.52, dok je prije tjedan dana bio oko 10.20kn, obican dizel je oko ~9.25 dok je prije tjedan dana bio 9.80kn
ugl imam problem...kad stojim na mjestu u brzini, pa izbacim iz brzine i otpustim kuplung i dalje nastavim stajati na mjestu, na kocnici, auto sam da gas, onako cimne 300-400 okretaja i dalje stoji mirno na minimumu...u cemu bi mogao biti problem?
Koji auto? To se dogodi samo kada pritisnes kocnicu?
Tocio danas ujutro... 9.52 bar kod nas u Buzinu...
Koji auto? To se dogodi samo kada pritisnes kocnicu?
doblo 1.6 multijet sa 150km na urici
evo iskreno nisam siguran 100% dal sam probao i sa i bez kocnice, ali ugl kombi je bio na ravnome, tako da vrlo vjerojatno sam oba slucaja isprobao...svaki put kad dignem nogu s kuplunga i mjenjac u leru, zaturira
-- slucajno dupli post
Je li ima "anti-stall", da ti sam daje gas pri kretanju? Moguce je da ga to malo blesira.
Kao sto sam obećao, evo slike mog (prvog) automobila, Toyota GT86.
Kupljen sa 62 000 km, 07/2012 godiste.
Malo kasnim sa slikama jer sam zaboravio.
Auto plače za distancama, osim ako su to zimske felge hehe
Ako nije problem koliko te dođe osiguranje za to čudo? Vidim da si u AT, pa stalno uspoređujem :D
da li mi neko može reći dobio sam od euroherca kao da sam ugovorio višegodišnje autoosiguranje pa me zanima da li ja stvarno moram kod njih produžiti premiju ili ne? Nisam dobio nikakav račun niti slično. Imam u drugoj osiguravajućoj kući mnogo bolju ponudu(koju sam već uzeo) pa me zanima da li stvarno to moram uzeti ili je neka fora? Jer prošle god sam dobio za poklon osiguranje tako da ga nisam ja niti uzmao niti išta.
Kao sto sam obećao, evo slike mog (prvog) automobila, Toyota GT86.
Kupljen sa 62 000 km, 07/2012 godiste.
Malo kasnim sa slikama jer sam zaboravio.
Auto plače za distancama, osim ako su to zimske felge hehe
Zimske felge, sa ljetnima izgleda puno bolje, nazalost, imam samo jednu sliku sa ljetnima. U planu za sljedecu zimu su druge felge.
Ako nije problem koliko te dođe osiguranje za to čudo? Vidim da si u AT, pa stalno uspoređujem :D
Da, Austrija. O osiguranju bi se dalo pisati. Zbog osiguranja sam i kupio ovaj automobil umjesto WRX-a. Za GT86, obicno godisnje osiguranje me ispadne ~1900€, full kasko bi bilo oko 4k€.
untigospe.. mene za volva u de., znači euro 5 benz. 240ks osiguranje izađe cca 400€..
Bome deru u austriji, dobro kao u HR ako cemo gledati odnos plaće, sramota. Mene u DE Euro6 Dizel 2016 150ks izađe 750eur Fullkasko.
Tucson 1.6 177ks, 2400€ Vollkasko. I to sa Bonusstufe 0, ne želin ni pomislit koliko bi bilo da sam u nekim višim razredima.
U irskoj sam za auris 1.4 benzinac plaćao 2700 eura, osnovno osiguranje.
U Njemačkoj za 218d full kasko 1200e sa SF1/2 (pojma nemam čemu ta ni vrit ni mimo klasa služi)
Ništa, bit će red na proljeće staviti fusso vosak.
Neka izdrži 6 mjeseci, ja zadovoljan.
Sva sreća kod mene je srebrna boja koja se vrlo lako održava
@Kostolomac, imam još jedno pitanje za tebe:
Na laku primjećujem one male smeđe točkice, kao ona provršinska hrđa.
Prepostavljam da se one najbolje uklanjaju sa sredstvom za dekotaminaciju laka.
Pa bih te molio da mi preporučiš neko sredstvo (po normalnoj cijeni), ili ako imaš neki bolji prijedlog još bolje.
Inače, auto perem doma u 90 posto slučajeva.
Predpranje sa miniwashem, ponekad koristim i snow foam (bilt himber).
Pranje sa šamponom sa onom mekanom rukavicom (2 kante korism samo kad je jako prljav).
Priznajem da sam uvijek bio šrt što se tiče šampona, koristim onaj jeftini, mislim da je od alfa care-a.
Zahvaljem na odgovorima.
Mene za Golfa 6 , 1.6 TDi izadje osiguranje i kasko 4000 kuna s 50 % bonusa .
Sto vise konja to vise placas osiguranje u AT, i to su ogromne razlike.
Yaris 75KS full kasko - 973€ godisnje
C-HR 115KS full kasko - 1976€ godisnje
B-Max 125KS full kasko - 2142€ godisnje
Ti imas 195/200KS (ovisno o mjenjacu, kako je upisano, rucni se vodi pod 195/199KS),
i zbog 1KS vise platis 300€ vise godisnje.
Tako da, u AT si svatko moze kupiti dobar automobil, al ne moze svatko platiti njegovo osiguranje.
@Kostolomac, imam još jedno pitanje za tebe:
Na laku primjećujem one male smeđe točkice, kao ona provršinska hrđa.
Prepostavljam da se one najbolje uklanjaju sa sredstvom za dekotaminaciju laka.
Pa bih te molio da mi preporučiš neko sredstvo (po normalnoj cijeni), ili ako imaš neki bolji prijedlog još bolje.
Inače, auto perem doma u 90 posto slučajeva.
Predpranje sa miniwashem, ponekad koristim i snow foam (bilt himber).
Pranje sa šamponom sa onom mekanom rukavicom (2 kante korism samo kad je jako prljav).
Priznajem da sam uvijek bio šrt što se tiče šampona, koristim onaj jeftini, mislim da je od alfa care-a.
Zahvaljem na odgovorima.
Dobro pretpostavljas, nakon pretpranja i pranja, kreće se sa dekontaminacijom, našprica se sredstvo po lako i pusti da odstoji par minuta, pojavit će se efekt ''krvarenja'' na laku( ne radit na suncu ). Pa nakon toga dobro isprat miniwashem, ako ima još možeš ponovit postupak, nakon toga bi trebalo još preći sa glinom + koristit ''lubrikant'' za nju, da lijepo klizi ( i da naravno ne oštetiš lak ).
Vidjet ćeš nakon što prođeš glinom koliko se s..nja nakupilo na njoj,a vizualno ti lak gleda čist prije nego si prošao.
Nakon što taj postupak obaviš trebalo bi proći panel ( na koji misliš nanosit vosak ili neku drugu zaštitu ) sa izopropilnim alkoholom.( imaju ga ljekarne ili detaljing shopovi )
Naravno ide i poliranje ( ako ima swirlowa ) između da bude sve po ps-u, ali to sigurno nećeš doma radit je lako se lak zaj.. ako se ne radi kako spada i ima odgovarajuća polirka, padovi itd...
Kad kreneš nanosit vosak ili neko drugo sredstvo, radi to panel po panel, nemoj uzimat prevelike površine, nažalost treba pedantnosti i strpljenja uz to što već i sam znaš pošto si sigurno na aplicirao vosak.
Što se više poštuje procedura tj. priprema laka za apliciranje zaštite a i samo ispravno apliciranje voska , to će duže vosak izdržat.
Što se tiče sredsta za dekontaminaciju, ima toga gro na tržištu ( alu devil spezial je meni ok, mada što god uzmeš od tih nećeš pogriješit ), pa mi je teško nešto dirketno preporučit. Gledaj da nije preskupo sredstvo( a odradit će sigurno posao ) , jer sam detaljing nije jeftin ''sport''.
Evo ti par naših shopova pa mozes si pogledat sredstva za dekontaminaciju( neki imaju i fizičke trgovine pa možeš otić do njih ako ti blizu, a i dat će ti dobre savjete u vezi dekontaminacije )
klik 1 , klik 2 , klik 3 , klik 4
Jednostavni su shopovi tako da ćeš lako nać što tražiš.
Fusso drzi godinu dana, duze nego neka sranja koja prodaju pod keramiku.
U idealnim uvjetima, prvo da je kvalitetno odrađena dekontaminacija laka, kvalitetno aplicirano, potpuno izbjegavanje automatskih i samoposlužnih praona, korištenje Ph šampona, pranje metodom dvije kante itd.... da ne nabrajam dalje.
A to jako mali broj ljudi radi....
mislim da to rade samo ovi što se bave kozmetičkim nabrijavanjem golfova i civica iz 1998.
Varaš se, ima puno detaljnig studija u HR, gdje se aplicira zaštita na lak od G4 do Ferraria.....
Puno ljudi uzmi novi auto i trk u detaljnig studio na zaštitu laka, plastičnih dijelova, kožnih sjedala itd..... A nakon toga ti preostaje samo to održavat na kvalitetan način.
Može se bez problema, nije ''tlaka'' kako se čini na prvu. Osobno svoje tako održavam već par godina. Ljudi ne vjeruju da lak star 13 god može izgleda kao iz tvornice, misle da se lakira svakih par mjeseci
Rađe ga operem kvalitetno 1 mjesečno , nego da drljam po njemu za 10 kn u praoni
Kad je auto zaštićen, sve ide x puta lakše dolje sa njega , bez da nešto trljaš, pogotovo ljeti dok mušice odrade svoje.....
Ne kaže se bezveze, da nije bolest sve što boli
ok, malo sam zabrijao da opisuješ pranje u kućnoj radinosti.
Tako da, u AT si svatko moze kupiti dobar automobil, al ne moze svatko platiti njegovo osiguranje.
živa pljačka.. ovo što kažeš, razlika između yarisa i c-hr-a skoro dupla, a oba sa slabim motorima
i mrzim voziti po austriji, jbt. kamere čekaju na svakom uglu, čim pređeš ograničenje za 5-10 na sat stiže kazna u pm... evo baš neki dan mi došlo 30€ jer sam vozio 58 di je dopušteno 50, dionica između grödiga i berchtesgadena van naselja..
To je uredjena zemlja, tako to ide. Zato su ceste vrhunske i djeca ne stradaju u prometu.
Veca kazna ti je ako vozis 35 u 30 zoni, nego da vozis 110 u 100 zoni.
Zasto? Zato sto postoji razlog zasto je zona 30, nije tu bezveze,
starci, djeca, bolnice, vrtici, skole itd.
Al zato izmedju naselja mozes gazit 100, a ne 90/70 sheme kao u HR, pa izmedju dva mjesta putujem
duze nego sto je potrebno.
I nema tolerancije na brzine kao u HR, tolerancija je samo na autoputu od 10% (nema 10km/h + 10%).
A osiguranje i je kradja i nije kradja. Osobno smatram lose sto makar imas puni kasko,
ukoliko je pocinitelj nepoznat, moras platiti "selbstbehalt" (samoucesce), dok u HR na kasko
imas pravo na jednu besplatnu stetu godisnje, makar si i sam kriv. A kasko je u AT visestruko skuplji.
No u slucaju da ja nekom nesto ostetim, ne placam nista, sve pokriva osiguranje. Moj trosak je nekih 30€
radi nekih dodatnih papirologija, te u slucaju da je sitno ostecenje, ne podize mi se niti stupanj osiguranja.
Al da, osiguranja su uvjek kradja, jer u 99% slucajeva se ne desi nista, a opet, nije legalno ne osigurati vozilo.
(u USA mozes, ako dokazes da stetu mozes teretiti svojim financijskim sredstvima)
Plus NoVA porez za ekologiju pa su i vozila skuplja, osobito dizlo, zato vecina vozi benz ili hibrida,
dok dizlo su vecinom flotna vozila firmi, ili radni strojevi (tipa pickupi i kombiji spadaju u radna vozila i njih NoVA zaobilazi).
Al da, kad pogledas, ako placas mjesecnu ratu za vozilo, i mjesecno osiguranje, i osiguranje ti je vece ili isto kao i rata vozila,
to ti sve govori o tome koliko osiguranja uzimaju prevelik dio kolaca.
I nema one zajebancije kao u HR, registriram vozilo u Karlovcu, tamo je jefitinije, pa i osiguranje bude jeftinije itd.
Cim promjenis mjesto stanovanja, u roku 3 mjeseca moras mjenjat tablice (na osobnim vozilima), dakle,
ja sam u Innsbrucku, i da samo izadjem 7km izvan grada, dakle u krugu grada, moram mjenjat tablice sa I-1234-AB na IL-1234-AB,
jer vise nisam I(nnsbruck) nego I(nnsbruck)L(and). Vrijedi za sve bundeslander i sve vece gradove kao i naselja.
Tako da posjedovanje automobila bude prilican luksuz.
ALI, dobra stvar je, mogu uzeti floating tablice (wechselkennzeichen) za do 3 vozila, stavim digitalnu vinjetu na broj,
imam tri automobila sa istim tablicama (jedan set tablica al mogu koristiti na sva tri vozila),
a osiguranje placam samo za jedno vozilo, u tom slucaju za najsnaznije.
Dakle da imam u garazi GT86, Audi A4 i VW Tiguana, i da uzmem sve na jednu tablicu,
placao bi osiguranje samo za GT86, a tablice mjenjao po potrebi. To je recimo prakticno.
Isto vrijedi i za motocikle, gdje se to zapravo najvise isplati. Imas recimo Suzuki 800cc za duge voznje,
i recimo Sym 400cc za po gradu, jedne tablice, jedno osiguranje, a vozis kad koji hoces.
Osiguranja su uvijek pljačka, meni je prva kalkulacija bila oko 4500€ u istom osiguranju. Kad sam kontaktirao osiguranje preko banke u kojoj radim i ostavio podatke, puff stiže ponuda na 2400. Znači ogulili bi me za 2100 eura u samo jednoj godini.
Fusso drzi godinu dana, duze nego neka sranja koja prodaju pod keramiku.
U idealnim uvjetima, prvo da je kvalitetno odrađena dekontaminacija laka, kvalitetno aplicirano, potpuno izbjegavanje automatskih i samoposlužnih praona, korištenje Ph šampona, pranje metodom dvije kante itd.... da ne nabrajam dalje.
A to jako mali broj ljudi radi....
mislim da to rade samo ovi što se bave kozmetičkim nabrijavanjem golfova i civica iz 1998.
Varaš se, ima puno detaljnig studija u HR, gdje se aplicira zaštita na lak od G4 do Ferraria.....
Puno ljudi uzmi novi auto i trk u detaljnig studio na zaštitu laka, plastičnih dijelova, kožnih sjedala itd..... A nakon toga ti preostaje samo to održavat na kvalitetan način.
Može se bez problema, nije ''tlaka'' kako se čini na prvu. Osobno svoje tako održavam već par godina. Ljudi ne vjeruju da lak star 13 god može izgleda kao iz tvornice, misle da se lakira svakih par mjeseci
Rađe ga operem kvalitetno 1 mjesečno , nego da drljam po njemu za 10 kn u praoni
Kad je auto zaštićen, sve ide x puta lakše dolje sa njega , bez da nešto trljaš, pogotovo ljeti dok mušice odrade svoje.....
Ne kaže se bezveze, da nije bolest sve što boli
ok, malo sam zabrijao da opisuješ pranje u kućnoj radinosti.
I u kucnoj ljudi ovako peru, ne mnogi, ali ima ih, možda ne tako detaljnoa, ali jako blizu tome, i mene je jedno vrijeme ''držalo'' takvo pranje, sad sam malo popustil, al svejedno izbjegavam bilo kakve praone,
jer imam svu ''aparaturu'' doma s obizrom na količinu auta u kući mi se isplati
kolegu u irskoj (irca, koji ima problema sa vozackom dosta cesto :D) su quotali sa 8700 eura za Astru G 1.4 benzin, mislim da je to najstravicnija ponuda koju sam vidio u zivotu
I u kucnoj ljudi ovako peru, ne mnogi, ali ima ih, možda ne tako detaljnoa, ali jako blizu tome, i mene je jedno vrijeme ''držalo'' takvo pranje, sad sam malo popustil, al svejedno izbjegavam bilo kakve praone,
jer imam svu ''aparaturu'' doma s obizrom na količinu auta u kući mi se isplati
Ja nisam toliko opsjednut sa izgledom auta ali sad kak sam kupio novi koji ima neke fensi detalje, možda mu posvetim više pažnje. Stari auto sam prao u prosjeku jednom mjesečno. Ovaj novi je bio već dva puta na pranju u zadnja dva tjedna koliko ga imam.
Sa irskim cijenama automobila kupi 4 astre za jednu godinu osiguranja :D
Doduše kako Irci voze nisam siguran da su takve cijene neopravdane. U moja 3 malo duža posjeta Dublinu vidio sam više sudara i klizanja po laganoj kišici nego u 14 mj u Austriji. Izgleda kako da gume kupuju na otpadu